Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atos23
senior tag
Egy kis tapasztalatmegosztás a Garmin Fenix 7S gombjavításról.
Először úgy gondoltam, hogy magam javítom meg (gyakorló villamosmérnök vagyok, forrasztok is apró cuccokat), de úgy gondoltam, hogy ma szülinapomra azt adom magamnak, hogy elviszem az egyik, javítást is vállaló szervizbe.
A Multinavigátorban nagyon segítőkészek voltak, kb. fél óra volt a gombcsere, megvárósan, a végén letesztelték az órát nyomásmérővel is (18kHUF számlával). Ajánlom bárkinek, aki hasonló, nem garis szituációba kerül a Garminnal kapcsolatban. -
Major Lion
senior tag
Akkor ugy nez ki eddig szerencses vagyok mert en meg zuhanyzaskor se veszem le es mar ket eve meg van, persze kozben nem nyomkodom.. epix 2
-
peanar
senior tag
válasz
zsamiatt #724 üzenetére
Hát, ha a forerunner 255-ömet veszem alapul + az itt olvasottakat, akkor sajnos de (mivel annál 5 gombból 4-nél megszűnt a kattanás és a gomb benyomása érzés).
Ráadásul az fr255 music a harmadik óra, kettőt (nem zenés változat) pár napon belül vissza kellett vinnem mert 💩-ik voltak,..a második után úgy voltam vele, inkább ráfizetek a zenés változatra csak már legyen vége a ping - pongozásnak amit garminékkal vívtam.
Azt hittem/reméltem, egy az elődnél jóval drágább Garmin óra minőségben sokkal jobb lesz (funkcionalitásban nem volt az elődnél se gondom, kivéve ha mondjuk egy frissítéssel valamit haza nem vágtak).Persze, az idő vasfoga majd megmutatja, hogy nekem melyik tábort pörgette a szerencsekerék, de azért egy ilyen összegű óránál....hát na, ne legyen már ilyen bosszantó hiba
-
bwoay
nagyúr
a 6-os meg a 7-es tudtommal statikus nyomást visel el - a gombok nyomkodása nélkül. a 8-as meg ugyanolyan mélységben használható is (meg ugye rendelkezik merülés funkcióval). cserébe (ahogy olvasom) érzetre szarabb a gombok nyomáspontja.
a legfőbb kérdés azonban az, hogy amit a 6-osnál már meg tudtak oldani jól, azt miért kellett elrontani a következő szériában...