Új hozzászólás Aktív témák
-
akos3
addikt
válasz roberto211 #21280 üzenetére
Azzal, hogy ilyen ódákat zengsz a felmatricázásról, kiváncsivá tettél, hogy milyen. Nem raksz fel képet, h lássam?
-
karlkani
aktív tag
válasz roberto211 #21318 üzenetére
Az jobboldali csatlakozó kábelen egy szál van forrasztva és zsugorcsövezve. A megvilágítás izzóknál van kettő foglalatba beforrasztva az izzó, ennyi a "tákolás". A világítás meg másik óracsoporttal sem lenne erősebb, ilyen izzókkal. Ezért szeretném őket cserélni, ehhez nem ártana néhány gányolásmentes foglalat, persze nem 1800 Ft/db árért. Csak tudni kellene a pontos nevét, cikkszámát, hogy rá tudjak keresni. Gondolom 3-4000 Ft töredékéért csak kapni valahol foglalatot. Amúgy bontott óracsoportot tudok 2500 Ft + postáért.
-
tboldi
nagyúr
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #21324 üzenetére
Én sokáig tankoltam 95 V-Powert és 100-ast is, bármit is érzel az 99%-ban placebo. Az olyan mesék hogy fél literrel kevesebbet eszik + sokkal jobban húz az mind kamu... annyi különbséget tapasztalhatsz hogy nem rángat az autó, vagy pont ettől fog
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #21327 üzenetére
textar sokkal jobb mint ferodo.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
tboldi
nagyúr
válasz roberto211 #21324 üzenetére
Mi is a 95-ös V-Powert szoktuk a WagonR-be (M13A) tankolni. Nincs tőle nagyobb ereje, nem lett kisebb a fogyasztás sem, viszont finomabban jár a motor, mint bármi mással. Gondolom, az adalékoknak köszönhető.
A motorom (Honda CB500X) viszont érezhetően jobban ment a Racing 100-tól, pedig csak 95-ös van előírva.
De csak amíg gtk nem lett...[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21332 üzenetére
nem neten beszéltek le, hanem egy szerelő.
ő azt mondta, hogy csak ferodo-val dolgozik. -
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #21332 üzenetére
Minden márkából van több kategória. Mondjuk anno a régi stifthez pont nem volt anno több fajta. Ferodo még sport motoron se jött be, nem volt különleges a fékerő, de zabálta a tárcsát.
Autón nekem a gyári betétek, tárcsák jöttek be.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bacsis
Közösségépítő
válasz roberto211 #21338 üzenetére
na erre voltam kíváncsi, hogy lehet-e más probléma, teszem azt lambdaszonda vagy elektronika, fluxuskondenzátor akármi...
De akkor továbbra is itt kéne keresni a hibát?!
csak ez a lefalazásos téma nekem annyira nem tetszik... ez kicsit olyan barbár megoldásnak tűnik, nekem ez olyannak tűnik, hogy pl fáj valakinek a lábe, megoldás: vágjuk leszerk: gyertyacsere? háááát.. fogalmazzunk úgy hogy nem mostanában
[ Szerkesztve ]
-
bacsis
Közösségépítő
válasz roberto211 #21340 üzenetére
Köszönöm a javaslatot, ki fogom próbálni amit fentebb írtál, utána meg megpróbálom akkor ezt a lefalazást
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #21346 üzenetére
Nekem csak az orra nem tetszik, az gagyi lett azokkal a béna elnyújtott lámpákkal.. Ez 10 éve volt divat nem most. A háta meg nissan kaskai control c-control v, az még elmegy
-
HUNPSP
aktív tag
válasz roberto211 #21368 üzenetére
Nekem a hétvégén volt probléma ilyennel, meg is húzta a baloldali visszapillantómat enyhén. Fogarasi úti OMV-nél kanyarodnék ki, látom balra akar menni egy szürke Polo, indexel is, mondom bemegyek mellé, hiszen én jobbra a Stadionok felé szeretnék majd menni, elfértem simán mellé és a padka közé. Várom hogy elinduljon, addig nem igazán láttam hogy ki jön, troli elé pedig pláne nem szívesen megyek... erre elindul, de jobbra. Az autók kb pontosan egymás mellett voltak, nem volt nehéz dolga az enyémet meghúzni, csak nem tudom minek van a csávónak szeme, tükre? Szépen lehúzott pár csík festékréteget de csak a visszapillantóról, hála istennek és a Pólós szerencséjének.. a poén hogy azonnal le is lassított, de utána rögtön tovább is ment. Tényleg mázli volt, mert egy-két centivel beljebb jön akkor nekem ugrik a pillantó is és szép nyomok lettek volna kb az első keréknél... nem igazán tudom felfogni hogy ezek minek és egyáltalán hogyan vezet(het)nek.
Nálunk a ház előtti parkolóban egyik nap öten álltunk egymás mellet Swift-esek: négy régebbi (szín szerint sötétkék-fehér-sötétkék-fehér), és egy új. Máskor kettő új Swift állt egymás mellett az egyik cukrászda előtt, jött egy harmadik, no, direkt melléjük állt, pedig volt bőven máshol is hely. A Suzukisok, pláne a Swifttel rendelkezők szeretnek egymás mellé állni? Nekem tetszik, olyan mint egy nagy csapat országon belül. Hozzáteszem hogy én általában keresem a többi "társat", lehet hogy csak ezért tűnt fel.
Szerk.: 2014-es Hankook téli gumi, 11e/db áron. Megérné? Szeretnék mindenképp egy korrekt téli gumit, a szerelőnél most ez található. Utána nézve jó választás lehet. Zaj annyira nem zavar, inkább a tapadása a lényeg. Most Debica nyári van, eléggé új állapotú, hazafele hétvégén ahogy kanyarodtam fel esőben az Erzsébet hídra érezhetően kicsit kitolta az orrát.. ideje lenne egy téli verzió is, a hideg is eléggé gyorsan itt lesz/van már, nem akarom kínozni ezeket a gumikat.
Másik: azt hiszem Heko márkájú szélterelőket vettem 8-9 ezerért előre hátra párban, az elsők tökéletesek, a hatsókkal gond volt, nem lehet eléggé fixen rögzíteni. Suzuki Gyálnál vettem. Most hétvégén a bal hátsó szó nélkül eltűnt, leesett... egy hónapot se bírt. A 4db terelő egyébként jól áll az autónak, ugye sárfogókkal együtt vettem a szedánra. Utóbbi a Suzuminntől, kb 4-5e volt az első és hátsó pár is, ez teljesen megérte.[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
dioka7
senior tag
válasz roberto211 #21376 üzenetére
Nem ma kell, ma estig "dolgozik" az autó, de max hétfőn legkésőbb el akarom vinni vkihez. Ez menet közben csinálja, de főleg amíg lassan gurul az autó és csak akkor ha ki van tekerve a kormány. Nálad mi volt a "hangadó"?
-
dioka7
senior tag
válasz roberto211 #21378 üzenetére
akkor az lesz nálam is sztem...köszi
-
nagyúr
válasz roberto211 #21382 üzenetére
Ne vegyel, vissza fogja fogni.
-
nagyúr
válasz roberto211 #21384 üzenetére
Telre meg alapbol nem jo a szeles abroncs, a teli gumi minel keskenyebb annal jobb (esszeru kereteken belul), ugyanis igy tobb suly jut kisebb feluletre, jobb lesz a tapadas, kerdezz ra a gumis topikban
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21387 üzenetére
Dehogyjo...
165/65 r13 kell, pont...
Talan ha letezik 165/70 r13, talan az meg belefer.Hankook 12k, onnantol felfele barmelyik jo lehet, vagy az is.
Ettol a stock 155/70 r13 se sokkal olcsobb szerintem.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #21391 üzenetére
DOT4-es legyen, ennyi a lényeg
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
kenguru99
aktív tag
válasz roberto211 #21384 üzenetére
Motion_Blur: Inkább úgy fogalmaznék, hogy minimum dot4 de ha 5.1 az sem baj.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz roberto211 #21394 üzenetére
Azt még megtudjátok mondani h régi stiftben hány liter fékolaj kell?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #21395 üzenetére
Konkrétan nem néztem meg,de szerintem még 1 liter sem kell.
-
gerii
addikt
válasz roberto211 #21397 üzenetére
Nem kell bele sok, ha otthon szórakozol majd vele, több fog kifolyni a légtelenítéssel mint ami bent marad
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #21399 üzenetére
Pár féket már légtelenítettem,más kocsikba sem kell lényegesen több.
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #21410 üzenetére
Jaja, van ott gyorsulás rendesen. Ez az egyik, ami tetszik. Alapvetően nem szeretem taposni neki, inkább nyugisan közlekedek, de néha azért el tudnék képzelni egy kis játszadozást. Mindennapos használatra gondolom alkalmas, elvégre nem egy versenyautó, "csak" egy sportos gép.
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #21412 üzenetére
Egyre jobban beleb*zulok a kocsiba.
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #21414 üzenetére
Nem gondoltam volna, hogy így bele lehet zúgni egy régi Swiftbe, de úgy látom mentheteten lettem. Ennyit az eredeti elképzelésről.
Ő lenne az, szerintem rendben van a hirdetés, a tobbit élőben. Oreg, sokat futott, de tetszik.
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #21418 üzenetére
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #21421 üzenetére
simán lehet, h amikor beszámíttatták, akkor valaki azt kevés kilóméteresként megkapta. külsőre rendben volt, metálon nem látszik annyira a kor. meg talán 6 vagy 7 éves volt ekkor. soha meg nem mondta volna senki, h milyen előélete volt. amikor pl 50nél elvitték olajcserére, megdumálták a szervizessel, h akkor ez a 3. pecsét volt, ugye?...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21426 üzenetére
Joijon mindenki, lettunk itt egy paran aktivak, meg mindenki hozzon magaval meg egy embert
Az idiota gyerek szivohang, tedd vissza, nem valo semmire se.
Ha mar hang kell, akkor ott a sss, 7000 rpm-rol egy gazelvetel, majd egy padlo megintUj reklam, mindegyik tipus benne van, feher mindegyik.
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #21435 üzenetére
Ha működik a klíma akkor annyiért biztos.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #21437 üzenetére
Komplett bontott klíma szett volt a múltkor a gyáli bontóban 60-ért.
Egyébként, ha múltkor eladtad volna nekem, akkor most egyikőnknek se lenne gondja autó témában.
Mondjuk most már nekem talán nem lesz több kiadásom a vizsgán kívül, de így is már 500 körül járok, már amit a kocsira költöttem persze a vételár és átírás is benne van.[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #21439 üzenetére
Aztán lehet csapatni az ország jó minőségű útjain.
G Astra 570-ért szerintem nem rossz, jó állapotú F Astrát kapsz annyiért.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
negroo
aktív tag
válasz roberto211 #21441 üzenetére
Mész az aútó pályán kiló körül és sprecizen a beton oszlopra lecsiszolod a maradványt. Amúgy olcsó ecet 20% os szívacssal át dörzsölöd. töbszőr. 2 óra múlva finoman lemosod.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #21439 üzenetére
-
nagyúr
válasz roberto211 #21444 üzenetére
Egyszer-kétszer beszéltem vele, illetve a leírásodról beugrott az autója
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21441 üzenetére
jövőre, szerintem egy év múlva lehet eladó lesz az enyém, ha meglesz legalább egy új scorss/vitata 3/4-e kp-ben az eladási árral együtt
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21447 üzenetére
nem szabad turbos vitara-t venni.
az összes közvetlen befecsis benzin turbo kokszolódik, egyéb bajairól nem beszélve, ez elkerülhetetlen.
az, hogy jobban megy kicsit, mint a sima m16a, az tény, de inkább menjen el 500k-t hiba nélkül, minthogy 50k-nál minden tiszta koksz legyen a motorban. érdemes a legutóbbi TC cikket elolvasni ebben a témában...
szvsz ha vitara, akkor m16a, szerintem, ha meg több ménes kell, akkor kell bele egy vems, és 500k-ból megvan a 150 paci gyári motorral. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21461 üzenetére
Mi a franc ez?
Kva jo!!!!!
Sedan kell a magyarnak!!!!
Ilyet akarok!
Xdddd -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21463 üzenetére
Szerintem 3,5M korul ez lenne itthon a bestbuy.
Kene irni a csikszemueknek, hogy ha kell a zsé, akkor hozzak ide is! -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21465 üzenetére
[link]
Komolyan nem ertem a suzukit.
Kva jo kaszni, jo alapmotor...
Meg egy hybridhajtas!
Ide meg nem hoznak semmit?
Nesze neked boosterjet, ez kell nekunk. -
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #21467 üzenetére
Kár hogy nincs Kizashi
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21469 üzenetére
AutomataCVTvaltos kocsival szelnem a dombokat -
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #21461 üzenetére
jáj, idomtalan, szvsz...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21472 üzenetére
Azert valdd be, hogy a lellked melyen meg tetszik is neked
Tothgera30: egy ilyennel komolyat lehetne menni, mennyi meglepetest okozna ez a forgalomban
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21480 üzenetére
Forgalmit elvenni.
-
roti86
őstag
válasz roberto211 #21480 üzenetére
Nekem 16V van, de tudod kinek durrogjon, inkább legyen minél csendesebb
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #21483 üzenetére
Beszélgetni sosem szoktál az autóban vagy rádiót halgatni?
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #21485 üzenetére
Szerintem már 3000 nél is ordibálni kell,de a te autód,a Te füled.Én csak kíváncsiságból kérdeztem.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #21489 üzenetére
Természetesen,ha vissza Teszed a szívás zaj csökkentőt,normálisan váltasz és az utazót megpróbálod 2000 körül tartani,főleg nyáron lehúzott ablaknál.Ha neked a durrogás tetszik én megértem.csak mint Kornélka is írta bevonnám a forgalmiját.