Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
válasz AMD Power #57481 üzenetére
Ha jól gondolom ebben sok város is van, ami jobban eszi azért a műszert, de mivel nemturbós, faék motorról van szó nem lesz ott baj. Én ha ajánlhatnám, és ebben tényleg sok város van, olyan 8,5-9ezernél már magamnak lecserélem az olajat. A turbósomba sok városnál meg még hamarabb tenném (de nekem ez nem jellemző). Környezet károsító, de én így megyek biztosra.
Tisza-tónál milyen programokat találtatok ki, megírod privátba?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #57483 üzenetére
Simán bírja, sok autóban 3-4 évente cserélnek olajat, mert "longlájf olaj bírja 30ezerig is", vagy pusztán csak azért, mert évi 3000km-t mennek, cserélni meg 10ezrenként kell...
Szerinted kisnyugdíjas papó a piacra meg orvoshoz járós Ignisben évente cserélteti? Ne legyenek illúzióid.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Brogyi
senior tag
válasz AMD Power #57531 üzenetére
Szerintem ez csak az indián piaci változat. Őszintén melyik az marha kereskedő aki króm kilncshez ragaszkodik? Nem tudja eladni az emelt új áron.
Az egérmozi új. Talán wifi-n keresztül is kapcsolódik az AA. A tolatóképen a segédvonalak mások, de ez az egérmozi miatt is lehet. Lényegébe semmi új. Tettek hátra egy spoilert, de az is csak a GLX-n. Itt EU-ban nem fog menni rendes hibrid nélkül. Indiánoknál nincs EU.
Ha jól megnézitek ez semmiben nem különbözik a mostani verziótól. -
szabonagyur
félisten
válasz AMD Power #57570 üzenetére
Köszi mindenkinek.
Egyelőre tényleg inkább garázsban áll, mivel a gyári ContiEC6 van rajta amivel nem tudom mi legyen.
4évszakos elég lenne, de eladni nem tudom el lehet e ezeket egyáltalán.
Télit meg már most nem rakok rá így szezon végén (nem kötelező mennem vele).
Kereskedő olyat magyarázott, hogy hozzá kell vinni mindenképp 1 hónap/1000 km-s checkre, de inkább vinném helyi Suzukiba, gondolom lehet?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tboldi
nagyúr
-
burgatshow
veterán
válasz AMD Power #57679 üzenetére
Semennyire. Hala egnek egyelore nem ezen kell sporolnom, ha kellene. Tudom ez igy lehet nagykepuseg de tenyleg nem. Inkabb nem veszek magamnak LEGO szettet, vagy kevesebb sort iszom. Raadasul az auto nalunk a mobilitas alapja. E nelkul moccanni sem tudnank, szoval nagyon sokmindennek kell irtozatosan dragulnia, hogy azt mondjam eddig es nem tovabb.
Az 500-600 forintos uzemanyag nem az. Egyelore. -
szabonagyur
félisten
válasz AMD Power #57688 üzenetére
Nekem csak formalitás volt mert ugye az autó mellett álltam, de sajnos ilyen.
Más gyártónál pl. ahol 50 hétre is adnak gyártást simán FL utáni autót is kaphatsz.
Itt meg ugye örülni kell annak ami van alapon mennek a dolgok., gondolom ezért is írják ezt.
Amúgy alapon szerintem a szín, ilyesmi nem változik, az ár más kérdés.
#57679AMD Power: mi sem fogunk változtatni semmit, ahogyan sokan mások sem szerintem.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
válasz AMD Power #57679 üzenetére
Átlaghoz képest viszonylag keveset megyünk, szóval szerencsére nekünk ez nem tesz be nagyon.
Plusz a végre kicsit jobb idő lesz, én amúgyis bringázok szinte mindenhova.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
nagyúr
-
nagyúr
-
addikt
válasz AMD Power #57679 üzenetére
Összetett dolog.
Ahogy te is említetted a benzinár begyűrűzik szinte minden területre a szállítási költségek emelkedés miatt. Amúgy is napról napra drágul minden, ha a benzin árát "szabadjára engedik" akkor ez lökést ad minden árának. Szerintem így vagy úgy egy átlagos bevétellel rendelkező családnak meg kell húzni a nadrágszíjat. AZ, hogy ezt hol teszik meg az már más kérdés.
Ha pl. az autó munkaeszköz akkor nyilván nem ott fognak spórolni.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
-
addikt
-
.Szaki.
addikt
válasz AMD Power #57976 üzenetére
Hiába jön szóba, 8-9 milliónál is ugyanott vagy, mert egységnyi pénzért ugyanúgy a Suzuki adja a legtöbbet. 8-9 millióért azért már van egy GLX-ed bőr-szövet üléssel, 360-as kamerával, automata váltóval, panoráma tetővel. A Toyotánál mit kapsz ennyiért? 10m fölött már tényleg szóba kerül a Toyota, de ott duplán, mert azt Suzukiéknál is vehetsz Swace néven.
Cunaja
Az még mindig istenes másokhoz képest. Én ledöbbentem amikor megtudtam, hogy egy Skodára a várakozási idő 1-1,5 év és ez még nő! Persze ez minket nem vígasztal, én is nagyon várom már, hogy átvehessem a kocsit.
Többiek
Mik a tapasztalatok városban és vegyesben hogy fogyaszt az automata 2WD? Spritmonitoron egyelőre még nem sok minden van. -
racerx
őstag
válasz AMD Power #57976 üzenetére
8-9 körül (ha az ember elengedi azt hogy ő ül először bele az autóba -én elengedem simán) valami pár éves kevés km-es garis kocsit vennék az biztos. Aminek a minősége, felszereltsége, kényelme, nem egy liga a suzukival. Asszonynak van egy Opel Mokkája, azt is kb annyiért vettük nem egész 2 évesen (21 ezer km-el), mint én az uj suzukit (4.8M), felszerelsége is jobb, automata váltó is van. És a minőség, kényelem, úttartás is egy szintel jobb mint a scrossé. Egy valamiben sokkal rosszabb mint a suzuki, ez a fogyasztás.
-
Chereiose
addikt
válasz AMD Power #58037 üzenetére
Speciel azok évekkel korábban sem voltak olcsóbbak, cserébe ahogy írja a kolléga a kasztni már rozsdaporban áll. Amilyen eszetlen áruk van (beleértve a suzukit)lehet más vonalon kéne nézelődni, lényeg, hogy ne rohadjon teljesen meg működjön, ennél az árnál szerintem másodlagos a márka.
-
addikt
-
szabonagyur
félisten
válasz AMD Power #58082 üzenetére
Azért a full full is annyira full, hogy még kérhető bele extrába, ebből pár dolog ami feláras (jópár GL+ Scrossban is megvan ebből):
- holttérfigyelő - 125e
- keresztirányú forgalom figyelő - 175e
- metálfény 150e
- elektromosan behajtható tükör 35e
- elektromosan nyitható tetőablak 220e
- adaptív sebességtartó automatika 135ePlusz nem igazán tudsz rendelni belőle.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
KubanitoS
veterán
válasz AMD Power #58100 üzenetére
Alapvetően nem gáz, hogy egy Rav4 hybrid (ha arról van szó 12 milliós Toyota esetében) 4 millióval több, mint egy Suzuki S-Cross. Itt az árazás a nagyon gáz. Más lenne a leányzó fekvése, ha egy 5 milliós Suzuki lenne egy 9 milliós Toyotával összehasonlítva. Amúgy a Toyota tényleg más világ, jóval nagyobb, 2.5 literes és egy megbízható hybrid technika. Ha én vennék autót és 8-9 misit sajnálnék egy Suzukiért, akkor lehet hajlanék a 12 milliós Toyotára, mert ott azért többet kapok a pénzemért.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
szabonagyur
félisten
válasz AMD Power #58115 üzenetére
Így van, manuális kell akkor Vitara, SCROSS automata, kb csak ez a kombó van, GL+ vagy GLX-ben, 4WD vagy 2WD.
#58119AMD Power: egy gyártósort nem két perc, 2 forint átállítani. Ha SCROSS-ból van mondjuk 5000 db-ra igény, abból 4500 automata és a maradék manuális akkor nem sietik el az átállást manuálisra. Plusz esélyesen van más indok is mögötte még
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Qtya123
őstag
válasz AMD Power #58313 üzenetére
Köszi az infókat! Rozsdára mennyire hajlamos az SX4? A vasaló Swift esetén adott évjáratig emlékszem volt csomagtartó rozsdásodás gond és visszahívás is rá. Láttam is olyan csomagtartókat, amelyeknél ott volt a rozsda. Ennél van bármi ilyen? Vagy a használat során előszeretettel rozsdásodó rész?
Akkor egyáltalán nem gond a gyorsabb pályázás sem vele ezek szerint. A Swiftet közben ki is lőttem, de az SX4 mellett a Baleno is gondolkodóba ejtett, árban nem sokkal több, de fiatalabb. Nem tudom biztonságra jobb-e. Újabb, de azért jóval könnyebb, mint az SX4. Továbbá ha valami karosszéria elem kellene rá (tükör, lökhárító például), akkor gondolom az SX4-hez bontottan olcsóbb és könnyebb beszerezni.
-
-
Qtya123
őstag
válasz AMD Power #58362 üzenetére
Nekem meg ilyen téren mindegy, mert nem azért veszem, hogy tetszik vagy sem, nem elsődleges szempont, IS200 mellett amúgy sem tetszene egyik sem. Már ott kiestek nálam, mint esztétika, hogy nem sedan formák, nálam az van bekkatanva. De most nem sedan kell, hanem a funkció.
Amúgy ha már szépség, nekem is a króm scross egy fokkal jobban tetszik, mint a VITARA eleje. Az első Scross eleje, meg majdnem olyan nekem, mint az első sx4.
[ Szerkesztve ]