Hirdetés
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- Path of Exile 2
- Bestbuy játékok
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Call of Duty: Black Ops 6
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Túl az 5 millión az Octopath Traveler franchise
- GTA VI
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Kornel #32496 üzenetére
Melyiket hol. Van egy pár üzeme, gondolom szépen le van osztva. Nem mindegy a megkövetelt minőség, egy prémium márkára való tárcsa megengedett axiális ütés tűrése biztos kisebb mint egy alsóbb kat. Meg aztán vannak neki karbon tárcsái, gondolom azokat nem csak úgy szöv a Marinéni a Brembo üzemében.
Szerintem jó az összes elismert márka, az első időkben ne akarjon a tulaj szerpentinen lejönni, mert a tárcsát is be kell járatni, nem szabad rögtön megsütni. Akkor jó lesz sokáig.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Tomics
addikt
válasz CoolBoy323 #32495 üzenetére
Ajaj (fékpedál beesés), ABS kocka rendbe van?
PH! addikt since 2004
-
dnelb
veterán
válasz CoolBoy323 #32495 üzenetére
én mindig hallottam, konkrétan annyira hangos volt hogy kurvagáznak éreztem haladni a forgalomban. 5napig kénytelen voltam így közlekedni,,,
amúgy az sx4ünknek újkora óta kb csikorog a hátsó féke, az érdekesség benne hogy csak jobb1ből hallani, szüleim nem is hallják csak én
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Sza_Sa #32494 üzenetére
Szóval hol gyártják a brembo-t?
Coolboy: szerintem tulparazod, a mai réz alapú fékbetétek már ujan is nyikorog, csikorognak, ha egy másik független szerviz is megerősíti, hogy nincs baja, akkor felesleges pénzkidobás. Meg kell méretni a fékeket, ha nincs gond, akkor nincs, ha van akkor lehet gondolkozni a cserén.
Fekolaj volt már cserélve egyébként?
[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Kornel #32488 üzenetére
Egy partnerünk a Knorr-Bremse-nek gyárt, vasúti fékeket. Anyagminőség dokumentálva, gyártási folyamatok dokumentálva, minőségellenőrzés dokumentálva. Mindez a Knorr saját szabványa alapján. De mondhattam volna a Grundfos-t vagy a Kärcher-t is, oda is gyártanak.
Ezek a cégek egy légyszar miatt visszaküldenek több ezer darabos tételeket, itt nincs olyan, hogy jó lesz a'!
Persze lehet hogy rázni fog a beszerelt Brembo tárcsa (volt ilyen), úgyhogy passzolok, nehogy én legyek a hibás
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
dnelb
veterán
válasz CoolBoy323 #32490 üzenetére
sztem a kopásjelzőt hallod
am japanparts, textar, ferodo, trw jók
[ Szerkesztve ]
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz Sza_Sa #32487 üzenetére
én hülye vagyok ezekhez...
csak azt tudom, hogy most nem gyári tárcsa van rajta, mert anno azt mondták, nem rosszabb, mint a gyári, és fele annyiba került... de... rosszabb...most már olyat produkál a gép, hogy fékezéskor karistoló hangot hallok, de ritkán, nem is igazán tudom reprodukálni... szóval inkább cserélem...
egy hónapja megnézte szerelő, pucolgatott rajta, de nem javult a hangzás. fogni fog, meg tudok állni, teszteltem többször is.
de nekem az ár ilyeneknél nem számít!! gumin, féken nem spórolok! ha az ate a legjobb, az lesz, ha a gyári akkor az...
elég ilyenkor csak tárcsát és betétet cserélni, vagy egyéb valami szarságot is kell?
dobot nem kellene cserélnem? szerintem 11 éve nem volt hozzányúlva
hangsúlyozom: s**g hülye vagyok az autószereléshez
-
PeterPH
senior tag
válasz Sza_Sa #32484 üzenetére
nem vihetem egy ismeretlen gumishoz, hogy : itt a gumi, a felni, a szelep, dobd má' össze! Senki sem szereti az ilyet.
Miért ne vihetnéd, ők is pénzből élnek, ráadásul most uborkaszezon van, szerintem kifejezetten örülnek egy ilyen melónak.
Én is pont így rakattam össze nemrég. -
Sza_Sa
senior tag
válasz CoolBoy323 #32486 üzenetére
Bár én már válaszoltam, de kifejteném bővebben. Az ATE az Audi gyári beszállítója, nem rossz minőség, Brembo szintén, Textar szintén.
A gyári szerelést nem ismerem, de szintén jó lehet, elvégre elment vele az autó sokáig. Meg gyári beszállító csak sok körös audit után lehet valaki.A helyedben azt venném ezek közül amelyik 1: a legolcsóbb, 2: a szívedhez közelebb áll. Egyikben sem fogsz csalódni.
Én biztosan a gyárit venném, pláne ha az a legolcsóbb.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz CoolBoy323 #32451 üzenetére
senki többet harmadszor?
-
Sza_Sa
senior tag
válasz dedike #32482 üzenetére
Nincs harag, én szeretek ilyen dolgokat csinálni, de van amire tutira nem tudnál rávenni. Egyébként furcsa helyzet, oda viszem ahol a gumit veszem, nem vihetem egy ismeretlen gumishoz, hogy : itt a gumi, a felni, a szelep, dobd má' össze! Senki sem szereti az ilyet.
Egyébként 1.3 Nm, az arckönyvben megválaszolták a feleségemnek. Azért nehéz ez a dolog, mivel van pár forgalomban lévő tpms, valamelyik 8Nm van amelyik ennyi. Manual nélkül nem tudhatja minden szelep értékét a gumis.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
addikt
válasz Sza_Sa #32480 üzenetére
Jájjj! Akkor miért oda viszed/viszitek?
Vagy nekem van hatalmas szerencsém, nekem az iparosokkal nincs problémám, mindig találok megfelelő szakit, igaz el szoktam fogadni az árakat, amit mondanak. Úgy vettem észre különben, hogy kérdezni kell őket miután elmondtam, hogy mit szeretnék, mert sokszor van egy ötletük, ami azért be szokott jönni.
(Nekem is mondták már, hogy tíz év múlva jó kezdő leszek... , meg én is szoktam kérdezni, hogy miért nem minden embert én csináltam? )
Jó szerencsét!
-
Sza_Sa
senior tag
válasz dedike #32477 üzenetére
Tényleg nem értek ahhoz, amit csinálok, de már a kontár minősítést meghaladom. Meg napról-napra fejlődöm.
Ez nem feltételezés, szimplán tudom, hogy nem tudja.
Egyébként a gumit nem én teszem fel, kenyeret sem sütök és járólapozni sem szoktam. Ezeket és még nagyon sok mindent szerszámok, hozzáértés hiánya vagy szimplán érdektelenség miatt meghagyom a mesterembereknek. És nem sajnálom a pénzt, ha jó az elvégzett munka.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
nagyúr
válasz dedike #32477 üzenetére
En abszolut megertem. Nekem a futomuves beletorte a csavart a kerekanyaba, utana a karosszerias eljatszotta ugyan ezt meg egyszer, az egyik autoszerelo szarul allitotta be a hatso feket, M0-n bedagadt a melegben, hozzaert a dobhoz, elment a fek 120-nal, megint masik szaki 3.6L helyett 4L motorolajat ontott a motorba Jobb resen lenni.
-
Motion_Blur
félisten
válasz dedike #32477 üzenetére
Sajnos igaza van és jól csinálja. Én az elmúlt években végigszoptam lakásfelújítást, 10+ szakiból 1 ember az aki nem csinált több kárt mint hasznot.
És olyan gumisnál még nem voltam aki nem baszta volna le a felnimet, hiába kértem előtte hogy ne basszák neki a pisztolyt.. szartak rá. Sőt, pofával lekúrták a földre, már csupa karc és repedés az egykoron szinte tükörpolír felnim.
Bízzak én meg bárkiben is?
arról ne is beszéljünk hogy miként tették nagyjából végleg tönkre az autóm kézifékét... itt PH!-n ajánlott nagymesterek...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
addikt
válasz Sza_Sa #32476 üzenetére
Ne haragudj meg, de miért kell mindenkiről azt feltételezni, hogy nem ért a szakmájához?
Te mit éreznél, ha látatlanban azt mondanák, hogy kontár vagy a szakmádban?
Mi lenne a világgal, ha mindenki mindent saját maga akarna megcsinálni, mert aki erre hivatott az béna?
Jó szerencsét!
-
Sza_Sa
senior tag
Valaki véletlenül nem tudja a Conti tpms szelep meghúzási nyomatékát? Nincs rajta, hogy cseszné meg a Continental! Betenném a felnibe, hogy nem a gumis törje el. Gondolom nem fogja kellő értékre húzni.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
tboldi
nagyúr
válasz mirci18 #32454 üzenetére
Volt ez az autó valaha lemosva, kitakarítva?
Egyáltalán nem szeretnélek megsérteni Téged, de a hányinger kerülget, ha egy ilyen koszos belsőt meglátok.(#32471) AMD Power: Annyinak én is örülnék, most közel 80k-et fizetek egy évre. 2006-os Honda Jazz 1.4 LS, A0, első autóm, 22 éves vagyok, vidéki lakos és 5 éve van jogsim.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz AMD Power #32471 üzenetére
B?-as kategóriában?
A kötelező sokmindentől függ így nem lehet az enyémhez vagy máséhoz hasonlítani, nekem 30e baleseti adóval együtt a 2017-es Vitarára.ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz AMD Power #32469 üzenetére
Alappvetően a pakolást is meglehet tanulni, annyit kell vinni amennyire szükség van, minden másra ott a M…card.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
AMD Power
titán
válasz blakey #32463 üzenetére
Mi évente kb 3-4x megyünk "nyaralni". Ebből általában 1 az ilyen nagyobb nyaralás. Az Astra egy fiú gyerek mellett soha nem tudtok telerakni. Jó mondjuk hülyeségeket nem is raktunk be soha. Ha megveszem a kisebb kocsit akkor sem lesz gáz. Mivel már nagyobb a gyerek igy ezeket a belföldi nyaralásokat elfelejtjük szépen. Repülőre meg sok cuccot úgyse lehet vinni , igy ez a probléma megoldva. Az a 2db bőrönd meg bőven befér bármilyen kocsiba.
-
M_AND_Ms
veterán
válasz blakey #32463 üzenetére
Például kérdés, hogy hova megy az ember. Ha egy stabilan meleg tengerparti helye, akkor oda elég fejenként egy rövidgatya, 5 póló meg egy fürdőgatya.
Ha hegyvidékre kirándulni, akkor oda sokkal többféle ruha kell.Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #32466 üzenetére
Az büdös és koszos, a bojler meg zsír új volt eredeti csomagolásában.
De írhattam volna Samsung mosógépet is.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Az utóbbi években mi nem nagyon mentünk el nyaralni, max. egy-egy napos kirándulások voltak erre-arra, de azt tanúsíthatom, hogy a 120 literes Hajdú bojler kiválóan elfér a WagonR-ben 3 személy mellett.
-
blakey
titán
válasz dedike #32461 üzenetére
Nem tudom ki milyen szokás szerint megy nyaralni illetve miként pakol, de mi, 2 gyerekkel eddig mindegyik autóban normálisan elfértünk, még a kalaptartón sem volt soha semmi. a hátsó ülésen a gyerekek kis kézi táskáik voltak, az is igaz, hogy mindig a "méretünknek" megfelelő autót választottunk/használtunk. Most nyáron sem voltunk túlpakolva a Vitarában, minden a kalaptartó alatt volt, pedig 2 hétig haza sem jöttünk.
Szóval én el nem tudom képzelni, hogy mi mindent lehet elcipelni egy nyaralásra, persze látom, hogy miket pakolnak ki, jellemzően a lányos családok, de tuti, hogy a felére nincs is szükség.[ Szerkesztve ]
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
addikt
Nekünk az S-Cross nem elég két gyerekkel, pedig plafonig szokták pakolni. Igaz ebből három nő...
Jó szerencsét!
-
mirci18
addikt
-
Sza_Sa
senior tag
válasz CoolBoy323 #32451 üzenetére
Nem Suzukin nekem a Brembo tárcsa Textar betéttel bejött. Nem kopik, sokáig bírja.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
tboldi
nagyúr
válasz CoolBoy323 #32451 üzenetére
Zimmermann @ Kauffer
-
CoolBoy323
nagyúr
SX4-re milyen fektarcsat + betétet javasoltok?
Brembo? ATE? Gyári? Egyéb? -
xmad
őstag
2010 utani swift.
Elvileg folyamatosan kellene mennie. Nem pedig így..
-
Halo
senior tag
válasz Kornel #32441 üzenetére
Amit korábban linkeltem felni, az 16-os? Jo lenne nekem téli gumira?
40k körül nézek majd télit rá... lehet, es is sok nekem... bár... csak egyszer kelljen az a 40-50 cm a féktávon...
Meg így akkor a bihari hegyekbe is nyugodtabban (de nem bátrabban ) indulok...
Jah...és majd persze még hólánc.......Motorola Defy, MOTO X (1st), Honor 8, Honor 20 Pro
-
xmad
őstag
Ulesfutessel kapcsolatban erre tud valaki valamit mondani?
Mindkét ulesnel jelentkezik ugyanúgyaz a jelenség hogy bekapcsolom felfűt, megy egy 5-10 percig majd kihűl es nem is kapcsol vissza. Ha kikapcsolom utana es vissza kapcsolom akkor se csinal semmit, viszont ha leallitom a kocsit ( gyújtás off ) majd újra inditom akkor elkezd megint fűteni.
Van ötlet hogy mitől lehet? Ulesfutesemmel van a baj vagy inkabb az autó oldalan kellene keresni a hibat jelen esetben?
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Kornel #32443 üzenetére
Ez igaz, volt itt már összesítés erről. Viszont a felni nem kér enni, és ha úgy járok mint hétvégén, hogy a feleségem elnézett egy magas padkát a másik kocsival, így kicsit korán rakhattam fel a téli garnitúrát, a gumi meg a gumisnál pihen, talán javítható. Persze hétvégén, mikor a kutya sem dolgozik már, legalább is itt, vidéki megyeszékhelyen.
Ez jobb megoldás mint ha beteszek egy nem azonos teljesértékű kereket a sérült helyére. Mert nem tudok tartani egy-egy téli és nyári pótkereket. Az meg sokkal veszélyesebb, ha nem ugyanaz van egy tengelyen.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Halo
senior tag
van itt egy lemezfelni [link]
az most... mekkora is méretben?
és milyen méretű téligumit kellene rápaklni?totál homály vagyok ebben a témában...
és ugye még jön az a TMPSPBAKJHAG darabja 11,5k-ért...
meg a szerelési költségek...Esetleg Békéscsaba és környéke személyes segítség?
Motorola Defy, MOTO X (1st), Honor 8, Honor 20 Pro
-
Kornel
veterán
Ez a példány gyönyörű, és jó áron van:
-
Danex
addikt
válasz Kornel #32402 üzenetére
De még mindig messze a CR-TDI ~1800 bar / 26,000 PSI nyomásától amit olvastam.
(2800psi az kb 200bar)
De tény ,hogy itt sem néhány bar a nyomás, igazából a tartóssága attól fog függni, hogy mennyire méretezték alul a rendszert / milyen gyakori az üzemanyagszűrő cseréje és minősége a benzinnek.
-
Kornel
veterán
A legmagasabb turbó nyomás 21 psi volt, de nem hajtottam meg igazából, ez 1,44 bar, tehát 0,44 bar-t töltött a turbó. Gyári érték van valahol vajon?
Illetve ami érdekes, motortérben üzemben valóban vákuumot csinál a szelep összenyitással, mert ilyenkor 4,5 psi (1 bar - légköri nyomás) alatt van a szívócső nyomása, gázra lépve pedig innen a hirtelen megindulás a turbó nyomás érkezése előtt.
Valójában ugye csak szívócső nyomást tudtam egyelőre nézni, mást nem találtam.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #32405 üzenetére
Ha huzatni kellett, én már biztosan nem venném meg.
Ott már elveszti az eredeti energiaelnyelő és védelmi funkcióját.
Emelett a futóművet 10-ből 9-szer nem tudják rendesen helyrerakni.
Persze kisebb kocc nem gáz, de akkor egy két elemcserével szinte láthatatlanul orvosolni lehet a dolgot, na itt messziről látszik... Ezért mérném végigEgy jó Swift elég biztonságos, kollégám nemrég szenvedett egy ilyenben balesetet, 70-el egy beton falba repült, túlélték benne, ami kész csoda.
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #32403 üzenetére
Már a leírásban megtalálod a választ: beszámítás, roncs, sérült.
Szerintem elől az illesztési hézagok abszolút nem stimmelnek, kíváncsi lennék rá egy rétegvastagság mérővel
Egyébként csodák nincsenek, ténylegesen jó GLX Swift 1M alatt ma sincs, 8-900 között csak GC van, ami jó. -
AMD Power
titán
Ez mitől ilyen olcsó?
-
Danex
addikt
válasz Swinegod #32399 üzenetére
Turbót már nem számolnám manapság a veszélyes elemek közé, figyelmes használattal sokat bír a legtöbbje.
Ellenben, DPF, magasnyomású rendszer, 150ezres adagolók stb... legtöbbjét csak minimálisan tudod kímélni. DPFet pl a városi használat pl teljesen kinyírja
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest