-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sheep
addikt
válasz wollnerd #18740 üzenetére
Ismerem a srácot, részt szoktam venni a közös repüléseken is
Pont amiatt nem tudom eldönteni mert ő is azt mondta hogy ha van egy erős géped és meg vagy elégedve a Reverbbel akkor igazából nem biztos hogy megéri váltani, mert egyik úgy hmd sem ad annyival jobb képet, viszont a Reverb többszörösébe kerülnek. Na de majd meglátjuk...
Amúgy vmi nekem nem tiszta azzal kapcs amit írtál:
"OpenXR Toolkit, amivel VR-ra tudok varázsolni DLSS-t"
Én úgy tudom hogy a kettőnek nincs köze egymáshoz. A játékon belül kell beállítanod a vr fülön hogy milyen élsimítást használjon, ott állítod be hogy TAA vagy DLSS legyen. Az openxr toolkitben már csak a skálázást állítod be hozzá (ha akarsz), de attól még az élsimítás marad az amit megadtál. A NIS és az FSR az felskáláz, a CAS pedig csak élesít.[ Szerkesztve ]
9800X3D, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , Kingston DDR5 6000 64Gb, Gigabyte B650M Aorus Elite AX, Pimax Crystal Light
-
sheep
addikt
válasz wollnerd #18736 üzenetére
Nem ismerted a zoomot? Pedig anélkül elég nehéz ügyködni, főleg vr-ban. Amúgy szerintem is valszeg a szemed miatt van a gondod, amit írtál.
A damage-el kapcsolatban sztem hiába kapcsolod ki, ha víznek érzékeli akkor mindegy nem? Akkor vége a repülésnek. Nincs vmi mod felrakva, reptér vagy vmi ami miatt lehet az a bug?
Én kikapcsoltam az aircraft stress damage-t mert anélkül egy ablaknyílást sem lehet elhúzni egy kisgépen, egyből végzetesen károsodik a gép és refly, ami hülyeség.[ Szerkesztve ]
9800X3D, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , Kingston DDR5 6000 64Gb, Gigabyte B650M Aorus Elite AX, Pimax Crystal Light
-
wollnerd
aktív tag
válasz wollnerd #18735 üzenetére
Jéé, nem is tudtam hogy a default egérkonfigurációval van jobb egérgombbal zoom és a legjobb hogy, mivel alapkamera pozícióból (abban nincs kurzor misalign, ahogy 2. link mutatja) zoom-olással sincs misalign, mégis jobban láthatom pl. MCDU apró részleteit, s tudom kezelni
Van egy kérdésem:
Miközben TO checklist-eztem A320-ban, La Guardia 31 kifutópályája előtt, míg egyszer csak felugrott "You crashed into water" ablak. Szép és hajkitépős bug, mondhatom. Közelébe se voltam a víznek...
Íme a kérdés:
Menjek szemben az etikával és mégis kapcsoljam ki a crash damage-t a szimben, amit már kezdettől fogva bekapcsolva tartottam? Van ajánlások e témában, vagy ez tényleg csak preferencia kérdése?[ Szerkesztve ]
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
sheep
addikt
válasz wollnerd #18733 üzenetére
Nekem is hasonlóan volt régebben beállítva a Reverb de nem tapasztaltam akkor sem nehézséget, mondjuk én ezt a kék kiemelést sem használtam soha. Nem hinném hogy ez a gond. A FBW-t nem raktam fel de az alap 320-ast megnéztem (és néhány más gépet is), mindegyiket tökéletesen tudom kapcsolgatni vr-ban.
Nem tudom mi lehet nálad a gond. esetleg próbáld meg a WMR/beállítások/környezet-ben a környezeti adatok törlését, hátha segít. Én néha törlöm az adatokat amikor a headset már sokat ugrál összevissza, és utána jobb lesz a mozgás.[ Szerkesztve ]
9800X3D, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , Kingston DDR5 6000 64Gb, Gigabyte B650M Aorus Elite AX, Pimax Crystal Light
-
sheep
addikt
válasz wollnerd #18731 üzenetére
Szia,
bár én ritkán repülök nagygéppel (akkor is inkább a 737-tel), de eddig nem okozott soha problémát az egér/gombok kezelése vr-ban.
Régi Vive-od van? Mert az azért felbontásban sem vmi erős, lehet ez is gond.
Tabletet is és a legkisebb kapcsolót/megszakítót is kb elsőre eltalálom (Reverb). Mondjuk ez sztem a fejlesztőktől is függ, nem mindegy hogyan implementálják a vr-t, van ahol a visszajelzések alapján javítanak. Nézd át a fórumot hátha vkinek van hasonló problémája, esetleg írj a supportnak hogy rakják vissza az említett kék kiemelést.[ Szerkesztve ]
9800X3D, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , Kingston DDR5 6000 64Gb, Gigabyte B650M Aorus Elite AX, Pimax Crystal Light
-
solti_imre
tag
válasz wollnerd #18568 üzenetére
Igen, de azt linux alatt követem el! :-) (32GByte eleve RAM disk, hogy ne kelljen az ideiglenes file-okat SSD-re mentegetnem és a Firefox cache se irkáljon SSD-re) A többi kell Blender és VariCAD alá. (Sajnos nem hiszek billge.cinek...)
[ Szerkesztve ]
"A vallás akkor keletkezett, amikor az első csaló találkozott az első ostobával" I9-13900KF, ASUS TUF GAMING Z690-PLUS, Kingston FURY 64GB KIT DDR5 5600MHz CL36, ARCTIC Liquid Freezer II 420, Palit RTX4090, Chieftec PPS-1250FC 1250W, Acer Nitro XV322QUP FreeSync 31,5", Phanteks Eclipse G500A ház
-
vlevi
nagyúr
válasz wollnerd #18414 üzenetére
"Van erre műszer, ami segíti a pilótákat?"
Van. Másodpilótának hívják
De viccet félretéve, a kutató-mentő helikoptereknél a személyzet többi tagja segíti a pilótát a pontos helyre függeszkedésben.
A valóságban azért kicsit egyszerűbb, mert a játékban nincs tér érzet, ezért nem érzékeled azt, hogy pl. a H betűre leszálláskor nem a közepét célzod meg, hanem tudod, hogy előre, oldalra x méterrel kell lenned.
Ahogy a saját kocsiddal, a garázsba beállás se sikerülne akkor, ha úgy próbálod, hogy pont középen legyél -
sheep
addikt
válasz wollnerd #18414 üzenetére
Szia,
nem kell rotor brake és a throttle sem. A helikopterben nem kell a gázkart birizgálni, nagyon leegyszerüsítve a helik mindig optimális gázzal repülnek és ezt automata szabályozza (van kivétel de kevés, az MSFS-ben automatikus). Ami fontos az a rotor fordulatszáma és ezt a governor szabályozza, az adott repülési helyzethez adagolja a gázt. Neked csak a kollektívvel és a ciklikussal kell törődnöd, meg persze a farokrotor pedállal.
Pl. a Bell 407-nél a kollektíven a gázkart elforgatod a 'fly' pozícióba és ennyi, ezt az automata tartani fogja. Utána már a kollektív fel-le mozgatásával szabályozod az emelkedést süllyedést. Ezt nagyon finoman kell csinálni, mm-t mozdítva, gyakorolni kell meg nem árt egy jó joytstick.
A kollektívvel meg jobbra-balra, előre/hátra döntöd a gépet. A pedál is másként működik mint a repülőgépeken ahol repülés közben nem is nagyon kell, itt viszont a farokrotor állásszögét állítod vele, és ezt folyamatosan használni kell, szóval egy helinél mindkét kezed és a lábad is folyamtosan használni kell az egyensúlyhoz.
A beállításokban van rotor trim, én ezt rákonfiguráltam a jojra mintha repülőgép trim lenne, a bólintást/dőlést lehet trimmelni minden sebességhez (és kell is)
Ha jól beállítod és repülés közben trimmelsz akkor elengedett kézzel is stabilan repül a heli.[ Szerkesztve ]
9800X3D, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , Kingston DDR5 6000 64Gb, Gigabyte B650M Aorus Elite AX, Pimax Crystal Light
-
ToMy_
tag
válasz wollnerd #18414 üzenetére
Rotor brake: a rotor "rögzítőféke". Azt ne használd repülés közben.
Throttle: gépfüggő, de ökölszabályként általában 75-95% repülés közben.
Collective: na ezt kell használni, ezzel állítod a rotorlapátok állásszögét, azaz ezzel emelkedsz és süllyedsz. Kizárólag ezzel.[ Szerkesztve ]
-
energomatt
senior tag
-
nagyúr
válasz wollnerd #18137 üzenetére
Igen, a valóságban is hallod az adott frekin az összes gép és az ATC forgalmazását, és a callsignra kell figyelni, hogy mikor szólnak hozzád. Volt, hogy jöttünk LHPB-re valahonnan, és a TMA-n belül a forgalmazásból hallottuk, hogy a BRU járat bő óra késéssel jön meg épp előttünk, és akkor jött a duma, hogy na, a Gyuri (a BRU járat kapitánya) felesége megint pipa lesz, mert nem ér haza időben.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz wollnerd #18135 üzenetére
A való életben elég nagy az alapzaj a cockpitben, így nem tűnik fel , egyébként csak forgalmazáskor van bármilyen háttérzaj, amikor hozzád vagy a többi körzeten belüli géphez beszélnek.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Cypresss
senior tag
válasz wollnerd #17912 üzenetére
A PMDG 777 kiegészítője 77 dollár, és nincs benne semmi különös újítás - az EFB-t kivéve -, csak némi finomhangolás. [link]
#17917
Következő updatben benne lesz (elvileg).#17921
Legkorábban az utolsó negyedévben: [link]#17924
Erre a problémára az FSUIPC a megoldás: [link]#17928
A Simbrief, Navigraph fizetősek?
Igen#17937
Vagy ti milyen módszert alkalmaztok, ha nem túl ismerős a környék és csak Visual approach áll rendelkezésre?Repülj át párszor a reptér, (strip, whatever) felett. Mérd fel a lehetőségeket. A pro-k is így csinálják, az Ő videói pl zseniálisak: [link]
#17938
Mekkora munka volt a fedélzeti mérnöknek.
Egy mérnök? Pfff! [link]#17941
TCAS-t fogalmam sincs hol lehet bekapcsolni.#17944
Az utazómagasság elérése után, a T/D előtt letekerem az Alt-ot.a megadott siklópálya előtti magasságra, és ha minden jól megy akkor el kéne kezdeni a süllyedést. Legalábbis az FSX-ben így tanultam, itt viszont ez nem működik, a VNAV valahogy ezt nem tudja. ( nem kezd süllyedni) Mit csinálok rosszul?Nem elég ha betekerted a kívánt magasságot, utána még meg is kell nyomni magát a gombot, ugyanis ezzel utasítod az FMS-t a süllyedésre. Ne felejtsd el, hogy full autoflight módban vagy, csak tekergetni nem elég. Bár azt nem tudom az új FS 747-esében ez hogy van, mivel kb fél óra után elengedtem ezt a kérdést, annyira kidolgozatlan a gép.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
kkarika
csendes tag
válasz wollnerd #17924 üzenetére
Sajnos nem érted félre, én megszüntettem a parancsokat addig amíg javítják. vjoy működik, vagy akár rs mapper. De úgy voltam vele, hogy megvárom world update 4-et, amiben elvileg javítják, addig egérrel nyomom ezeket is, VR-ben nincs akkora különbség, úgyse látom a honeycombot
-
kkarika
csendes tag
válasz wollnerd #17916 üzenetére
Az a baja, hogy a honeycomb lenyomva tartja a gombokat, nem csak egy kattintást küld. És az msfs segíteni akar azzal, hogy ha hosszan nyomsz valamit, akkor gyorsabban teker. De azt viszont elfelejtették a logikából, hogy csak akkor tekerjen gyorsabban, ha konkrétan azt a gombot tartod nyomva, amit tekernél. És mivel folyamatosan nyomva van tartva már legalább egy gomb, így egyből 10-el indul. Egyelőre az egy megoldás, hogy törlöd a msfs controller konfigból a base-en lévő gombokat, csak a yoke gombjait hagyod meg.
[ Szerkesztve ]
-
energomatt
senior tag
válasz wollnerd #17867 üzenetére
Rendszeresen ezt használom. Lehet, hogy a delphin dance jelenséggel találkoztál, de az nem jobbra balra mozgás. Ez már töbször javítva lett. Biztonság kedvéért vedd le és telepítsd újra a contents menü alól. Ha az üzemanyag fogyasztást nem szimulálod, akkor FL30 alatt maradhatsz.
-
Csorbi
addikt
válasz wollnerd #17864 üzenetére
Így már világos, ez upgrade. Tele van vele a net, hogy a Premium Deluxe a legjobb upgrade vétel a +10 géppel és reptérrel, míg a sima Premium és a sima Deluxe csak plusz 5-5 gépet és repteret tartalmaz az alap Standardhoz képest. Ahogy elnézem, nincs külön opció és ár a sima Deluxe-ról Premium Deluxe-ra upgradelni, azt az árat kell kifizetned, mintha Standard-ról upgradelnél. A sima Premium upgrade-t választani meg értelmetlen, hisz drágább.
Egy út van ha fullos Sim-et akarsz: megvenni a Premium Deluxe Upgrade-t 85EUR-ért.
-
LWhite
tag
válasz wollnerd #17440 üzenetére
Nekem szépen végigment, még 120 Mbit/s sebességet is láttam néhány pillanatig.
A jó hír, hogy a patch után a 'World Update II: USA' csomagot még le kell tölteni a Marketplace-ből (~4,24GB), néha itt is felugrik 150 Mbits/s-re. Szóval még van remény, hátha tényleg pozitív változás előtt állunk.
#17439 Korcsii - Na igen, viszont úgy meg ki tudja mikor adták volna ki. Évek múlva? Az Azure költségét valahogy már fedezni kell. -
-
energomatt
senior tag
válasz wollnerd #17299 üzenetére
Ilyen körülmények között ezt a típust nem használtam. Viszont a TBM930-al vannak tapasztalataim a jegesedéssel kapcsolatban. Mind maga a jegesedés, mint pedig a jegesedést gátló funkciók rendkívűl jól és látványosan vannak szimulálva. Van kb. 7-8 kapcsoló ami erre vonatkozik, külön a szárnyakra a propellerre és egyebekre.
-
lanszelot
addikt
válasz wollnerd #17202 üzenetére
Először is köszönöm szépen a választ.
Igen, rendszergazdaként használom.
Legfrissebb a W10pro-m és eredeti minden.
Nem emlékszem, hogy a MSFS -nél ott volt-e vagy sem a pajzs az ikonon /az mutatja a rendszergazda futtatást/
C: meghajtó volt, mert az SSD és ott volt annyi hely.
Másik ssd-n nincs annyi helyem, hogy megfelelően fusson onnan.
Tehát az lehetett hiba, ha az számít.
Ezek szerint ha nem jött ekkora méretű frissítés, az a hiba okozta nekem is.[ Szerkesztve ]
-
-
Vesa
veterán
válasz wollnerd #17122 üzenetére
Régen minden jobb vót! Ja nem!
Ez így nem teljesen valid...Régen nem voltak olyan összetett és bonyolult programok mint jelenleg! Nem lehet már házon belül minden részletre kiterjedően tesztelni azokat a bonyolult programokat, melyek a felhasználóknál már követhetetlenül frgamentált hardvereken futnak. Tesztelnek egyébként házon belül is, sőt, béta teszt is fut az egyes frissítések előtt önkéntesek bevonásával, de mint azt a gyakorlat is igazolja, még így sem lehet kiszűrni mindent, mert a százkilencvenhétezredik felhasználónál akad majd olyan probléma, ami másnál még nem jött elő a tesztek alatt.
Az Fs2020 létrejöttéhez számos egyéb -a játéktól teljesen független- technológia kifejlesztésére volt szükség. Ez nem egy sima játékprogram, ez egy igen komoly tudományos kutatásokon és fejlesztéseken alapuló táj/bolygó generátor/szimulátor. Én egyelőre döbbenten nézem, hova jutott a technológia az elmúlt 30évben, mióta először repültem Fs-el. Ha a tökéletességhez az kell, hogy néhány bugot elviseljek pár hétig, nekem egyáltalán nem gond! Inkább köszönettel tartozom minden egyes fejlesztőnek, aki ezt a csodálatos szimulátort összehozta!
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
-
-
NvidiaRTX
őstag
válasz wollnerd #16545 üzenetére
AP az mi? Auto Pilot?
Nem az a lényege ezeknek a szimulátoroknak, hogy mi magunk irányításuk a gépet?
Egy nagy utasszállítóban még megértem az AP lényegét (a hosszú utak miatt), de egy kis Cessna gépben minek?S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / Lian Li / S3000 Pro
-
lo_jo
senior tag
válasz wollnerd #16537 üzenetére
Félig komolyan, félig viccesen gondoltam, de alapvetően kezdőknek szerintem is jobb egy egyszerűbb (olcsóbb) hotas, mint egy yoke, mert ha mégsem jön be annyira a FS élet, akkor használhatóbb arcade és space dolgokhoz, a yoke már túl specifikus hardver. Viszont amikor megcsap a polgári repszimezés szele, egy jó yoke megteszi airlinerezéshez is. Nem a legautentikusabb élmény a modern gépeknél (ahogy GA esetén is már nagyon sok a "joystick", bár az még mindig más), de szerintem precízebben irányítható teljes kar mozgatással, mint egy joystick.
-
Vesa
veterán
válasz wollnerd #16511 üzenetére
Sima lábtörlő, alá pedig csúszásgátló. De találsz olcsóbban is, ha keresgélsz. Ez is csak azért ennyi, mert nagy! 1000Ft körül van egy lábtörlőnyi méretű.
sheep
Már önmagában az axisonkénti 2db szenzor verhetetlen érv a Pro mellett, mert így sokkal precízebb lett a vezérlő! De több más, sima X52 hibát is orvosoltak a Pro-ban.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Korcsii
őstag
válasz wollnerd #16470 üzenetére
Nekem Ferihegyen a 747-est se akarták hátratolni, mondván nem elérhető...
(#16471) AuraSync
Nekem úgy tűnik, hogy ha futópályát adsz meg kiindulópont, akkor jár a hajtómű, ha állóhelyet, akkor nem. De engem is érdekel, hogy lehet-e valahogy kontrollálni ezt.
Végül is gyakorlatban legtöbbször egyébként is így van: vagy gyorsan akarunk indulni, vagy ráérünk indítani, taxizni stb.[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz wollnerd #16467 üzenetére
Szállj ki és told hátra.
Kisgépeken nem jellemző, de van, amelyiknél a légcsavar állásszögét lehet úgy állítani, hogy negatívba menjen (talán inkább gázturbinásoknál?) - C172-nél nem rémlik ilyen.
Még esetleg differential breakingel ki tudod forgatni valamelyik irányba, ha van annyi hely.
Tolatásra amúgy nagygépeken se nagyon használják, max ahol nem a szárny alatt van a hajtómű (így kisebb eséllyel szívja fel a felkavart piszkot). De ott se egyszerű, mivel nyilván visszapillantó nincs a gépeken...
-
wolruf
őstag
válasz wollnerd #16231 üzenetére
Szintén T.Flight->T16000m+throttle felállás. A T.Flight egyszer ment tönkre (pár hónap után), csere. Aztán váltás T16000-re, az is tönkrement (csere). Most a másodikat nyúzom. Mellette meg a Saitek Yoke és társai (az is gagyi ).
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
cintula187
addikt
válasz wollnerd #16176 üzenetére
én még sehol sem rendeltem meg. Btw a microsoft store ban tényleg nem lehet a telepítési könyvtárat megváltoztatni? Mert akkor tényleg inkább steam. az ár azonos nem?
Illetve gondolom az ingame market place nek is tökmindegy honnan vettem nem?Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
-
Korcsii
őstag
válasz wollnerd #16114 üzenetére
[AIRBUS A380 vs BOEING 747 !!! pilot.alexander vs Captain Joe]
Akkor már hogy a témánál maradjunk.
Vicces, hogy itt a másik oldalon áll - meg is kapta, hogy nincs étkezőasztalÉrdekes, hogy 747 után nekem is az A320-ban van a legtöbb óra - csak hogy ne lehessen elfogultsággal vádolni a gyártók iránt. Sőt, amikor nézelődtem DIY cockpit ügyben, akkor is ez a két típus merült fel, pl 737 valahogy kimaradt.
-
sheep
addikt
válasz wollnerd #16096 üzenetére
Szerintem nem lesz gond. Húzd fel egy kicsit ha úgy érzed kevés az fps, de sztem alapból is jó lesz. Nálam igaz hogy 9700k van, de a 1080ti mellett 20%-on alszik, a gpu meg 100%-on pörög. Feleslegesen erős a proci hozzá.
Minél magasabb felbontáson játszol, annál inkább a gpu számít.9800X3D, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , Kingston DDR5 6000 64Gb, Gigabyte B650M Aorus Elite AX, Pimax Crystal Light
-
addikt
válasz wollnerd #16098 üzenetére
"Szűk keresztmetszet", amit jelen esetben a cpu fog adni. De azért annyira ne aggódj, nyilván a 1080ti-vel hasítani fog, a gond csak annyi, hogy amit bírna a kártya, azt valamennyire megfogja a proci. Mennyit jelenthet ez? 10-20-30 fps-t? A franc se tudja... E miatt persze inkább lehúzod a beállításokat, és végeredményben nem fog olyan jól kinézni az FS2020 mint amennyire egy 1080ti-n képes lenne kinézni. Hogy ez konkrétan hány fps-t jelent, és mennyire csorbul a látvány azt jelenleg senki nem tudná nekünk megmondani, majd a megjelenés utáni napokban talán ki tudjuk bindzsizni a tesztekből/benchmarkokból.
De ha csak simán játszani akarsz vele, akkor szerintem azért nem kell nagyon aggódnod ezzel a vassal. Ha viszont ki akarod préselni a max látványt amit a 1080ti-n tudna a játék, na az lehet hogy nem fog menni 100%-ban ezzel a procival.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz wollnerd #16096 üzenetére
Sajnos ugyanezen kell pörögni nekem is, de ugye ez egyben teljes alaplap+ram+cpu váltást is jelent, mert a 4790K-nál erősebb proci nincs az lga 1150-hez. A különféle benchmarkok amúgy 12-25% körüli bottlenecket írnak 1080ti -nél erre a cpu-ra, de ugye itt erősen számítani fog maga az FS2020 is, illetve hogy milyen felbontáson/frekin akarod majd játszani.
Én arra jutottam, hogy elnapolom a megjelenés utánra a döntést, sokkal több infó lesz akkor. Mondjuk nyilván az fog kijönni, hogy váltani kellene, csak a nagy kérdés az, hogy mennyi elégetett pénzből mekkora előrelépést kapunk, vagyis mennyire fogja vissza a kártyát konkrétan ezen játék alatt a 4790K.
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz wollnerd #16083 üzenetére
Kizárólag youtube videók meg az itteni kommentek alapján szerintem nevetségesen alacsony ez az árbeli különbség?! (mondjuk nem az én pénztárcám bánja, így könnyű okosnak lenni )
Amúgy, az autós pedált nem lehet valahogy áthákolni rudderré átmenetileg?
A két szélső pedál a rudder (mondjuk az két axis egy helyett, de mod FSX-re már biztos van, FS2020 meg ki tudja hogy kezeli), a fék meg a fék.No meg a mostani HOTAS gázkarja is bevethető átmenetileg. Csak a joystick-nek ne legyen szerep osztva - bár ha meg olyan géppel repülsz...
Autorudder általában (főleg a földön) a csűrő inputjával vezérli a ruddert (FSX-ben még legalábbis), magyarul tudsz a földön közlekedni, meg talán ellen is tart valamelyest a légcsavar forgató erejének. Nyilván nagy szélben nem lehet így belépni a gépet.
[ Szerkesztve ]
-
wolruf
őstag
válasz wollnerd #16076 üzenetére
A megoldás: mindenből vegyél egyet. Nem szabad ezt elaprózni A végén én is úgy álltam össze, hogy van a Saitek Yoke, az összes panel, pedálok, plusz egy throttle quadrant, aztán Elite mérgezést kaptam és bejött egy Hotas X, majd ment is a levesbe és lett helyette T16000M system Ha gondolod, gyere át (ha pesti vagy), próbáld ki
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)