-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
czakof1946
tag
Melyik billentyűparancsal lehet a cockpittet kikapcsolni, hogy csak az alapműszerek maradjanak? Elfelejtettem. Már régen repültem
Kösz![ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
Na most kikérem magamnak, hogy bárki azt felételezi rólam, hogy elrontom a repülését, leállítom a hajtóművet, lekapcsolom a kijelzőket, nullára állítom az üzemanyagot. Ilyet én nem csinálok.
Örülök neki, hogy a Cessna ennyire betalált mindenkinél, Miki hónapokat dolgozott rajta, nagyon büszke a munkájára.
A videók jók lettek.
Ugye az mindenkinek megvolt, hogy Wolruf az első videóban 5 másodpercnél egy elegáns mozdulattal magára irányította a kamerát? Mindig tudtam, hogy celebnek készülsz.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
Na összevágtam a Cessnás próbálkozásainkat Rudi50 kollégával.
Az erősen SD minőségért sorry, a fókuszt elfelejtettem rendesen belőni. No meg egy nagylátószögű objektív se ártott volna, nem beszélve arról, hogy nagyrészt (az elején kifejezetten orosz stílusban ) dashcam-ként funkcionált a kamera. Na meg legyen az ember kreatív, amikor 3 órát aludt, és egész nap úton volt. Na jó, nincs több kifogás: videó
-
wd.taz
aktív tag
Sziasztok!
Nagyon jó kis videók lettek!
Legközelebb biztosan megyek én is, ha törik, ha szakad.A cessna "szerelem" első látásra, még így monitoron is, ja és a "hanyatt repülést" is kipróbálnám.
Tazi
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
wolruf
őstag
válasz LWhite #13695 üzenetére
Azért még itt van a Die Hard sokadik része: "Budapest felett bekattant pilóta szerencsétlenkedése, higgadt személyzettel". Ha feldolgozta, majd jól megjelenik.
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
cintula187
addikt
Nagyon PRO.
Tényleg állati jó lett a cessna.Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
wolruf
őstag
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
wolruf
őstag
válasz Kbhont #13691 üzenetére
Az első kettő:
Cessna egggggy
Cessna LWhite kollégaA többire pici türelmet kérek szépen. A szövegeket meg ignoráljátok plíz
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
LWhite
tag
válasz cintula187 #13686 üzenetére
Itt most wolruf repülését 'dobtuk' fel egy kettős hajtőmű hibával (most nem Cypresss csinálta ), de legalább sikerült a restart az egyiknél, igaz a leszállás így is rázós volt!
St. Barth volt a nehezített pálya, igen!
Itt mivel, senki nem látta, a zuhanásról készült videó a homályba is vész, ugye wolruf? -
wolruf
őstag
válasz LWhite #13684 üzenetére
Az utolsó Airbus menet az elejétől a végéig (a te szép fel- és leszállásoddal együtt) megvan Háááát, mosolyogtam így hátulról nézve az eseményeket. A Cessna lezuhanásod is megvan jól, nomeg a túlterheléses reccs is Tököl felett. Nem tudom, hova tegyem fel őket, mert 5 gigányi a teljes anyag. Ha meg megvágom, lehet, hogy olyat is kiveszek belőle, ami meg téged/titeket érdekelne :-/
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
LWhite
tag
válasz wolruf #13683 üzenetére
Köszönöm én is a lehetőséget!
A Cessna tényleg nagyon jó volt, nekem most az okozta a legnagyobb élményt (és izgalmat). Egy-egy éles fordulónál már vártuk, hogy mikor kezd lecsúszni a telefon a műszerfal tetejéről!
Az erővisszacsatolás is remek!Utána az Airbus már-már 'unalmasnak' hatott a sima leszállásokkal!
Persze aki az utolsót látta, annak erről lehet más volt a véleménye, az már nem sikerült annyira simára a dupla hajtómű probléma után!Várjuk a következő alkalmat!
-
wolruf
őstag
válasz Kbhont #13679 üzenetére
Az, hogy bekészítettem a fotóapparátot, egyáltalán nem jelenti azt is, hogy lesznek jó felvételek... Bár most hogy mondjátok, viszek pici akciókamerát is, így szemből is lehet venni... Jó ötlet, köszi!
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Cypresss
senior tag
válasz wolruf #13674 üzenetére
Szuper, köszi. Cessnát, persze, akár ki is lehet próbálni. Éppen készítjük fel [CS-FSDT] előírások alapján a hatósági vizsgára.
(#13675) schawo: Bessenyi Péter mellett a másik nagy kedvencem volt , legalább nem ágyban, kínok közt halt meg.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz Cypresss #13662 üzenetére
Akkor a végleges csapat: Rudi, LWhite, Korcsii, Wolruf, jómagam.
Valaki legyen kedves hozzon fényképezőgépet, én még egy villanyoszlopot sem tudok normálisan lefényképezni.
Ár: Hétköznap óránként 15k/szim, de mi féláron megyünk, így számoljatok.
Szerda este hatkor cleared for RTO.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
nagyúr
Én sajnos tuti nem fogok tudni menni, kaptam egy harmadik céget is, amit pesztrálni kell...
Jó repülést nektek!Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
BigBlackDog
veterán
Milyen ötletetek, javaslataitok vannak skandináv kisrepterekre VFR repüléshez?
-
titán
válasz Kbhont #13668 üzenetére
A P3D v3 még mindig CPU alapú grafikát alkalmaz. A VGA héderel, a CPU melózik. Látod, az egyik mag 100% koppon van kihasználva. Az adja a limitet, mindegy, hogy a többi mag is csak keveset melózik (amíg nem moddolod szanaszét a P3D-t, mert utána kapcsolhatod be a HT-t is, hogy bírja a proc).
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
senior tag
Ma megpróbáltam 4.8GHz-n!
22-24 ről az FPS fel ment 28-30-ra!
Ellenben a CPU még mindig csak 60-70%-on megy!
Nem tudom elképzelni, hogy a 3820 ki bírna hajtani maximumra egy R9 290-t ami 1100/1355MHz megy!
Egyébként szerintem most 5-5.2GHz-re fogom megpróbálni, mert a magok még mindig 60-62 fokosak csak![ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
Szeptemberben új világrekord született Super STOL kombinált kategóriában. Felszállás: 7,32m (24 láb), leszállás 6,1 m (20 láb). [videó]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
titán
válasz czakof1946 #13658 üzenetére
Azonnal hűtőcsere. Ez pasztázási hibának tűnik.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
wd.taz
aktív tag
válasz czakof1946 #13658 üzenetére
MSI Afterburner-el mindent ki lehet íratni, nálam F12-re van állítva a be/kikapcsolás.
Tazi
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
senior tag
válasz czakof1946 #13658 üzenetére
Az kurva meleg...Én mikor terhelés alatt 65 fölé megy, már keresem is az okát!
Rakjál fel egy Aida-t! -
czakof1946
tag
Most próbáltam. Alapon 70-75, 14-17% terhelés alatt. Leálláskori hőfokot nem tudom mérni, mert repülés közben nem látom a proci hőfokát. Core Temp 1.0 RC6 programmal nézem a hőfokot, de azt nem tudom, hogyan kell repülés közben is előcsalni, mert akkor látnám.
-
BigBlackDog
veterán
válasz czakof1946 #13655 üzenetére
Ez terhelés alatt, közvetlenül a kikapcsolás előtti percekben?
-
Korcsii
őstag
válasz czakof1946 #13655 üzenetére
Alapjáraton 70-75 vagy már FS alatt? Alap esetben kicsit sok, onnan terhelve könnyen elérheti a 90-100 körüli maximumot, ahol a rendszer lekapcsolja magát. Szóval lehet egy takarítás/újrapasztázás segítene.
Másik esetleg hogy a táp nem bírja (kis teljesítményű, elöregedett, szintén hűtés probléma is lehet).
Milyen cpu, alaplap, memória, vga, táp van a gépedben?
[ Szerkesztve ]
-
czakof1946
tag
válasz BigBlackDog #13654 üzenetére
CPU 70-75 Cfok
Hdd 37 Cfok -
BigBlackDog
veterán
válasz czakof1946 #13653 üzenetére
Lehetséges, hogy errefelé próbálkoznék én a helyedben. Szerintem nem az FSX-el van gond, hanem az FSX által kiváltott terhelés a probléma. Milyen meleg a proci? Nem melegszik véletlenül túl?
-
czakof1946
tag
Segítséget kérnék!
Az utóbbi időben nem használtam az fsx-et. Most betöltöttem. Cessna172-t választottam. Szépen működött álló helyzetbe. Indulás után nem sokkal /25-30mp/, kikapcsolt a számítógépem. Többször megismételtem a betöltést, hasonlóan jártam. Elővettem az fs9-et. Vele semmi gond.
Csináltam egy diagnosztikát a Game Booster3-al és az eredmény ez:A hibát okozó alkalmazás elérési útja: C:\Program Files\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X\fsx.exe
A hibát okozó modul elérési útja: C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dllMegkerestem ntdll.dll fájlt. A helyén van
Mi a teendő?
Kösz!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
titán
válasz czakof1946 #13647 üzenetére
10 dollárért kipróbálhatod (a fejlesztői változat 10 dollár/hó, 2 licenc jár érte), hogy mennyivel jobb az fsx/fsx:se-nél, és számodra is megéri-e a 60 dollárt.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #13644 üzenetére
M.2 (pl: HyperX Predator M.2 PCIe SSD teszt, más még nem volt?)
A mai SSD-k már elérték sebességben a SATA3 korlátait is (merthogy az eleve inkább merevlemezekre lett szabva). Úgyhogy pl az Intel előállt egy SSD-vel, ami PCI-Express slotba illeszkedik, ergo közvetlen kapcsolatban állhat a CPU-val brutális sávszélességgel (PCIe 4x).
Az M.2 elve ugyan ez, de inkább egy mobilos szabványnak indult. Viszont az utolsó két Intel alaplap generációnál már az asztali gépekben is megtalálható az M.2 csatlakozó (kb mint egy memóriamodul, csak épp a másik végén van a csatlakozófelület).
Van még az U.2 szabvány is, ami a korábbiaknak megfelelően "zsinórral" csatlakozik az alaplaphoz, van külön háza (mint egy SSD), viszont ilyen csatlakozók még ritkaság számba mennek az alaplapokon.
Adapterrel csatlakoztatható az U.2 az M.2 slotba, illetve az M.2 is a bővítőkártyán keresztül PCIe foglalatba. Mindegyiknek a hátránya, hogy jelenleg 2-3x olyan drágák, mint egy sima SSD, de ezt a különbséget sebességben is hozzák (2-4x). Legolcsóbb talán az M.2, merthogy se háza nincsen, se PCIe átalakító kártya nem kell hozzá (már ha van az alaplapon M.2 csatlakozó).
Néhány modell:
PCIe: Intel 750 HHHL
M.2: Samsung 950 Pro
U.2: Intel 750 2.5"[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz czakof1946 #13647 üzenetére
Csak a licencelés miatt "oktató program", ha jól tudom. Elvileg a MS-től csak professzionális célokra kapták meg a licencet, szórakoztatási célra (alias home júzerek számára) elvileg nem adhatnának -és természetesen nem is adnak el - el egy P3D-t sem.
Viszont úgy tűnik, hogy áttérek a Steames verzióra (az már régóta megvan, de tavaly még nem volt ennyi kompatibilis kiegészítő hozzá). Nem rossz a P3D v3.x sem, de valahogy nincs kedvem szórakozni vele, sokkal többet nem ad az SE-höz képest, viszont ahhoz képest nekem drága. Ráadásul FSPassengers még nem támogatja. Most sikerült a SE-t is belőni egész tűrhetőre, Aerosoft Budapest Airportot lecseréltem az LHSimualtion féle változatra és kisgépekkel élvezhetően fut minden (valamennyivel több az FPS is, mint a régi FSX-el). Én értem, hogy jobb a grafika a P3D-ben elvileg (gyakorlatban nem sokat vettem észre az árnyékokon kívül), meg elvileg gyorsabb is, de kb. 20 helyett 22 FPS nem jelentős javulás a gyakorlatban számomra az árához képest. Amit viszont észrevettem az első perctől kezdve, hogy az objektumok betöltése nem akasztja meg a futást, szépen lehet látni, ahogy kirenderelődnek, közben pedig fut a dolog mikrolagtól, akadástól mentesen. Szerencsére ez FSX alatt sem jelent nálam észrevehető problémát, nem szokása megakadni objektumok betöltése miatt (vagy csak nekem túl jó a tűrőképességem). Persze ez csak kisgépes repülésre lett elsősorban tesztelve. Természetesen ez mind csak a saját véleményem, ezt tessék figyelembe venni!
-
czakof1946
tag
válasz Kbhont #13646 üzenetére
Az egyes verziók melletti szöveg /már amennyire letudtam fordíttatni/ arra utal, hogy ez valójában egy oktató program. Felhasználásilag nem összehasonlítható az fs9, fsx progikkal. Az fsx gold edition-t 6000ft-ért vettem. Az Acamedic verzió tud 3x ennyit?
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz czakof1946 #13645 üzenetére
Az Academic verzió az csak 60 dodo...!
-
Cypresss
senior tag
válasz BigBlackDog #13636 üzenetére
Szerepelni szerepel, de nem a végleges, csak béta. Akit érdekel annak itt a [link]
(#13638) Korcsii: Mi az az M.2?
(#13641) BigBlackDog: Ne felejtsd el, hogy a kilenc éves FSX motort reszelgetik, szóval 150-200 százalékot várni szerintem több mint optimizmus. Amiben viszont nagyon sokat javault, az a több magos procik kezelése, VRAM kihasználása, VAS menedzsment (pl: nagy részletességű reptereken és komplex géppel sincs OOM, ami FSX-nél viszont állandó probléma, mindegy hogy lövöd be a cfg-t) és a fizikai szimuláció. Gépek azért hiányoznak, mert itt nem a consumer szegmens a célcsoport, a Lockheed elsősorban oktatásra ajánlja, a polgári szimes közösség csak másodlagos.
Proci: szerintem a 3570-es talán jobb, mert kisebb a fogyasztása, nem kell hozzá brutál hűtés, persze ha kihajtod akkor kvázi mindegy.(#13642) frici-ke: Mit és hogy frissítettél, és hol nézted meg az FMC-ben?
(#13643) czakof1946: [link]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
czakof1946
tag
Olvasom a P3D v3 -ról szóló hsz-eket. Honnan lehet ezt a programot beszerezni? Nem mintha nem lennék elégedett az fs9, fsx-el. Kapható valahol? Látom, hogy virágbolti lehetőség van, de ezen már rég túlléptem
[ Szerkesztve ]
-
frici-ke
csendes tag
Sziasztok! Egy kis útbaigazítást szeretnék kérni! Frissítettem az airac adatbázist a pmdg 737 ngx-nél de az fmc-ben nem jelenik meg sehogy sem.Valakitől egy leírást kérhetnék ,hogy tudom belevarázsolni? Előre is köszönöm.További szép napot!!!!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kbhont #13640 üzenetére
Én sem nagyon, de egyelőre maradok szerintem az FSX-nél. Ahogy látom, ugyan jobb a P3D, de azért nem 150-200%-al több az fps ugyanolyan részletesség mellett. És grafikában sem érzem azt a megváltást a P3D részéről, ami megérné a váltás, ráadásul tudja a fene, hogy melyik kiegészítő fut normálisan P3D v3 alatt. Az FSX meg kb. már be van lőve.
Btw szerintetek melyik proci feküdne jobban az FSX-nek? Egy 3570K 4.8 Ghz-en, vagy egy 6600K 4.5 Ghz környékén?
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz BigBlackDog #13639 üzenetére
Igen, kevesebb van bent, de nem is kell több...
A default gépeket egyáltalán nem használtam még fs9 ben sem! -
Korcsii
őstag
Black Friday: FSX:SE 70%... a 80% túl sok volt vagy mi, most komolyan?
Mondjuk én már hajlok a P3Dv3 fele, ha lesz új gép lassan-lassan.
Btw, M.2-es SSD szörnyeteggel próbálta már valaki az FS-t? Érezhető bármilyen különbség SATA3-hoz képest? Vagy az már az FS-nek is overkill? Mondjuk ritkán kell nagyobb adattömeget betöltenie, de akkor jól jöhet. Bár lehet akkor már inkább a RAM/VRAM lesz limites.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz BigBlackDog #13636 üzenetére
A Zlin142 hibátlan P3Dv3 -on és bátran állítom, hogy torony magasan a legjobban optimalizált gép!
-
-
Cypresss
senior tag
válasz BigBlackDog #13634 üzenetére
Ha több évre tervezel és fontos a stabilitás, illetve az új VGA-k, CPU-k támogatása, akkor egyértelműen P3D V3. Nem tudom, hogy milyen a konfigod, de ha az átlagnál kicsit is jobb, akkor ne habozz, gyakorlatilag minden fontos kiegészítőt V3-kompatibilissá tettek a készítők (az LH Sim sajnos még nincs köztük, de már készül LHBP 1.4). Attól sem kell félned, hogy mennyire lesz nehéz az átállás, mert az FSX-en alapul minden (menük, kezelés, gyorsgombok, stb). Nem igényel olyan mértékű szemléletváltást, mint az X-Plane.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Hosszabb kihagyás után ismételten megpróbálkoznék kicsit FS-sel repülgetni. Időközben nem nagyon követtem az eseményeket, most meg csak kapkodom a fejem, hogy a P3D is itt van, mint gyakorlatban is használható alternatíva?
Mivel lenne érdemes foglalkozni? Maradjak a jó öreg FSX-nél, vagy esetleg váltsak P3D-re (kiegek közül egyedül a LHSimulation reptereihez, illetve Aerosoft Budapest cityhez -a város környéki kisebb repterek miatt- ragaszkodnék, ha lehet )? -
Cypresss
senior tag
válasz csiben1 #13629 üzenetére
Szia,
Az témaösszefoglalóban találsz egy csomó hasznos linket. Érdemes átnézni.
Más: Uraim! Jó volna véglegesíteni, a Pilots látogatásánák dátumát, mert vészesen fogynak a szabad időpontok. Jelenleg a dec 7-8-9. este 17-20 közötti intervallumnál tartunk.
Aki biztosan tud jönni, az legyen kedves dobjon nekem egy PÜ-t, azzal a dátummal, ami neki a legjobb lenne. Jelenleg úgy néz ki, hogy a European VA-ból is csatlakozna néhány tag.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
wolruf
őstag
válasz csiben1 #13629 üzenetére
Szia!
Szerintem az egyik legjobb:
Just Flight 757 FreemiumVan egy-két nagyobb fejlesztőnek is olyan gépe, amit már nem supportálnak és ingyen kiadták. A neve nem ugrik be, de van egy kis GA egymotoros gép is, nagyon jópofa, sokkal ,,jobb'', mint az alap repcsik.
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
csiben1
tag
Sziasztok!
Fsx:se-hez tudtok ajánlani pár ingyenes kiegészítőt? Eddig még teljesen szűz volt, tegnap raktam fel pár free sceneryt az lhsimulations-ról és eléggé megtetszettek. Igazából minden érdekel. Illetve fizetős dolgokat melyik oldalon érdemes nézegetni? Mik azok amik nagyon ajánlottak? Repülőgépek, sceneryk, repterek, minden érdekel
Előre is köszi!You can walk straight through hell with a smile
-
Geryson
addikt
EZ megvan?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
senior tag
válasz Korcsii #13623 üzenetére
21.9 az FPS és 22-re van állítva.
A RAM per pillanat 24Gb corsair 1866/2000MHz.
A VGA r9 290 ami 1100MHz megy a Memory Clock 1355MHz.
Szerintem itt a CPU a gyenge pont, de az meg csak poroszkál...
Ha emelem az órajelet? Most csak 4.3Ghz megy, de simán tudja a 4.8Ghz-t is.
A mikrolag ami még mindig bosszant... -
Korcsii
őstag
válasz Kbhont #13622 üzenetére
Gondolom elérte a beállított fps limitet, vagy a vsync miatt nem számol tovább (ha jól látom, akkor 31 fps-t ír, de erősíts meg). B verzió, hogy valami máshol kevés a rendszer (pl memória vagy vga a bottleneck), vagy csak szimplán az adott szituációban nem kell több számítási teljesítmény.
csiben1: csak egy elgépelést szerkesztettem (képeken -> gépeken)
Akkor szerintem ez lesz, ellen kell tartani a motor forgatónyomatkának, ami nem csak a légcsavarra hat, hanem ellenhatással a gépre is (nyilván tömeg és légellenállás jóvoltából kevésbé tud a gépre, mint a légcsavarra).[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Sziasztok!
Esetleg ezen a CPU kihasználtságon lehet valamit javítani? Gondolok a 1 mag 30% kihasználtságára! -
csiben1
tag
válasz Korcsii #13619 üzenetére
A szerkesztést nem olvastam. A ruddert lehet trimmelni, viszont akkor is elkezd húzni az ellenkező irányba. Igazából már nem tudom mit higgyek Most repülgettem kicsit a C172vel és kezdek megbarátkozni vele. Talán nem is olyan vészes ez a balra húzás, csak még bizonytalan az irányításom. A fene tudja. Az a gond, hogy nem tudom milyennek kell lennie. Azt máshol is olvastam, amit írtál, hogy az egy légcsavaros gépek húznak a forgásiránnyal ellentétes oldalra egy kicsit, csak azt nem tudom, hogy ennek mekkora mértékűnek kell lennie. Talán majd az idő megoldja és belejövök
You can walk straight through hell with a smile
-
csiben1
tag
válasz Korcsii #13619 üzenetére
A c172 kb 3-4sec után elkezd balra dőlni, ezt nem is lehet trimmelni. A C208 már jobb, itt ez az idő 7-8sec, ezt már lehetne trimmelni. A Beechcraft viszont 2 motoros, most repültem is vele és szépen egyenesen repült. Néha már nem tudom mit higgyek
Viszont a c172 néha elég élvezhetetlen nekem kezdőnek. Szinte állandóan gépészkedni kell, hogy egyenesen repüljön. Ha beállítom szépen, pár másodperc és dől balra. Ha ez normális, akkor beletörődök, hogy béna vagyok még, viszont nemrég volt alkalmam repülni egy kis Falke-val ami ugye szintén egy motoros és ott koránt sem kellett így gépészkedni. Csak ezért kérdezlek titeket, hogy ez normális e?You can walk straight through hell with a smile
-
Korcsii
őstag
válasz csiben1 #13618 üzenetére
Ez attól is függ, hogy mennyire húz balra. Merthogy ha jól tippelek, akkor a felsorolt gépek a valóságban is balra húznak az egyetlen légcsavar forgásával ellentétes irányban. Az furcsa, hogy trimmelve viszont rögtön jobbra húz. Kis gépeken a ruddert nem lehet trimmelni?
[ Szerkesztve ]
-
csiben1
tag
Sziasztok!
Egy teljesen szűz Fsx:se-vel lenne egy kis gondom. Nemrég kezdtem el újra repülni és most még csak a kisebb gépekkel, beállításokkal ismerkedek. Olyan gondom lenne, hogy egy picit minden gép balra húz. Leginkább a Cessna C172, C208-val repülök, de próbáltam a Beechcraft Baron 58-at is. A nagyobb gépeknél kevésbé jelentős, de a kis C172-nél elég zavaró a balra húzás. Viszont csak akkor, ha ki van kapcsolva az autorudder, bekapcsolt autorudder esetén hibátlanul repül egyenesen. A joy amúgy egy Logitech Extreme 3D Pro, kalibrálás után is ugyan ez a helyzet. Trimmeléssel próbálkoztam, de ahogy 1 egységet trimmelek jobbra a csűrökön, akkor meg jobbra húz. Más fórumon is kérdezősködtem, nem sokra jutottam ezzel kapcsolatban. Esetleg valakinek van ötlete? netán a joy lenne a rossz? Előre is köszönöm a segítséget!
Szerk: A nullzone-on is növeltem, hátha ez lenne a probléma, de ez sem segített.
[ Szerkesztve ]
You can walk straight through hell with a smile
-
senior tag
Sziasztok!
[Venetubo] helyett nem tudtok valami hasonlót? -
Cypresss
senior tag
válasz hhelikopter #13613 üzenetére
Több olyan Scenery van ahol az időjárási opciót is beállítja a készítő, gondolok itt a Turbulenciára.
Szia, egy ilyet sem tudok. Mondanál példát? A turbulenciát a weather engine generálja le és álltja be az FS-ben. Ezek közül az Active Sky a legjobb, erősen javaslom a használatát.
Illetve amennyiben jól értem, te turbulenciát, és nem termiket szeretnél a hegyek között haladva, ugye?
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
hhelikopter
tag
Sziasztok!
Segítségetek kérném az alábbiakban:
Több olyan Scenery van ahol az időjárási opciót is beállítja a készítő, gondolok itt a Turbulenciára. Repülés közben mondjuk a hegyekbe, illetve folyóknál dobálja a gépet különböző erővel. A kérdésem ebből következően az lenne, hogy egy adott területnek mondjuk egy hegységnek, hogyan tudom a turbulenciáját beállítani, illetve annak az erősségét, mert nekem még normál esetbe sem sikerül beállítani, ha valaki leírná részletesen megköszönném.
Köszönöm előre is!
-
Cypresss
senior tag
Az év [Aztája]
Bal oldali nyilakkal (vagy bal egérgomb folyamatosan nyomvatartva) lehet nézelődni 360 fokban.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #13609 üzenetére
Még ha British lenne, de wizz... no meg amennyi busz van már FS-re, meg amennyire tanulni kéne... kifogás az van
Amúgy nem tudom ki hogy van vele, én a 6-7 év alatt kétszer voltam WizzVA-s, de egyik alkalommal sem maradtam úgy egy évnél tovább. Valahogy nem fogott meg, vagy nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
Korcsii, szerintem kezd el a liveryt, tuti sláger lesz a hazai szimes közösségben.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz cintula187 #13606 üzenetére
Ez a legújabb lopakodó polgári változata, ugye? Olvastam róla, olyan spéci technológiát használnak, hogy állítólag szabad szemmel szinte lehetetlen észrevenni repülés közben. Elsősorban rejtőzködő milliárdosoknak ajánlja a gyár.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
wolruf
őstag
válasz cintula187 #13606 üzenetére
Ez elég átlátszó trükk
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
cintula187
addikt
Szuperkönnyü kompozit anyagokból készült a gépem a mai repülésre.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Cypresss
senior tag
válasz cintula187 #13603 üzenetére
Sokkal jobb lesz annál.
Szerintem még lehet. Itt a teljes anyag: [link]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Bétába ért az FS Labs A320: [link]
Ha esetleg nem lenne meg valakinek, hogy mi ez a cég. A PMDG korábbi vezető coderének saját válallkozása, valószínű a minőséggel és a komplexitással nem lesz probléma.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sweet.tv - internetes TV
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- NBA és kosárlabda topic
- Több évre leszerződött a Spotify és a Universal Music Group
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Milyen routert?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Gitáros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest