- Ace Combat 7: Skies Unknown - Hatodik évforduló, 6 millió eladott példány
- Final Fantasy VII: Rebirth - Újabb videón a PC-s kiadás
- Hosszabb előzetesen a Bleach: Rebirth of Souls
- Mortal Kombat 1 Khaos Reigns - Középpontban Conan, a barbár
- Free Play Days 2025 - 3. hét: FC 25, College Football 25, Madden NFL 25, F1 24
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
fokukac
nagyúr
''Van egy nőszemély a képen , a háttérben meg suzukik, és valahogy a kettőt ildomosabb nem egy ''lapon'' említeni.''
hát b+, akkor retusáld ki magad a képről.
ez annyira gyenge volt, hogy nagyon.
nem gondolod, hogy jobb lenne hanyagolnod ezt a topicot, ha már úgyis ''ildomosabb nem egy lapon említeni'' a szuzukikkal...?
[Szerkesztve]Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Totyi
őstag
Az igazság az,hogy nem megyek mint a barom vele.Szép nyugodtan.Pláne nem a soroksárin...kövér gáz aztán 30 másodperc és állhatsz mert piros.Ezért minek.
Amennyire lehet;vigyázok rá;nekem fontos hogy ne hajtsam szét.Bár néha kicsit megpörgetem;nem túl sűrűn.
Jaj...tényleg kipufogóaz szétrohadt...ez igaz ;de sport dobot rakattam helyette.
Azt nem tudom,hogy átmegy-e a vizsgán sport dobbal? -
Totyi
őstag
Nem veszem annak
83 ezer van benne;legutóbb 5 hónapja volt a műszaki;ott megnézték(biztos mindent).
Fék maradhat...stb.Nagyon keveset használtam(most többet;mert azzal járok dolgozni);ami évi 8000 km-t jelent.Most a duplája lesz.
Gumi volt cserélve, 3 éve;ablaktörlő is.
Itt most nem ezekre gondolok;ami magától érthetődik hogy elhasználódik.Pl,gumi,ablaktörlő,fék,hűtővíz,olaj...stb.Hanem semmilyen meghibásodása nem volt.
Legnéscsillapító 55%-os.
Télen keveset használtam;így az nem volt;de most veszek,ha minden igaz. -
mdk01
addikt
A régi swiftesek jó része valahogy nem mer országúton 90-el menni, csak 70-80al
Az biztos nem én voltam
Egyébként még a régi suzikik is képesek 200fölé menni, csak más gyertya, más benzin kicsit még megpiszkáni a motort és semmi gond ami nem egy nagy tunning mert pár tízezresből megoldható...csak ugye az a kérdés hogy minek?.
Még annyit ez elöttem szólóhoz hogy nem kell a kocsit megtanítani a pörgős stílusra mert mindegyik bármikor képes ugrani ha hosszú távon(pár 10km) magas fordulatszámon járunk mert a computer állítja az adagolást...én ezt vettem észre
Bizinyos távolság után áttállítja az adagolást sztem és jobban ugrik 100 fölött.
Volt hogy 150nél jobban ugott 5.be mint városba 3.ba.
Hihetetlen volt számomra is.
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
SZVSZ azert figyelj oda mijen ''regi'' Suzuki-val akadsz ossze, mert az 1.3 GTI 16V 101LE-s es ~8sec alatt 100-n van. Bar ez sem vmi gyakori db, mint ahogy a GT-m sem az, a legtobb 3 ajtos csak sima GLS, 1.0 6V (53LE) vagy 1.3 8V(68LE) motorral.
De egy ijen ellen kinyomhatod a paldolemezt is akar, ugy lehagy, csak nezel. Ezt arrol lehet felismerni, hogy 3 ajtos van belole csak, es van egy-egy kuszob szpojlere mindket oldalan, bar ez hatulrol, vagy tukorbol szembol nezve nem latszik....csak az, hogy ez meg mindig jon, meg mindig, es...es...egy sportkipufog meg semmit nem jelent, az csak audiotuning riogatni, arcolni.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
süti5
őstag
Sokan nem értékelik egyébként a suzukikat, ezt én is tapasztaltam. Való igaz, hogy a suzukisok egy része balfék öreg meg egyéb népek, akik képtelenek 3000 fölé vinni a fordulatszámot, nem ''tanítják be'' a kocsit pörgősebb stílusra, így utána sem fog már annyira jól menni. Bár mondjuk az ignis vvt-je 3000-3500 alatt amúgy is alszik. Onnantól viszont nagyon jól húz, több haverom is meglepődött mikor vittem egy kört. Egyenletes gyorsítás, 3000-nél padlógáz....
-
hobizoli
nagyúr
Wagon R meg 1.3 16V es 86LE, meg SZVSZ konnyebb is vagy 100kg-l, mivel eleve kisebb meg nincs segge, a motorja meg joval porgosebb, mint a Hyundai-e.
Amugy, mi ebben a meglepo? Hogy ''csak'' egy Suzuki?
Mondtam, hogy az a piros GT kell, azzal nem lenne ijen ''gond'', hogy jon egy akarmijen frutti Suzuki
hobizolitöbb drón kell ;P
-
Dare2Live
félisten
-
tildy
nagyúr
Megvan: [link] Na itt a kékesszürke : ennek a kicsit kékebb, és sötétebb változatában láttam ignist... Nagyon tetszetta színe, olyanra akarom majd festetni az autóm.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Dare2Live
félisten
anno 3éve rákérdeztem egy horvát suzukis, szommszédnál, hogy mért van ennyi Suzuki Horvátban. kb annyi volt a válasz, hogy minőség és ár. Aztán elmesélte, hogy 10milkás bmwje már lerobbant és kötelezőn kívűl is muszály volt szervízbe vinnie míg a felesége Suzukija kötelezőn kívül szervízben még nemvolt.
Ha belegondolok a most 3éves Toyotánk is többet volt kötelezőn kívűl szervízbe(2*) mint a használtan megvett szintén kb 3-4évig használt régi swiftunk(0db szervíz)don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
as_Rock
őstag
Nemtom, de szvsz egy megane, vagy egy C4 lépcsőshátú klasszisokkal szebb, Suzukiból SX4 ami szimpi, de sajnos a swift sedane-hoz képest kicsi a csomagtere
"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi
-
AmunRa
senior tag
Magyar határ, Plitvice, RAB sziget, magyar határ:
Én 1 új swiftet láttam útközben, nem magyar volt. 1 WagonR+ magyar, és 1 Ignist is láttam az se magyar volt.
Ja egy Dewoo Matizt láttam aki a 40-es tálánál 30-al ment szintén magyar volt.
Ha Lopárba ment, akkor az ottani utakon jó ha 10-el mehetett szerencsétlen.
Alsó közép autónál apróbb kocsit nem sokat láttam. -
as_Rock
őstag
Ha elfogadjuk a cikk állításait, akkor ezt is el kell: ''Az Önök véleménye szerint egyértelműen a japán autók a legmegbízhatóbbak: az első ötbe a Lexus, a Toyota, a Mazda, a Honda és a Suzuki fért bele.''
Bár nem sok értelmét látom idézgetéseknek"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi
-
Moddingfan
senior tag
Nem kell vele karabolózni, és kész. Egy csomó mostani autóban van 4-6 légzsák, minek, ha 140-nél perecelsz, akkor nem tök mindegy, hogy kinyílik-e a légzsák vagy sem, mielőtt összepaszíroz a kaszni? Az új swiftet rondának tartani pedig, hát, meg ne haragudj, de súlyos ízlésficamra vall Nagyon egyben van. Hyundai-ban egy autó van, amit vennék, a Tiburon, na meg max. a Tucson, a többi nekem nem jön be, sokkal kisebb bennük a hely, mint a vele megyezező kategóriák esetében és külső formavilágukban sincsenek éppen a helyzet magaslatán Csak annyit befejezésként: nézd meg, mennyi Suzukit- és mennyi Hyundai-t adnak el hazánkban? Vita elöntve.
Sex is like pizza: when its good its real good,when its bad its still pretty good!
-
-
parandroid
félisten
Mivel az új Suzuki még nincs 3 éves, abszurdum, amit kérsz. A régi Swift viszont a kor egyik legmegbízhatóbb autója. Gondolom valamit csak átmentettek belőle.
Tildy, ideje lenne nem zsigerből, de mások véleményét, érzéseit tiszteletben tartva nyilatkozni a Swiftről. Vannak olyanok, akik nem bíznak meg egy 1 éves használt autóban, és inkább vesznek egy kicsi Swiftet. Két embernek, gyerek nélkül, vagy egy gyerekkel egy új kisautó egészen jó alternatíva lehet - igen, akár 2,5-3 millió forintért is.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
#16741888
törölt tag
komolyan nem értem mi bajod a Szuzival. 1.3as motorhoz képest meglepően jól megy, elől teljesen korrekt helykínálat, (megbolondulok ha azt mondod a ti 3ajtós Acentetekbe hátul több hely van, szvsz kevesebb de mind1, mindenesetre beszállni 10szer rosszabb ezt boritékolom), elől szerintem mindkettőben kb ugyanannyi hely van. Jó csomagtartója kisebb, tény. Viszont cserébe megbízhatóbb, és olcsóbb. ???? börtön? ugyanmár, attól hogy te így érzed, nem lehet te vagy a kivétel?
[Szerkesztve] -
karyo
senior tag
Börtönben? Tildy, te hány cm magas is vagy? mert én mondjuk nem számítok túl magasnak a magam kis 178cm-es méretemmel, de azt hiszem képviselem az európai átlagot, és elöl kifejezetten sok hely van, de hátul sem fogok harakirit elkövetni, ha esetleg hosszabb utra indulunk a swift-el.
ár:
én konkrétan egy márkakereskedőt néztem meg, és ott ennyi.
check this out:
http://www.suzukisolymar.hu/swift.htmlEnjoy the silence.
-
karyo
senior tag
Akkor legyünk már pontosak, egy 1.3 GC 5 ajtós 2,250M, azaz a suzukinak van min 250E előnye, ami azért elég nagy. A megbízhatóság és a törésteszt is a suzuki mellett szól,
az alkatrészárakról meg hadd ne szóljak, mert abban aztán tényleg verehetetlen a swift.
Gondold át még1X, amit leírtál...Enjoy the silence.
-
N1
tag
Azért azt el kell ismerni, hogy nem egy nagy autó, nagy tágasságot nem is várhat tőle az ember.
Engem a középre belógó, utasteret szinte kettészelő középkonzolok szoktak zavarni.
Ajtó egyik oldalon, nagy hajókormány előtted, a lábaid eltűnnek a műanyag alatt, középkonzol másik oldalon, borzasztó..(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
N1
tag
Kifejezetten klausztrofóbiám nincs, de annyi helyigényem van, hogy szeretem hátratolni az ülést, ameddig lehet.
Ezért is pályázom a háromajtósra: mögém élőlény nem fér be, akkor meg minek az ajtó?
Eddig se voltak 600-as Mercedes-eim, szóval a kis hely nem probléma, de a francia kisautókban sokkot kapok.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
róland
veterán
Az még lehetett egy korai bemutató darab is. Annó Swift II-ből is láttam olyat, amiből nem sok futkározhat itthon, pedig elérhető volt. Megkapta az S2 Concept optikai elemeinek egy részét. Úgy 3-4 mFt körüli áron el is lehetett vinni.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
Dare2Live
félisten
azegy dolog, hogy örömét leli benne azmeg egy másik, hogy még egy sima gépészmérnök se mondmeg semmit a tervek alapján sőt egy egyetemet végzett evvel 10éve evvel foglalkozó ember is baromira keményen mellényúlhat, hülyeségeket állíthat egy terv alapján.
ha nem is pont evvel a szakterülettel de egy elég hasonlóval nemkeveset foglalkoztam és tudom, hogy papíron/számítógéppel vannak dolgok amiket gyak nemlehet kiszámítani...don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
divot
veterán
Úgy, hogy nem kell a kulcsot előkeresned a zsebedből, és azzal utasítani az ótót, hanem mondjuk a szabad kisujjaddal megbököd a gombot.
Ja igen: füthető ülés. Pedig eleinte nem csak mosolyogtam rajta, de mínusz 15 fokban nagyon fincsi, hogy néhány másodperc múltán a meleg bizsergeti az ember veséjét.
[Szerkesztve] -
divot
veterán
Tildy, ez az az autó, amiből tényleg mindenki megtalálja az igényeinek valót, ha már kisautóban gondolkodik. Nekünk fontos volt a klíma és nagyon megtetszett a gyári audio cucc (ami az autó egyik legszebb része), ezért vettük a legdrágábbat, de mivel szabadon variálható a felszereltség, ezért akinek olyan kell, az 2,6 millásat rakat össze magának.
És, hogy megérte-e a +700 ezer forint a fapadoshoz képest?
Klíma kell, sok légzsák meggyugtató, gyári, kormányról vezérelhető hi-fi nagyon bejön, kf felni jól néz ki, az okos kulcsról pedig már nagyon nem szívesen mondanék le, mert igencsak megkedveltem a kényelmet, amit biztosít. (Egyik kezemben három szatyor, másikban a gyerek hordozóval, mindez szakadó esőben, és elég, hogy a zsebemben van a kulcs, csak odalépek az autóhoz, és megnyomom kétszer valamelyik ajtón a gombot, s máris tárva-nyitva az egész.)
Szóval nekünk abszolút megérte a fapadhoz képest a +700ezer forint. -
fokukac
nagyúr