-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geryson
addikt
-
BinLaden
tag
fékszárnyat bármikor lehet használni de jól használni már más kérdés= csak bizonyos sebesség alatt lehet fékszárnyat használni.
nemtom én 22 fokra szoktam állítani legalábbis md11-nél felszállás előtt
, hogy f18-nál kell-e felszállás előtt fékszárnyat állítani?? biztos hogy kell szerintem
de gondolom akkor sem működik nekiSürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
Geryson
addikt
Olyan nem igazán van, hogy nem működik egy bizonyos sebesség felett a fékszárny, de ha valóban túl hamar tolod ki, akkor simán beragadhat. PMDG 747-nél 270 csomó körül van az 1 fokos szögnek a maximális sebessége. Amúgy ezt mutatja is egy piros mezővel a sebességmutatód mellett, legalábbis a Boeingnél.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Valami ilyesmi volt nekem is. Csak baromi gyorsan húzott el jobbra tőlem. Lehet, hogy már láttam ilyet, vagyis láthattam volna, de csak a műszereket nézem időközönként, az égboltot annyira nem szoktam, legalábbis nem 11 órán keresztül...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
fatal`
titán
A textúra semmivel, mert az FSGlobal Mesht tartalmaz.
(#8099) cintula187:
"Amint bekapcsolom a batteryt egy gyorsan "kerregő" hang megszólal és elkisér egészen az út végéig áramtalanitásig nem hallgat el"
Tutorial videókban is hallani. Ez az áramforrás hangja. Lehet, hogy a configban ki lehet kapcsolni. Bár lehet nem erre gondolsz, de akkor nem tudom
[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
Hát ahhoz, hogy vissza tudjak menni a Malév VA-ba (dec. 31.-ig kaptam haladékot 2 év kihagyás után), ahhoz meg kellett vennem. De tetszik nagyon, szerettem anno még FS9-en is a 737-et. Csak most meg úgy ülök szinte benne, mintha soha nem repültem volna és kattintgatok...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Korcsii
őstag
upsz, egy kötőjel/szó lemaradt...
ATC nélkül akkor elvileg legalább a következő pont magasságával megegyezőt kell beállítani...
Nálam is volt ilyen valamenyik géppel, hogy nagyon nehezen tudtam rávenni a VNAV követésére (főleg süllyedésnél), de már nem emlékszek, hogy melyik volt, illetve mi volt a megoldás - ha volt.
-
Cypresss
senior tag
Szia,
Overspeed: Létezik. Ilyen akkor van, ha nem használsz fizetős FSUIPC-t. Ott be lehet állítani a Winds fül alatt, hogy a szélirány változása milyen gyorsan menjen végbe. Csomó és/vagy fok/másodperc valamint egy másodperc/csomó és/vagy fok beállítások közül lehet választani. Ha ezzel megvagy elkerülhetők a nagyon hirtelen sebesség ingadozások és szélirány változások, az ASE frissítése után sokkal finomabban mennek végbe a fenti változások. Ugyanez igaz a visibilityre is.
VNAV: Nem írtad, hogy milyen gép. A probléma általában az szokott lenni, hogy a süllyedés előtt a beprogramozott magasságot (pl: a legs oldal valamelyik útvonal pontjához FL 350 helyett 320-at írsz) jóvá is kell hagyni (exec), különben nem lesz aktív érték és az FMS figyelmenkívül hagyja. De ha kézzel kell korrigálni az is elfordulhat, hogy drag szituáció van, ezt elvileg a jobb gépeknél kiírja az FMC.
szerk: Most látom, hogy írtál gépet (PMDG). Próbáld ki a fentieket, remélem segít.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Đusty
addikt
Én is így vagyok vele.
más:
A pályára fordulás után a CMDA után ha a B-t nyomom az egyik gyakran lekapcsol és vissza kell nyomni de utána is. Szóval vitatkozik velem és nem marad benyomódva csak másodpercekig. Az APP is csinál ilyeneket. Ennek nem kéne így lennie? Elég nehéz így elkapni az autolandot, hogy nyomogatom a CMDA-B-APP-t felváltva, hogy mindegyik aktív legyen egyszerre. (PMDG737 és LEPA, na itt a végén még az autoland is csinál érdekes dolgot a siklópálya mintha az utolsó métereken az út miatt meg lenne törve, úgy oda... a gépet, hogy ha be van kapcsolva a törés ott is marad.)[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
ASX-ben kettő is van:
- wind smoothing, ill.
- enable wind shift stabilizationAmúgy erre mondta nekem anno egy AS supportos fószer AVSIM-en, hogy az első beállítás sajnos "csal", azaz nem lesz olyan szeled amilyen valójában, tehát ez csak óvatosan kezelendő.
Viszont ha megcsinálod az útvonalat AS-ben is (ezt megszoktad?) és utána ezt a második opciót beklikkeled, akkor tulajdonképpen úgy simítja végig az útvonaladon a szelet, hogy mind a le, mind a felszállásnál az eredeti időjárás marad meg, de kiszedi belőle a széllökéseket.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Cypresss
senior tag
Ezért írtam, hogy használj FSUIPC-t a probléma megoldásához.
VNAV: még valami eszembe jutott. Ugye a a T/D pont előtt már alcsonyabb magasságot állítottál be az MCP-n? Mert ha nem, akkor nem fog a gép süllyedni.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Geryson
addikt
Ja, repülés közben elmenteni és onnan folytatni? Bevallom, életemben nem tennék ilyet.
Azt hittem úgy érti a kolléga, hogy földön állva kapunál ment, másnap visszatölt és akkor.
Mondjuk amit leírtál akkor meg megcáfolja azt, hogy üres FMC-vel indul a PMDG, ami furcsa (én azt hittem így van).
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Korcsii
őstag
Lehet csak a nagy hideg miatt... előbb mentem én is két iskolakört ferihegyen... ennyire még nem szaggatott... csomószor megállt másodpercekre, és csak malmozott...
Majd kipróbálom azt a 12.1-es drivert én is, ha lesz időm... bár lehet 12.2 lesz már belőle rögtön...
[ Szerkesztve ]
-
RCH663
aktív tag
szia az is baj ha csak annyi, azt jelenti hogy ne megy rendesen a kari, a driver helyett az FSX.exe végzi a videó vezérlést. Cfg-be ezt is lehet állítani, de nagyon sok variációt, és drivert ki kell próbálni, hogy mi a jó, és mivel nem hoz elő az ember még egy megoldandó problémát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen