Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
PlayStation 5 összefoglaló
A túlzott offolás és a konzol vs PC téma nem megengedett!
Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
válasz paprobert #162573 üzenetére
Mint írtam, nem néztem meg a videót, de akkor ezek szerint ott már RDNA3 szerepel. Mert én még legutoljára RDNA2 alapú dolgot hallottam, és gondoltam itt is ez a helyzet...
De mindegy, hiszen anno a sima PS5 esetén is voltak 20-30TF-es pletykák 24-32GB RAM mellett...
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
Moby
addikt
válasz paprobert #8998 üzenetére
Az egész. Az arhitekturális különbözőségeket és csíkszélességet ignoráló, diesize compersion-katyvasz. A (nem is tudom milyen) árak összevetése, az egész. Nem tudok kiemelni belőle semmit, mert kompletten értelmezhetetlen. És nem is igazán világos, hogy mire akarsz kilyukadni az egésszel (csak közben nagyon reménykedem, hogy véletlenül sem arra, hogy a konzol ár/teljesítmény mutatója nem jó )
[ Szerkesztve ]
-
Szabi®
addikt
válasz paprobert #8990 üzenetére
Az adatlapodon lévő kiírásnak/aláírásnak nem sok köze van Steve Jobshoz (konkrétan semmi)
És így nézett ki eredetileg ""640 kilobájt elég kell legyen mindenkinek"" /640 k ought to be enough for anyone/.
A 80-as évektől Bill Gatesre ragasztották rá,mintha tőle származna.
De a Commodore64 elterjedésekor jött létre az idézet,mivel az 64 kilobyte volt,és ezzel a szlogennel népszerüsítették a gépeket[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz paprobert #8995 üzenetére
>Ehhez lehet hasonlítani, hogy egy adott termék mennyire budget vagy mennyire hardcore.
Ennél nagyobb marhaságot még nem olvastam itt Tehát akkor számoljuk bele a turingok a játékok szempontjából hótfelesleges Tensor core-jait is, a nagyon rossz hatásfokú RT corejainak tranzisztorait, meg egy alapvetően teljesen eltérő architektből származó méretet??
Iszonyú butaságokat hordassz itt össze. -
Moby
addikt
válasz paprobert #8990 üzenetére
És hogy a bánatban jön ide a diesize? Hóteltérő architektekrő beszélünk, eltérő csikszélességről, stbstb. Egyébként sem értem amit írsz, a rx5700xt az esetek zömében pont kétszer olyan gyors, mint az rx580
A konzolokban megy egy harmadik architektúra lesz, amit nem is ismerünk még. Én nem tudom dekódolni amit írsz.[ Szerkesztve ]
-
opr
nagyúr
válasz paprobert #8984 üzenetére
"Amúgy ez a mondat tökéletes indikátora annak, hogy a PC felhasználók mennyire le vannak húzva az elmúlt pár évben kb. a Pascal, de inkább a Turing óta."
Ebben nagyon egyetertek."Ha így tekintesz a dologra, akkor máris hasonló lenne most a helyzet a PS5-tel, mint mint 2014-ben a PS4-gyel volt. (mínusz végre normális CPU, mínusz fancy SSD)"
Persze, ha mindent kiveszunk a kepletbol, ami eloremutato, aktualis es eros, akkor igen, maris nem eloremutato, aktualis es eros a nextgen. Sot, vegyuk meg ki a GPU-t is, es akkor mar akar ossze lehet hasonlitani egy okosoraval is mindket nextgen konzolt.Azt kell eszrevenni, hogy a nextgen hardware szempontbol meg pc szinten is aktualis, es nem eppen also kategorias. Az, hogy ez most eppen milyen hardware es miert, az megint egy masik kerdes, abban nagyjabol egyetertunk.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
válasz paprobert #8970 üzenetére
Meg lehet csinalni ezt is, csak akkor a 16GB nem eleg. Inkabb 32, de minimum 24 + sata ssd.
De meg ez se ugyan az, mert ahhoz, hogy ezt megoldd igy, egy nagyon ugyes es okos cache-elo eljarast kell irni, ami kozel se biztos, hogy minden jateknal lehetseges.
Nagyon okos cache-eles nelkul meg a ~128GB az, amirol beszelgetunk, az meg egyszeruen nem realis, annal akkor mar olcsobb lesz a gyors ssd.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Carlos Padre
veterán
válasz paprobert #8528 üzenetére
De így megy. Persze vannak még kis csapatok, amik CPU intenzív játékokat írnak és a háttérszimulácioknak is jót tesz az erősebb processzor, de ma már minden kicsit is komolyabb játék gpu shader alapú, mert sokkal hatékonyabb. Legalábbis konzolon.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
VTom
veterán
válasz paprobert #8275 üzenetére
Uganez volt a TFLOPs balhé is, ott is szivárogtatott mindenki mindent, amíg a MS meg nem neszelte a PS5 erejét, utána egyből előjött, hogy a miénk bizony 12 (erre lépjetek, nesze) most meg röhögve nyilatkozzák, hogy de hát minket nem is érdekel ám a TF szám, mert hát el kell adni a gyengébb konzolt is, amiről szintén feltűnően sok a szivárogtatás..
A jövő közvélemény kutatása a szivárogtatás..
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
Carlos Padre
veterán
válasz paprobert #2935 üzenetére
Igen, de az "up to" meg azt jelenti, hogy "megfelelő csillagállás esetén, ha előtte három fekete kakast áldoztál és szittyavarkocsba font 50 évet pihentetett négykilences rézkábelen kapja a delejt, de pár perc után akkorát throttlingol, hogy az eredeti alacsony órajeleket sem tudja tartani". A ps5 esetében meg ugye nem erről van szó ezért nem is szerencsés a használata.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
-
hombre[EU]
veterán
válasz paprobert #2283 üzenetére
Én is ezt suggaltam feljebb,hogy hosszútávon (3-4-5év) nem biztos,hogy a gpu lesz a bottleneck. Biztos,hogy kevés lesz évek múlva a pc-hez képest, de a jó balansz a végén kifizetōdōbb. Az ōszi cod biztosan az sx-en fut majd jobban, de ez nem 2évre készül
Life, Uh, Finds A Way
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban tilos:
• hirdetni
• konzol vs PC téma
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest