Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz AMD Power #64337 üzenetére
Csak nézd meg sokszor mit kapsz 4M-ért.... 10+ éves autó sokszor ha van 1-2 igényed is
Szóval ahogy írták, nem ér a forint semmit sem.
Én 1 éve játszottam el ezt a mit is vegyek, indultam akkori 4M-ról, majd 5-6-7 és lett az SCROSS belőle.
Sajnos sok használt autó állapotán is meglátszik, hogy még megvenni talán van pénz, karban tartani annyira sem (5 éves Jetta 62e km-el és 2X volt benne cserélve olaj, meg ilyenek), most meg ez még jobban jellemző (amikor 2 éves Vitara/Scross van a csoport 10-12e km-el vagy kevesebbel, de olajcserén nem járt...).
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
yaneez
csendes tag
válasz AMD Power #64497 üzenetére
Hogy örültem mikor 2017-ben 1.650-ért a márkakereskedés beszámolta a 8. éves sx4 scross GLX-et 99997 km-el. 1.8-ért ment el végül és 4.6-ért ültem át az új GL+ S Crossba, amit 5 évesen ~73e km-el 5 milláért vettek vissza!
Aztután jött az új GLX amit májusban ~7.900 vettem át, már egy áremelés után, azóta meg...[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz AMD Power #65070 üzenetére
Nem szokták csak 3 évesen. Nem is volt indokolt enyémben sem 3 év előtt. Bár nem sokat megy. Talán 2 évente ki lehet cserélni, ha nagyon jót akar az ember, de én is ilyen 6-8 ezret megyek, annyival nem veszélyes a 3 év. Persze nem offroad szárazon porolva valakit követve :-)
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz AMD Power #65174 üzenetére
Az új autó az illata, tudat miatt kell, hogy senki nem pukizott még bele előtted, minden másra ott a mastercard meg a szerelő haver :-)
Nekem a jobb hátsó lengéscsillapító gyári hibás, szarul áll rajta a védő műanyag cső, így ledörzsöli magáról a festéket. Meg majd kirohad. Mondtam a 2 évesen a munkafelvételen, mondták nem tudják miről lehet szó, mutassak rá a szerelőnek, az majd megoldja.Mutatom a szerelőnek, hogy ott ni baj van bácsi, válasz annyi volt, hogy látom, mijjaf@szt kezdjek vele? Mondom alul felül kicsavarod bácsi, ívesen megszereled előveszel egy vacsiújat visszarakod. Á azt felejtsem el, olyat sose fog csinálni senki vele, nincs ennek semmi baja.
Semmi baj, akkor pici ujjatokat többet nem érteti hozzá senki, meg fizetni se fogok, cserélem az olajat itthon. A gátlóra meg minden téli nyári gumicserekor fújok egy köhhintés kotyogós festéket.
Ezen a 2 évesen cserélt utoljára olajat a szuzuki mester szerelő, fújja ám a féktisztítót a blokk alá, vagy fél doboz elment. Mondom hű de alapos. 'Ahhát. Olajpárát ereget a jobb első féltengely szimmering, azt pucolta le, nehogy meglássam és bejelentsem. Olajcsepp nincs a kocsi alatt azóta se csak védőbevonatot képez magán rozsda ellen. 4WD a kocsi, több fórumtársnak is előjött ez.
Akinek 4WD van erre figyeljen oda, és cseréltesse.
Hátul is kezdi már a jobbos.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
ncc1701
veterán
válasz AMD Power #65174 üzenetére
Új autó egy jó dolog. Sok gondtól megszabadít, nem rohad, meg ugye a kevés km önmagában jót tesz a pénztárcának, feltéve, h nincs valami ordas nagy konstrukciós hibája. Mi ennél a szög egyszerű japán szívóbenzinnél megrizikóztuk, h csak nem könyököl ki a dugattyú 100ekm/3 év alatt. Turbó sem fog elhalni, mert nincs. Hibrid akku sem halódik el, mert az sincs.
Nyilván ha egy 20-30 millás autóról lenne szó, akkor nem kérdés, h márkaszervízbe hordanám. De ott is ugyanúgy köcsögölnek a garival, ettől független más a matek nagyon. -
félisten
válasz AMD Power #65420 üzenetére
Még bírom addig cserélgeten. Ez a szűk 1.5km hegy ami a fő oka és a 4 évszakos kicsit olyan mint a guminő kategória. Pár napja ledobtam mind a 2 autóról, elmostam, ápolás minden, de 4. Napja nem alszom és egy fűszálat nem tudok a bal kezemmel ellökni, nem hogy felemelni és naponta egy levél cataflamon élek, hogy létezni tudjak. Most ez miatt pl nagyon jól jött az automata cross, nem kell váltani, egyedül az index ami necces mert át kell nyúlni a jobb kezemmel a bal oldalra.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz AMD Power #65456 üzenetére
Én a minap vittem a Splash-t olaj és szűrők cseréjére. 10k ciklusonként cseréltettem idáig. Most kassza: 35eHUF, ebből 10 volt a munkadíj. Mindhárom szűrő MAHLE, az olaj gyári Ecstar F9000 0W20-as olaj. Boldi kolléga átküldte a szervizciklusokat erre az autóra és elgondolkodtam azon, h a f@...om cserélget itt tízezrenként mindent. Az olajcsere 15 ezrenként vagy évente a szűrővel együtt. Az autó nincs kitéve extrém igénybevételnek, ritkán rövid autópályák max 120km/h. Egyébként meg itt az agglomerációban napi 2x25 km.
Az egyéb szűrőkre 45 ezret vagy három éve ír. Úgy döntöttem, h kiengedem az olajcserét az előírt ciklusra, a másik két szűrőt pedig minden második olajcserénél cserélném. Most néztem a légszűrő még teljesen ok volt, a pollenszűrőn láttam némi elhasználódást. Én is jobban járok, és a környezetet is kevésbé szennyezem.Joe
-
csaba1203
addikt
válasz AMD Power #65880 üzenetére
Valahogy az jött le a beszélgetésünkből, hogy nincs értelme 25000 helyett 40000 ft-ot elköltenem db-ként, mert azok is elfogynak 4-5 év után.....
Ezekért nem fog fájni annyira a szívem ha cserélni kell majd, mint egy akármilyen prémium kategóriás gumiért.Aztán érheti az embert meglepetés is. -
Chereiose
addikt
válasz AMD Power #66086 üzenetére
Hát igen ez elég vicc, az ára meg ehhez képest főleg vicc. Valahogy addig érte meg, amíg 6m alatt kijött egy GL+ még amikor bejött a hybrid verzió, azóta teljes eszetlenség amit műveltek az árral. Beszéltem egy értékesítővel is, ő is mondta, hogy alig van vevőjük mostanság és az utolsó áremelést már végképp nem kellett volna meglépni.
-
Chereiose
addikt
válasz AMD Power #66088 üzenetére
És kívülről is kb ugyanaz a lámpákat kivéve, ugyanaz a tükör, felni, meg jó pár elem. Nem tudom akkor mi a franc indokolja a 8 milliós alapárakat, a profitéhségen kívül (bár tudom a sablont, a forint-euró, "háború", covid..még valamit biztos kihagytam).
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz AMD Power #66095 üzenetére
Összességében nem a Suzuki árral van gond, hanem mindegyik autó árával.
Akkor volt jó deal egy új Suzuki, mikor 2018-19-ben a Swift 3 millió, a Cross meg ha jól emlékszem 4.5 millió körül mozgott. A fizetések sokaknál nem voltak lényegesen alacsonyabbak 2019-ben, mint most és hiába volt némileg kevesebb a bevétel, ugye nem darálta be a vásárlóerejét az infla.
Nem csoda, hogy vették a Suzkákat, mint a cukrot. Mondjuk azt nem tudom, hogy akkoriban mennyivel volt olcsóbb egy Cross, mint a konkurens márkák hasonló típusai. Most pl egy új Cross és egy Opel Crossland kb egálban van. -
AMD Power
titán
válasz AMD Power #66380 üzenetére
50 percen át nézték a szekeret. Amikor végeztek mondja a szerviz felvevő férfi.
Hát igazából semmi olyat nem találtunk amit most ki kéne cserélni az autón. Amit javasoltak,hogy az első szilenteket majd valamikor cseréljem ki, meg a hátsó ablaktörlőt.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Chereiose
addikt
válasz AMD Power #66390 üzenetére
Egyik barátunknak ajánlottam most a szervizt, be is jelentkezett az érdibe (Vw Polo IV-es), hát az övé eléggé elhanyagolt, nyaralás előtt mondtam neki nézesse át, kíváncsi leszek mit mondanak, de nem veszít vele semmit ha ingyen nézik át tényleg, aztán az árajánlat függvényében eldönti, hogy megcsináltatja-e ott, szerintem neki hosszú lesz a lista, és ugye az autó értéke meg nem nagy, úgy hogy érdekel mennyi lesz az árajánlat.
-
simonjoe
senior tag
válasz AMD Power #66439 üzenetére
Egyik barátomnak is volt, rögtön a megjelenésekor regisztrált és vett egyet a nagyobb aku pakkal, majd kb. 4 hónap után eladta. Szerinte élhetetlen itthon az elektromos. Ha jól emlékszem, talán két-három éve jelent meg itthon először, ez akkor történt, ma már biztosan jobb a helyzet. De természetesen gratula Memmaao-nak, és sok gondtalan moslygós utazást vele!!
Joe
-
addikt
válasz AMD Power #66439 üzenetére
A csomagtér kisebb. A hátsó sorban itt is csak két isofix ülés fér el, mint a Vitaràban . Elöl kényelmesebb ( ülés szellőztetés, deréktàmasz). Családi második autó, a 5+1 kutyàs járművünk továbbra is egy VW Touran. Ezzel suli - ovi körre megyek és dolgozni. Január óta van 6kW-os napelem a tetőn (1.1M volt a saját költség, a felét állta az otthonfelújítàsi keret). Havi kb 350kW a fogyasztásunk és a duplája felett termelek, így a teljes áramfogyasztást és az otthon töltést 100%-ban fedezi a kiserőmű.
Mióta Szekszárdon van a légimentő bázis, beesett havi plusz 800km. A Vitaràba már 450e forintot tankoltam idén, és elkezdtek megszaladni a kilométerek, így pl. már az évi 1 szervíz sem lett volna reális. 68e km, 5 évesen el tudtam adni 5.8M forintért. Otthonra felrakattam egy Tesla gen3 fali töltőt. Így minden adott.Egy teli akku 505km. Ami nyilván pálya tempó mellett nem annyi, de pl. tegnap Kaposvár - Kozármisleny oda -vissza 11.5kWh fogyasztás és maradt 300km hatótáv.
[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
-
ncc1701
veterán
válasz AMD Power #66509 üzenetére
Főnök most vett az összetört superb helyére pár hónapja egy szép A4 audit 7 körül, az pont 2018-as, dízel, nem tudom mekkora, és hány lovas mocival. De annak legalább autó formája van, és nem egy elbaszott suv.
Suzuki nálam az legyen olcsó, kicsi. Najó, kivéve egy piros kizashi.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz AMD Power #66509 üzenetére
Pl Peugeot 2008 1,2-es motor 131LE, 2018-as.
Hyundai Tucson 1,6, 177LE 2018
Qashqai 1,6, 163LE 2017
Juke 1,6 190LE 2017
Mokka 1,4 140LE 2017
Kuga 1,5 150LE 2017
RAV4 2,0 152 LE 2017
STB, STB, még jópár hirdetés, amit feldob a hahu.
De ha nagyon sietős az út, akkor duplázzuk meg a keretet és jöhet egy ilyen szépség [link]Én se vennék 8 éves suzukit 6 misiért, akármilyen alacsony a karbantartás igénye.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tboldi
nagyúr
válasz AMD Power #66513 üzenetére
Én imádom, egy kuriózum.
A másik nagy kedvenc, csak egy kicsit kevésbé ritka: Alfa Romeo Brera -
ncc1701
veterán
válasz AMD Power #66513 üzenetére
Mi bajod vele? Szép, nagy, kényelmes, jól megy, keveset fogyaszt, és elegáns. Ja, h fenn kell tartani? Hát az a majom annyi banánt kér, és csókolom. Ne aggódj ideális esetben egy ilyen autónál mikor jön a fél millás szla az ember csak megvonja a vállát, és kifizeti. Az, h itthon minden csóró német prémiumot akar venni, és utána nem tudja fenntartani, az tipikus magyar szokás, mert a szomszédnak vesz autót.
Off insigniámra idén költöttem ~1 misit úgy, h nem mentem vele összesen 500km-t. Fáj? Nem. Sajnálom? Nem. Tetszik a kocsi, nekem ennyit megér, ki tudom fizetni, nincs vele gond. Ha valaki úgy vesz autót, h még a gumi csere, olaj csere, szűrő csere ára is fáj neki, akkor az vegyen olcsó autót.Az autóvásárlás férfi embernél nem pusztán racionális döntés.
-
ncc1701
veterán
válasz AMD Power #66525 üzenetére
Az eredeti válaszod volt sajna értelmetlen, ha belegondolsz. Mert az, h számodra a suzuki a jó választás, az nem jelenti azt, h mindenkinek az. Van, aki megveszi a ferrarit, mert számára az a jobb választás.
Főnököm számára 7-ért egy dízel a4 jobb választás volt, mint egy vitara/scross. -
Moleman
addikt
válasz AMD Power #66525 üzenetére
Nekem most pont olyan a felhasználásom, hogy évi 7-8 ezer km-re is logikus lenne egy erős dízel, mert az egyik autót szinte csak autópályán használom, városba meg ott a Swift.
A banánhiány kellemetlen tud lenni, ahogy ncc1701 is mondta, az autóvásárlás ideális esetben nem pusztán racionális döntés, de ha nincs pénz, végül mégis az lesz.
Szerettem az eddigi autóimat, milliókat spóroltam velük egy izgalmasabb alternatívához képest, de azóta is bennem van, hogy miért nem vettem 200SX-et vagy IS200-at, miért vettem az ismert előélete miatt SUV-t, miközben nincs rá szükségem és a lapos autókat szeretem...Ez a vadkeleti csóróság átka, 40+ évesen jut el oda az ember, ha egyáltalán eljut, hogy megengedjen magának egy játszós autót, amit a 18-25 éveseknek találtak ki. Akkor meg már késő, mert kéne a hely a csomagoknak, fáj a derekad, túl hangos. Ennek tetejébe most még jönnek a damoklészi villanyautók, ki tudja meddig lesznek még normális autók.
Úgyhogy bármennyire is pénzkidobás, a következő autóm indokolatlanul erős lesz, mert valószínűleg ez az utolsó esélye a gyerekkori álmaimnak.Ami meg az autóárakat illeti: most ennyibe kerülnek.
Lényegtelen régen mennyi volt, 2018 elején a benzin is csak 360 ft volt, most 580, de ha kell, úgyis tankolsz, bármennyibe kerül.
Aki időben vett olyan autót, aminek most felment az ára, az örülhet - amíg le nem akarja cserélni, mert a következőt ő is ugyanolyan drágán fogja megvenni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Futás, futópályák
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Foxpost
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- További aktív témák...