Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #55988 üzenetére
KGFB-det nem tudom, mert Te is vén vagy mint én , forgalomba helyezés az 100 körül van Suzukiéknál, a gumit meg le kell hajítani róla és egy jó Quatrac-ot neki.
Casco az egyéni mindig, ki mennyire érzi gazdagnak magát, erről már leírtam a véleményemet többször, nem szeretném ismételni önmagamat."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
simonjoe
senior tag
válasz AMD Power #56056 üzenetére
Ennyire nem bízol magadban?? Én kb. 20 éve nem fizetek Casco-t, még a szalonból kihozott új autókra sem fizettem. Egyedül akkor kötök gjmű asistance biztosítást ha hosszabb ideig vagyunk külföldön, de azt is csak akkor ha "őrültek" országain is keresztül megyünk, olasz, török stb.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz AMD Power #56058 üzenetére
Jó-jó, de én optimista vagyok, ha az ellenkezőjére gondol az ember akkor azt általában be is vonzza, ráadásul mint írjátok pénzbe is kerül.
Egyébként ez a része tényleg nem érdekel, szerintem kicsi a valószínűsége mind az elemi mind a vad kárnak. Még így is hogy domborzatos erdős környéken lakom, sőt, sokat járok hegyekbe külföldön, és ebben nem kevés éjszakai vezetés is van. Ellenben van Siren7 a kocsin, de csak azért mert kaptam, drága volt, és Q...va jól néz ki. (pontosabban míg fel nem raktam)Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz AMD Power #56061 üzenetére
Ha jól tudom, de javítsatok ki, ha nem így van, létezik rész casco is. Kifejezetten lopásra és elemi kárra. Akkor tartanék a lopástól ha igazán egyedi és nagy értékű autóm lenne, de akkor sem casco, sokkal inkább pajzs.
#56062roti86:
Erre van a 70eHUF-os pufis jég elleni takaró ponyva, ami állandóan a csomagtartóban van, használtam már.[ Szerkesztve ]
Joe
-
burgatshow
veterán
válasz AMD Power #56109 üzenetére
Szerintem az uj Crossnal mar nem eri meg. A navi semmikeppen, barmelyik telefonos app lenyomja. A 360 kamerat ki kell probalni, de mivel itt mar van tolatokamera es radar is, szerintem nelkulozheto.
A tobbire meg mar irtak (holtter, keresztirany figyelo), hogy a GL+-ban is benne van. Szoval szerintem most nem eri meg a GLX. Mar az elozo generacional is rezgett a lec en is megelegedtem a GL+-szal, pedig belefert volna a GLX is. Es ott raadasul a radar csak a GLX-ben volt. -
-
Gyöször
senior tag
válasz AMD Power #56132 üzenetére
Na ez úgy van, hogy hőkezelni kell a cuccot mégpedig óvatosan. Felmelegszik kicsit majd hútő körök, megint fék és így tova.. Ezt két vadonatúj szétrepesztett motorkerékpár tárcsa után mondta valaki.
Harmadikat még nem vettem meg ugyan arra a motorra, csak másik motorra első hátsót azokra vigyáztam.
A betykók szépen hozzá fognak kopni a tárcsához, már nem új a gépsárkány, itt-ott lehet picit nagyobb kotty ami azt eredményezheti, hogy nem pont 100%ban "teli talppal" fekszik fel a betét a tárcsára, hanem megdőlhet (motoromnál így van) és csak egy kis rész melegszik a betét valamelyik szélén. Ha vigyázva fékezgetsz az elején, akkor ez szépen lekopik és egyre nagyobb felületen fekszik fel a betét és jól foghat.
De ha itt az elején ezzel csinálod a lábgyakorlatokat ólomtalpú 47essel akkor a sarka üveg keményre megég a betétnek ami először ér hozzá, és utána se fogni se kopni nem fog, meg a zsír tárcsát is megégeti.
Ha ez forog fenn akkor a betétet kivéve szemmel látható a szitu és durva csiszpapírral le lehet művelni azt a megégett részt. A tárcsa kopási képén ilyenkor szemmel látható, ha nem fekszik fel. Ott olyan mint mikor a dobozból kivették.Namost ez a fék. Ha fíkolni kell akkor nincs bejáratás, akkor ezt az egészet szépen elfelejted, megtámasztod magad az ülésben a pedállal és gátlástalanul nyomod ki a szemét. Majd utána járatod tovább
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #56137 üzenetére
A Bosch festett tárcsáit és betétjeit például tilos "vasalni", mert hősokkolod és eldeformálódik. (nem sajátkútfő, olvastam valahol )
Hagyd úgy, ne nyúlj hozzá, be fog kopni. Ha nem rázza a kormányt fékezésnél és nem húz semerre akkor használd így, pár száz km és bekopik."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
addikt
válasz AMD Power #56189 üzenetére
Én is kipróbálhattam havas, latyakos, letaposott havas úton is a Yokohama abroncsokat (szigorúan városban) és meglepően odaszegezte a verdát az útra. Elsőre nagyon jók a benyomásaim.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
simonjoe
senior tag
válasz AMD Power #56189 üzenetére
Én nem tudom, de nekem nem nagyon jött be a Splash-en a Goodyear Vector 4Seasons Gen-3-as guma. Szerintem nagyon csúszkál. Ezt a nejem mondta először, h hamar megcsúszik az autó. Tegnap én voltam vele, és valóban. Szerintem a következő télre már áttérünk az évszak szerinti papucsokra.
Joe
-
addikt
-
addikt
válasz AMD Power #56458 üzenetére
Ne is mond.
Már Szombathely is kezd autóval élhetetlen lenni. Napi szinten nyomom a városban és rendszeres az araszolgatás, bedugulás. Ezt egyik autó sem szereti. Mondjuk a kis swiftem, makacsul ráver mínuszban bő két litykót a régire városban. Télen, párás időben, araszolgatással, megáll 5.6-ban.Gyöször: Igen. Ha négyen ülünk az autóban, akkor makacsul párásodik, ha nem nyomom rá. Igaz csak 1-es fokozaton. Akkor viszont nyoma sincs a párának.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
tboldi
nagyúr
válasz AMD Power #56823 üzenetére
Alapvetően én is japánpárti volnék, Hondát vezetek, de mindig is volt egy kis becsípődésem az olaszok iránt*. Most a Lancia révén ki is elégíthetem az efféle vágyaimat, amikor elkunyerálom anyumtól.
De objektíven nézve tényleg vannak apróságok, amikben igenis lemaradásban vannak a japók.
* Motorból is Ducatit vennék most. DesertX, Monster, Scrambler - 3 különböző stílus, de mindegyik tetszik.
A kétkerekűeknél is megfigyelhető ez, pl. fém fékcsövet alig találni a japánoknál, míg az európai márkák már az elérhetőbb árú modellejikre is azt tesznek.[ Szerkesztve ]
-
Cunaja
addikt
válasz AMD Power #56903 üzenetére
Azt még elfelejtettem írni, hogy a mi cégünk szállítja a Suzukikat.
Amikor az enyém megérkezik Európába, onnantól nyomon fogom tudni követni, minden méterét.
Az én feladatom azt is ellenőrizni, hogy a Suzukik ne essenek le a vonatról, illetve egyéb autók.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz AMD Power #56906 üzenetére
Sajnos nem, mert minden egye információ üzleti titok.
Azt sem lehet elmondani, mikor indul egy Suzuki vonat, pedig ebben nincs semmi rendkívüli.
Ha itthon készülne a Swift, végig nézhetném a gyártását. Sajnos, nem itthon készül. Mondjuk akkor nem is lenne 5.410.000.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
addikt
-
addikt
-
Cunaja
addikt
válasz AMD Power #56900 üzenetére
Egy kis autós vonatocska.
Igaz nem Suzu, kicsit drágább.
Van köztük becsomagolt is. A lényeg ugyanaz, a tengeri levegő.
Nekem csak egynek az ára kellene, mert egy ilyet fenntartani is horror.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Promi
aktív tag
válasz AMD Power #57194 üzenetére
Nem is Renault vonalon nézelődnék (soha nem bírtam) hanem inkább Toyota. De ez a gyenge is meg drága is, épp hogy jó anyaghasználatú Suzukik maximálisan felejtős kategória lett. Szerintem nyugodtan könyvelhető, hogy itt ért véget a Suzuki "pályafutása".
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- ASUS routerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Formula-1
- Windows 10
- Yettel topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...