Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz AMD Power #12487 üzenetére
hi!
szakitól függ, de nekem az alábbiak a tapasztalataim:
olajcsere, szűrőcsere - 12-15e
gyertyacsere - 5-6e
váltóolajcsere - erre már nem emlékszem pontosan, kb. 12 e
féltengely - 20-25e
szilentek - 6 e
kipufogó - elemenként kb. 8 e, nekem utoljára dobot és a középső csövet cseréltek 16-ért
ékszíj - 6e
lengéscsillapító - ezt nem tudom, ingyen cserélték
vezérlést nem tudom, ilyen gondom sose volt[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #12493 üzenetére
A GC egész pofás.
Amit én tennék helyedben, hogy magánszemélyt néznék elsősorban, ott azért sok minden kiderülhet az autó előéletéről, mert a kereskedő egy ilyen kis értékű autót le se szar kb., semmit sem fogsz tudni róla...
Az eladó meg ha korrekt, elmond mindent.
Én mindig így adtam el a kocsijaimat, sose volt még reklamáció utána!
De mondjuk rendbe is voltak -
nagyúr
válasz AMD Power #12493 üzenetére
Fura, mert az enyém is GC, de a jobbik, vaskosabb, duplaküllős kormány van benne. (Igaz, az enyém '99-es)
Ha minden fillér számít, akkor tényleg drága dolog az átiratás, meg ezek a ráköltések.
Amúgy az enyém lassan eladó lesz, és mindezek már cserélve vannak rajta. Csak még nem tudom, hogy mit vegyek helyette.[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Joker88
őstag
válasz AMD Power #12493 üzenetére
a GL-nél (zöld swift ) figyelj arra hogy a műszaki szeptemberig van...
ha esetleg most vennéd meg, számolj még rá alapáron 20-30.000 ft-ot is. De gondolom, ezt tudod.
A fehérnél, GC-nél,ez a veszély nem fenyeget,ott még cirka egy év a műszaki..amúgy én a fehérre szavazok nekem az a szín a bejövős..csak emiatt
In loving memory of Garrett Lockhart
-
dudika10
veterán
válasz AMD Power #12531 üzenetére
A parkolással nincs problémám. Egyszerűen a metró annyival gyorsabb a reggeli csúcsban, hogy simán behozza a busz lemaradását, és így a busz + metró összességében gyorsabb, mint az autó (és olcsóbb is jóval).
Na meg nagyon higgadt vagyok egészen addig, amíg valaki be nem enged előttem a kanyarodósávból előző tahó parasztot... én inkább nekimegyek az idiótának. Úgyis ő lesz a hibás, nekem az első lökhárítócsere ingyen van kb. neki meg a Q7-esen a lámpacsere többe van, mint nekem az autó. Megérdemli.
Persze soha nem elém akarnak bevágni, hanem mindig az előttem szerencsétlenkedő nő elé, aki 5 autót is beenged egymás után.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #12701 üzenetére
miért, akkor nagyobb lennél, vagy 2-3 gyerekkel többed lenne?
én is szoktam nagyobb kocsin gondolkozni, de az esetek 80%-ábán egyedül megyek, a maradékban pedig ketten. szóval akármikor 550 liter jól pakolható liter lesz a csomagtartóból, ami dunsztig elég.
szóval egyenlőre marad ez -
hcs57
őstag
válasz AMD Power #12900 üzenetére
Valóban... egy régi történet... egy illető valamikor januárban ment a családjáért. Audi A6 megcsúszott, az oldalával egy fának csapódott. A sofőr szörnyethalt. Akkor sokan megértették, ha nagy sebességgel úgy ütközik valaki, hogy azonnal megáll (beton, fa, kamion..), akkor csak a csoda mentheti meg.
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
-
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #12957 üzenetére
Osztrák főnöktől kèrdezem: mennyit eszik a passat:... válasz: fingja sincs heti 100 euróèrt tankol.... meg havi egyszer vaxoltatja 150 euròèrt. Melós futkosós autó szállodába hordja az árut vele. 2 èvesen vette 41.000 euroèrt. Navi meg minden kütyü benne van.... második melós autónak itthon meg egy szerencsètlen swiftet milyen nehèz fentartani... (egyèbkènt röhögök hogy nálunk mekkora presztizse van vw nek, kinn meg kb annyi mint nálunk a swiftnek)
Hogy mondjak valami pozitívat is: meglepően sok sx4 van kinn (diesel 4x4) a hegyekben.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mercutio_
félisten
válasz AMD Power #12963 üzenetére
Nem feltétlenül kell olyan messze menni és lehet a gyerek is jobb körülmények között nő fel kint, mint itthon, de persze ha a szülőkre lehet számítani, akkor vonzóbb itthon nekiállni a csecsemő időszaknak.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #12963 üzenetére
Ez most tényleg nagyon off...
Magyarban sem lehetetlen 2-3 száz ezer huffot megkeresni, csak a baj ott kezdődik hogy bármit csinálsz itthon annak a fizunak a 2-2,5x kapod külföldön... én nyaranta voltam külföldön hol kirándulni, hol dolgozni. De az hogy a főnök pezsgőt vesz ha születésnapod van, kifizet rendesen, kulturált... hatalmas pozitív löketet ad a melónak. Bár tök mindegy 1000 vagy 5000 eurót keresel havonta, meg kell dolgozni a pénzért keményen.
Annyi hogy 1000-1300 euro kint élni/lakni kevés, tehát mindenképp érdemesebb itthon elkölteni. Ha van lehetőséged, menny ki de ne végleg, szívd fel magad kicsit pénzel (2-3 év) és gyere haza. Ha bejön az élet és kétezer eurot is megkeresel akkor lehet gondolkodni mindenestül kimenni.
Németország, Ausztria is bőven elég..
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
-
Mercutio_
félisten
-
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #13019 üzenetére
mivel nem nagyon van benne elektronika, meg 99.999km-nél körbefordul marad a vizsgálgatós módszer.... bár személy szerint nem a kormányt vagy egyéb kezelő szerveket mustrálnám... hanem a motort, féltengelyt stb. amin azért meglátszódnak rendesen a kilométerek. (füstöl, csattognak a szelepek, hűtővíz mocskos, olajpára, zakatol/darál a féltengely stb), ja és még valami ez nem 150e futott autónál szokott már baj lenni... azt valahonnan 300+e tekerték vissza
Az a baj ha utólag ki is derül a turpisság, nincs konkrét bizonyíték, de a fentebb leírt digit órák már rendesen alátámasztják a csalást.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #13027 üzenetére
Gondolom de legalább elmondhatod van 4 jó gumid
visszatérve, tuti tipp nincs autóvásárlásnál.... mint mondtam lehet attól valami jó hogy fényes a kormány meg a pedál, de lehet jó a kormány ha a motor meg szét van. Itt Miskolcon mostanság a fekete bőrű nepperek társasága gyűlik, múltkor mikor nézegettük az asszonynak az autót, a pofám leesett, az autót a szilikon tartja össze, de műszerfalon a fénylő réteg alatt vastagon áll a retek. .... ráadásul szélvédőn keresztül láttam XD... Jön a tesvírem ( no nem a vér szerinti ) megkérdezi tud e segíteni.... egyébként nem akartam már nagyon tovább nézni az autót mert láttam pl a motorháztető hézagai olyanok hogy egyik oldalon befér a lábam, a másikon meg egy papírlap is alig... no ha így ide jött azért mondtam neki, pattintsuk már fel a háztetőt.... az is kiviszolvak mint a bika töke. Megnyomkodtam egy kicsit úgy billeget mint a keljfeljancsi, (1.3 8 szelep fapad, mindez alig 500 ropiért), mondom neki 200-ért elviszem, de a 300e is hozzáad annak nagyon örülnék, mondanom sem kell kicsit kiakadt... (de egy 250-be ide adta volna, de 250ért vannak ennél sokkalta normálisabb darabok is).... szerintem marha sokat kell nézelődni... ha 3 hónapig tart akkor addig, ha 40 autót néz meg az ember akkor annyit, lényeg a türelem.
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #13036 üzenetére
2-3 deci max.
de ha veszel egy jobb gumit, ami eleve kevesebbet fogyaszt, akkor lehet, hogy semmivel.
lehet, hogy jo a kormoran meg a barum meg a sava, de tobbet fogyasztanak, mint eg, conti stb.
amugy a kingstart meg a kormorant a gumis se ajanlotta, most rakattam fel a 4 teli nokiant. -
Kornel
veterán
válasz AMD Power #13044 üzenetére
hóban!
mo-on hány %-ban közlekedsz szűz hóban?
bp-en jellemzően sose, amúgy is ritkán, tavaly pl. nekem egyszer sikerült, úgy, hogy tavaly 28k km-t autókáztam
a friss havon kívül mindenhol érvényesül a szélesebb gumi jobb tapadása, legyen szó vízről, jégről, vagy száraz aszfaltról. -
Kornel
veterán
-
g4besz
tag
válasz AMD Power #13068 üzenetére
Asszem a totalcar-on írták, hogy mindig a gyárilag ajánlott olaj menjen bele, ha meg intenzívebben van használva, vagy csak rövid utakra mész, akkor gyakrabban cseréld.
Én is rövid utakra használom 95%-ban (mondjuk mi számít rövid útnak? 10km?) és gyakrabban cserélem: 9-10ezrenként.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #13068 üzenetére
A 10w40 egy gagyi viszkozitású olaj..... 1990-től elmondható hogy jó volt mindenbe. De ha van jobb akkor miért ne? A rövid utakra különösen ajánlott a 0w(20-30-40) nem fog többet enni belőle, viszont hidegben mindenhol ott van az olaj, nincs idegesítő szelephang hosszú másodpercekig. Nem tom eszi e az olajat a géped, de ha nem és nem taposod neki akkor a 0w30 is jó, 40 meleg viszkozitás, utánfutózás, megpakolva, autópályán jön jól...
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Házimozi haladó szinten
- DIGI Mobil
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Path of Exile (ARPG)
- További aktív témák...