-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Jahm, ha valami rezisztens a tűzre akkor élből a sebzés kétharmada elveszett teljesen. Mondjuk ilyenből csak két és fél van az egész játékban, Old Demon King, Nameless King első fázis, Soul of Cinder, de az nem segít, hogy pont az utolsó boss ilyen.
Mondjuk legalább a black flame varázslatok használtak, NG+ végén azokkal be tudtam aprítani pár próba után.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
őstag
Épp csinálom a Fia q-t. Az aqueduct facing cliff közelében van egy crucible knight. Szük terület körbe szakadékkal, nagyban nyomjuk a fightot, jön a szárnyas phase aztán simánblerepült a szakadék aljára.
Go Gunners!
-
Weareus
addikt
válasz Bad Pritt #8443 üzenetére
Gratula, nice work
Az Anor Londo-s vagy a Lothric Kastélyos farmolás volt melósabb? Nekem előbbi kész, utóbbit most kezdtem.
Quality builddel nem volt nehéz...,csak a drop rate, pfejjj..
[link][ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
P.s.: meg mondjuk egy Silver Knight butikot lazán nyithatnék...
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Weareus #8459 üzenetére
Lothric-ban nem farmoltam, a sunlight medalt red soapstone-nal megoldottam tesómmal. Ami nagyon frusztrált az a swordgrass farmolása, ezek a ghru-k nagyon hektikusak voltak, néha 30 mp alatt kinyírtam mind a hármat a hídon, máskor vagy 3 percig tartott, mert folyton spammelték a csapkodós támadásukat.
A silver knight farm melós, unalmas, sok idő, végül 8 óra volt tisztán. Az utolsó három körben kiesett három proof of concord kept, az mondjuk jólesett. A 10. proof után már vissza se mentem szintet lépni, végül majdnem 20M soult költöttem el a firekeepernél.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
Rátaláltam a Dark Hand fegyverre, váltogattam a raw broadsword és e között. A játék feléig simán elvisznek.
Sokan cheatnek mondják, de ilyen hibrid buildnél nem érdekelt. +6os broadsword a tűzkarddal már jobb.
Közben már 28/28 az int/faith és folyamatosan azt fejlesztve a sebzés egész jó a varázslatoknak, csak hát mana nincs rájuk.De közben arra jövök rá, hogy a játék elején nem sok értelme van ezeknek a buildeknek.
Így a területeken simán elszórakozok, megy pár tűzlabda a nehezebbek ellen és 1-2 ütéssel fekszenek, a kisebbeket meg simán leütöm. De Bossok, Nagyobb ellenfelek és szopósabb vagy hosszabb(a mana és estus gyorsan elfogy) részeknél nagyon kijönnek a hátrányok.
25os vigorral és 14es endurance-al már ügyesen kell játszani. Bossok ellen kell az ember. Watchers és Sullyvanhoz már NPC segítőt hívtam rögtön,(ha már ott voltam mondom miért ne) elsőre meglettek amin csodálkoztam de utólag nem bánom.
A varázslatok lofaszt nem sebeznek rájuk és rohadt gyorsak is, javarészt ütöttem rájuk csak.Lehet sokkal célra vezetőbb egy sima builddel elkezdeni.
Tehát Str/dex akár int build is mehet, mert azt már farron keepnél lehet infuse-olni. (Miracle faith se jó mert kevés a jó varázslat és ugyan úgy szét mennek a pontok.)
Akkor csak 3 statot kell húzni amivel sokkal erősebb vagy.
5 stattal semmi nem lesz jó, de még a gyűrűk is inkább a varázslatokra koncentrálnak.
A legjobban egyébként az Attunementen vérzik el a dolog.
Azt úgy is a végére hagyjuk de közben elveszik a lényeg.
Tehát végeredményben elvarázsolgatok menet közben, meg egy kicsit másabb így sokadik végigjátszásra, de semmiféleképpen se effektív.
Egyszerűbb lett volna később respecelni amikor már van szint és cucc is hozzá. -
Bad Pritt
nagyúr
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Weareus
addikt
válasz Bad Pritt #8463 üzenetére
Ismerős hely...
Nekem most még majd ng++-ban meg kell látogatnom a Névtelen Királyt egy gyűrű miatt...
Végül úgy döntöttem, kemény leszek, mint a kád széle, és nem kértem segítséget semmiben online haveroktól.
Lesz itt még meló...Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Bad Pritt
nagyúr
Dark Souls 2 PS3, Xbox 360 servers to shut down
Bár nem hiszem, hogy sok embert érint manapság.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
gorgo
őstag
DS3-ban, +4 ... +6 upgradekhez Large Titanite Shard kell. Több is, szinttől függően. Namost nekem van 20 db, azaz elég ahhoz hogy a fume-ot +6ig nyomjam. De nem, azt írja ki, hogy additional item needed... wtf?
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
ThySoul
senior tag
Na, Elden ring RL1 után nekiugrottam a DS3 SL1-nek, igazi élmény hogy van esélyem támadni a bossokat meg nem változtatják random az attackokat mozdulat közben. Cserébe idegbajt kapok a régebbi irányítástól az ER után, de ennyi baj legyen.
Van valami route amit érdemes követni? Elején vagyok csak, Abyss watcherst tudtam le, húzni akarom a fegyvert +6 fölé aztán tervezek visszamenni a dancer+oceiros+gundyr hármasra.
-
MageRG
addikt
válasz ThySoul #8472 üzenetére
Abysswatchers után be szoktam ugrani Smoldering lake-be, összeszedni az ingyen large shard-okat + a bone shardot a kukactól.
Horace felé van egy crystal lizard ami chunk-ot dob. Ha van black firebomb-od, azt is el lehet cserélni a Pickle Pee-nél egy chunkra. Éééss... máris +7-nél tartunk.Utána Dancer, majd összeszedem az összes chunk-ot a Dragon barracks és Oceiros környékéről. Ez elég kéne legyen +9-hez.
Ha túl akarom tolni, akkor kiruccanok a Cleansing Chapelhez (közben le kell csapni a Crystal Sage-et) és onnan Ariandelbe. Ha lejutsz a jégszakadék aljára és lecsapod az utolsó fanénit (amelyik a snap freeze varázslatot őrzi), akkor megjelenik egy létra.
Ennek a tetején lesz egy ingyen Slab.Mivel tolod? Raw broadsword?
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
ThySoul
senior tag
-
Weareus
addikt
Közben nekem is kipattant a platina ng+6-on még meg kellett ölni Cinder bácsit az utolsó endinghez...(eleve egy ng+3-as karival - amit jó másfél évre otthagytam - indultam neki a platina runnak...)
Komolyan mondom a Nioh-t könnyebb volt platkózni...Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
MageRG
addikt
Berakom ezeket a guide-okat ide, mert szerintem messze a leghasznosabb amit eddig láttam. Tudom, 2016-os game, meg volt azóta egy ER is.
Dark Souls 3: Nameless King EASY GUIDE Dark Souls 3: Sister Friede EASY GUIDE Dark Souls 3: Darkeater Midir EASY GUIDE Dark Souls 3: Slave Knight Gael EASY GUIDE "What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Janusz001
őstag
Ds3 és ER után érdemes a Ds1 remasteredbe belevágni? Nagyon fapados, illetve ezekhez képest mennyire nehéz?
-
Redcaster
őstag
válasz Janusz001 #8478 üzenetére
Szia, én nemrég kezdtem bele a 2. végigjátszásomba az első résznek, a DS3-ba beleszaladt közel 300 órám. Idő mire megszoktam, eléggé fapados a menü, valamint a 3 után nagyon fura volt, hogy nem lehet gyorsutazni a bonfireöktől csak egy idő után, és még akkor sem lehet mindenhová. Amit nekem a legnehezebb volt megszokni, az hogy nem tudsz "bármerre" dodgeolni: előre, hátra, balara és jobbra tudsz csak, "átlóban" mint a DS3ban, ERben vagy DS2ben nem. Ha ezt megszokod, szerintem nem kesz probléma
-
Bad Pritt
nagyúr
Nekem az istentelen szűkös helyet kell mindig újra megszoknom, mikor visszatérek. Mindenhol max kétember széles folyosók, utak és ösvények, sokszor tele ellenséggel, lelökdösnek, megdobálnak, legurulsz magadtól, aztán ahol meg van hely (Anor Londo) ott meg féltucat ellenség lófrál az egész pályán.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
Hát ez az SL1 Dancer fight visszahozta az emlékeket mikor gimisként sirhatnékom volt a grab attackjától
-
ThySoul
senior tag
Viszont oceiros meglepően könnyen összejött, 3 try volt összesen. Harc felében mondjuk a pajzs mögött bujkáltam nehogy hiteljen a charge de az mellékes. Egyébként rettentő rosszul sikerült egy boss, agy nélkül rohangál fel-alá miután megvadul az egész testes hitboxával
-
Bad Pritt
nagyúr
DORK SOULS "Anor Londo" (Dark Souls Short Parody)
Ez a srác még mindig zseniális.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
gorgo
őstag
Hogyan kell azt kardot működésre bírni ami megöli a Yhorm the Giant-ot?
Fax kivan már..."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
MageRG
addikt
L2-t (weapon art) nyomva tartani amíg fel nem tölt (lesz egy nagyobb széllökés). Utána R1 vagy R2.
Egyébként anélkül is le lehet győzni, csak kicsit kimerítő.
... vagy behívod a hagymalovagot, ha végigvitted a questline-ját."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
nanamii_o
tag
válasz Phoen|x #8490 üzenetére
Demons soulsban is van egy ilyen, hogy le van szúrva a földbe egy kard és azzal kell kinyírni a bosst. Először nem tudtam kinyírni, mert tele volt az inventorym és nem engedte, hogy felvegyem a kardot, de közben lőttek mindenhonnan. Az is vicces volt. Nagy player vagyok, tudom. Egy csomó ilyen storym van még. Volt olyan, hogy bossharc közben tört el a kardom, de nem volt nálam az a por amivel meg lehet javítani és úgy kellett megölnöm. Akkorát sebeztem mintha kaviccsal dobáltam volna kb.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
Ezen kiköptem a levest.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
MageRG
addikt
Végre valaki megmutatta, hogyan győzd le a Dark Souls 1 legutálatosabb bosszát, a Bed of Chaos-t*
* Ahogy Miyazaki-san elképzelte. Magyarul Super Mario-t kell játszani egy olyan játékban, ahol az ugrás legendásan sz@r.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz nanamii_o #8497 üzenetére
Ezzel (Tokhi bomb) sokkal többre mész, mert egyébként a harc egy idegesítő időhúzás.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Tasunkó
senior tag
Nehéz nem volt, de tényleg utálatos. Mindenhez beöltözködök, nem szoktam tangeszban nyomulni, mert olyan valószerűtlenné teszi a játékot. Ehhez is van a gardróbban a fekete boszorkányos szoknya, meg tűzálló fekete páncél, jó nagy pajzzsal. Döcögősebb úgy, de random 2-20 próbálkozás között egyszer bejön hogy még a szakadékbaugrást sem rontom el, aztán annyi.
Kérek egy számot a jútútú
-
MageRG
addikt
No, mivel senki nem posztolta még:
Dark Souls: ArchtronesAz Archtrones egy nagyon ambiciózus DS3 mod, ami teljesen új történetet mutat be: új pályákkal, ellenfelekkel, NPC hangokkal. Igen, a VA is elég jó.
Egyelőre csak a demót lehet kipróbálni."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
addikt
Sziasztok,
Tudtok megbizhato helyet ahonnan megtudnam venni a "Dark Souls: Prepare to Die Edition" jatekot PS3-ra, EU-s kiadast, lehetoleg nem a piros keretes Essentials verziot?
-
MageRG
addikt
válasz nanamii_o #8502 üzenetére
Rövid élménybeszámoló:
Nagyon Demon's Souls-os a felépítése, vagyis több "világ" van, és bármelyikben kezdhetsz (de ajánlott a középsőt választani).
Vannak új mechanikák: guard counter - ha jó időben blokkolsz, akkor egy R2-val azonnal visszatámadhatsz. Illetve azt láttam, hogy bizonyos fegyverekkel tudsz ugyanúgy felemelt pajzs mellett szurkálni, mint az eredeti DS3-ban a rapier-rel.
A védekezés is kicsit mintha erősebb lenne.
Később lehet egy "apothecary flask"-ed, amiben plusz varázsital lehet (nem csak gyógyításra). Ebbe gyűjtögetni kell a hozzávalókat, nem töltődik fel automatice mint az estus.
Rengeteg új dialógust vettek fel, nem is tudom hogy voltak erre képesek. Az ellenfelek is eléggé át lettek tervezve, soknak új movesetje is van.
Összességében majdhogy egy új játék (persze azért látszik, hogy a DS1-3 + Sekiro + Bloodborne-ból van összelegózva.) Nem tudom hogy vannak-e egyedi textúrák benne, de mintha lennének.
Eddig 3 bosszal találkoztam, mind brutál kemények (vagy én vagyok béna). Egyet sikerült leverni, miután feltápoltam magam."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
-
_drk
őstag
Streamet néztem belőle, de nekem az jött le hogy nem nagyon van meg a balansz, vagy alapból egy rohadt nehéz játékot akartak csinálni.
Hardcore csávó is megkínlódott vele, későbbi Bossok is alig adnak soul-t. Jó pár területet bejárva is csak sima smithing stone volt.
Nekem már ez a lehetetlen kategória. -
_drk
őstag
De ugye az csak +3. Nagyobbat fel se vett.
A középső terület után még chatedral volt játszható, de ott is olyan erőszak volt hogy fájt nézni .
Meg a Bossok is túl vannak tolva egy kicsit szerintem.
Ez tényleg a nagyon hardcore játékosoknak lett kitalálva, vagy csak a demo ilyen. -
Lien
tag
10 év után, mert újra kellett kezdenem de végigvittem a Dark Souls 2 vanillát. Nem tudtam, hogy a főboss ellen küzdök, hívtam segítőt és végigvittem, kicsit szomorúvá tett. Sok dolgot utólag csináltam meg, mint a memóriák és Vendrick kinyírása. DLC-m nincs, kicsit drágának tartom a három darabot.
Közben tegnap a Dark Souls 3-t a két DLC-vel első karakteremmel (aminek fél mentése veszett csak el) de azt is végigvittem. Ma kezdtem egy új karaktert is, mert a lila covenant nem volt meg egyáltalán illetve még van 1-2 achievement ami nincs meg, ezt nem tudom mennyire fogom megcsinálni, lehet a fő karakterem NG+ ában egyszer (vagy soha). -
MageRG
addikt
Nekem sikerült +4-ig fejleszteni, mert egy ponton lehet limitált large shard-ot venni.
No, de találkoztam a következő bosszal. A stamina fogalmát nem ismeri, és úgy elvert, hogy lefagyott a játék.
Utána nem tudtam többször betölteni azt a karaktert."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
őstag
Szintén zenész.
Go Gunners!
-
persil
nagyúr
Sracok a souls 3-ben valaki hozzam tudna vagni xboxon egy demon's fist-et, ha nagyon szepen megkerem?
Reflexbol megettem annak a baromnak a lelket.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Gothmog
aktív tag
Jobb később, mint soha jeligére...
Az Elden Ring, mint első soulslike játékom teljesítése (és közben a játéktudásbeli és ügyességi alapok elsajátítása) után belevágtam a Dark Souls sorozatba: a Dark Souls Remastereddel kezdtem.
Egyelőre nagyon tetszik a játék! (Blighttown alatti mocsarat jártam be utoljára, és most megyek majd az ottani nagy fényes kapuhoz - nyilván boss lesz ott) Szoknom kellett, hogy az Elden Ringhez képest lassabb: lassabban dodge-ol a karakter, lassabban üt, és sajnos lassabban issza az Estus flask tartalmát is, de ezt leszámítva abszolút ismerősnek tűnik minden az ER után.
Nyilván "fordítva ülök a lovon", hiszen az ER-rel kezdtem, és ugrottam vissza a majdnem kezdethez, de döbbenet, hogy mi minden megvolt már a DS1-ben is, amit a jelek szerint kicsit modernizálva, de csont nélkül emeltek át az ER-be. (A fáklyás hollow ellenfelektől kezdve a baziliszkuszokon át több ellenségtípus, fegyver mozdulatsorok stb. stb.)
A játék egyelőre - összességében - könnyebbnek érződik, mint az ER volt. Az eddigi bossok (tutorial demon, taurus demon, bell gargoyles, capra demon, gaping dragon) legalábbis elég könnyűek voltak. (A tutorial és a taurus elsőre lement, a gaping is lement volna elsőre, mert pillanatok alatt kiismerhető volt, csak hát a kamera és a hitbox párosa... A Capra másodikra meglett (igaz, hajszál híja volt, hogy megúsztam), míg a legtöbbet - öt nekifutás - a gargoyle duóval szórakoztam. Őket is hamar kiismertem, kb. harmadikra már úgy mentem, hogy most már biztosan meglesznek, de valami mindig közbejött, így végül ötödjére sikeredett csak.)
A legnagyobb ellenség a kamera volt a játékban néhány bossnál! Illetve egy-két helyen irdatlan pocsék volt a hitbox. Én alabárddal megyek egyelőre (keskeny helyeken a messzire elérő döfködés elég bejövős ezzel a fegyverrel), és a gaping dragonnál egyszerűen nem hittem a szememnek, annyira gány volt a hitbox. (Volt, hogy ugyanonnan ugyanoda az egyik szúrás talált, a másik már a levegőt érte, hiába tűnt el a karakterem karja könyékig a sárkány testében).
Itt inkább úgy érzem egyelőre, hogy nem a bossok adják az igazi kihívást, hanem a hozzájuk vezető út a mindenféle megbúvó, szar-szemét helyekről előbukkanó ellenfelekkel és ezek kombóival, no meg az "environmenttel". Főleg Blighttown (alias Degetz falva) felső része volt az, ahol egyszer-kétszer elkáromkodtam magam rendesen, amikor már X. alkalommal dodge-oltam a halálba. De volt olyan rész (ahol egy nagy barbár és egy ghoul van egymás mellett egy barlangszerű részhez átvezető fordulónál), ahol ha megfordultam, hogy kicsaljam a barbárt, és szaladtam visszafelé, az egyik vízszintes! (nem mozgó jellegű) pallóról vagy háromszor egymás után lecsúszott bal felé a karakterem (érted, vízszintes felületen bal felé elkezdett csúszni!), persze a halálba... És persze a köpőcsöves gennyládák - de legalább azok nem termelődtek újra. Esküszöm, ez a mérgező mocsár Blighttown alatt egy laza, pihentető kiruccanás (a szúnyogok mondjuk genyók, és náluk fura még a hitbox, ha döfni akarsz a fegyverrel) a függőhidas ghoultanya után.Sok van még hátra persze a játékból. (Offline tolom egyébként. Illetve hollowed formában, így a summonok nem nagyon játszanak be.) Ha végigvittem, jön majd a DS3. (Ahol meg vissza kell szoknom a kicsit gyorsabb tempóra, ahogy néztem. Lehet, ezzel kellett volna kezdenem az ER után, de most már mindegy.)
Érződik, hogy régi a játék, a kezelés helyenként kicsit nehézkesebb (az ugrás pl. elég ergyán lett megoldva kezelésügyileg, illetve figyelnem kell, mert stick előre + alaptámadásnál ugye sokszor pajzsra rúgna a karakterem fegyverrel ütés helyett), de egyáltalán nem érzem avíttasnak, sőt, abszolút élvezetes! Az pedig már most látszik a mindenféle shortcutok, firelink shrine-hoz visszavezető rejtekutak stb. kapcsán, hogy milyen baromi jól összerakták a "térképet"!
Endure. In enduring, grow strong.
-
őstag
válasz Kai_Rong #8519 üzenetére
Azt nekem jobban szokni kellett, mint a többit. De kétségtelen, hogy élveztem azt is. Nálam ER, DS3, DS1, DS2, Sekiro(erről mondjuk lepattantam elsőre) DES (ezt nyomom épp, a mocskos swamp os sorrow van épp porondon) az eddigi sorrend. Az ER kiegig még le kellene nyomnom a Bloodborne-t is.
Go Gunners!
-
Gothmog
aktív tag
válasz Kai_Rong #8519 üzenetére
Előbb-utóbb valószínűleg játszom majd a DS2-vel is, de netes véleményeket olvasva úgy döntöttem, hogy most az a legkevésbé fontos, és a "felhőtlen élmény" érdekében a DS1 és DS3 prioritást élveznek. Emiatt meg sincs még a DS2 (de wishlisten tartom azért Steamen a Scholar verzióját).
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
Meggyőztetek (igaz, amúgy is terveztem a beszerzését/végigjátszását, csak nem prioritásként), de akkor is a DS3-mal folytatom majd a DS1 után, mert igazából az izgatja legjobban a fantáziámat (csak mindenképpen az első résszel akartam kezdeni).
Endure. In enduring, grow strong.