-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geryson
addikt
válasz gabitoo88 #8527 üzenetére
Számtalanszor felmerült már az ATI / NVIDIA összehasonlítása FS alatt itt is szerintem, de nemzetközi fórumokon pláne. Google alapján számtalan találat van. Aztán elhangzik az is mindig, hogy az FS NVIDIA-ra van optimalizálva, amit speciel én nem tudok, de akár igazi is lehet.
Nekem egyszer volt egy NVIDIA kártyám és egy lépcsőfokkal elvileg erősebb ATI kártyát kaptam, akkor még FS9-eztem. Egy hétig nem volt nálam az új kártya, egyértelműen erősebb volt a régi kártyám. Javaslom, hogy próbáld meg a cserét úgy megtenni, hogy ne véglegesen és akkor még mindig ráérsz átgondolni a kapott eredmények alapján.
Vagy ahogy mondtam, Google. Van bőven találat.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz gabitoo88 #8477 üzenetére
Pont pár napja beszéltük, hogy valahol elhangzott egy idén karácsony (talán?), de a hivatalos oldalon nem találtunk semmi ilyesmit. Mondjuk halkan bevallom, hogy engem nem is érdekel, örülök, hogy szaggatás nélkül meg végre az FSX...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
ChipKng
aktív tag
válasz gabitoo88 #8469 üzenetére
"majdnem" vajon mit takar? HW vagy oprendszer is egyezik? Vagy mindegyikben van egy kicsi difi? A tieden netan fut a hatterben egy kis virus ami millio szamra onti magabol a viagras leveleket?
Szerintem nezd meg mik futnak a hatterben (bongeszo/flash plugin-nel imadja behuzni a kezifeket), virusirto/stb. En itt keresnem a hiba forrasat.
2B OR NOT 2B that is FF
-
ChipKng
aktív tag
válasz gabitoo88 #8447 üzenetére
Ez is egy erdekes iras a temaban.
Felteve ha 1GB memoria van a grafkarcsidon minimum.
[ Szerkesztve ]
2B OR NOT 2B that is FF
-
ChipKng
aktív tag
válasz gabitoo88 #8447 üzenetére
Remelem tudsz angolul: http://forum.avsim.net/topic/281538-the-bp0-conclusions/
Itt AffinityMask-nak 14-et javasolnak.
Probald ki.2B OR NOT 2B that is FF
-
Gizmo94
veterán
válasz gabitoo88 #8443 üzenetére
Hát, ha nem turkálod meg vészesen a cfg-t, akkor ennyi is marad. Nincs az a gép ami jól vigye ezt a kombót, pláne, ha van még mellé szép traffic is. Optimalizálatlan az egész FSX úgy ahogy van, Manhattan úgyszintén, a PMDG úgyszintén. FPS killer a scenery, FPS killer a plane, bár mindkettő részletes és szép. Ez a baj itt, más semmi.. Amúgy smooth lenne.
-
ChipKng
aktív tag
válasz gabitoo88 #8371 üzenetére
Tele a net tuning leirasokkal, gugli a te baratod is.
Amit elsokent ellenoriznek, hogy az osszes magot hasznalja-e az FSX. Az fsx.cfg-be azt kulon be kell allitani.[JOBSCHEDULER]
AffinityMask=nn= # of Cores
1 = 1 core 0001
3 = 2 cores 0011
7 = 3 cores 0111
15 = 4 cores 1111Tehat neked 15-ot kell beirnod ha 4 core van az i5-osodben. Sok sikert!
2B OR NOT 2B that is FF
-
Korcsii
őstag
válasz gabitoo88 #7141 üzenetére
yep... wilco wilco... csak nem tudok dönteni, hogy lenne a legjobb lehet erre mondják, hogy jobb rossz döntést hozni, mint döntésképtelennek lenni...
más: anno itt (vagy max Geryson-nak msn-en) mondtam az EGLL-RJAA vagy egy évvel ezelőtti Overnighters #3 nevezetű BAV groupflight élménybeszámolója kapcsán, hogy milyen különleges érzés volt ébredés után ("másnap") az ottani Formula 1-et nézni... na most lesz BAV World Cargo Formula 1 Charter mindig az adott országba repkedünk/repkednek (ha volna még időm, repülhetnék velük, de ami igazán bánt, azt sosem eznemrímmel) sztem tök jó ötlet, egyszer már itt is csináltunk hasonlót, Geryson-nal meg téli olimpia... érdekes érzés
-
Korcsii
őstag
válasz gabitoo88 #6965 üzenetére
...
látom sikerült megbolondítanom EGLL-el
btw, tegnap felraktam az UK2000 féle v2.15 verziót, azóta eltűnt a feketeség... és rohadt sokat változik a reptér basszus... SkyCourt nagy semmi az ottani változásokhoz képest... na persze ott egy csöppel nagyobb az utasforgalom is
-
Geryson
addikt
válasz gabitoo88 #6960 üzenetére
Nem neked volt már ilyen gondod? Nekem még FS9 alatt az Austria Professional vagy milyen kiegészítő miatt volt, hogy ahogy megközelítettem Ausztriát (főleg mindig hazafelé pl. Franciából vagy bárhonnan nyugatról), akkor jött az error és szevasz. EDDF photoreal scenery? Scenery libaryban nem lehet kikapcsolni? Csak tippelgetek...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Korcsii
őstag
válasz gabitoo88 #6845 üzenetére
Kanada... sok az A betű benne, féltem a billentyűzetemet, hogy elkopik
későn... hmm... tudod mi a késő? amit a BAV overnightosok csinálnak, na az a késő eddig szerintem még viszonylag időben odaértünk mindenhova...
nekem az FSX nem hal be, max full fekete Heathrow, de érted még azt is megtettem, hogy ATC+forgalom mellett a teljesen fekete reptéren végigtaxiztam a túlsó végébe felszállni... egy szavad nem lehet
na úgy érzem ide légicsata kéne már, nem csak együtt repülés
sos456:
tudod, az a robot, ami visszaveszi a tolóerőt, hogy nehogy overspeedbe kerülj[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz gabitoo88 #6843 üzenetére
most miért... tök jó hegyet mászni ilyen nagy vasakkal
általában tesztrepüléseknél vagyok visszatérő látogató az erdőben, amikor valami nem akar működni...
alvásért meg tiltsanak már ki egy hónapra legalább, úgy szeretném látni... a legutóbbi kanadi utunk után különösen
[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
válasz gabitoo88 #6796 üzenetére
Honnan tudod, hogy nem látja? Pedig működnie kellene, én a hanggal szenvedtem most újrarakás után, de már arra is tudom a gyógyírt.
122.8 és berakod aktívba a COM1-en (vagy 2-ön, tök mindegy) és utána kinyitod a chat panelt (nem az FS chat-et, hanem az FSINN-ét) és beírod a szöveget. Más szövegét látod, hogy megjelenik?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz gabitoo88 #6795 üzenetére
Várj csak, nekem még lenne egy olyan beszólásom kb. fél óra után, hogy: valaki vegye át a gépet, el kell mennem megfürdetni/tisztába tenni a gyereket! Korcsiii többször találkozik ilyennel mostanában amikor beszélgetünk!
Ilyen sztorim nekem is volt már többször, bár én soha nem aludtam így el:
- Egyszer még FS2004-ben Casablancáról repültünk Gibraltár (azt hiszem Aerosoft, nagyon jópofa ha valaki ismeri: ahogy a radar észrevesz, lezárja a sorompót. Láttam élőben is). Na most az út legalább fél, de talán 1 óra kisgéppel, de már ez hajnal felé volt. Leszálltam és gondoltam, hogy Gönczi Attila barátomat "lefotózom". Belépett a 10 nm körbe, megláttam a szokásos kiírást a gépe fölött, még válaszolgatott is valamit, de nem süllyedt. Aztán olyan 3-4 nm környékén lehet ráfeküdt a gázkarra, mert elkezdett emelkedni, Skype-ra nem válaszolt (folyamatosan be volt ez ilyenkor kapcsolva - HALLOD KORCSIII! ) és elhúzott a reptér felett. Nosza, beugrottam egy vadászgépbe és Spanyolország közepéig kísértem, még fotó is lett csinálva. A gép szinte konstans egy magasságon szállt, amikor aztán én meguntam, őt meg azt hiszem egy SUP szedte le a hálózatról egy kis tiltással fűszerezve. Azon röhögtünk amúgy sokáig, hogy akkor lenne profi az FS, ha a vadászgépből átnézve láttam volna a kollégát a műszerfalra borulva aludni. Csak mint a szegény Helios gép pár éve...
- Volt olyan, hogy péntek este Budapest, Gran Canaria, Madeira és Budapest. Na aki ismeri az tudja, hogy ebből az első leg maga 5 óra, Madiera - Budapest szintén olyan 4. Olyan 3-4 körül indultunk haza hárman, alig láttam már a műszereket. Lefeküdtünk aludni, 3 óra múlva Zsolt barátom és én ébresztettük egymást telefonnal, Attila nem válaszolt a hívásra, persze végig online voltunk. Én és Zsolt leszálltunk, mondjuk életem egyetlen átesését sikerült csipás szemmel éppen elkerülnöm aztán szunya tovább, Attila meg viszonylag jó találattal valahol Szeged és Budapest között pattogott a földön még délelőtt, amikor végleg felébredtem.
- Az előbbi történet folytatódott ott, hogy Zsolt lerakta valahogy a gépet, kigurult a fűre és és lekapcs a műszerek, csak nem disconnect-elt, na őt a szigorú, de igazságos Zudor Péter irányító ébresztette délelőtt többszöri felszólítással, hogy azonnal kapcsolódjon le, mert szól egy supervisornak, ugyanis jöttek a leszálló gépek Ferihegyre és miatta nem lehetett a 31R pályát használni.
Hát voltak jó sztorik fiatal életemben...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
AirBooms
addikt
válasz gabitoo88 #6652 üzenetére
Gerysonnak van igaza. Mondjuk ezt a témát már néhényszor kiveséztük, de akkor röviden:
Igen, egy hajszálnyival szebb a garfikája, mint az FS9-nek, ezen kívűl a pár dolgoban nem hogy előrelépés, hanem inkább visszalépés történt benne. S nagyon nem ezt vártuk az FS9 2003 év végi megjelenése után 5 évvel... Az a hajszálnyi fejlődés nincs arányban azzal az öt évvel, amit a fejlesztéssel etöltöttek, s a szimulátorosok nem kaptak egy korszerűbb, legalább egy genereációval jobb és szebb programot. Pedig ez csak az elvárható minimum lett volna, inkább 2-3 generációval kellett volna modernebbnek lennie mind grafikailag, mind szolgáltatásokban, szimuláció minőségben. Az meg ezek után pofátlanság, hogy a hardverigénye több nagyságrenddel is megnőtt, szinte a mai legdurvább játékok sem igényelnek olyan komoly vasat, mint az FSX.
Az a gond, hogy az FS9 egy csomó kiegészítővel közelíti az FSX kiegészítős minőségét, a grafikája egyáltalán nem észrevehetően gagyibb hozzá képest, ugyanakkor az FS9 már a kettővel előző generációs procikon és VGA-kon is simán elfut így kiegészítve csodásan, míg az FSX, ha tuningolod a grafikáját, a látványt, s más egyebet, csak még szarabbul döcög egy mai csúcs gépen is.
Szóval én ezek fényében nem gagyiznám le az FS9-et az FSX-hez képest, mert ez utóbbi nagyobb csalódás, szégyen. -
Geryson
addikt
válasz gabitoo88 #6538 üzenetére
Bosszantó egy dolog. Korcsii javaslata mellé még 2 progi: FS real time (én ezt használom) és az FSINN-ben (amivel ugye egyben a VATSIM-re is tudsz csatlakozni) is van ilyen alprogi. Mindkettő ingyenes.
Valahogy az FSINN-ben igazából csak azt sikerült anno beállítanom, hogy a másodperchez szinkronizáljon, magyarul az idő ne csússzon el. Én az FS real time-ban ellenben azt szeretem, hogy ő nem mindig a magyar időt veszi alapul - tehát vannak időzónák, azaz ha New Yorkból indulok és azt mondom neki, hogy a magyar időhöz szinkronizáljon, akkor ő visszapörget 6 órát és láss csodát, amikor hazaérek, akkor pont annyi lesz az idő, mint amennyi itthon.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz gabitoo88 #6493 üzenetére
Igen, de nem vagyok tag. Igazából mióta kiléptem a Malévból, azóta csak magamnak repülök és így az nőtt a legjobban a szívemhez, hogy nagy gép, viszont nincsennek mekegő utasok. Meg tetszik, hogy minden reptéren valahol a búsban van a parkolóhelyem.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Korcsii
őstag
válasz gabitoo88 #6488 üzenetére
rossz az FS-ed, ennyi...
Geryson:
0. valami értelmes programmal a lehető legkisebbre tömöríted a képet (ami mg nem okoz minőségromlást) - csak hogy több elférjen a havi 2,5 megán
1. új hsz >> kép feltöltése >> kapsz két linket
2. fogod a hosszabbat, ctrl+c
3. kép gomb megnyom, ctrl+v, vigyázz, hogy fölös szóközök ne kerüljenek bele
4. hosszabbik link kijelöl, ctrl+c
5. a beillesztett kép kódja kijelöl, link gomb, ctrl+v, szintén figyelve a szóközökreennyi
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz gabitoo88 #6478 üzenetére
loghault együtt repülni...
úgy, hogy előtte megtervezzük, egy helyről indulunk, nem nagy kunszt...
úgy, hogy két külön reptérről repülünk, már kicsit élvezetesebb...
egyáltalán nem tervezve, két nem teljesen egyforma útvonalon repülve, akár egy teljesen ismeretlen társsal... felbecsülhetetlen érzés, főleg ha parallel apprach-al zárul annyira, hogy erről szól majd a következő kis videó, amit az előző 1000/1024 megtekintésének időpontjára terveztem, csak épp idő nincs rá (talán karácsonyra meglesz)veled viszont külön élmény (nevezzük inkább kihívásnak) repülni tudsz meglepetést okozni (vadászgépes hülyülésről nem is beszélve, az lol volt)
azért a tervezett utak közül a Geryson-nal repült maradt meg valamiért legszebb emlékként... külön reptérről indultunk, de minden óramű pontossággal működöt, szép táj, szép leszállás... nomeg első fórumos "group"flight
[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
válasz gabitoo88 #6343 üzenetére
Nekem Corei7-2,66 (most nincs húzva, de volt 3.8-on, csak a haverom nem ér rá). 6 giga DDR3, GTX260OC. Nincs húzva semmi és nagyon szép az FS, bármilyen helyzetben van elég FPS. Ami mákom volt, hogy az árfolyamromlás előtt vettem még meg őket és másfél év alatt nem esett az áruk emiatt, szóval nem nyúltam magamhoz, hogy mennyit esett az áruk.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
haky
senior tag
válasz gabitoo88 #6345 üzenetére
4GB-nál több fölösleges mivel az FSX 32 bit-es így még ezt sem fogja kihasználni (a W7 annál inkább) . VGA meg szigorúan nvidia. Az új GTX 460 érdekes lehet de csak az 1GB-s a 768MB-s nak kicsi a mem sávszélessége és ez nagyon fontos tud lenni FSX-nél. A HD5770-et ezért cseréltem le. Ha meg túl sok a GTX 460 1GB-s árban akkor szerezz be egy GTX 260+ vagy 275 vagy fölfelé lehet menni. 2 GPU-s fölösleges szintén.
Aki másnak retyvetyutyu...
-
haky
senior tag
válasz gabitoo88 #6343 üzenetére
Én E8500-ról váltottam Core i5-re.. mit mondjak.. jobban melegszik ennyi.. bár a 4 magnál azt vettem észre, hogy a forgalmat jobban bírja a gép. Vagyis nem esik akkorát az FPS mint az E8500-nál. Van itt a PH-n egy jó pár ember aki váltott i5-750-ről i7-860,870-re és leírta a véleményét. Ha gondolod olvass utána. A lényeg, hogy a plusz 4 HT szálért nem érte meg nekik mivel jobban melegszik a CPU ha húzzák (ez ugye fontos FSX-nél). Ha meg letiltják benne, akkor jobb (melegedés szempontjából) de akkor meg ugyanott vagy és még fesz is nagyobb kell neki. Ha rám hallgatsz akkor veszel egy i5-760-at + ne olyan a hűtőt mint az enyém, mert szerintem gyenge szar (Freezer extreme rev2), hanem valami nagylégszállításút és meghúzod 3.8-4.0Ghz-ig. Én 3.6 fölé nem viszem, mert így is FSX alatt 70-75 között van.. Már ezt sem szeretem. Csak sajnos a Scythe mugen 2 a magas memóriáim miatt meg nem fér el .
Aki másnak retyvetyutyu...
-
Geryson
addikt
válasz gabitoo88 #6317 üzenetére
Hát az bizony nem valami király, ha szeretnél, de nem tudsz repülni. Nekem is néha úgy tud hiányozni, hogy majd belehalok. Múlt héten hazajöttem Buenos-Airesből, szerintem ma kimegyek Anchorage-be, azt néztem, hogy este valami 4 fok volt kint - legalább kapok egy kis téli ízelítőt...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Korcsii
őstag
válasz gabitoo88 #5893 üzenetére
nem szeretem a vezetékeket (bill+egér is kékfogas), de az elemes megoldásokat sem (akkusat meg látott már valaki?)... nomeg az nem volt, főleg nem "ingyé"
közben a tesztkörök megvoltak már kb mindenféle nagyságú/sebességű géppel, úgyhogy jön az online része a dolognak
amúgy faxa, bár a gombokat még be kéne programoznom, de egyelőre megvagyok a gyári FS beállításokkal meg billel (persze az érzékenységet/deadzone-t átállítottam, utóbbit inkább megszüntettem)...
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz gabitoo88 #5768 üzenetére
Ááá, ennyire azért közel sem fullos, erről egyértelműen látszik, hogy digit kép, ráadásul eléggé jó felbontásban. Sokkal gyengébb ennél az FSX még a legjobb Orbx kieggel is..
Egyébként ha széppé tudtad tenni az FS9-et, jobb is ha annál maradsz, mert az FS9-cel nem szenvedsz, hanem repülsz. -
Falconer
aktív tag
válasz gabitoo88 #5647 üzenetére
Én is tudok csatlakozni, rájöttem hogy a Lineage-ból ki lehet hozni kb 8000 km-t, max majd lerakom a tálcára aztán filmet nézek meg kajálok, stb
Btw én az IVAOt preferálnám ha van választási lehetőség.
Haky kösz az infot.
Más:
online irányított légtérben mi a policy scenery mismatch esetére? Tehát ha más az ATC sceneryje, az én scenerym, és hogy tetézzem még a Jeppesen chart is más. Hogy lehet megelőzni a problémát?******
(Kezd üldözési mániám lenni, ugyhogy megelőzendő: igen, elolvastam baromi sok mindenfélét, és igen ismerem az IVAO oldalakat és forumokat, és el is olvastam őket, de akkor is megérdezem itt, mert qrvára nem találtam meg, lol. És nem linkelhetitek be sehova. )
***** -
Korcsii
őstag
válasz gabitoo88 #5595 üzenetére
most erre mit mondjak... nem volt még wow a gépemen, nem is lesz (sőt, eddig képeken is alig láttam)...
júni 9-én lesz egy éve, hogy BAV-os vagyok, eddig kereken 100 alkalommal repültem (érettségi miatt ez így is marad addig), összesen 362 órát (134,465 nm, 44 különböző reptér)... elsőre talán sok, de ha kiszámoljuk, akkor az heti 2 flight... és akkor ebben benne van az egész tavalyi nyár, meg egy rakás szünet... így szerintem nem sok... és az ebből adódó rw konfliktusok száma 3 alatt van...
meg itt talán az XP egy kicsit más...
(na ennyi azért ragadt rám a wow-ból is, hála a sulinak)[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz gabitoo88 #5593 üzenetére
erre mondtam a közös repülés kapcsán, hogy ki melyiket szereti (shot-long haul), mennyire ér rá, etc... én repülés miatt még nem nagyon hoztam áldozatot a valós életben, és itthon is jól megvagyunk... az más kérdés, hogy én amúgy is rengeteg időt töltők a gép előtt (iránya a BME mérnök-infó), szóval hogy mivel töltöm, az már majdnem mind1... a long-haul meg híres arról, hogy ott nem igazán a repülésen van a hangsúly útközben... ha tanulni nem is ideális (nem egyszerű úgy tanulni, hogy közben az ember agya félig máson/hol jár), de pl programozás, vagy a neten való nézelődés még belefér... ATC ha akar valamit, akkor SELCAL... nem kell a wow-osok szintjére süllyedni elszántságban...
-
Gizmo94
veterán
válasz gabitoo88 #5382 üzenetére
Minden Instrument Flight Rules amit műszeresen repülsz, akár FMS használatával,akár nélküle. A Visual Flight Rules ha szemre repkedsz.
Egyébként nem kell feltétlenül FMC a teljes ILS approachhoz, ha van a gépben nav.radio, (márpedig nyilván van) akkor nem muszáj csak VOR to VOR repülnöd. Ugyanúgy csinálhatsz ILS approacht , sőt akár autolandet is, ha a gép tudja.
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
-
andorra
őstag
válasz gabitoo88 #5087 üzenetére
Legélesebben azok láthatnak, akik vásárlás előtt néznek alaposan körbe és ez nem csak rád vonatkozik. Úgy látom, néhányan akik korábban vitatták, hogy az Nvidia jobb az FS-hez, saját kárukon tanultak. Többször belinkeltem FS hardver teszteket, amik egyértelműen erről szóltak.
[ Szerkesztve ]
-
gabitoo88
tag
válasz gabitoo88 #5028 üzenetére
Kennedy Taxi
Boston Felett
Napfelkelte
Amerikából kifelé
Írország felett
Csehország felett
Approach
Gate 34Tel.: 3630három343638
-
Korcsii
őstag
válasz gabitoo88 #4929 üzenetére
esetleg próbáld e-mail-ben elérni őket (ha kell cím szólj priviben)...
én sem tudtam belépni a fórumba, és ezért nem is tudtam az ellenőrző repülést teljesíteni... küldtem nekik e-mail-t, de abban az időben gondok voltak a mail szerverükkel (vagy valahol a gmail és az ő szerverük között), így azok nem értek célba...
idő közben WIZZ-es lettem, majd BAV-os (előbbivel nem tudom mi van, eltűnt az oldaluk, de már régóta nem is voltam aktív, utóbbit viszont nagyon megkedveltem), így amikor írtak e-mail-t (pont arról a címről, amit korábban próbáltam), hogy lassan lejár a határidő, már nem akartam annyira csatlakozni - de végül úgy köszöntünk el egymástól egy rövidebb levelezés után, hogy egyszer még MAVA-s leszek... mégiscsak magyar, meg egy kicsit hiányzik is az itthoni légkör....
én is csatlakozok az előttem szólóhoz: good luck
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz gabitoo88 #4918 üzenetére
Szerintem keveredik két fogalom - már ami az offline repülést illeti: forgalomgenerálás és irányítás. Előbbire rengeteg ingyenes és fizetős kiegészítő van, én a fizetősök közül az Ultimate Trafficot használom, erősen tuningolva és rengeteg nem fizetős AI forgalommal kiegészítve. A saját irányításomra (ami természetesen az AI forgalmat is terelgeti) a szintén fizetős Radar Contact ATC programot használom, az FS beépített ATC-je csapnivaló, bár egyik erre való program sem tökéletes. Ha az igazihoz hasonló élményt akarsz irány online repülni!
-
Korcsii
őstag
válasz gabitoo88 #4915 üzenetére
este felé (meg hétvégén) általában nagyobb a lefedettség, ilyenkor ajánlott repülni... pl most fél Európában van irányítás... de általában irányítás nélkül se unalmas pl EGLL-re befűzni egy 747-est persze így egy kicsit más, mint a valós repülés, ahol az ATC ügyel mindenre (és törekszik a számodra legjobb megoldást megtalálni), neked csak repülni kell, és vakon megbízni benne...
rendezvények... vatsim-en az angol főoldalon van egy naptár, onnan lehet keresgélni, meg én még az európai oldalukon szoktam nézelődni: [link]
persze lehetne ide is beírni őket, de az már elég off lenne... meg egyik hálózaton se repülnek túl sokan ebből a topikból (mondjuk arányaiban nem is kevesen)...együtt repülni jó, Geryson-nal múltkor elrepültünk "megnézni" a téli olimpiát Vancouverben.... jó volt, élveztük, és legalább nem egyedül repültünk ilyen sokat... a végén egyetértettünk abban, hogy lesz még folytatás... bővebben: 1, 2
a másik emlékezetes utam, amit megemlítettem ebben a topikban (link), amikor viszont teljesen spontán találkoztunk, mindenféle előzetes szervezés nélkül (azért a vancouveri utat elég rendesen egyeztetni kellett, mivel különben lehet soha nem találkoztunk volna)...
szóval én benne lennék, de most a nyárig egy kicsit jegelném a témát...
de ha csatlakozol valamelyik (jobb) virtuális légitársasághoz, akkor ott is lehetnek úgynevezett groupflight-ok, amikor jó páran repültök A-ból B-be...
szintén írtam már ide ilyen élményekről is, bár én eddig csak kettőn vettem részt, azok is a longhaul változatból valóak: BAV Overnighters #3 (az ezt követőről nem nagyon írtam, inkább csak megemlítettem)...
persze vannak pár órás "flight club" utak is, ahol minden kedden (?) elrepülnek A-ból B-be, majd egy hét múlva B-ből C-be, és így tovább... gyakorlatilag már a fél világot végigrepülték így... majd lehet a nyáron én is csatlakozok, viszont most már inkább a tanulásra kellene a hangsúlyt fektetnem (érettségi)... ez sajnos az együtt repülésekre is igaz... -
Korcsii
őstag
válasz gabitoo88 #4913 üzenetére
egy éve már csak online repülök IFR-t, de néha repülök offline is, amikor újdonságokat tesztelek, kedvem szottyan "csak úgy" repkedni össze-vissza (bár ilyenkor se céltalanul szállok fel általában, valamit mindig próbálgatok)... persze traffic nélkül...
amúgy a mai utammal 321.0-ra növekedett a BAV-os óráim száma
-
Korcsii
őstag
válasz gabitoo88 #4855 üzenetére
a társaság fele itt, a másik fele ott...
kb ugyan az a kettő, IVAO-n talán gyakrabban van nagyobb lefedettség Európában (és általában ezért kicsit több a gép is), a VATSIM viszont a teljes világ lefedettségében van egy kicsit előrébb - persze általában elég foghíjas... pilóta általában kb ugyan annyi van fent mondjuk egy szombat este... most épp 535 (182?) IVAO és 419 VATSIM gép van a levegőben, de a forgalmas estéken ez a szám felmegy kb 1-2000-ig, és sokszor megfordul a sorrend is...
a Dolomynum nevű progival szép grafikus felületen meg is lehet nézni, hogy épp melyik hálózaton hányan vannak fent, meg hogy épp hol vannak...
én amúgy VATSIM...
ezt ismertem meg előbb, és maradtam... kb ennyi a magyarázat...de az se rossz taktika, hogy mind a kettőn repülsz, attól függően, hogy hol van rendezvény, vagy nagyobb lefedettség, több pilóta az általad használt útvonal közelében...
szerk:
hmm, IVAO-ra egyszer 535-öt mutat, máskor meg 182... valószínűleg az előbbi a reális adat, csak valami zűr van a rendszerben...[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
válasz gabitoo88 #4805 üzenetére
Szia,
Igen. A Zinertek cuccai szerintem fantasztikusak. Itt [link] mindent megtalálsz. A WATER ADVANCED pedig kihagyhatatlan FS9-hez. Szerintem.
Ha ezt még kiegészíted egy Active Sky Evo-val, nem lesz probléma a látvánnyal.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz gabitoo88 #4801 üzenetére
Szia,
Hát ez elég halovány - sajnos - FSX-hez. Egy apró trükköt azért nem árt kipróbálni. A target frame-et unlimitedre kell állítani. Grantált 4-5 plusz fps-t nyersz vele.
Egyébként itt [link] érdemes elolvasni mindent, és letölteni a PDF-et is. Ez sajnos zárt topik, bejutattni nem tudlak. :-)
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz gabitoo88 #4801 üzenetére
hát ha nem is kevés, de mindenesetre nem sok...
a procikat 3GHz felett jobban kedveli (ettől függetlenül én még mindig alapon hajtom)... egy kis tuning lehet nem ártana...
a memóriából ajánlott a 4 Gb (64 bit-en), és lehetőleg minél gyorsabb...
a videokártyát igazából csak a sok felhő terheli, legalábbis nálam csak olyankor kapcsol rá a ventilátora... szóval abból nem is nagyon kell gyorsabb... viszont az 512 Mb lehetne több (sajna nálam is csak ennyi)...
felbontás: a monitor által kedvelt (nálam 1680x1050x32) - nem sokat számít
DX10 pedig hol több fps-t nyújt, hol pedig elvesz belőle... ferihegyre sajnos ezutóbbi jellemző, szóval ha esetleg be van kapcsolva, akkor próbáld meg nélküle... és alatta van a light bloom, ami szintén eléggé fps zabáló, és nem sokat tesz hozzá a látványhoz - én szeretném használni, mert mégiscsak szebb, de nálam is off-on van...
meg úgy általában: nem kell mindent felhúzni maxra... nálam a beállítások kb fele középtájt van... (IFR repülök, de azért szeretek a tájban is gyönyörködni)...
szerk: más:
jut eszembe (korábbi téma): Seattle és Vancouver környéke tényleg gyönyörű[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- Évek óta ígért funkcióval egészíti ki a DirectX 12-t a Microsoft
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NBA és kosárlabda topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AutoCAD
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest