Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoleee83
addikt
válasz AMD Power #55396 üzenetére
Az jó!
Nemrég néztem meg én is, 13.000 km után szép aranybarna színe van, nem büdös, nincs megégve, belenézve a beöntőbe is normálisnak tűnik minden, még megyek vele 2000-et.
Hosszabb távokat megyek egyszerre, 100-200+ km/országút.
ENEOS Premium Hyper 5W-40 (4 L) -t néztem most 9300 Huf-ért, szerintem jó lesz.
A váltóolajat az előző körben megvettem már, csak szerintem benéztem, mert 2l Total 75W90 GL4/5-t vettem, de valami 2.2 Liter rémlik gépkönyv szerint, utánanézek. Azt 45ezrenként cserélem.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #55438 üzenetére
Nem ellened szól, hanem úgy enblokk az autós újságírók aktuális generációja ellen:
Nem unjátok még ezeket a hasonlítgatós cikkeket? Főleg 30-40%-al drágább és jó 2-3 évvel fiatalabb fejlesztésekhez? El a kezekkel a Vitara/S-Cross/Swift triumvirátustól! Valószínűleg ha a tulajoknak lett volna akkor kéznél felesleges 10milliójuk, nem azt veszik...
Ne hasonlítgassuk már, a Duster-rel meg végképp ne. Hadd ne kezdjük már el mi is hasonlítgani az autósportálokat az 5-10 évvel ezelőtti állapotokhoz képest, mert annak sírás lesz a vége...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz AMD Power #55478 üzenetére
Most egyébként mi van a műszakival? Vészhelyzet van még ugye, elviekben nem kell? Szuzkó lejárt nyáron, azt elvittem, a Ladán nincs műszaki szeptember óta, végülis tolhatom vészhelyzet vége +60 napig? Mert az nem most lesz az biztos..
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
addikt
-
tatararpad
őstag
válasz AMD Power #55538 üzenetére
65 lóerő, 2 légzsák, ezzel a 4-es főúton igencsak gyomorideggel vezetnék. Ettől függetlenül hiányolom itthonról az ilyen 2 millió körüli új autókat, ha műszakilag rendben vannak, alapvető mobilitást biztosíthatnának sok embernek. Ma meg ott tartunk hogy egy Swift is 4,4 millióról indul.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #55556 üzenetére
A városi autósok 85%-anak elég lenne, mivel a többség guruló esernyőnek használja, ha belefér a bevásárlás meg 3 gyerekülés (csak hogy NER kompatibilis legyek ) télen meleg és nyáron hideg van benne és nem kell havonta 100 ezreket rálocsolni, addig a többségnek bőven jó lenne ilyen 3M alatt vinnék mint a cukrot... Nem kell bele nagy navi meg vellany ablak hybrid izé...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
addikt
válasz AMD Power #55563 üzenetére
Természetes dolog, hogy vinnék, mivel a magyar pénztárcát figyelembe véve, az emberek döntő többsége nem azt veszi ami tetszik, hanem amire van pénze. Abban is biztos vagyok, hogy sokan választanának egy szerényebb felszereltségű újat, mint egy használt autót, ugyanabban az árban de nagyon úgy tűnik, hogy azt az árszegmenst egyszerűen már átugrottuk.
Igény lenne rá, de jelen esetben a piac nem követ, hanem diktál.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
nagyúr
-
nagyúr
-
addikt
-
addikt
-
válasz AMD Power #55619 üzenetére
Vezessen már van egy kicsit részletesebb cikk: link
Alapmotor az a szokásos mild hybrid lesz.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
burgatshow
veterán
válasz AMD Power #55745 üzenetére
Feleségemnek (Bp-i lakos, fiatal jogsis, A0, szóval minden költségnövelő tétel ami létezik rá igaz), 92e forint volt 2021. 09 - 2022. 09 közti időszakra... Ja az autó meg egy kis KIA Picanto...
Ez volt a legolcsóbb a neves biztosító márkák közül (Allianz, Groupama, Generali stb.). Posta meg egyéb ilyen szarok nálam nem játszanak.
Szóval a 28 nem is sok.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
válasz AMD Power #55881 üzenetére
Jön egy Suzuki Yaris Cross is?
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
SirKero
őstag
válasz AMD Power #55885 üzenetére
Így elsőre engem nem tud meggyőzni arról , hogy 2M forinttal többet ér mint az én 2019-es GL+ szekerem
Arról meg ne is beszéljünk , hogy a Suzuki valamiért nem tudja elengedi ezt a pálcikás megoldást a műszerfalon navigáláshoz. 7 millió forintért ez már szerintem gáz.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
addikt
válasz AMD Power #55901 üzenetére
Ez részben és kicsit "bankár" szemmel igaz is, de sajnos van aki nem teheti meg, hogy így számoljon. Egy kisnyugdíjas vagy egy fiatal házaspár akik még a lakásra is gyűjtenek de szükségük van egy autóra, azok lehet, hogy megveszik az astrát még akkor is ha ők is utána számolnak, mennyivel többet fognak x idő alatt rákölteni.
És ahogy simonjoe is írja, egy magyar átlagfizuhoz képest bizony ez drága!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #55901 üzenetére
Nem ezt magyaráztam tavaly amikor mindenki hülyének nézett!?
Vettem 2001-ben az E11 facelift corollát picivel 4 millió fölött, akkor volt a fizum 250k körül, azóta ez a sokszorosára ment fel, a Vitarát meg 5M-ért vettem...
Hogy klasszikust idézzek: "nem a zsemle lett kisebb...""...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #55916 üzenetére
Jah, akkoriban ha jó kapcsolataid voltak akkor meg lehetett csípni pár normális állást és sokat nem kellett letenni az asztalra érte. Cserébe mindenki csicskája voltál és a céges frusztrációját mindenki rajtad vezette le, persze ehhez nem ártott ha beszélt az ember 2-3 idegennyelven folyékonyan, hogy szót tudjon érteni a beruházókkal...
Ehhez képest ma alul vagyok fizetve, de hát az a projekt is bedőlt idővel, mert kicsit sokat loptak... (nem szeretnék politizálni, de ma sokuk gyerekének a csodájára járnak instán hogy micsoda egy géniusz, még a tojáshéj a popóján de már yachtja van, hát olyan háttérel neked is ment volna ) Nem nevesítem őket, mert megtalálnak még a végén..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tatararpad
őstag
válasz AMD Power #55901 üzenetére
Azért a 2004-es ár belóbálása mai pénzen önmagában nettó baromság, már ha jól számolt az illető. Más volt akkor egy átlag háztartás kiadási szerkezete, szabadon felhasználható jövedeleme, még az átlagembereknél is jelentős volt az alternatív jövedelem, ésatöbbi. Azt, hogy most 6,49-ért drága egy autó vagy nem, mindenki eltudja dönteni magának mikor ránéz a bankszámlakivonatára, függetlenül attól, hogy mennyi lesz 2038-ban egy autó. Az, hogy mi van benne 2004-hez képest, szintén lényegtelen, abból választhat az ember ami előtte van, ennyi erővel senki ne vegyen most autót, mert 17 év múlva fluxuskondenzátor is lesz benne ugyanennyiért. A felszereltség jó dolog, de ha ez számítana a Dacia nem ment volna ekkorát Európában.
-
Gyöször
senior tag
válasz AMD Power #55967 üzenetére
Én 4wd glx et 17ben 6,2ért hoztam haza, ugyan ez a buli most 8,8? Vagy mennyi? Megnéztem mikor kijött az árlista, de annyira nem érdekelt, hogy meg is jegyezzem. Akkoriban talán 5,4 volt a gl+ 2wd, 6,2nek úgy gondolom megérte a fullosabb versön. Most ugyan többet tud egy GLX viszont legalább nem tetszik
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
addikt
-
-
válasz AMD Power #55981 üzenetére
Szeritnem semmi akadálya, hogy belehuppanj.
Ha használni is akarod, az már más kérdés„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
eami
addikt