Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz AMD Power #54448 üzenetére
Aki egy Vitarában ült az nem akar Dusterben ülni, aki meg Dusterben ül az szívesen átül a Vitarába, ha csak a minőséget nézzük, ég és föld a két autó összeszerelési minősége és nem a Duster javára. Aki a prérin akkor dagonyázni annak Duster való, aki csak autózni akar és ne ilyed meg egy kisebb földúttól annak a Vitara jobb választás. Daciák fényezése tovabbra2is kritikán aluli, a sorjás műanyag elfogadható, stb.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #54471 üzenetére
Igen, a xar padon, ott ahol 180-at mértek a 170 helyett, pont ott.
Mondott Béla is mindent, hogy a töltőlevegőhűtő meg a légszűrő, mindez mit is befolyásolt? Semmit, mert hacsak nem folyamatosan egy locsolókocsi után megy, akkor kb ez bikmak, biztosan olcsó volt az optimalizálás, de akkor már egy K&N légszűrőt bedobhatott volna, hogy a légszállítás javuljon... Talán akkor leforogna 6500 fölé is... De így ez csak menőjenőzés, hiszen kapott + 30LE-t a pénzéért, ami érzetre kb nulla a gyári 140-hez képest, na így mulat egy magyar úr!Én éreztem a változást, amikor a szívó 97 lóból átülltem a töltött 140-be, ott volt érezhető változás, de itt... és még a gyári BoosterJet Pro garit is bukta, gg. Ésszel él az ember, már akinek van ugye...
Mindenki csippeltessen kedvére, szíve joga, de mutatok egy másik zsenit is:
[link] megcsippelteti és rajtahagyja a szutyok gyári eco gumikat, amik ugye nem arról híresek hogy tapadnak...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz AMD Power #54558 üzenetére
Elég sarkos vélemény, de nem igazán értem. Idézem a kedvenc filmem: Megnézte oszt megvette, kész. Nem tudok micsinálni!
Ennyire úgysem szar, ha meg igen akkor a tesztvezetéskor csak ki kellett volna tűnnie, hogy nem felel meg az igényeinek. Ha meg a firkászokra hallgatott akkor így járt. Mi beültünk a szalonban a döszterbe és úgy repültünk ki belőle mintha puskából lőttek volna ki. Ki se próbáltam mert felesleges lett volna. Pedig valami rém olcsó volt, meg nem mondom, hogy 2,5 vagy 3,5 árcetli volt azon amibe belekeseredtünk fél percre.
Kadjart kipróbáltam, de az sem felelt meg az igényeimnek. Ugyan így a HR-V sem, vitara sem. A sökrosszban egyből komfortosan éreztem magam, bejön rajta minden. Kár lett volna tovább keresgélni.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
zsolt19900
őstag
válasz AMD Power #54570 üzenetére
2ozzmexy: persze kinek mi ugye, én már elfogadtam a gondolatot, hogy egyelőre -mivel reméljük úgy hozza az életem- át kell üljek egy 1.2 szívóba, de hát ez van "Sajnos" én 1.4pd Lupóval indítottam, aztán most ugye van a kicsit okosított 1.9pd, hát már az 1.4t Crossunk azért közel van hozzá dinamizmusban, ez ami vigasztal
AMD Power: én is így voltam vele, de azért annyi tetszett a tce-ben, hogy azért megvolt az a megszokott vezetési élmény, amit egy turbós motor nyújtani tud
és amit Vigneau is ír, azt sajnálom a legjobban hogy újként "csak" a Sport modellben kapnék megfújt motort egy Swiftben és sajnálom, hogy már újonnan nem tudok vásárolni pl. 1.0 boosterjetet (ez volt megfújva még pár éve turbóval azt hiszem)....
és persze mondhatnák sokan, hogy mert komplikáltabb bonyibb stb. stb. de azért a japók tudnak turbós motort is jót gyártani ill. ha más márkákat nézünk akkor pedig ott a gari.... ((nagyonzárójelben persze csak nyűg az ember nyakában, ha komplett motorokat kell cserélni 1-1 szériában a hibáik miatt, de ha a gyártó elismeri stb. akkor már azért mondhatjuk, hogy normális a garis ügyintézés))Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Moleman
addikt
válasz AMD Power #54613 üzenetére
Én Kispestről a Haller utcába jártam, néha Soroksári, néha Üllői, először én is életveszélyesnek éreztem, mikor még lassú volt a robogóm. Viszont ha tudsz 65-70-nel menni, már nem annyira veszélyes, tudod tartani a forgalom ritmusát, és nem akar mindenki mindenáron lenyomni. A Hungárián mondjuk már igen, plusz ott néha több métert repülsz az úthibák miatt, az nem egy életbiztosítás.
Biciklin viszont halálfélelmem van, mióta motorozom, már 20-nál is meztelennek érzem magam protektorok nélkül.
-
a_tesz
Korrektor
válasz AMD Power #54630 üzenetére
Sedanból csak 1.6 volt "szerencsére", csak simán találni még belőle 2010-est is a 107 lovas 1.6-tal. Az sem rossz, de a facelift szerintem jót tett a beltérnek is, meg sokkal jobban fogyaszt a 120 lovas változat, hiába erősebb. Szerencsére olyan rondára sikerült a Sedan formája, mint egy lóharapás, úgyhogy viszonylag olcsó, de nagy bajáról nem tudok.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Chereiose
addikt
válasz AMD Power #54722 üzenetére
Mondjuk kicsit visszalépés lesz motor tekintetében, legalábbis aki szerette a turbós motort, ez az 1.5 hybrid bőgető ráadásul gondolom milliókkal drágábban (de minimum 1m-val) nem tudom mennyire lesz kelendő. Én örülök, hogy tavaly még az akkori áron sikerült vennünk egy gl+ S-Crosst, lassan már az is elérhetetlen lesz, na meg kicsit fura nekem, hogy toyotát csinálnak a suzukiból is.
-
hemaka
nagyúr
válasz AMD Power #54730 üzenetére
Nem sokkal volt erősebb a Ford ecoboostja sem(125 ló ha jól emlékszem), amikor megjelent. Azokat lazán betette a Ford a bazi nagy mondeokba, bár elég röhej kategória volt a vánszorgása... Próbáltam egyet, volt fél év mire elérte a 100-at, előzni? Felejtsd el.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz AMD Power #54730 üzenetére
A régebbi M16A sem volt sokkal különb a számokat tekintve, és az is elég volt. A Vitara és az S-Cross is alig több 1 tonnánál. Az én Jazzem is hasonló súlyban van, aztán csak 83 ló/119 Nm, és nem én vagyok, aki feltartja a forgalmat.
Sőt, szerintem sok (maradi ) ember örül annak, ha eltűnik a turbó.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz AMD Power #54769 üzenetére
Persze, hogy nem. Bár te gondolom az SX4-edre gondolsz. Az új swift még ennél is spórolósabb. Még nem próbáltam de 110 es tempónál szerintem simán 4,5 körül lehetne.
(a swift 130-nál van kicsit 3000 felett)Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Tomics
addikt
válasz AMD Power #54791 üzenetére
Köszi! Igen, nálam is…esetleg még a Honda jöhetett volna szóba, de az ezzel a felszereltséggel, hasonló teljesítménnyel +2Mihály.
Néztem használt Octavia-t, Vitarat is, de az is csak 1 Misivel lett volna olcsóbb az új Kia-nál. Vitara újjonan kb egyárba lett volna ezzel, de ezt meglátva a szalonban nem volt kérdésEgyébként ha már fogyi, ez vegyesben valósan eddig 6,2-6,3, max 3000-ig pörgetve, óvatos gázadásokkal, sok várossal, bejáratós státuszban. Szerintem nem rossz (~1300kg, 160ló, 250Nm).
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
tboldi
nagyúr
válasz AMD Power #54865 üzenetére
nagyon élvezem,hogy "megy" ha nyomom neki
Én is így vagyok a Lanciával (1.3 Multijet), imádom, ahogy 2200-nál hátba rúg a 200 nyúlmókus, amikor eléri a kellő a turbónyomást.
Nem cserélem le a Jazz-t, amíg nem leszek rákényszerülve, de az biztos, hogy az utódja turbós lesz. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #55087 üzenetére
A rükvercre egy régi tippem van:
Ha nehezen veszi be, akkor tedd vissza üresbe, engedd el a kuplungot, nyomd ki újra a kuplungot és próbáld újra, japán és koreai autóknál szokott ilyen lenni, de nem tudom az okát. Gondolom úgy állnak meg a fogaskerekek. Az egyes esetén ugyanez. Vagy ha lejt ellenirányba egy kicsit az út, akkor sem szokott elsőre összejönni."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz AMD Power #55138 üzenetére
Ezek minden héten írnak egy Suzuki VS Dacia cikket?
Értem én, hogy két hasonló kategóriás autó árban, de azért ez már túlzás.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
TommyY2
tag
válasz AMD Power #55143 üzenetére
Engem is beakartak palizni 2020 elején a Duster-rel, hogy az csak 4 millió (jár hozzá 100eFt-os gáz utalvány is), vegyek azt S-Cross helyett.
Aztán amikor a konfigurátorral csak a minimális extrákat beletéve (kormány és ülésmagasság állítás, klíma, rádió, stb.) a 3 hengeres csoda kijött több, mint 5 millió Ft-ra, akkor telt be a pohár (meg, utólag kiderült, hogy Romániában nem robotok hegesztik, hanem nők, állítólag).
Az S-Cross-szal a legfőbb gondom, hogy kicsit akad a váltó, de erre még a tudomásom szerint nem született tökéletes megoldás.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
-
Chereiose
addikt
válasz AMD Power #55145 üzenetére
Nem tudom tényleg, hogy ki az aki megveszi már ennyiért, főleg audio nélkül adott esetben. Azért ennyiből lassan sok más alternatívát kapni, ráadásul minőségben is elmarad még az S-Crosstól is. Mondjuk ennél már csak az szebb, amikor a lomha 1.6 szívó vitaráért valaki ú járat kifizet használtan....
-
addikt
válasz AMD Power #55202 üzenetére
Minden nap rémisztgetnek minket effélével.
Szerintem ez már elég ingoványos talaj, egyszer csak elpattan a cérna és jön a következő blokád. Arról nem is beszélve, hogy az üzemanyag ár, hamarosan minden fogyasztási cikk árába is súlyosan beépül....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
nagyúr
-
nagyúr