Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz AMD Power #53290 üzenetére
Egyéb meglepő híreink: Az ég kék.
Durva amúgy, hogy az áremelések után is még mindig ezeket viszik leginkább, bár ugye minden más ára is emelkedett.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
pigmeus
tag
válasz AMD Power #53311 üzenetére
Szerintem ez az a motor lesz ami Indiában is fut ~"the S-cross gets the 1.5-litre, four-cylinder petrol engine". Kivéve, hogy ott is csak mild hybridként.
Aztán persze majd kiderül, de szerintem ha öntöltő hybrid kerül bele akkor drágulnia kellene... Hiszen alapból autómata lesz és gondolom nagyobb akksi is jár majd mellé. -
válasz AMD Power #53325 üzenetére
Ha rendes hibrid lesz benne, akkor biztosan AT lesz.
Dacia szerintem kifejezetten drága, ha egy jobban felszerelt modellt néz az ember, pl egy Stepway. A fapad meg, hááát, az nagyon fapad.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
válasz AMD Power #53328 üzenetére
Dugóban araszolva áldás egy automata.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Chereiose
addikt
válasz AMD Power #53325 üzenetére
Ahhoz viszonyítva, hogy mennyi most egy Duster (még drágulva is a facelifttel) és mennyi lesz a hybrid suzuki, ahhoz képest már drága lesz vélhetően, azért egy 1.5m Ft-os különbség már sok szerintem. Persze jobb is annyival nem azt mondom, csak valószínűleg sokan azt már nem fogják tudni megint csak megvenni. Örülök, hogy még tavaly a régebbi áron elhoztuk az S-Crosst, mert szép kis árak jönnek.
-
válasz AMD Power #53331 üzenetére
Szvsz ahhoz, hogy a kézi váltót élvezni is lehessen, ahhoz megfelelő autó is kell, nem egy családi autó lesz az.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
DIEGO15
őstag
válasz AMD Power #53441 üzenetére
Viccelsz velem, vagy tényleg így gondolod?
A bordákon lévő revülés annyira nem is zavar, bár szerintem elég gáz bő 1 év után, de a bordák között is már van repedés.Az autót egyébként 3 hónapja vettem ezzel a gumikkal, de a számla megvan a gumikról, ezért tudom, hogy pontosan mennyit mentek vele. Azt persze nem tudhatom, hogy mekkora nyomással milyen habitussal használták.
Eddig sem szimpatizáltam a 4 évszakos gumikkal, de ez most meglepett és megerősített abban, hogy téli/nyári cserélgetés lesz ezen az autón is. -
DIEGO15
őstag
válasz AMD Power #53443 üzenetére
Elvittem. "Hmmm...Hát..." kb ennyi volt a válasz. Azt mondta nem vészes. Figyeljem, ha rosszabb lesz akkor csere. Meg, hogy ennek nem így kéne kinéznie ennyi idősen.
Egy pár gumit már elfogyasztottam az eddigi autóimon, de még soha egyiken sem volt ehhez hasonló revülés. Sőt semmilyen. Vagy azért dobtam ki őket, mert már vállalhatatlanul öreg lett, vagy azért mert elfogyott az évek alatt.
-
DIEGO15
őstag
válasz AMD Power #53454 üzenetére
Én eddig nem alkottam véleményt a 4évszakos gumikról mert soha sem használtam még ilyet. Ez alapján sem tudok persze messze menő következtetéseket levonni, de azért kicsit csalódott vagyok.
Amit viszont észrevettem, hogy így nyáron nem tapad úgy, mint ahogyan elvárnám.
Pótkerekem nincs, csak a gyári defektjavító szett.
Kicsit szarul esne, ha az éjszaka közepén Bosznia egy elhagyatott részén félúton az otthon és a végcél között kapnék egy defektet Persze ez egy zsír új gumival is előfordulhat.
[ Szerkesztve ]
-
DIEGO15
őstag
válasz AMD Power #53473 üzenetére
Én teljesen nyugodt vagyok, csak szerettem volna megmutatni nektek és érdekelt a véleményetek. Nem is cserélném le, ha nem mutatná a gyors halál jelét. Lehet, hogy csak nekem nem való ez. Kidobni nem fogom. Vagy tényleg eladom a még jó gumikat, vagy télre még felteszem, amikor nem kap akkora terhelést.
-
Danex
addikt
válasz AMD Power #53532 üzenetére
Én először tükör aztán kamera, nagyobb a látószöge is, ha pedig látom hogy sarkon lehet valami akkor oldalsó tükör.
Múltkor volt olyan eset parkolóházban, hogy kis póznák voltak lerakva, hogy a lift miatt ne álljanak hátrébb az emberek. Pont olyan magas volt, hogy a hátsó ablakon már bárhogy mozogva se lehetett volna látni. Bal tükörben már nem látszódott az utolsó darab. Jobb tükörben meg a mellettem álló autó takarta ki.
Kamera nélkül szerintem neki is mentem volna, mert utólag döntöttem úgy, hogy odaállok és nem néztem meg előre.
-
dethroner
veterán
válasz AMD Power #53532 üzenetére
26 éve vezetek, skodán, zsigulin szocializálódtam, mindig ment a tanításkor kapott instrukció, fordulj jobbra és a vállad fölött nézz hátra. Aztán elkezdtem lustulni, már csak a tükröket használtam. Tökéletesen jól elvoltam a 3db tükörrel. De amikor beszállok a swiftbe hátramenet megkezdése előtt csekkolom a két oldalsó tükröt, utána viszont már csak és kizárólag a kamerát nézem. Max ha nagyon közel kell állni a jobb oldali padkához, akkor lefordítom a jobb tükröt és azt is odacentizem. Aki kipróbálta és azt mondja hogy a kamera rosszabb mint a tükörből tolatás, vagy a radaros csiripelés, azt megvizsgáltatnám Csernus Imrével
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
addikt
-
addikt
válasz AMD Power #53566 üzenetére
Szerintem a Dusterrel sem. Nem is értem az egészet. ha mondjuk max. fél misi lenne a különbség (az egyéb paramétereket most mellőzzük) akkor még csak csak. De így...? Ha valakinek van pénze az S Cross-ra annál nincs kérdés, akinek meg nincs annál se.
nem csúnyák az új Daciak de azért más kávéház.
Tegnap ültem egy 2019-es tip-topp dacia logan-ben. Mikor visszaültem a kis 14 éves 1.3-as swiftembe, akkor azért elmosolyodtam....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
dethroner
veterán
válasz AMD Power #53569 üzenetére
Ez azért van, hogy örüljetek. Ilyen benzinárak mellett, amíg a kúton nem szembesültök a realitással, egy kicsit kényeztet a suzuki hogy még jobb szívvel gondoljatok rá. A tankolás után meg visszazökkentek oda, hogy jó kocsik ezek, még akkor is, ha mégse annyira takarékosak, mint a kis japó mérnök belétáplálta
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
addikt
-
zsolt19900
őstag
válasz AMD Power #53595 üzenetére
követem az S-cross csoportot, és ott a 4.x tól egészen 8-9 literig elmennek a "fotók"
a miénk 6.1re van beállva 7ezredik kilométert átlépve normális vezetési stílussal (Édesapám átlagosan vezet én pörgősebben és így azért átlagoljuk egymást )
Szóval teljesen furcsa adatokat tudnak kifényképezni az emberekFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Danex
addikt
válasz AMD Power #53595 üzenetére
Ezzel tényleg az a baj hogy nagyon nem mindegy hogy pálya, főút, város milyen arányban van, a hibrid kB csak városban érvényesül szerintem. Az se mindegy hogy vidéki város kicsi forgalommal és lehet visszatolteni hosszú kigurulassal vagy nagy forgalom ahol majdnem kidudálnak ha csak motorfekkel lassitanal.
-
Danex
addikt
válasz AMD Power #53619 üzenetére
Mert a klíma forgatásához forgási energiára van szükség, ezt otthon egy villanymotor adja, autóban pedig szíjon keresztül a motor.
Normál esetben ugye magát hajtja a motor ekkor a 100le-bol -5-10le -t nem nagyon érezni meg.
Viszont motorfeknél nincs befecskendezés, ergo a klíma forgásához az autó lendületet használja a forgó kerekeken keresztül, a váltón majd a motor főtengelyén keresztül a klíma.
Mint régen a dinamós kerékpárt is nehezebb volt hajtani.
-
-
addikt
-
Zolás
addikt
válasz AMD Power #53641 üzenetére
Azért egy taslit kiosztanék a hibridnek mondott lófüttyrásegítésért. Ha tudna menni 10 km-et akksiról, már el lehetne fogadni. Ez így nem az.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz AMD Power #53650 üzenetére
Leírom még egyszer hogy tudom. Köszönöm. NE nevezzék így. Ennyi. Se nem hibrid se nem hajtás.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
-
-
addikt
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #53725 üzenetére
Igen, értettem mit mondasz, gondoltam hogy nem fogod vinni sehová, ezért sem értem miért csattant fel Gyöször ennyire rajta... Ennyi erővel az enyémet is elverhette volna, nem vagyok olyan messze tőled légvonalban... Kellemetlen és rossz érzés, megértelek amúgy. Valahol láttam neten ilyen céget akik valami kihúzó szerszámmal pikk-pakk meg tudják csinálni. Engem az ajtóbelenyitós banda üldöz újabban, minden alkalommal amikor használom felfedezek egy újat...
Csepelen haverom Volvóját úgy szétverte hogy bontó lesz belőle, mert kb nem maradt olyan eleme amit nem kellene fényezni és talán csak a kis háromszög ablakok úszták meg hátul, tetőablak is beszakadt, még a navigáció képernyőjét is megküldte egy helyen.
Kétszer annyiba kerülne megcsinálni szegény V70-et mint amennyit ér.7,5 L/100km: Az teljesen vállalható, nekem az 1,4-es Corolla többet evett, nyáron klíma nélkül BP-en rohangálva 8 körül, télen ez 10ig is elment fűtéssel.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #53731 üzenetére
Igen, ő most ezt megszivta, kiszurtak a szemét néhány százezer forinttal, pedig évek óta vigyázott rá, még a faterjától örökölte meg, napok óta bontjuk a garázsban... Az ajtók körben már okésak, hétvégén jön a tetőablak, a csomagter ajtó és az első fűthető szélvédő, aztán megy a fenyezohoz hogy a 🌈ból csináljon egy egységes színű autót meg a tetőt rendbe hozza.
Az ajtó belenyitok csak azért zavarnak mert legalább hagyna egy cetlit hogy bocs má'... Tudod én waxolom meg mosogatom kímélő módon és jön egy ilyen segtitan a lexarom autójával és kész a kár... de akárhova megyek, az üres parkolóban sikerül nekik, aztán odébb parkol mintha nem is ő lett volna."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz AMD Power #53749 üzenetére
A WagonR is simán ment ennyit befogó fékű utánfutóval. Az már más kérdés, hogy 160-nál kb. vége a dalnak így is, úgy is, mert túl rövid az 5. fokozat.
A Jazz is tudja a 170-es Vmaxát, az M1-es német szakaszán tesztelve.
[ Szerkesztve ]