Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
PlayStation 5 összefoglaló
A túlzott offolás és a konzol vs PC téma nem megengedett!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moby
veterán
50p-ben nem dolgozik semmi/senki, habár a kijelző jórésze tudja. A studiótechnika csak interlaced él, az IT meg csak progresszíven. Nem találkoznak sehol, és a múljta sem segíti, a pal verza mindig a másodhegedűs volt az ntsc-vel szemben(de az meg a hálózati feszültség frekvenciájához kötődik, nem standardizálási eltérés).
-
NyMRooD
őstag
válasz
NyMRooD #4393 üzenetére
https://www.summergamefest.com/ -> 18 órakor várható valami
-
Moby
veterán
válasz
hombre[EU] #4391 üzenetére
Az UC4 átvezetői realtime mennek. Persze minden baked, meg be van reszelve az egész scene, de azért nem kis teljesítmény így sem.
-
Az a baj, hogy ez egy alaptalan állítás. Nem a konzolnak kell tudnia (és mindegy, hogy milyen erős), hanem a játékoknak. De ha nincs ilyen elvárás a Sony és az MS részéről, akkor azt csinálnak amit akarnak. A PS5 is csak a lehetőséget adja, de a fejlesztők döntése, hogy mire használják a konzol képességeit.
-
NyMRooD
őstag
válasz
l.skywalker #4387 üzenetére
A mai bejelentés majd igazolja vagy cáfolja, az egyébként mikor várható, tudja valaki?
-
-
l.skywalker
titán
Jeff Grubb szerint jön egy Mad Max rész talán és június 4-én PS State of Play.
-
l.skywalker
titán
Resetera szóval bármi lehet, de egy job listing alapján lehet, hogy októberben jön a PS5:
-
keIdor
titán
Egyébként most, hogy ott lesz a VRR, nem lehet opció egy 45-50 fps target? Nem kell már ragaszkodni a 60 Hz-hez, hiszen a képkockák alapján lesz a frissítés is.
45-50 még mindig jobb, mint a 30... -
paprobert
őstag
Engem az izgat igazán, hogy a masszív CPU erő növekedés hogyan és milyen irányban lesz elköltve a nagy többségben GPU limites játékokban.
2006 óta szinte egy helyben toporgás van konzol CPU erőben, most viszont 15 évnyi CPU fejlesztés zuhan a fejlesztők ölébe egy csapásra.
(#4383) keldorpapa88
A target az mindig dizájn döntés, de most már nem fog annyira fájni, ha nem sikerül. -
Csak szemléltetésként írtam az arányokat, de persze technikailag fejlettebb lesz a PS5. Ettől függetlenül én nem vagyok meggyőződve róla, hogy alap lesz a 4K60fps, de majd kiderül, hogy nektek van-e igazatok. Én ugyanúgy örülnék neki ha így lenne, de a performance mód reálisabb opciónak tűnik egy konzol esetén.
-
Moby
veterán
Nagyon-nagyon leegyszerűsítve. De ott lesz a tempest, ami nagyon sokat levesz az amúgy is bivaly proci válláról. Ott lesz a Geometry Engine, ami nagyon sokat levesz a GPU válláról, ott lesz a VRS, ami szintén levesz a GPU válláról. Ezek a ps4-ben nincsenek. Nincs egyelőre fogódzó, amiből ilyen általánosona kijelenethetőek relációk.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
hombre[EU] #4366 üzenetére
Láttad a TLOU2 akasztós átvezetőjét? Na akkor te is láttál már, mert ugye nem gondolod, hogy az PS4-en fog úgy kinézni...
-
rumkola
nagyúr
válasz
hombre[EU] #4370 üzenetére
Nem értem mi a bajod a Valhalla "szenzációs" motorjával, de 1070-en 2K-ban HIGH-ULTRA HIGH 60fps constans. Amit pedig így mutat az pedig tényleg szenzációs kinézet.
-
Moby
veterán
Ez nem ilyen egyszerű. Jelenleg a grafikai teljesítményt ismerjük, azt meg felesleges számolni, a ps4 esetében a magasabb framerate esetén sokkal inkább a proci a bottleneck, nem a gpu. A tflopsok számolgatásának az ilyen összetett rendszereknél nem sok értelme van (amiknek a sebessége viszont épp akkora, mint az adott feladat végrehajtásában a leglassab elem sebessége).
/Az UHD sem jelent négyszeres teljesíményigényt. Nem minden számítás perpixel, rengeteg a pertexel, pervertex, perobject számítás, amiket a felbontás alapvetően nem határoz meg.
-
hombre[EU]
veterán
-
válasz
hombre[EU] #4370 üzenetére
Amúgy nem olyan nehéz utánaszámolni. Ami most a PS4 alapgépen 30 fps-t tud, ahhoz nyolcszoros teljesítménytöbblet kell, hogy UHD felbontás (x4) mellett 60 fps (x2) legyen. Ez az ami a PS5 esetén nagyjából meg is lesz. De akkor még mindig csak a jelen generáció játékainál tartunk. Márpedig az újgenerációs játékok esetén ennél többet várunk, és többet is szeretnének nyújtani. Ezért nem fog beleférni az, hogy minden 4K60fps legyen, és valamiből engedni kell. Én pedig azt várom, hogy legyen választási lehetőség.
-
hombre[EU]
veterán
Lesz PS5/XsX-re is 4k60 (akár reconstructed+vrr) csak el kell fogadni,hogy pl. a következō TES vagy GTA biztosan nem... a Valhallánál szerintem a "szenzációs" motor miatt nem lehetséges, de nem hiszem,hogy a többi blockbuster openworld játékok többségénél más lesz a helyzet. Viszont az új God of War/Uncharted/DevilMayCry etc.,ha nem nyílnak ki jobban, simán hozhatják
-
Félreértés ne essék, a hardver bőven elég jó ahhoz, hogy a játékokat 4K60fps-sel futtassa, és bizonyosan kapni is fogunk majd ilyen címeket. De látni kell azt is, hogy nem itt van az AAA játékok készítőinél a hangsúly. A minél ütősebb grafika elérése a cél (és, hogy a PC-hez képest minél kevésbé kelljen butítani), és amellett pedig fusson is egy minimális szinten, hogy még játszható legyen. A PS4 Pro esetén ezt látni, amit több esetben is jó példaként kiegészítettek a performance móddal.
-
l.skywalker
titán
válasz
hombre[EU] #4366 üzenetére
Sőt, jó példa, hogy "odaát" a Gears5 volt az első játék ami igazán kihasználta az X erejét. Szóval a PS5-ben még inkább lesz lehetőség, mivel a belsős stúdiók eddig is jól muzsikáltak a hardveren.
-
keIdor
titán
PC-n egy 3700X és 5700XT is sok esetben elviszi a legtöbb játékot 4K@60-al.
Persze ha mindent kimaxolunk, akkor nem biztos.
Azt gondolnám, hogy fix hardvernél, közös memóriával, hatékonyabb API-val ennek nem kéne problémát okoznia.
Főleg, hogy ez RDNA 2, ami még fejlettebb is.Az odáig rendben van, hogy még nem ismerik a hardvert és nem is aknázzák ki, de én simán azt gondolnám, hogy elvinné "izomból".
Ezek szerint tévedek... -
válasz
Lackooo84 #4363 üzenetére
Az azért túlzás, bőven itt az ideje már a PS5-nek.
4K mellett a 60 fps egyszerűen nem reális egy komolyabb játék esetén. Ezért kell a performance mód, mert sokan nem a 4K-t igénylik, hanem bőven jó az 1440p is, 30 helyett feloldott framerate-tel (az új tévéknek majd jó lesz) vagy 60-as limittel. Én azt várom, hogy ez alap legyen, és ezzel bőven ki is lennék békülve. -
KRoy19
őstag
Persze, csak mint ahogy írtam a másik topikban ez a hardver ha képes a natív 4k 30fps-re adott játékban, akkor képes lenne 60fps-re is kellően alacsony felbontáson(pl 1440p), mivel már nem lesz jelen az az erős cpu bottleneck mint a jelenlegi generációnál.
Tehát innentől ha nem lesz 60 fps mód egy játékban akkor az csakis a fejlesztő sara és nem a konzol hiányossága.
-
VTom
veterán
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
l.skywalker #4358 üzenetére
Ha megnézed már a PS3-PS4-nél sem volt az a húúú de nagy ugrás, sem grafikában, teljesítményt meg eh hagyjuk is... PS1-PS2, PS2-PS3 ... emlékszik még valaki ezekre az ugrásokra?? Na valami ilyen kéne, az már next gen lenne, de ez.... meh....
-
l.skywalker
titán
válasz
Lackooo84 #4350 üzenetére
Igen a kulcs kérdés az lesz, hogy mivel fog akkor többet nyújtani a játékosok zömének a nextgen. Miért lesz majd érdemes új gépet venni, ha nem fog többet nyújtani mint a jelen generáció azoknak, akik magasabb fps-t akarnak esetleg magasabb felbontás mellett.
Márpedig a játékosok zöme, legalábbis ezen fórumban elhangzottak alapján, nagyon ezt szeretné.
-
RangerFox
Topikgazda
-
keIdor
titán
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
RangerFox #4349 üzenetére
Jó, de most nem lehet állandóan azért szar konzolt csinálni, mert a jó drága lenne, ez egy érdekes megközelítés. Akkor maradni kell a PS4-nél, az olcsó. Ha nincs fejlődés minek az új hardver... És nekem ne kezjen bele senki a "az erő nem csak a játékok számítanak" témába, mert a hajam kihulik tőle már.
Én a jó játékokat végre szaggatás, popin, tearing, loading time, stb. NÉLKÜL, min 60fps-sel szeretném végre játszani. És szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Erre kéne koncentrálni és az erőt használni nem a fostrészingre, meg a 8K felbontásra, ami a kutyuskát se érdekli. 1080p-re is lehetne olyan grafikát/részletességet csinálni, hogy összefosnánk magunkat. De itt sosem ez a cél, csak a marketing bullshit.
Ja, és a konzol VGA-nak közel nem kell olyan teljesítmény, azonos eredményhez mint egy PC-n, az alacsony elérés miatt.
-
-
l.skywalker
titán
válasz
#42308056 #4343 üzenetére
+1. Engem is a töltési idők idegesítenek legjobban, utána az ingadozó fps. Ha stabil az fps és jó a játék, akkor nem érdekel, hogy az nyócká vagy bármi, csak nyomhassam. De amikor egy loading screen 30-40mp-ig pörög az néha ki tudott zökkenteni. Amióta használok külső SSD-t azóta érzem, hogy hova tud még ez fejlődni.
-
-
keIdor
titán
Ubisoft Confirms Assassin’s Creed Valhalla Running at 4K@30 on Xbox Series X: [link]
Egyelőre nem tűnik nagy bulinak rohanni next genért...
-
válasz
Neoteric #4321 üzenetére
nekem nem hangzik túl jól ez... ha az alap gépet nézem az a mostani árfolyamon 220 K a nagyobbik pedig 250 K.... ha mellé kifizetem a éves tagságit és veszek 1 exkluzív megjelenési játékot már 300 K plusz még egy joy is kellene akkor már mert a két gyerkőc plusz én...
-
keIdor
titán
Rumor | Supposed PS5 premium and basic starter pack SSD storage sizes and prices revealed in new PlayStation 5 hearsay: [link]
-
Moby
veterán
válasz
Neoteric #4317 üzenetére
Nem csak ezért. Konkrétan gameplay problémákat okoz. Nem véletlenül nem kerültek bele a véglegesbe. De ez az egész továbbra is csak vihar a biliben. Ha jó a játék, akkor mindegy, hogy a fejlesztés egy szakaszán mit mutatnak be róla.
Ld. Witcher3. -
RangerFox
Topikgazda
Amúgy a Watch Dogs érdekes jelenség. Nyilván nagy port kavart, hogy olyan gameplay videóval demozták, ami köszönőviszonyban sincs az eredeti konzolos verzióval, de még az alap PC-s verzió is messze van attól. Pedig a játék kódjában benne van, hogy úgy nézzen ki, mint ahogy az E3-as demoban láthattuk, csak valamiért a fejlesztők elrejtették ezt. Van róla videó is, egy kicsit babrálni kell a forrásfájlokkal.
-
válasz
Carlos Padre #4311 üzenetére
megnézel egy videot, amit játék formájában sose látsz viszont... ennek mi értelme?
-
Mr Bond 007
őstag
válasz
hombre[EU] #4312 üzenetére
-
hombre[EU]
veterán
válasz
Carlos Padre #4311 üzenetére
Attól,hogy nincs tele buggal... *BA DUM TSSS*
-
hombre[EU]
veterán
Guerrilla Collective: Full List of Developers and Publishers
11 Bit Studios (Frostpunk, This War of Mine)
Another Indie (SIMULACRA 2, Yuppie Psycho)
Coffee Stain Studios (Satisfactory, Deep Rock Galactic)
Fellow Traveller (In Other Waters, Neo Cab)
Funcom (Mutant Year Zero: Road to Eden, Conan Exiles)
Good Shepherd Entertainment (John Wick Hex, The Eternal Cylinder)
Headup (Bridge Constructor Portal, Pumpkin Jack)
Humble Publishing (Temtem, Forager)
Larian Studios (Baldur’s Gate III, Divinity: Original Sin II)
Modern Wolf (Necronator: Dead Wrong, Out There: Oceans of Time)
Paradox Interactive (Cities: Skylines, Stellaris)
Raw Fury (Kingdom Two Crowns, Atomicrops)
Rebellion (Sniper Elite 4, Zombie Army 4: Dead War)
Those Awesome Guys (Monster Prom, Move or Die, Floppy Knights)
Thunderful (SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech, Lonely Mountains: Downhill)
United Label (Eldest Souls, Röki)
Versus Evil (The Banner Saga, Pillars of Eternity II: Deadfire)
Whitethorn Games (Aground, StarCrossed)
WINGS Interactive (Later Daters, Lord Winklebottom Investigates)
Ysbryd Games (WORLD OF HORROR, VA-11 HALL-A: Cyberpunk Bartender Action)
ZA/UM (Disco Elysium)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos:
• hirdetni
• konzol vs PC téma
- Formula-1
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Projektor topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- Mobilinternet
- Villanyszerelés
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- Lost Records: Bloom & Rage – Tape 1 teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest