Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
gerii
addikt
válasz roberto211 #20997 üzenetére
Winkler anyjának jön be a Swift, mert neki van
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #20998 üzenetére
Tudom de a dícsérgetést winkler kezdte el..
Amúgy ez a "mindenkinek " ilyen van már nem csak a swiftre igaz.. Mióta nepperek hozzák be folyamatosan régi 3 as bimmert, b5 passatot, ódi a4 kinézel utcára 10percen belül látsz minimum mindegybikből 5öt..
Főleg b5 passat... Lassan több lesz mint swiftből.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #20997 üzenetére
karottának volt 1.0 stiftje is. csak azért bántották szegényt, mert, h mindenkinek ilyen van, és papirautó. műszakilag sosem.
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20995 üzenetére
Az túlzás h istenítik de az tény h winklernek bejön műszakilat-tehnikailag a régi swift ezután már a többieknek is. De amúgy nem mond hülyeségeket abszolút helytálló kijelentéseket mond..
Amúgy érdekes ignis tesztben anno fikázták a régi stiftet mikor az első fénykorát élte most meg mikor a második végső fénykorát éli meg istenítik. Gondolom látják,hogy bizonyított rendesen 15 évesen is aztán megváltozott a véleményük.
Nem baj... Így kell megszokni a tc-t.
Viszont egy nagy igazság van benne " Dízelt nem érdemes tovább fejleszteni"
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
hallgassátok végig.
TC isteníti a suzukit, illetve az M16A-t -
-
Kornel
veterán
válasz Tarill #20990 üzenetére
amelyik vizsgán nem engedik át 175/65 r14-el, ott csak pénzt akarnak beszedni.
az összes normális helyen plusz pénz és bármi nélkül átmegy csont nélkül.
gyári a felni, tökéletes váltóméret a gyári felnire, nem köthetnek bele.
többet nem érdemes szerintem ehhez hozzátenni, be kell menni, megkérdezni, hogy átmegy-e ezzel a gumival, ha nemet mondanak, akkor átvinni a szomszédba. -
-
Siriusb
veterán
Amióta Eneos 5w van a Wagonban, sokkal jobb lett szerintem a hangja, különösen motorfék használatakor vehető észre, ami nálam gyakori.
Tegnap megelőzött városban 70-nel egy ótvar Swift sport ( törött hátsó lámpák, utógyújtás stb), csak azért, hogy a piros lámpánál előttem állhasson és kék füstbe borítsa a környéket. Állva is nyomta neki a gázt, mint a hülye. durrogott, okádott a kipufogó, de amint zöld lett a lámpa, rögtön le is fulladt. Viszont amíg előzött (csak 40-nel mentem, mert tudtam, úgysem lehet átérni azon a zöldön) addig piszok nagy arca volt és olyan büszkén tolta neki.
-
Halver
csendes tag
Szervusztok!
Már korábban kaptam arra a kérdésemre választ, hogy Swift II-re (2005 évjárat, 1.3) a gyári 165/70 R14 helyett 175/65 R14 -t nem okoz problémát, ugye váltóméret és van olyan fórumtárs, aki ilyet használ.
A számomra nem egyértelmű dolog az, hogy fel is megy a 175/65 R14 a gyári Swift acélfelnire? (ha jól emlékszem 5Jx14)
Az 1 cm -rel szélesebb abroncs elfér rajta ?
H -
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #20977 üzenetére
Nem rossz de hogy ezeket a szellőzőrácsokat miért nem tudják átszabni fordék nem tudom.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #20976 üzenetére
[link] báár, vannak még csodák. ezekben már jobb ülés van,mint a scross vityákban. a linkelt modell mondjuk a finanszirozás miatt kb 4.9re jön ki.
roberto211: és ez már a faceliftes. egy éve még randább volt.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #20975 üzenetére
igen. az alap szintűek kb az scross vitara szintje. csak sajnos utóbbiakhoz nem lehet jobban tartót kapni, felárért se. ahol kapható, ott nagyon megkérik az árát akármelyik márkát nézzük. focus titanium, oktáv elegance, stb. ezek közelebb vannak a
67hez,mint a 4hez.úgy, hogy nem fekszem, jól beállítom az ülést, hogy érezzek is valamit a kocsiból, úgy a vityában ki fogok bírni 200km-et különösebb nyűglődés nélkül, de nyaralni nem ebben indulnék. elég sokszor meg kéne vele állni. és még ki sincs ülve.
oktávval 400km együltömre nagyon sima, majdnem fittebben szállok ki, mint beleülök. de más kategória, más céllal, más fenntartási költségekkel.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20974 üzenetére
Belseje szép , műszerfal, stb minden tehát látszik rajta h minőségi de állítólag az ülések a trendline meg comfortlineba nagyon nem jók... Highlinetol jó azt mondják... Mondjuk látszik is rajta.. Semmi vonalvezetés semmi oldaltartás..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
meglepően olcsó a golf, szinte ennyi egy astra is...
viszont ezek az alap ülések, nem tudom mennyi felár a normális ülés bele.ennek ellenére nem vennék ilyet, hanem 4M-ért egy gl+ scrosst
-
roberto211
őstag
Grat neki.
Van esze úgy látszik.
Amúgy ja majd számolj be milyen mert én is egy új stiftre pályázok majd 2 éven belül..
Mondjuk azt nem értem minek teszel bele mankókereket szerintem bőven elég lenne a defektjavító.. Csak plusz súly a kerék
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Tigi
őstag
Bátyám szerdán mehet az autóért, ma hívták.
Rákérdezett, hogy ez az a GL e amiben hátul is villanyablak van e és igen az van.
Azt is megkérdezte, hogy emelő és kerékkulcs is van e benne és az is van.
Mankókereket meg szerez hozzá, a defektjavító készletet meg kidobja belőle.
Ha tudok akkor én is megyek vele mert nagyon kiváncsi vagyok.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Hego
tag
válasz Kornel #20949 üzenetére
Merészeltem konfigolni egy Golfot, az általad kért extrákkal(+riasztó, mert azt muszáj voltam kérni a kulcs nélküli rendszerhez). Hát nem 8M az, csak 6,15M amiből most 0,5M használtautóbeszámítási kedvezményt kapsz Ez így kb. annyi mint egy turbós vitara
És én navigáció és tempomat és kulcsnélküli rendszer nélkül is simán elvagyok
És az alap golf felszereltsége egyáltalán nem vészes sztem.
[ Szerkesztve ]
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
HUNPSP
aktív tag
No, sikerült ma 1100Ft bruttó darab áron szerezni belső kiloncseket, ugye a bal volt rossz, de a biztonság kedvéért vettem egy jobboldalit is. Szürke színű, de kicsit sötétebb mint a gyári, viszont szerencsére nem zavaró. Kiváncsi vagyok hogy ilyen árért meddig bírja majd. Ha félévet kibírt akkor rendben, ha egyet akkor már boldog leszek. Talán következőre veszek gyárit, attól függ mennyire bírják.
Egy dolog nem megy, segítségeteket kérném: a baloldali rendszám világító izzó kiégett, és egyszerűen a kis műanyag plexit nem tudom lecsavarozni, annyira rozsdás már mindkét oldalsó tartó csavar feje, menete. Próbáltam többször is, rozsda eltávolítóval is, de egyszerűen hozzáférni is nehéz, szedánról van szó. Mit tanácsoltok, mivel és hogyan szedjem le úgy hogy a csavaron kívül semmi ne sérüljön?
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #20963 üzenetére
Nálam a csend nem adott, a dupla kipuff szépen szól már 100 felett, vagy padlónál, azt mondja, hogy nyomj mééééééééééééééég
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #20961 üzenetére
Más.
Egyébként meglepett, hogy ilyen könnyű autó is lehet egészen csöndes 100km/oráig. Nagyon csodálkozom, de a skodámnál 100ig csöndesebb. Utána nem, de nem is pályára való. Egyelőre maximálisan elégedett vagyok vele.
Skoda mondjuk majdnem fullos octavia, az kényelmesebb hosszú távon, jobban tart, de ennyiért újonnan városba tökéletes a vitya
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #20961 üzenetére
Nem, mert nem számokat veszünk, hanem be kell ülni, felpróbálni, elképzelni milyen vezetni, majd elvinni vezetni minél többször. Ezt megtettem, és nem centit viszek egy aránylag bonyolult belső formájú autóhoz. Ezért kérdeztem, hogy hol mérték, hova tartották a centit. Mert, hogy nem mérvadó helyre, az már biztos.
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #20959 üzenetére
Elolvastad a műszaki adatokat, amit idéztem?
Aki nem érzi azokat a cm-eket, amiket idéztem, annak nyilván mindegy is, mert nem méterekről van szó, de ahogy mondtam is, ha én 10-15 évre veszek új autót majd, akkor mindent meg kell fontolni.
Pl. azt is, hogy ha 120 kg leszek esetleg, akkor nem mindegy a +2 cm ülőlap, stb.De ahogy mondtam, a száraz tények idézése után a méret vitát én befejeztem, és még egyszer mondom, nem én mértem, hanem az autonavigator tesztelői mérték.
(#20962) bajnokpityu: végezetül. elmentem, legalább 5-ször, 5 különböző napon, a két autót egymás után összehasonlítani, mert majdnem rászántam magam egy újra.
én éreztem a tesztben mért plusz centiket, de ahogy mondtam is, nekem a mondeo volt a mérce a beltér méretében, nem a mostani swiftés utoljára, befejeztem
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #20957 üzenetére
Szerintem félrekattintottál.
Nem nekem akartad valszeg írni.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
bajnokpityu
félisten
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #20957 üzenetére
Hahó.
A számok a linkelt tesztek alapján vannak (mindkét tesztnél katt. a műszaki adatokra, csak azt már linkelni külön nem lehet), amit a magam lábtér mérése is alátámaszt, ezt mondogattam itt már mióta.
Ráadásul a két teszt metodikája teljesen megegyezik, nem két különböző társaság csinálta.(#20956) Thome : ehet bennem van a hiba, idáig az egyetlen kényelmes autóm a Mondeo volt...
Próbálgatások után úgy éreztem, hogy kis kompromisszummal egy Scross-ban is majdnem olyan jól elférnék[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #20954 üzenetére
195cm , 110 kg vagyok, és ha nem fekszem, ahogy normális ember nem vezet, simán elférek magam mögött. Ahogy elfértem az egyes focusban, és nem túlzottan a mostani utódjában, vagy a mostani astrában.
A számokat minimum megkérdőjelezem, érzésre hosszirányban minimális a difi a kettő között. A vitya pedig szélesebb. Akárhogy mérünk. Eleve hova tetted a centit? De szerintem ez senkit sem érdekel. Sztem fejezzük be. Ahogy a másik topicba n is. Értelmetlen vita. Vegyél scrosst, az is jó autó, én meg elleszek a vitarámban.Az eladási mutatok megmondják, hogy melyik jobb, és megér e a pedáltól hátsó fej támláig a 3cm előny egy otromba külsőt, és szerényebb felszereltséget.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
veterán
válasz Kornel #20953 üzenetére
Úgy már tényleg necces, de ennek ellenére én sem vagyok rövid, és közel sincs hátratolva az ülés a stiftben, tehát azért ott benned van erősen a "nekem úgy kényelmes" tényező, ami azért a ritka példája a kényelemnek.
Egyébként meg rohaggyon meg, gyúrjuk össze a Vitara külsejét az Scross belsejével.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20954 üzenetére
Elfértem a Vitarában elől, de magam mögött már nem fértem volna el kényelmesen.
Ha én most új autót fogok venni 2 éven belül, akkor azt úgy teszem majd, hogy legalább 10, de inkább 15 évre veszem, akár 2-3 gyerekhez.
Megbízhatóságból mindkét autó jó lesz, ez nem döntő érv.
Külső egyértelmű a Vitara fölénye.
Belsőre jobb anyagokkal operál az Scross, illetve a Vitara nekem erősen eklektikus.
Méretre objektíven nagyobb az Scross, 3 gyerekhez is ideális akár.
Megint csak szubjektív, de a Vitarában kicsit bunkerben éreztem magam, főleg hátul, míg az Scross inkább egy kombi jellegű, személyautósabb, és ugye számokkal alátámasztva tágasabb utastér. -
roberto211
őstag
válasz Kornel #20953 üzenetére
Fogalmazzunk inkább úgy,hogy kényelmesebb vagy az átlagnál ez meg nem az autó hibája
Nálam nem hiszem hogy magasabb vagy, vagy hosszabb lenne a lábad mivel 200cm körül vagyok, láttál is , ezek ellenére úgy elfértem a vitaraban,hogy mm-t előre kellett húznom ülést.
És nem azért mert megszoktam a régi swiftet , mert ezt már valóban kicsit kicsinek érzem hanem azért mert valóban nagy.. Én kompromisszum nélkül kényelmesen elfértem benne.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
184 cm vagyok, és ehhez képest a lábam hosszabb, mint az átlagos, így a hosszú lábaim miatt nehéz olyan autót találni, amiben kényelmes az üléspozíció.
Példának okáért a Splash-ben nagyon jó volt, meg a hosszú lábamnak pont kényelmes volt a magas üléspozíció, persze itt is csutkára hátra tolt üléssel.
A Mondeo-ban kva jól elfértem, na egy olyat elfogadnék Suzukiban(#20951) Harkovz: igen, de én bízok egy szebb FL-ben, hogy külsőre se lehessen belekötni, illetve abba, hogy megmarad az alap 1.6 motor, nem kell a csili vili közvetlen befecskendezéses turbós csoda.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Huhh ..
Egész nap szenvedtem a suzival.. Felfedeztem ugye,hogy lötyög ha balra jobbra mozgatom kicsit a kormány.. Megprobáltam húzni de ugyanúgy csinálja, semmi eredmény. Ezt tegnap csináltam, miközben sikeresen letörtem az indexkapcsoló és a kar közötti műanyag "relét " és nem volt indexem addig utcára se mertem menni..
Na ma lepróbáltam szerelni a kormányt,de anno valaki már próbálkozhatott vele mert úgy szétvolt barmolva a csavar feje hogy semmivel nem jött le a bal oldali így kénytelen voltam visszatenni a jobb oldali csavart..
Indexet megoldottam pillanatragasztóval de cserélni kell..
Ezután nekiestem az elektromos ablaknak mert baleset óta a vezeőoldali mindig kicsúszott a sínből.. Lebontottam ajtó oldalát, erre fel akkor látom hogy az a tartóvas amibe van a gumisín elvan hajolva annyira,hogy összenyomta a gumit plusz hátra volt hajolva.. Na visszahajlítottam azt a vékony "vastartót" , egyenesre fordítottam utana meg rátoltam teljesen ablakra.. Nem tudom h ez a tartó hogy mehetett hátra meg nyomódhatott össze de érdekes volt. Mindegy most jó, kitisztítottam, szilikonoztam gumikat, olajoztam amit bekell, mind a két ajtót megcsináltam már. ha belekezdtem.
Tehát most ott tartok h még mindig nincs lefényezve mert a fényező nem tudja fogadni annyi autója van..
De kell egy kormánykapcsoló , egy felső kormányoszlop ,műanyagburkolatok...
Írtam bontós havernak kormány +kapcsoló+oszlopot össz vissz 15 ért ad kénytelen vagyok cserélni..
És remélem h jövőhéten lelesz már fényezve mert nagyon csúnya így szegény de kezd megint autóvá alakulni .
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #20947 üzenetére
Akkor most egyszer s mindenkorra befejezem a vitát, ebben az objektívnek beállított szubjektív vitában.
Mégpedig számokkal, amiket nem én találtam ki, hanem a teszten cm-re lemérték.
Tudom, nehéz elfogadni, de ezek nem azt a szubjektív megítélést támasztják alá, hogy jó az, csak pár cm-vel kisebb, de persze dögösebb. Ami lehet igaz, de ugye az szubjektív dolog, míg a számok makacs dolgok, magukért beszélnek.Amiről a vita szólt:
Csomagtér:
Vitara 375 liter
Scross 430 liter (+55 liter)Belső szélesség elöl:
Vitara 1420 mm
Scross 1470 mm (+5 cm)Belső szélesség hátul:
Vitara 1370 mm
Scross 1430 mm (+6 cm)Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött:
Vitara 205 mm
Scross 240 mm (+3,5 cm!!! - erről beszéltem, lemértem )Ülőlap hossza elöl Vitara: 490 mm
Ülőlap hossza elöl Scross: 510 mmÜlőlap hossza hátul Vitara: 490 mm
Ülőlap hossza hátul Scross:510 mmSzóval mérhetően, nem 1-2 mm, hanem súlyos centikkel nagyobb az Scross, ami azt jelenti, hogy az Scross egy 3 gyerekes családnak is ideális autó lehet, szinte kompromisszumok nélkül, ellenben a Vitara inkább 4 személyes, az sem 4 drabár állatnak
Személy szerint az Scross-ba beleülve magam mögött volt még rendesen hely, nem verte a lábam az üléstámlát, Vitarában simán hozzáért a lábam az üléslaphoz magam mögött, ehhez hozzátartozik, hogy kicsi se vagyok, illetve a lábaim elég hosszúak.
Amennyiben felmerülne a kérdés, hogy hogy férek el a Swiftben, a válasz rá a nehezen, az ülés max-ra hátrahúzva, mögém senki nem férne be, és a lábpozícióm sajnos így se ideális, egy 2-3 órás út már elég kínszenvedés ezzel, de nem is ez volt a cél ezzel jelenleg...
(#20948) Hego:
ne haragudj, de fapados VW-t???
abba még az ülés is fapados, szó szerint, csak felárasan kapod meg azt, amibe már kényelmes is ülni, nem csak úgy van.
emellett amiket mindenképp beleraknék: kulcs nélküli indítás, ülésfűtés, tempomat, navi kamerával, kétzónás digitális légkondi, plusz a szokásos villanyablakok körbe, tükörfűtés, és a többi ma már alap dolog. ezek nem úri huncutságok, hanem nagyon élhetővé tesznek egy autót. na a golf így felszerelve nem 4M, hanem 8M... ja és nem beszélek a mostani clean dízel balhéról, mert csúnyákat írnék.[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #20945 üzenetére
Be volt.
-
Kornel
veterán
Na..
Pl.egy scross-nal tobb hely?
Pl.egy mondeoban vagy egy passatban, ami D kat., az scross pedig C.
Probald ki, meg fogsz lepodni.
A vitarat nem neveznem igazi C szegmensnek, akarki akarmit is allit, hogy ugyanakkora, mint az scross, mert ez nem igaz.
Szvsz 4M-ert jol felszerelt hasonlo meretu autot csak daciaba talalsz, ami ehhez kepest egy rakas kki.
Remelem hamar jon a fl-es scross, es marad az alap 1.6 motor, akkor lehet beruhazok egyre 2017 kornyeken. -
Kornel
veterán
Ja, csak ez nagyobb.
Ja es a glx mar eleg fullos felszereltseg.
Ha elkezdesz mazsolazgatni az extrak kozott, akkor egy golf szepen 8 milla lesz, ha nem tobb.Krisztian: dehogy sok, max.mi keresunk keveset
Ennyiert ilyen felszereltseggel a dacia megy, mas nem.
Persze felesleges is a glx, egy gl+ 17-es aluval, navival, kulcsnelkuli, automata veszfekezos tavolsagtartos tempomattal, stb. Stb.
Na az a jo vetel 4 millaert.[ Szerkesztve ]
-
Hego
tag
válasz roberto211 #20935 üzenetére
Hááát azért olcsónak se mondanám. Ennyiért bőven van Focus is 1,5 ecoboost-tal.. Vagy VW Golf is.. turbós benzinessel... Vagy kb. akármi más
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20935 üzenetére
Ehhez kepest az 1.6,dragabb...
Vajh miert?
Mondjuk mert kevesbb anyag ko ebbe. -
roberto211
őstag
Ahhoz képest,hogy turbós, full felszerelség, 150ló,legújabb ahhoz képest nem is drága megmondom a frankót... Ez az új hűtőmaszk nagyon bejövős.
Szerintem megéri az árát..
#20936) kornelka: Nézzük majd meg a suzuki listaárát azért. Ez nem tudom milyen import lehetett de tuti nem itt gyártották esztergomba..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Hego
tag
-
Tigi
őstag
Nekem jól szuperál az új ablaktörlő mechanika 100 felett is
kalozhun100: én a suzuki bolthelyről rendeltem.
Olyan ereje van, hogy kitépi a kezemből az ajtót.Jövő héten kapok időpontot a karosszériástól egy kis lakatolásra.
[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
bacsis
Közösségépítő
válasz Tarill #20927 üzenetére
a hátsó szárny már megvan, kaptam jó tanácsokat hogy rakjam fel 2 csavarral felfogatni majd faszán sziloplasztal kitömni, a csavarok alá persze alátét, szerintem nem lesz rohadás
Amúgy igen, most nyári standard barum-jaim vannak, a télire is ezeket ajánlottátok, azt is veszek
úgy terveztem jövő nyárra ezeket az egy szezont futottakat eladom, az árából tudnék venni használtan 14-es vagy 15-ös felnit, jó a lemez is, ahogy írtátok, sőőőt olcsób kategárióból csak ez a jó...
és akkor majd csak a gumikat kell jövőre megvenni...
Győri vagy? Háát mondjuk lehet odáig azért nem mennék el egy próba kör miatt de köszi a felajánlást -
Tarill
őstag
válasz bacsis #20926 üzenetére
ha szeretnéd az enyémet kipróbálhatod abba szervó is van meg 185/60(mert ugye a 185/55 majd 5ezerrel drágább darabja újonan... ami a jó váltóméret lenne) de még ha csak alkatrészárat számolok se biztos hogy még egyszer megvenném a cuccokat rá. Nálad meg ott a felnik ára, gumik ára, szervó szett ára + neked ott a munkadíj is, hát nem tudom... 155/70r13 gumik tudod milyen olcsók? veszel barumot nyárra meg szintén barum polarist télre azt hello 30-ból megvagy és azokhoz szervó sem kell...
hátsó szárnyat(gyárit) kapsz 5ezerért kb de azért meg két csavarnál ki kell fúrni a csomagtartó ajtót. telefolyik majd szét rohad az is[ Szerkesztve ]
-
bacsis
Közösségépítő
válasz roberto211 #20915 üzenetére
Nem akarunk mi se elszállni... családi autóként kellhelyt állnia. Nincs pénz nagyobbra, ez van és kész, sőt még ez is lízinges még vagy 2 évig csak szeretnénk picit jobbá tenni. Szélesebb gumik, szervó megegy hátsó szárny. Utóbbi a luxus mert ahogy írtátok annak sokértelme nincs. De ahogy írtátok, egy kicsit hozzátesz a szélesebb kerék és a szervó is, és ezek még nem a sokszáz ezres kategória
-
HUNPSP
aktív tag
Most hétvégén megkapta az első és hátsó sárfogókat a swift szedán, plusz előre és hátra szélterelőket. Jól állnak neki, nagy esőben, hóban remélem használnak is majd a sárfogók.
Van egy kiégett rendszám megvilágító izzóm, kemény 65 forintért vettem is hozzá újakat, de mind a kettő csavar úgy oda van már rozsdásodva, hogy ma már nem mertem bütykölni, majd a napokban ha lesz rá idő, addig is a rendszámomnak csak az utolsó betűje és a számok látszanak... remélem ezért nem szól még a rendőr.
Hétvégi szlovákiai utat megjártam az autóval, ez volt az első "nagyobb út". Szintén most hétvégén megvolt a másik hátsó csapágy csere és gyújtókábel csere is. Ezek után érzem azt hogy már lassan tényleg csak tankolni kell bele, nincs mit csinálni. Habár a szerelő szerint a váltó kicsit hangos, ezzel a későbbiekben elvileg lehet gond, még hangosabb lesz, aztán ki tudja... egyelőre nincs baj vele - bár a következő hónap eleje fele mindenképp szeretnék majd ezen is túll lenni. A szerelő jelzésére majd valamikor a kerékanyákat is cserélni fogom, szerintem ez a sok apróság majd mind a jövő hónap elején lesz megoldva, onnantól pedig valóra válik a "világból is ki visz" állapot. Addig egyik sem sürgős, szerencsére.Egy kérdésem van csak hozzátok: érdemes belső kilincsből gyárit venni, vagy jó lesz az utángyártott is? Utóbbi 2e, előbbi pedig 6-9e... Előzőleg írtam erről itt nektek, az egyik kolléga javasolta hogy akkor a kis műanyag keretet is majd vegyem meg hozzá mert valószínűleg el fog törni, ez benne van abban amit például a Suzuminnál kapni (ott néztem és tőlük is venném), vagy ezt külön kell kérni? Ilyen alkatrészt külön nem találtam.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
kalozhun100
őstag
Honnan rendeljek és milyet? Suzuki Swift 2001 ferdehátú 1.3-as csomagtér teleszkóp.
Xiaomi Mi 11 Ultra
-
Studi
veterán
válasz roberto211 #20917 üzenetére
Ha a Tungsram +120%-os fényszórók annak számítanak, akkor hétvégén tuningoltam. Sőt, jövő hét végén bekerül az új ablaktörlő rudazat is, így reményeim szerint 100 fölött is tudok majd ablakot törölni!
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20917 üzenetére
szerintem ennyit se szabad egy autóba tolni feleslegesen.
ha nem elég ami van, akkor el kell adni, és venni egyet, ami kielégít -
roberto211
őstag
válasz Kornel #20916 üzenetére
Lehet tuningolni csak ilyen "minimálba" szvsz..
Pld szebb hangú kipuffot csinálni, spoiler, direktszűrő,szárny, led lámpák,ültetés... Abszolút nem nagy dolgok de feldobja az autót...
Tiédet mondjuk nem nagyon kell tuningolni MAx egy turbo kitet rátolsz , leülteted és kész
De ja, ahogy mondják jó tuninghoz jó alap kell.. Na most ha valaki régi stiftet akar tuningolni akkor ahhoz minimum egy gti kell..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20915 üzenetére
na ja, kb. ezt mondtam én is.
meg amúgy se érdemes "tuningokra" sok pénzt ölni, én se fogok, kap téli nyári papucsokat, aztán szevasz.
ha jobb, vagy stabilabb autó kell, akkor olyat kell venni, szvsz. -
roberto211
őstag
válasz bacsis #20908 üzenetére
Jó azért ne legyünk tényleg elvakultak..
Mint tudod Te is mint itt mindenki más nekem is régi 3 ajtós stiftem van , legfullosabb felszereltségben szép állapotban (volt még össze nem törtem Most még szebb lesz) , nagyon is szeretem mert ilyen árban kisautók között valóban nincs alternatíva semmire nem cserélném el ezekben a kategóriában mozgó autókra DE! azt bekell látni hogy az mk4 swifthez képest azaz a gömbölyű swifthez képest egy talicska.. Finoman fogalmazva.
Ez is megy ez is pörög főleg a 16v, könnyű, kb gtk ból vissza lehet hozni aprópénzért lásd a példámat lehet szeretni is de nekem is mk4 swift a cél.. Ne költs rá 100ezreket ..
Én is így voltam hogy huhh fullfull optikai tyuningos swiftet csinálok belőle disco felnikkel aztán rájöttem baromság..
Kötelező szervizt megadom neki nem is fos cuccokból tehát minőségit rakok bele, ha van valami baja kb azonnal megcsináltatom de fölösen már nem szabad rá költeni..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
bacsis
Közösségépítő
válasz Tarill #20909 üzenetére
Majd ha belefér az IBM szerverem így akkor visszatérhetünk a "gömbi suzi"-ra... jahh mégse' mert a csomagtartója rohadt pici
-
Mercutio_
félisten
-
bacsis
Közösségépítő
válasz Kornel #20907 üzenetére
Ha lenne rá, se cserélnénk le ezt a kocsit...
Így van.. "régi" swift marad.. és mi pont ezt szeretjük benne
erős, gyors, keveset fogyaszt, kényelmes, szép, strapabíró...
Egyszerűen az auttós piacon nincs jobb alternatívája
elvakult hozzászólás OFF
merrefelé keressem ezt a köpci-t?[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Egyébként hogy az utolsó kérdésre is válaszoljak:
sok értelme nincs...
persze a szélesebb gumitól kicsit stabilabb lesz, a szervótól kicsit komfortosabb, ha raksz bele toronymerevítőket, akkor is nyersz egy kis plusz stabilitást, de attól még csak egy régi swift marad...
ezek így együtt már akár több száz k-s összeget is felemészthetnek, szerintem ezt rakd félre, és amikor egyben megvan a zseton, akkor veszel pl. egy gombóc swiftet, ami mókolások nélkül is tudja ezeket, amiket szeretnél...[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bacsis #20905 üzenetére
veszprémbe köpcit keresd, szerintem sok ilyet csinált már
a felniben valóban az olcsók gagyik, ahogy írtam a súly miatt is hátrányban lehetnek, illetve hamarabb is sérülnek, hajlanak, stb.
a suzuki gyári felnijei mindig elég jó minőséget képviseltek, én lehet, hogy azt keresnék helyedbe, hacsak nem akarsz százezreket költeni egy szettre, pl. Oz Superturismo.szvsz vegyél egy gyári R14-et, régi swiftre úgyis felesleges nagyobb, és kell rá egy 185/55 r14 vagy 185/60 r14 gumi, amivel még pont jó leszel, az autó stabilabb lesz, de még nem olyan széles a gumi, hogy a kis kasznit túlzottan megvezesse a nyomvályúkban, illetve ezt még a kerékcsapágyak is gond nélkül bírják.
-
bacsis
Közösségépítő
válasz Tarill #20903 üzenetére
nahh, köszi az infót
ki van Székesfehérvár/veszprém környékén aki válall ilyesmi bepakolását? Mert én tuti nem tudom megcsinálni
kornelka! Köszönöm neked is az infót, szóval az olcsó alu felni főleg nem jobb semmivel
Még egy kérdés! Szeretnék nyárra majd szélesebb gumikat.... de úgy látom, hogy többnyire a 15-ös felniket árulgatják amire a 185-ös gumik mennek fel...
egy ilyen garnitúra mennyivel növeli meg a fogyasztást? ezen felül mennyire fog "elveszni" az autó ereje? tehát kigyorsításnál/végsebességnél mennyire érződne?
Egyáltalán lenne értelme a szélesebb gumiknak? kicsit stabilabb autót szeretnék[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Tarill #20903 üzenetére
szvsz így van, a súllyal nagyon kell vigyázni, mivel felnicserénél a rugózatlan tömeget növeled rossz esetben, ha az új felni nehezebb lesz.
ezáltal csökken a gyorsulás, nő a fékút, romlik a kormányozhatóság, a futóműalkatrészek is rövidebb életűek lesznek.
ezért csak olyan felnit raknék fel bármilyen autóra, ami nem nehezebb a gyári felnijétől. -
Tarill
őstag
válasz bacsis #20901 üzenetére
szeva! alufelninek az előnye abban van hogy könnyebb mint az acélfelnik, namármost ez igaz is azoknál a jó minőségű felniknél amiknek kb 250e darabja. a 40e/szett árú alufelnik inkább még nehezebbek is mint egy sima lemezfelni. ezen felül tényleg csak szerkezeti és esztétikai különbség van.
szervósítás: jó bármelyik régi swiftből kiszerelt szervó szett 16szelepesbe is. minden passzolni fog. a tűzfalon kell majd kicserélni azt a részt ahol a kormánymű az utastérbe bemegy. az a része kicsit szívás de amúgy nem egy nagy történet. csak olyan szervó szettet vegyél amihez adják azt a kasznidarabot is
-
bacsis
Közösségépítő
Ennyi? Hogy "szebb"? semmi más előnye?
Lenne még egy kérdésem! Szeretnénk szervót a kocsiba.. az igaz hogy csak a hajszál pontosan ilyen motorral rendelkező 1,3 16 szelepes swiftből bontott a jó?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari!
- Akvárium tisztító berendezés új 6hó jótállás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest