-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
RCH663
aktív tag
Felszállásnál odaverted a futód. A repülőgép .air file-ja tartalmazza az egyes szerkezeti elemek törési (sérülési) adatait, hogy mi hol törhet az aircraft.cfg pedig a pontos erőt definiálja pl a futó szárakon amit elvisel a szerkezeti elem. Ha felszálláskor teletankolva kicsit oldalazva vetted el, és esetleg egy picit vissza ejtetted, akkor az eredő erő meghaladhatta a törési pontot, ami ha be van kapcsolva a gép sérülése, akkor így jelentkezik.
-
RCH663
aktív tag
Hogy mi megy mivel, és hogyan ez sok ismeretlenes dolog. Általában tudod makrózni (bill kombinációk beállítása a joy gombjai alá) és a leírásban megadott bill kombókat felprogramozod. Az is kérdés hogy az addon FSUIPC alatt készült (pmdg pl) vagy Sim Connect alatt. (kommunikációs protokolok az FS-hez) mert ezek nem benne futnak az FS-ben hanem saját program moduljuk van futásra, ami csak kommunikál az FS-el. Ebben az esetben utánna kell olvasni a dolgoknak. A Simconnect alapból támogatva van pl a saitek részéről, az FSUIPC meg működik stabilan, ha be tudod állítani.
A gond az, hogy az addon gyártók saját változókkal írják meg a repülőgépet (azon adatok paraméterek amik leírják a gép működését) és azt nem teszik közzé, mert az húú mekkora titok, hogy én 0f3b értéken kapcsolom a robot pilótát ki-be a kis modulomba, és dafke sem használom a gyári default 02f8 értéket. Viszont a controlerek alapból a gyári értéken akarnak driver szerint robotot kapcsolni, te meg őrjöngsz hogy nem megy 30-100K-ért vett cucc. A pmdg is ezt csinálta sokáig, ma már lehet tudni ezeket, mert a userek vissza fejtették, és írtak rá drivert.
A Level-D minden adatot közzétesz, és mindere van beállítója, az Eagle-Soft meg kérésre, hogy ugyan oldjátok már meg hogy ne csak egérrel tudjak valamit kapcsolni, annyit válaszol hogy nem támogatott, és nem is fogjuk, és kb bekaphatod, már úgy is fizettél, köszi, mit akarsz még?
Szóval nem egyszerű a dolog. Írd le mit szeretnél mivel össze hozni, a dolgok jelentős részében szerintem meg tudom mondani hogy mi mivel dolgozik, vagy nem.
-
Cypresss
senior tag
Úgy tudom, hogy - ha FSX-et használsz - akkor majdnem mindennel együtt működik.
FS9-nél már nem ennyire rózsás a helyzet, mert rettentő nagy varázslatok árán lehet csak működésre bírni.(#9705) haky: megy már PMDG-vel is, csak kell hozzá a legújabb FSUIPC, amiben benne vannak az NGX-es offsetek is (és az SDK sem árt).
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
RCH663
aktív tag
válasz wolruf #10010 üzenetére
Akkor egy kis retró nekem ezek voltak a nagy kedvencek c-64-en
http://c64s.com/game/455/boeing_727_simulator/ lehet vele játszani is, flash ablakban fut
A másik hatalmas kedvenc erről nem találtam működőt:
http://www.youtube.com/watch?v=s5qZfFmBNaM Solo Flight
És a legdurvább szimuláció amit c-64-re csináltak szerintem: F-16
-
andorra
őstag
-
RCH663
aktív tag
válasz wolruf #10243 üzenetére
nem egészen, mert van belső memóriája, így fel lehet tölteni a scripteket az agyába, és megjegyzi. Továbbá elég jó a TARGET progi hozzá, ami scriptet, LUA-át mindent kezel.
Nekem pedig nem csak egy kép, mert a szimulátor projectnél nekem monitor van mögötte, és azon kirajzolva a Flyware (FsXpand) által a műszer, és a funkciókat tökéletesen vezérli. és mivel lehet váltani a tartalmat, így full mfd-t lehet alá csinálni. Még csak kísérletezem vele, de ennyi pénzért nagyon sok munkát spórolt nekem.
-
RCH663
aktív tag
válasz wolruf #10752 üzenetére
Szia!
A laggolást hálózaton a frissítés okozza. Hálózatos FSUIPC-widefs belövése igényel egy kis zsonglőrködést. A laggot az okozza, hogy alapból 60 vagy 100 ms-re van állítva a ping. Kell egy pár hálózati tesztet nyomni, és minden eszköz feldugása után újra tesztelni. A használhtó ping valahol 16-25 között lesz tapasztalataim szerint, bár ennyi eszközzel nem volt alkalmam tartósan tesztelni (minden volt ami neked, és még pedálok, meg plusz egy pro flight kormány) és tökéletesen ment egy darabig, (A Második kormány egy külső progin volt) majd az Auto pilot modul elkezdett lefagyogatni. néha ez egyik rádió is (kettő volt belőle). A külön USB vezérlő használata biztosan segít, alaplapod könyvét nézd meg, mely portok vannak saját vezérlőre kötve. Teljes Driver levakarás, majd külön-külön csatlakozás segíthet, hogy ne akadjanak össze a dolgok.
-
wolruf
őstag
válasz wolruf #10829 üzenetére
Bár látom, hogy nagyon a low-end megközelítés nemigazán érdekel titeket, de a tapasztalatomat leírom (hátha valakinek kell ez is ). Q6600 3 GHz-re húzva a HD4870-el (512 VRAM) akadozott, nem volt folyamatos, most a GTX460 HAWK kártyával (1GB) nagyon jól fut. Természetesen a CFG-t nulláztam, aztán optimalizáltam, grafikai beállításoknál minden maxon, ultrán, amin csak lehet. Kizárólag a default gépeket néztem (plusz JustFlight a318, 757 Freemium), akadásmentesen fut 1680x1050-ben (plusz másik monitor műszereknek) és pár Saitek panellel. Ami tetszik (bár ez lehet, hogy a cfg újraírás miatt jött be), hogy folyamatosan frissülnek a saitek panelek, nem akadoznak, mint eddig. Külső nézetre váltáskor függetlenül az SSD-től, a repülő textúrája láthatóan darabonként kerül fel, de csak az első betöltéskor.
Hát, ezek a tapasztalataim így, kb. 20 perc próbálkozás után (aztán elaludtam ). Nekem így marad, én már nem fejlesztek ezen a gépen FSX miatt semmit(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
wd.taz
aktív tag
válasz wolruf #10962 üzenetére
Szia!
[Ezt] nézegetem.
Jól értelemezem, hogy ebben benne van a hang vezérlés és a "gomb nyomkodás"?
WIN7 64 Ultimate-em van, azon tudok váltani nyelvet igaz? Letöltöm az angol nyelvi pack-ot és akkor tudom váltani.Tazi
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
Korcsii
őstag
válasz wolruf #11081 üzenetére
Azzal én is szívtam. Megoldás:
C:\Users\..\Documents\Flight Simulator X Files\AerosoftAirbusExtended\AsInput.ini
[Common]
Logging=0
NullZone=0
[FlightControls]
Enable=1
[FADEC]
//AxesCount=1
InvertAxes=1
//Event1=AXIS_THROTTLE_SET
AxesCount=2
Event1=AXIS_THROTTLE1_SET
Event2=AXIS_THROTTLE2_SETFőleg a második fele a lényeg, így lesz 2 gázkarod.
Aztán FSX indít, AXE betölt, FSUIPC megnyit, Axis alignment fül.
Először is Profile specific pipa, adj neki nevet (mondjuk AirbusX), ok, rendben, igen, az ehhez a profilhoz tartozót akarod szerkeszteni (nem a globálisat, amit minden más használ). Ez után meg kell adni az összes (avagy a nem működő) axist. A lényeg, hogy mindenhol a send FS as notmal axis opciót válaszd, azon belül pedig az AXIS_THROTTLE1_SET, ileltve AXIS_THROTTLE2_SET opciókat.
Aztán ok, FSX bezár. FSX\Modules\FSUIPC4.ini megnyit.
ShortAircraftNameOk=Yes
Eredetileg No, írd át Yes-re. Aztán görgess le az aljára, és keress egy olyan sort, ahol a megadott profilnév szerepel:
[Profile.AirbusX]
1=Airbus A32Alapból kicsit hosszabb a második sor, de töröld a végét, és akkor az összes típusra megjegyzi.
Elvileg ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
djfules
tag
válasz wolruf #11089 üzenetére
Az ilyen videók után mindig kedvem támad repülni a Tu-154-el, sehol nem találok hozzá magyar festést tud valaki ilyenről mert csak FS9-het van, egy checklista is jó lenne hozzá?
Már rég óta szemezgetek vele hogy csak meg kéne tanulni repülni vele...lehet neki állok lefordítgatni a manuált, hát nem két nap lesz de izgatja a csöröm ha már a Project tupolev csapat ilyen jó ingyenes gépet rakott össze...
-
Đusty
addikt
-
cintula187
addikt
-
nagyúr
válasz wolruf #11133 üzenetére
Konkrétan a HighFly-nál még nem voltam, de repültem már többféle szimulátorral, és hát nagyon más volt minden, mint otthon a CH yoke-kal. Leginkább az irányítószervek érzékenysége, a trim reagálása volt más. Ugyanakkor meg lehet szokni a jót, a harmadik iskolakör már egészen elfogadható volt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Korcsii
őstag
válasz wolruf #11141 üzenetére
146-oshoz mintha most jött volna frissítés... vagy valami volt... mondjuk most nem találok erről semm infót...
Hát, nekem a 757-esük van meg, egy kicsit többet vártam én is. Mondjuk szépen repül, online repülésre teljesen jó, de egy pár funkcióval többet szívesen láttam volna benne.
ui: AirbusX Extended uodate holnap várható
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Napelem
- Robot fűnyírók
- Milyen autót vegyek?
- Gaming notebook topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- További aktív témák...