Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #19111 üzenetére
tudni kell hogy az 1,0 rövid váltója 80ig jobban húz mint az én 1.3 8 szelepesem. nem birtam leverni egy 1.0 anno.
ha lenne cash nekem is 1.0 váltó lenne alatt sokkal jobban menne -
dudika10
veterán
válasz roberto211 #19113 üzenetére
Beszállok én is a játékba:
Kb 1 éve egyik este egy Gallardo-val (szerk.: bár lehet Murcielago volt, sajnos telefonváltásnál elkevertem a képet a seggéről) versenyeztem az Üllőin kifele. Ecseri úttól indultunk, jobban kapta el a rajtot, de 2x is utolértem, és a Pöttyös utca után tudott csak végleg megelőzni (cirka 600m). Azt hiszitek a váltás a kulcs? A fenéket, a lámpákat kell ismerni.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19121 üzenetére
az ezres swiftem szinte újan vettem, 12k km-el.
60k-ig benzinnel jártam, utána gázzal, de a kipufogó 120k km-nél is fémtiszta volt, egy csepp korom vagy semmi nem volt benne, viccesen nézett ki -
batai15
félisten
válasz roberto211 #19153 üzenetére
Tényleg? Nekem azt mondták hogy csak 16v bírja el.
-
Siriusb
veterán
válasz roberto211 #19161 üzenetére
Igen, én is ezzel az indoklással találkoztam mindenhol. Viszont lehet, hogy csak el van koszolódva, kormolódva az érzékelő. Egy lambda szonda meg bontottan sem olcsó mulatság, szóval szvsz 1-2 tank üzemanyagot megér a próba. Nálam bejött.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19164 üzenetére
1.6 sport asszonynak nem tetszik...
pedig lehet beruháznék egyre
1.5 mennyivel eszik többet, mint az 1.3?
típushibák?
1.3-nak a nyelestengely csapágy... ki lehet azt szűrni valahogy?
1.5 elvileg nem érintett, ha jól tudom. -
batai15
félisten
válasz roberto211 #19173 üzenetére
csak az az 1.2 gyengébb mint a mostani 1.3 összességében. azzal lomhább lett a swift.
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #19181 üzenetére
abból is az egyik henger le kapcsolható lesz nem ? 48 ló? hát aazzall még a régi 1.0 is többet tud. gondolom 50 max tábla lesz rajta.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #19183 üzenetére
ja turbós 1.0 ecoboost.
kell a halálnak a turbó. oda lesz a híres suzuki meg bízhatóság meg a szervíz költségek -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19186 üzenetére
m16a 136 paci az swift sportban... az ujban.
siman benne van a 150 paci.
annyi meg hova nem eleg? -
Thome
addikt
válasz roberto211 #19161 üzenetére
Hát, remélem hogy nem, semmi olyan hibát nem produkál, nem rángat.
Ez működhet Swift 2-vel? Obd2 elm327 bt diag.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19214 üzenetére
szerintem ez nem igaz.
sok új autónál simán kideríthető, ha tekert volt.
az a kérdés, hogy suzukinál mi a helyzet. -
dnelb
veterán
válasz roberto211 #19214 üzenetére
Kár hogy a könyv se bizonyít semmit.. Szerviz előtt megtekered mindig, aztán lesz egy végig vezetett szervizkönyves 100k-t futott kocsid papíron, közben meg 300+ van benne..
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19216 üzenetére
úgy, hogy nem csak a km óra tárolja az aktuális km állást, mit a régebbi típusoknál.
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #19232 üzenetére
bele is raktam a rendelésbe egy hátsó ablaktörlőlapátot + gumit 1700-ért
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #19232 üzenetére
Nem olcsó, csak minden alkatrész a leggagyibb ami fellelhető a piacon.
Pl: Sx4 lengőkar: ebben a boltban: 9250Ft,
Zs+U kft-nél: 11570ft (de ez már nipparts és ez a legolcsóbb)Mellesleg ugyan ez csak Sidem márkában: 20 541 Ft
-
Hego
tag
válasz roberto211 #19237 üzenetére
Neked már eddig is kurvajól ment az ezres swifted. Vegyél még bele egy illatósítót és holnap legyorsulhatod a Lambókat is
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
hzsolee
őstag
válasz roberto211 #19256 üzenetére
Köszönöm. Mivel napi használatban van, inkább az arany középutat választanám. Ezek helyben is átvehetőek és talán a Nipparts, vagy a Delphi jó lesz. Ha az "ötezresnél" nem is bír többet, de a tudat....
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
nagyúr
válasz roberto211 #19276 üzenetére
en is keresek, kene valami normalis 15-os szett, de nem egyszeru
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #19278 üzenetére
Kár hogy nem megy fel a nem sportokra.
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #19280 üzenetére
Szerintem nem fog Tavaly augusztusban mikor vettem a kocsit nézegettem a sportokat is, azóta semmit se estek az árak. 1.7 körül voltak a normálisak, most is...
-
gerii
addikt
válasz roberto211 #19292 üzenetére
Nem csak azoknál jön elő, SX4-nél is 4020-at dob, most megfigyeltem, sokszor szinte üres tankba tankolás után. Lehet kéne mosatni mert koszos.
De ezt a hibakódot több gyártó kocsija is dobja. Ki kell ütni és kész, nem egészséges benne hagyni.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #19307 üzenetére
Obazzeg, a gyári karcmentes felnit összemókoltad egy ezer forintos vacakkal? Szerintem le fog kopni, randa lesz, egyébként nem értem miért nem hagytad meg ezüstnek, a te autódhoz simán megy az ezüst szín...
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19321 üzenetére
sarkítás.
attól nem lesz baja, hogy parkolásnál kicsit még korrigálsz alig gurulva, vagy már állva.
de sokaknál ez ilyen alap, hogy mielőtt indulna, derékszögbe kitekeri a kormányt.
végül is nyugodtan, a szerelőknek is meg kell valamiből élniük -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19327 üzenetére
Azert, hogy a belvarosba jarj busszal meg metroval.
Hungarian belulre gondoltam. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19332 üzenetére
Baratom, ez nem opcio, ezek a tenyek.
Jovore be fogjak vezetni.
Lehet sirni, ez van. -
gerii
addikt
válasz roberto211 #19341 üzenetére
Jó a francot. Eddig azért voltak jók a Suzuki motorok, mert egyszerűek voltak mint a faék. Turbóval úgy fognak dögleni hogy ihaj.
-
Thome
addikt
válasz roberto211 #19362 üzenetére
Tippre S cross.
De nem tartom kizártnak hogy swift legyen az.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19366 üzenetére
Szint majd akkor mondok, ha mar le van foglalozva.
De nem nagyon van valasztek, ha valaki most rendel, szeptemberre veheti at, addig az osszes el van adva.
Persze tobbsege exportra, a fritzekhez.
De egy ket helyen meg lehet szerezni. -
TJLavin
tag
válasz roberto211 #19373 üzenetére
Bocsánat, javítva!
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #19373 üzenetére
Silent vagy lengés csillapító, valószínűleg mind kettô.
-
gerii
addikt
válasz roberto211 #19378 üzenetére
Én arra tippelek, hogy a tengely felülete megkopott, és a persely nem csúszik, hanem pattog rajta, a hang pedig a feszültség pattogáskor. Márka, de akár földrajzi hely függő is lehet (szar utak)
-
gerii
addikt
válasz roberto211 #19388 üzenetére
Írtam hogy S-ben ültem, Vitarában még nem.
Amikor megjelent az S, akkor próbáltam ki, drága is volt, és látszott a beltéren hogy nagyot akartak gurítani, de az anyagok, illesztések, illetve maga a beltér konstrukciója béna lett. Nem őszinte, mint az SX4, 2005 Swift-é, hanem többnek látszani akaró valami, és ez gagyi hatást kelt. Akkoriban autó belterekkel foglalkoztam, ezért volt összehasonlítási alapom, de kíváncsi leszek a Vitarára is, mert úgy látom most egy árban mozognak. (a Swift Sport is ) -
roberto211
őstag
válasz roberto211 #19390 üzenetére
Látom hibáztam az írásban párszor szóismétléssel.. Sorry.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
negroo
aktív tag
válasz roberto211 #19404 üzenetére
Kéremszípen nincs pardon csak taposás.
És ugyan ott ahol szervoval motor állóhelyzete miatt csak lassan tudod tekerni a kormányt, így logikusan kisakkoztam a parányi agyammal, hogy nagy sebbeségnél történő motor leállásnál igen csak rúgdoshatnád a pedált.: Ladával simán megállok, mert sok szor hallt be , vagy csak a biztonsági lekapcsoló miatt, de meg tudtam állni. emelkedőn. Igaz egyszer beszartam, mert inditoztam és fékeztem is, de elent a nafta és alig bírtam megállni. SZóval én már tapasztaltam ezt a tényt. Szar érzés.
-
addikt
-
Thome
addikt
válasz roberto211 #19436 üzenetére
Pork terve márkafüggetlenné tenni a vag talit, hogy kinőjje magát a dolog.
-
válasz roberto211 #19436 üzenetére
Ha csak VAGnak szeretném, akkor nem próbálnám promózni mindenhol Ugy Te külön kötelezve vagy ezek után a következőn való megjelenésre
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19457 üzenetére
pont ezt mondom.
régi swift műanyag, de a kemény fajtából, és nem is kopik.
ember meg nem mondja, hogy hányszor fordult meg a km óra bennük.swift2/sx4 bőrkormány már jobban kopik, mint minden bőr kormány, azzal a különbséggel, hogy itt elég kemény a bőr, nem ez a puha fajta.
sportban még puhább bőrből van, ergo jobban kopik.
az ülés meg jó, de mindegyik szét van menve a szélén a sportban.
mod:
ezres splash-el is simán meglehet a 4,5 átlagban.
nekem az 1.2-vel volt 5,3[ Szerkesztve ]
-
gerii
addikt
válasz roberto211 #19457 üzenetére
Csak ne legyen a Celerio olyan rohadt büdös mint a Splash.
-
eddie17
addikt
válasz roberto211 #19464 üzenetére
100 fölé most nem is megyek még, futóműveshez kell vinni biztonság kedvéért meg a gumi is szar.
Én sem, ez ilyen. Igaz most 4.29-ből 4.42 lett utoljára. Valamit rosszul csináltam.
De ez a legszebb benne hogy nincs az hogy ha tötymörgök akkor kevesebbet eszik. Egyszerűen mindegy hogy mész vele. Persze mondom még mindig hogy én városban is használom mind az öt fokozatot.[ Szerkesztve ]
-
eddie17
addikt
válasz roberto211 #19485 üzenetére
Annyira nem még is csak golfot váltott a suzi, igaz kicsit kényszerből de nem bántam meg. Mindig is német párti voltam, aztán lehet ez változik.
-
nagyúr
válasz roberto211 #19488 üzenetére
Anyagminosegben, belter nagysagaban, csomi meretben, fogyiban jobb a mondi, swift sport elonye az egyszerubb es olcsobb technika, meg -2sec 0-100-on.
szerk.: persze, te tudod, ha fiatal autot szeretnel a mondi arabol akkor nyilvan kell nemi kompromisszum
Sok szerencset hozza es ne sajnald porgetni
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #19496 üzenetére
Mk4.nem swift 2'
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #19499 üzenetére
-oké de engem mindig zavar ez
-
t1
addikt
válasz roberto211 #19507 üzenetére
Az jó szar, nálunk a futárok nettó 180+ pluszt keresnek, 12 óra 7500ft + jatt de a jattból állja magának az üzemanyagot kb 120km átlag / nap és a jatt napi 5-10k között van...
-
bacsis
Közösségépítő
válasz roberto211 #19533 üzenetére
Köszönöm a gyors választ
-
nagyúr
válasz roberto211 #19533 üzenetére
Szerintem joval dragabb hondabol kiindulva, nalunk szeria 20-30, typeR 80-100. Swift gti ules sztem siman 30k+...
-
bacsis
Közösségépítő
válasz roberto211 #19537 üzenetére
jó akkor ha itt járunk.. mi a különbség a GTI és a kagylóülés között?
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #19562 üzenetére
Nem vagyok ilyen szerencsés .
Vagy csak a kézi fék bowdenen kell állítani, vagy a dobba a szerkzetet cserélni, mert nagyon fel kell huzni hogy fogjon.
Azt mondta szomszéd hátsó gátlók szarok mikor meg volt emelve a kocsi, mert tudott kézzel emelni rajta, bár a hagyományos kocsi billegtetéssel nem lifeg a kocsi.
Első futóműbe koppan valami, meg valszeg motor tartó bak is .
Ezek kb nem rég jöttek ki.
Ja kövi hónapba műszaki . Nem bontó szökevény a gép, mert költöttem rá nem is keveset, csak most 2 hónapig meló nélkül leszek (vagyis tűzoltó leszek, tesztek stb mind pipa már csak kifogástalan életnek kell meg felelni) Szóval a nagy karban tartás most elmarad.
Pedig kapott már új kuplungot , gumikat stb. Alja is rendbe rakatva .
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- Yettel topik
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...