Hirdetés
- EA Sports WRC '23
- PlayStation 5
- EAFC 25
- Path of Exile 2
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
Új hozzászólás Aktív témák
-
CsakEgySrác
csendes tag
válasz roberto211 #27059 üzenetére
Fel lett véve a listára, majd a komfort és a helyi kínálat dönt. Mivel én lettem a beszerzéssel megbízva, jól letesztelem őket.
Amugy a wagonr nekem tetszik picit, annyira kis csúnyácska hogy már aranyos 😀
-
CsakEgySrác
csendes tag
válasz roberto211 #27037 üzenetére
Köszi a választ!
A renaultra mindig ez a reakció, valaki azt mondja, hogy ne válasszam, mert csak rossz lesz, valaki meg azt mondja, hogy semmi baja nincsen. 😀
-
tboldi
nagyúr
válasz roberto211 #27053 üzenetére
Igen, gombóc Swift, 2010-es.
szerk.: Persze, az átvizsgálás lenne a következő lépés.
[ Szerkesztve ]
-
TommyNagz
senior tag
-
TommyNagz
senior tag
-
biker
nagyúr
válasz roberto211 #27046 üzenetére
volt scenic I és II is, megane is, soha többet franszia
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
TommyNagz
senior tag
válasz roberto211 #27040 üzenetére
Akkor maker vagy. Paromnak 2004es kombi megane-ja van, borzalmas egy fospermet. Mar a fel auto ki lett cserelve kb. most meg mar inkabb hirdetik csak vigye el valaki a francba. Csak ugy tolonganak erte mondhatom... o meg jar villamossal.
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
válasz roberto211 #27037 üzenetére
Barmit csak fhansziat ne. Ha megbizhato kell akkor tyutyu. Fel misibol rogogve kijon egy full extras kesei regi swift. Enyem 280 volt, klima szervo central riaszto van benne. Csak az elektromls ablak es a legzsak hianyzik. Minden van hozza nevetseges aron. Megnyomtam a bal hatso ajtot, szinazonosat vettem hibatlant elso hatsot 20 alatt
encapsulation dot1q
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #27037 üzenetére
ritka, és csak szedanba van,de letezik 1.6 benzines is,altalaban azok is fullosak, és az megy a legjobban is ha ez is fontos.
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz roberto211 #27007 üzenetére
ez egy k. jó dolog, hogy így kitalálták, és tényleg az kapja meg, akinek szüksége van rá!!!
én attól tartok (szerintem jogosan, hisz mind ebben az országban élünk) hogy lesz olyan, aki makk egészséges, és kap, mert haver.... sajnos!!!
nekem hál'Istennek nincs semmi bajom, azon kívül h a szemem annyira rossz, hogy műteni sem lehet, és a térdem is 4 műtét után továbbra is fos...
Bandus99: használd egészséggel, sok örömöd legyen benne, és sokat segítse az életed!
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz roberto211 #27005 üzenetére
akkor a "csak csóri vagyok mert becsületesen dolgozok és nincs ismerősöm ott fent" nem indok?!
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #26992 üzenetére
Nekem sajna nincsen. Hondám bár lenne.inkább utazni szeretek mint versenyezni.Persze mindenkinek más a fontos.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #26989 üzenetére
Azért a Honda egy más káposzta.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #26989 üzenetére
Nem helyettesítené.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #26979 üzenetére
Én inkább 2000-2500-at mondanék hidegen.
De melegen is igaz, amit írsz, sok gyors váltás, motorfek, a nyomaték csúcs közelében való haladás minden szempontból hatékony lehet, gyors is vagy, es keveset is fogyasztasz. -
Bandus99
őstag
válasz roberto211 #26976 üzenetére
Egyszer úgy megneznek egy videót ahol a fordulatszám mérő ill km óra látszódik
Városi forgalomban reggeli hideg indulással.Nem feltétlenül tőled úgy általánosságban.
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #26933 üzenetére
hétvégén mennem kellett vele, 10p után fájt a térdem nincs annyi hely elől...
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #26928 üzenetére
Tényleg nincs.
2012-es Swift-ek meg, amik le vannak lakva azok is 2-2,2 misi. Döbbenet...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Harkovz
aktív tag
válasz roberto211 #26922 üzenetére
Nekem nem volt még sosem semmilyen, mégis megoldottam gond és ütközés nélkül mindent. Csak ha veszek újat akkor legyen benne, csak biztonságosabb, és ha már hátra raktak kamerát nem értem elöl mért nincs radar a GL+ - ban.
-
félisten
válasz roberto211 #26891 üzenetére
Vitara kicsi, de a B Corsa amit vettél a születendő gyerekhez az elég mindenre. Érdekes gondolatok.
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #26891 üzenetére
4 ember akkor is elfér a kocsiba , nem 3 személyes...
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #26891 üzenetére
A gyerek még csak várható státuszban van,14-15 éves lehet,hogy 20 év múlva lesz.Azért ennyire előre nem terveznék.
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #26886 üzenetére
Bocs, de vitara max egy gyerek esetén ? Hány ajtó van ? Nem éppen nem ?
-
Kakaduku
senior tag
válasz roberto211 #26886 üzenetére
Igazából az a baj, hogy egyikünk sem tud dönteni, mert mind a kettő tetszik. Tényleg ki kell próbálni és amelyikben elkap az érzés az lesz szerintem.
Egyébként 2 gyerek, de ahogy elnéztük a Vitara is elég tágas 2 gyerekhez. 3- hoz meg már kisteherautót vennék.Köszönöm a segítséget! Egyébként a pörgetéssel nincs baj...
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #26883 üzenetére
40k-val ezelőtt vettem 1 flakon olajat külön. Amúgy 4x cseréltem.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #26743 üzenetére
Vártam már ezt az érvet, ami nem állja meg a helyét.
Tudtommal egyik motor sem közvetlen befecskendezéses, gyakorlatilag a régi receptet követték, egy kis köbcentis szigora raakasztottak egy turbot.
Na már most a boosterjet olyan technikai megoldásokat vonultat fel, amikhez képest az említett motorok gyerekjáték szinten vannak.
Én szeretném ha ezek is ugyanolyan megbízhatóak lennénk, mint az M és a K motorkodu erőforrások, mert akkor nem kéne gondolkodni a következő (vélhetően új) autómon, hogy mi legyen 😉 -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #26738 üzenetére
Sajnos az csak feltételezés egyelőre, hogy a bossterjet ugyanolyan megbízható lesz, mint az eddigi M és K kodu szívó suzuki erőforrások.
Én is örülnék, ha az lenne, de fogalmam sincs róla.(A mostani 1.5 dci-k pedig már egyik típushiba sem tartalmazzák, amik az első években megvoltak, pl. hajtokar csapagy, stb., és az olajcsere periódus is 15 vagy 20k km már csak, nem véletlen)
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #26736 üzenetére
TCe még olcsóbb.
Azért az 1.5 dCi már egy teljesen kiforrott motor, akárki akármit mond is.
Úgy mondom ezt, hogy abszolút nem vagyok francia autó párti, sőt... -
sysrq
őstag
-
Thome
veterán
válasz roberto211 #26706 üzenetére
Hát el is szomorít, ha ez is indiából jön, garantáltan nem lesz új swiftem. Pedig nem hinném hogy azzal baj lenne, de sajna a "csakmer indiai", ezért nem. De mondjuk majd az ár, tesztvezetés, tesztek után ez még változhat.
-
meroly
veterán
válasz roberto211 #26676 üzenetére
Köszönöm, szerintem erről beszélt a szerelőm, hogy megcsinálja gyertyánként a mérést, aztán gondolom a kipufogó előbb feltűnt és azt cserélte, nem tudom a mérésig eljutott-e a papi, rákérdeztem de mondta hogy rendben van.
Meglátom lehet megnézetem vele újra, ha nem nézte meg.Impossible is nothing
-
yanna
addikt
válasz roberto211 #26663 üzenetére
U..xnál mindegyik akku már csak 1 év garis tudomásom szerint, ill. állítólag máshol is.
-
PRDZsolesz
aktív tag
válasz roberto211 #26667 üzenetére
Kiderült, hogy valóban az akksi volt a ludas. Most kapott valami magyar gyártmányú Electric Power akkut, remélem beválik.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #26663 üzenetére
Én is Lestit használok,nincs panasz.
-
domojko
senior tag
válasz roberto211 #26659 üzenetére
Szerintem én nem támadtalak semmivel téged. Elsőre is értettem h ez a te szubjektív vélemenyed. A saját autóddal azt teszel amit akarsz. De mivel ezt a topikot nem csak te olvasod, hanem mások is, és ha a te véleményedet fogadja meg valaki, akkor hasonlóan járhat mint én. Mivel a te véleményedre nem reagált senki akinek erről más a véleménye, vagy tapasztalata, ezért bátorkodtam leírni h én hogy jártam. Sajnálom ha belegázoltam valamidbe,( hogy ezt te támadásnak vetted) nem volt szándékomban. Csupán csak felhívtam a figyelmet arra h a te véleményed nem biztos h helytálló. Szerintem ugorhatunk is a témáról.
-
domojko
senior tag
válasz roberto211 #26648 üzenetére
"Vannak ezek a hűtőrendszerek tisztító folyadékok de én ilyenekbe nem az h nem hiszem hanem fölöslegesen tartom..."
Azért ezt nem kellene ilyen bátran kijelentened.
2006-os swift, 4,5 évesen került hozzám, ez idő alatt szerintem nem volt hűtőfolyadék cserélve benne. 2 éve, vagyis 8 éves korában úgy gondoltam h lecserélem. Szép zöld volt nem látszódott semmi kosz, a fagyállósága is rendben volt. De szerettem volna nyugodt lenni h ez is le lett cserélve. Egyik ismerősöm lebeszélt a hűtő tisztításáról, mondván h szép tiszta folyadék jött le belőle, és egyébként sem öreg autó. Hallgattam rá....nem kellett volna. Le lett cserélve, piros korróziógátlós folyadék került bele. Kb 4 hónap mulva majdnem felforrt a vizem, de szerencsére időben észrevettem. Nos az uj folyadék leoldotta az összes retket és korróziót ami benne volt. Szép sötétbarna rozsdás szutyok lett a vacsi uj hűtőfolyadék. A szennyeződés hazab@szta a termosztátot. Nem a termosztát a nagy tétel mert 3k-5k közötti összeg, hanem az a fél napos szopás ami a cserével jár. És persze utána lehet tisztítani a rendszert, és újra felfagyálózni. Szoval mindenki döntse el maga h érdemes rögtön tisztítani cserénél vagy sem.[ Szerkesztve ]
-
Studi
veterán
válasz roberto211 #26638 üzenetére
Ezt gyanítom én is, mivel ment az olaj az égéstérbe, az csinálhatta ki. De erre már nemigen tolnék nagy összeget, valami költséghatékony megoldás kellene.
Nyitott rendszer meg abszolút nem játszik, nullásozom, ráadásul eleve ezres váltó miatt magasabb fordulaton, így is nagyobb a hangzavar, mint kellene. -
Tollas7
csendes tag
válasz roberto211 #26628 üzenetére
Azthiszem ezeket is kizárnám.
-
Harkovz
aktív tag
válasz roberto211 #26625 üzenetére
Igen nagyon rendben van az biztos. Élőben a külsejével sincs gond. Nekem tuti a következő autóm. Csak az kérdés mikor.
-
nagyúr
válasz roberto211 #26620 üzenetére
Mostanában nagyon harapós kedvedben vagy
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #26620 üzenetére
mind2 ülés fullra hátravolt tolva, csak így férek el. és külön kiemeltem hogy ez átlagmagasság, szal calm down. mellesleg nem írtam hogy nem kényelmes, csak azt hogy sokkal kevesebb a hely. ez meg igaz. ez van. Az 1.6 4wd GS 120 lóval 11.5 alatt van 100on, és 175 a vége. Az 1.5 swift meg 9.5-10, attól függ hogy váltasz, hidd el hogy ezt nagyon megérezni.
(#26619) CoolBoy323 : én elfogadom ha szerinted jobb, de indokold meg akkor. én próbáltam. ez nem válasz hogy sztem jobb, mert csak. mivagyte, nő ?
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #26603 üzenetére
Tudod az öregség olyan betegség amit Te is elkapsz,ha élsz addig.
-
Harkovz
aktív tag
válasz roberto211 #26597 üzenetére
Nekem is II van. De már nem is emlékszem mik voltak. Reflex feladat pszichológiai vizsgálat stb. A jogsihoz kellett. Több mint 8 éve járok 36 raklapos forgó zsámolyos hűtős Scania szerelvénnyel éjjel - nappal, télen - nyáron. Havonta 5-8 ezer km. belföldön.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #26597 üzenetére
Ennyi.
Mondd azt, hogy nincs igazam. -
biker
nagyúr
válasz roberto211 #26519 üzenetére
Én 1m km-t lekuplungoltam, nyomkodja a ...om
A/TAmúgy bérlem. Amíg garis senki nem fizet, amire nem garis, leadom vagy megveszem asszonynak
Teljesen korrekt. Holnap megyek a téli gumikért, annyiba fog kerülni, amennyi kávét iszok. Michelin alpin 5Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
veterán
válasz roberto211 #26490 üzenetére
Csak a belső küszübüket kell megcsinálni a külső az megvan és hibátlan. A belső köszöb javító készlet oldalanként 4-5k körül van. A munkadíj érdekelne elsősorban. Alkatrész az van olcsóért új. Bontottal nem foglalkozok. A motort csak akkor cserélem ha megáll. Addig így marad. 25 - 35k-ért van már motor a facebookon. de kínáltak már 20-ért is. Eszetlenünk nem fogok rákölteni ennyit az biztos. 1999-es az autó még 5-10 évig használni akarom és utána vége kb. De majd látjuk.
- Árad -
-
Willie
őstag
válasz roberto211 #26464 üzenetére
Bocsánat, akkor nem szóltam semmit.
-
Willie
őstag
válasz roberto211 #26462 üzenetére
Úgy legyen, nagyon szenvedek, szeptember eleje óta vagyok autó nélkül.
-
meroly
veterán
válasz roberto211 #26443 üzenetére
Köszi és ez? [link]
Klíma nélküli, gondolom azért ennyi. Eddig is elvoltam nélküle, de ha utólag rakatni akar az ember, az nagyon bonyolullt?Impossible is nothing
-
dReFiX
senior tag
válasz roberto211 #26432 üzenetére
Külföldön 1-1,5 millióval drágábban adják az autókat. Scross pedig nincs limitálva legroszabb esetben másfél hónapot kell várni.
-
tomi5244
őstag
válasz roberto211 #26406 üzenetére
uhh hát a méreteiből ítélve nem lesz az egy kicsit sok?! Én egy GL-t 3.5M-ra saccolnám. Baleno kategória.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #26406 üzenetére
Te komolyan mondom ember beteg vagy.
Nagy renault fan voltal még nemrég, most épp zug neppert játszol a szakadt golffal, aztán most megint a suzuki az isten császár, mert kiderül, hogy másra nincs pénz 😂
Egyébként hol láttad a kommentembe, hogy a suzukit fikazom?
Annyit írtam, hogy ennyiért autót is lehet venni, akár egy vitarat vagy scross-t is.
Vagy számtalan más márka más típusát. -
Thome
veterán
válasz roberto211 #26406 üzenetére
Ezen nem értem miért akadsz fenn ennyi idő után.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #26406 üzenetére
Ja, annyiert meg autót is adnak 😂
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #26255 üzenetére
Ha regisztrálsz a suzukisports.hu fórumra, akkor utananezhetsz, hogy páran már tettek így tönkre M16A-t.
Uzemoras verseny motort persze lehet csinálni, de mindennapi használatra alkalmatlan lesz.Krisztian: pont fordítva, az 1.3-at meg lehet fújni egy picit, és bírni fogja, van több turbós is az országban, de 1.6-ot többen vertek már hengerfejesre, utána persze motorgeneral, és visszaalakitas gyarira.
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz roberto211 #26237 üzenetére
Hát a gyertya fejet én neveztem el, igazából a fém érintkező a tetején
Kicseréltük NGK-ra, de nem lett jobb. Volt még az a rotor, az is el volt korrodálódva, cserélve nem lett hirtelen csak ledörzsölte róla a szerelő.
Egy lehelettel jobb lett, de nem az igazi.A kipufogó puffog. Szerelő szerint a hengerfej tömítés kezdett elégni vagy a kipufogó dob meghalni.
Nem tudom, én nem sokat értek hozzá, de igazából nem ezt várnám el egy suzukitól, tehát ennek mennie kéne a világ végéig, nem?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #26237 üzenetére
Gyertya pipa.
-
Tamás008
tag
válasz roberto211 #26229 üzenetére
"Én azt mondom h 99es autóra nem érdemes már sokat költeni." - Én is pontosan így gondolom, nem szeretnék sokat költeni rá, tízezreket meg már főleg nem szeretnék. Köszönöm a javítási tippet.
-
albiosz
őstag
válasz roberto211 #25731 üzenetére
Volt egy becsületesneppernél is mostanában, be akartam linkelni, de úgy tűnik már elvitték.
-
nagyúr
válasz roberto211 #25733 üzenetére
Nézd át azért 3x, nehogy úgy járj mint az előzővel. Ha 20 éves és nem rohad, akkor bazi nagy mázli és érdekel hogy mit csinált vele eddig
-
yanna
addikt
válasz roberto211 #25731 üzenetére
20 éves swift ha nem rohad, akkor valóban megkímélt lehet.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #25684 üzenetére
Balenonal biztos szebb.
Bár ugye ez szubjektív.
Ebben egyetértünk, igaz?
Azon kívül viszont felszereltséget, műszaki paramétereket, méreteket, garanciális feltételeket osszehasonlitva már objektív véleményt is lehet alkotni.Motion: ennyiért nem adják oda, ahogy írják is 4M+ lesz az....
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #25658 üzenetére
Vegyel egy 1.6 sedant.
Megy mint a golyó, és praktikus is. -
Tothgera30
Ármester
válasz roberto211 #25652 üzenetére
Utalnék a korábbi hozászolásomra. Mondjuk vicces lenne egy 1.0-ás Turbo-s Baleno-t egy Focus 1.6 megbízhatóságával összemérni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #25632 üzenetére
Eddig egy balenot se láttam bp-en
Ennyiért meg 3-as mazdat is kapsz, gondolom a J-vel kezdődő alvazsszamu mazda csak megbízhatóbb, mint az indiai baleno...
Szvsz ez a baleno max. fabia áron lenne értelmezhető, de rá fognak jönni azert, amikor nem viszik. -
Tigi
őstag
válasz roberto211 #25632 üzenetére
Hát, én még egy Baleno-t se láttam.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Tothgera30
Ármester
válasz roberto211 #25603 üzenetére
Talán kicsit túl vannak árazva. Végül sikerült egyet meglesni, 130k km, szürke, GS, 1.6-ost. Nem rossz autó, egész egyben van, de összességében nekem túlárazottnak tűnik. Bár a piac diktálja az árakat, ha kifognék egy patent példányt, első tulajtól, kevés km-rel, nem gondolkodnék rajta.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Sequadon
tag
válasz roberto211 #25592 üzenetére
Azt nem írtam le, de a vizsga és a szerviz ahonnan az ajánlatot kértem két külön hely, szóval nem hiszem, hogy át akarnának vágni. Az én szerelőmnek nincs futópadja, anélkül meg gondolom nehéz ezt így kiszúrni.
Meg szeretném csináltatni én is a féket, nem ezzel van a baj, hanem hogy egy alkatrész (ami egy kis öntött fém, rajta egy kar, egy rugó, benne meg egy szelep) 100.000 Ft-ba kerül. Ennyit nem tudok (és nem is akarok) rákölteni. Utána kérdezek még az utángyártottnak, de esetleg jó bontót tudtok mondani Budapesten? Vagy olyan szervizt ahol tudnak ebben segíteni?
Egyik szemem sír, a másik üveg...
-
tomi5244
őstag
válasz roberto211 #25584 üzenetére
Mintha jött volna már velem szembe swift amin nem világított, de akkor lehet, hogy a tompított meg égett és az kavart be. Tehát akkor a kettő együtt nem megy(?) - Érdekes.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #25577 üzenetére
Ezt tudom,csak szerintem nem csak kezdődő nyomok vannak amit el kell tűntetni,lehet ott már rozsda rendesen.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #25572 üzenetére
Aha.
És 96-os és nem rohad.
Vagy csak eltüntették a kezdődő nyomokat. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #25570 üzenetére
Gomboc swiftek 800 környékéről már elérhetőek, simán jönnek majd lentebb árban.
Jó régi swift sose volt 300k-ert se, ez csak népmese.
Bármilyen műszakilag jó autó legalább 500k-ba kerül.
Teljesen mindegy, hogy opel, vagy suzuki. -
yanna
addikt
válasz roberto211 #25535 üzenetére
Írtam, semmi nincs kizárva. Barátomnál van most egy trágya Rover, na annak a bal elejéből kormány tekeréskor olyan horrorfilmbe illő szél csapkodta kertkapu hangja, vagy kerti budiajtó nyekergése van, hogy 200 méterről hallani. Még nem tudjuk mi adja a hangot, de nem toronycsapágy.
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #25535 üzenetére
Volt egy párszor csapágyas kocsim, eddig mindig az a jellegzetes morgás volt csak...
-
yanna
addikt
válasz roberto211 #25532 üzenetére
Azt mondja kopog. A csapágyhang inkább morgás. Bár semmi nincs kizárva.
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #25518 üzenetére
Székesfehérvár.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dellfanboy
őstag
válasz roberto211 #23081 üzenetére
sikerult venned ignis sport-ot? ha igen mik a tapasztalataid? en is hasonlo cipoben jarok most
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #25440 üzenetére
Minden új.... a lampa darabja 9970 ft... a merevítő valoban 8k... mondjuk a gyari valeo lampak 38k, igaz rajta van a magasság alito motor is...
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #25440 üzenetére
Ujat vesz ha jók vettem ki a szavaiból.
-
t1
addikt
válasz roberto211 #25387 üzenetére
Pontosan erről van szó..
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #25383 üzenetére
S500
130 oszlop simán kiszállt.
Csak kell legyen rá való, ujan 30-40 kozott megy.
De egy jó laguna 3, de egy kizashi is sokmindentol megvéd, amitől egy kisebb, régebbi, papír kaszni nem. -
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #25236 üzenetére
A kinyomott kuplunggal instabilabb? Bocs ha hülyeséget kérdezek Lehet nem kéne úgy járnom, mármint üresben, de rendszeresen használom lakott terület előtt ha nincs mögöttem senki és ráérek. Tudom hogy nincs kapcsolat a motor meg a kerekek közt, ez számítana?
Ha jönne a baba nem nagy ez az autó tudom, de már a G Astráról annyi sz@rt olvastam, a fókusz 1-esek elrohadnak lassan... 1 millánk nincs rá, főleg a többi nyavajára. Fabia-t nézegettem, de méretben már akkor az Ignis se kisebb, de legalább magasabb, az meg tetszik. -
pjen
félisten
válasz roberto211 #25236 üzenetére
A mercit sem úgy tervezték a rénszarvas tesztre,mégis felborult.Keveset mentem Ignissel,de 120 felett már nem igazán éreztem stabilnak.Persze lehet, ez csak az én egyéni téves hozzá állásom.
-
őstag
válasz roberto211 #25227 üzenetére
Volvo az nekem szívem csücske. Valószínűleg azért tetszik nekem az új jazz hátulja is
Mondjuk ez szerintem így képről csúnya, csak nem annyira mint elődje.
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #25217 üzenetére
Nem B Vekit akartál? Nagy G Astra fóbiád volt...
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #25201 üzenetére
Ja így van, ez egy atmenet.
Vagy kéne egy 2.0 motor bele, vagy egy turbó rá 😂Swift sport jobban adta a sportosságot, ez kényelmesebb, komfortosabb.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #25196 üzenetére
Ahhh..
Köze nincs azért hozzá se méretben, se komfortban.
Swift sajnos azért kicsi 184/88 mérethez. -
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #25196 üzenetére
pedig szép az a Honda. illetve lesz, Type-S ráccsal az elején...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
addikt
válasz roberto211 #25190 üzenetére
Na jó, az S-Cross is megy, ha kicsit nyújtogatom a jobb lábam, meg olyankor eszik is azért, de az 1,3-as Swiftem is bevágta a 7 - 8-at anno.
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz roberto211 #25176 üzenetére
Nem én. Csak felesleges.
(#25179) Krisztián:
Akkor jó, a te autód meghálálja a drágább üzemanyagot. Nem szoktam számolgatni mennyit eszik, elfogadom amit a fedélzetije mutat. Bízom benne, hogy egyformán csal....
...meg olyankor ha nem is tudatosan, de odafigyelsz a vezetési stílusodra....
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
negroo
aktív tag
válasz roberto211 #25173 üzenetére
A poént nézz benne.
-
Jadro
veterán
válasz roberto211 #25111 üzenetére
Külsőre semmi jele nincs. Csak hallottam, hogy kattant valami és kb kilazult, nem tudom felhajtani. Le tudom húzni a csavarozott kis rúdról, de azon nem látok semmi törést, ugyanúgy néz ki mint a másik oldalon. (Bár azt nehezebb lehúzni.) Valami belül pattanhatott el gondolom.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
nagyúr
válasz roberto211 #25080 üzenetére
Alessiot inkabb ne, nagyon gyenge minosegu felni
-
válasz roberto211 #25061 üzenetére
Köszi (a többieknek is), de veszprémi vagyok. Amit nyernék a réven, elveszteném a vámon
Attól félek, hogy a fényező nem tud ugyanojan színűre kikeverni (Eredeti szín+10 év öregedes), és ha csak azt a részt "keni le" akkor el fog ütni. Azért majd megkérdek egy helyi festőművészt is.
[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
nagyúr
válasz roberto211 #25053 üzenetére
Akkor mostmar lassan tulvagytok a kritikus korszakon, elvileg hamarosan kiderul hogy kukija vagy nunija van Munkatarsamek is most vannak ebben a cipoben, csak nekik lesz gyorsan egy eskuvo is.
-
nagyúr
válasz roberto211 #25050 üzenetére
Oszt a gyerek projekttel mi van? Gondolom keszültök már arra is rendesen
[ Szerkesztve ]
-
gerii
addikt
válasz roberto211 #24996 üzenetére
Szerintem is, ilyen futás mellett, ennyire minimális szervizköltséges Suzukinál nem kell szarrágni ilyen dolgokon.
-
Feenyx
aktív tag
válasz roberto211 #24983 üzenetére
Köszönöm a tanácsod, én is erre gondoltam, de azért gondoltam megkérdezem
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #24952 üzenetére
Alakul, de remélem hamarosan valami értelmes négykerekű fog ott szerepelni.
A Celerio-ban engem csak a belseje fogott meg, az valóban tágasnak tűnik.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DIGI Mobil
- Mikrotik routerek
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest