Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
Köszi a linket. Régi már, de ugyanitt találtam újabb megoldást.
"Arra értettem hogy a lefujoszelepnek is pont annyi értelme van egy ilyen gyenge autónál, mint a füstcsavar eltekeresnek, tehát semmi."
-Ez így ebben a formában nem igaz. . Nem olyan tuning jellege van, mint amire te gondolsz. És a szerepe sem az, hogy ezzel megnöveljen bármit is. Bármilyen turbós motorhoz lehet rakni. A szerepe az, hogy a gázelvételt követően ne töltse tovább, tehát túl a rendszert. Elveszed a gázt, a membrános szelep (mondjuk az elektromos gázpedál által leadott jellel együtt) leadja a drótot a rendszernek, hogy már nem kell a nyomás és nyitja a szelepet. Ha ez nem lenne, akkor a gázelvételt követően is megmaradna a turbónyomásod, mert a lapátok még pörögnek, de ugye mivel már nem kell ez felesleges is, és valamilyen szinten feleslegesen terheli a rendszert. A szelep kíméli a turbót (is). Lehet olyan szelepet is venni, ami nem "kifele" fúj, tehát akár nem is nagyon hallod hogy működik. Sőt, az újabb kocsiknál már eleve be is építik némelyikbe.
-
Geller72
veterán
Üdv.
Először is köszönöm a gyors reagálást. Mindazonáltal van néhány dolog, amiben minden jel szerint félreértettél.A gumiméretnél arra gondoltam, hogy a jelenlegi R14- 175/65-ös gumim helyett milyen gumiméret lenne az, amivel ha 15"-ra váltok, akkor már ettől megnövekedne a sebességem valamennyit? A Puntónál a méret azonos volt, mindössze annyi eltérés volt, hogy 13" helyett 14"-os felnin voltak ugyanazok a 175/65-ös gumik. .
De ugye sejthető, hogy itt is lenne egy kis növekedés, ha 15"-ra váltanék. Csupán érdeklődtem, hogy ez nagyjából itt mennyit eredményezhet önmagában?
"tempomatot, ha szépet akarsz akkor sx4 sedanról szoktak áttenni, kapcsoló minden, de van univerzális az olcsóbb."
-Na ez egy hasznos információ. . Kérdés, hogy belefér e abba az összegbe, amit a fenti kommentemmel felvázoltam, azaz normális áron ez kivitelezhető e? Ha lehetne, esetleg valós árakat kaphatnék ezzel kapcsolatban mindkét verzióra tekintettel?
"lefujoszelep nagyon raj lenne a 70 ló mellé, felejtsd el. mint a smoke and charmos hülyegyerekek, ha már nem megy legalább füstöljön a szarjuk. ne alázd meg magad szándékosan. chiptuningnak meg utána kell járnod mennyire bírja el a váltó, meg a cooler stb a nagyobb nyomatékot, nem ismerem a dízeleket."
-Ezzel most egy kicsit lelomboztál, főleg, hogy azt írtad, nem ismered a dieseleket. Végig azt hittem, hogy tisztát tapasztalatból írsz.
Mint írtam a lefújószelep tisztán poén lenne, jót röhögni néha, semmi más. Ami persze nem azonos azzal amire te gondolsz. Én nem egy "BUBUT" akarok beletenni. Szerintem itt félreértettél. No meg aztán azt gondolni, hogy csak ettől olajkályhává válik alapértelmezésben egy kocsi - hogy is mondjam...khm..ok, nem ismered a dieseleket. De akkor ne állíts ilyet pls. . Önmagában a szeleptől semmi ilyesmi nem következik.
És ahogy írtam is, nem a 70 ló mellé lenne, hanem a 95 mellé.. A tuningot is olyanra bízom, aki már természetesen nem kezdő ebben a szakmában. És mivel ehhez alapból az tartozik, hogy garancia, az nem csak arra vonatkozik jobb helyeken, hogy "garantálom, hogy jobb lesz, még ha le is baxxa a csövet" - hanem a garancia az arra is vonatkozik, hogy ha valami gebasz lenne utána. ;P Ahogy írtam is, ez nem egy szaros tuning box, ami kihazudja a jeladókról az összes infót azt ennyi, hanem egy optimalizált tuning.
"swift sportba szokták tenni a dízel sx4 5. fokozatát mert hosszabb, járj utána neked lehet e."
-Fura lenne, ha így lenne, de nem kizárt. Én komplett váltóban gondolkodtam első lépcsőben, ha lehetne inkább. A Puntóknak is van hatos váltója, ezzel az 1248 köbcentis motorral. Nem tudom, mennyire alakították át, hogy átrakható lenne e erre. .
Köszönöm a választ még egyszer. .
-
Danex
addikt
Az a baj, hogy ha automatás autót akarok, ami kb a 4.9M -s sCross-al megegyező felszereltséggel legyen, legalább 6-7-800.000-t hozzá kéne dobni a cetlihez.
Amúgy az S-Cross 1L AT, pályán 130-nál kb kereken 2500-at forog, 6L körüli átlagot írt a computer.
Pályán inkább a menetzaj dominál mint sem a motor, ez mondjuk egy kicsit sok is, legalábbis az előző Jettához képest, na de nem is teljesen egy kategória a 2 már csak a kivitelből adódóan sem.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Nekem nem volt még suzukim, de mostanában veszek új autót (nagyon ráérve mert a mostaniakkal sincs igazán baj).
Amit észre kell venni hogy a felszerelési szintek és ezzel az árak is mások mint akár 3 éve. Már az 5 millió nem az ezért már pöpec legyen az alsó közepes járgány. Inkább belépő...
Nekem hyundai i30 van most, abból az új minimum plusz 1 milla az scrosshoz képest azonos felszereltséggel (a tucsonról ne is beszéljünk, de az kicsit nagyobb is).
Amit nem tud a suzuki az minőségi belső anyagok (asszony hyundai párti is emiatt).
Megvárom még az új hyundai kis suv-ot (az opel crossland már elszállt, nem bízok az 1,2-es peugeot motorban) aztán valószínűleg nyer az scross.
De 4,8 milláért szerintem nem nagyon van jobb választás mint az scross 1.4t gl+.
-
Kakaduku
senior tag
Én itt nem látok semmilyen smile-t.
De nem is akarok vitába menni.Ne haragudj, ha egy kicsit nyers voltam, de már annyi embertől hallottam ezt a dumát, hogy már azonnal ugrok. Nem vagyok Suzuki marketinges, de a márkanév sajnos még mindig mást jelent a mai napig az embereknek, mint amilyen autó lett a Suzukiból. Nekem soha nem volt, az S-cross lesz az első Suzim.
-
Kakaduku
senior tag
Ez egy Suzuki-s topic. Egyébként mi a f*sznak írogatsz ide, ha a Suzuki szerinted nem autó? Most olvastam vissza és egy oldalon legalább 2 darab ilyen jellegű hozzászólásod van. Ez most komoly? Nincs másik topic, ahova tudnál írni?
Oké, értem én, hogy van véleményed a Suzukiról, legyen is, de egy kicsit túltolod... Kezd egy kicsit sok lenni...
-
M_AND_Ms
veterán
Menj már el és nézz már körül egy Suzuki szalonba! Nézd meg az autókat és árakat. Aztán menj át más szalonokba ugyanígy. Várom a listádat, hol találtál nem normális autót, és hol vannak a legjobb ár-értékű kocsik!
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Tothgera30
Ármester
Kissé összeszedetlenre sikeredett a lista, eleve egy alsó-közép kategóriás autót linkeltem, te pedig..., mondanám hogy ebből a H és J Astra ami valamire való. Mivel feltöltős motorokat is linkeltél, azok eleve kiesnek, de a Polo-ban, Ibiza-ban és I20-ban nem férek el, 1.2TSI Golf-on jót nevettem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Motion_Blur
félisten
Az én 2005.07-es GLX CD AC-mre lenne vevő bármikor 1-1,1M-ért.
Csak azt nem tudom még elönteni hogy hozzak ki egy új Vitarát/S-Crosst, vagy nézzek valami használtat max. 2,5M-ért. Oda még nem kéne hitel...
De olyan autót amit meg szívesen megvennék használtba, az 8-10 éves...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Stonerice
őstag
Erről az olajos témáról annyit hogy biztosan nem mindenki látta az olaj újracsomagoló razzia fotóit!
Minden neves márka szerepelt a palettán ami nem hologramos csomagolással rendelkezik.
[ Szerkesztve ]
Pénz beszél, kutya utal! Aktuális főkomponenseim: 5600X / Msi B450 Gaming Plus Max / 16GB 3733 cl16 / Sapphire Nitro Rx480
-
Motion_Blur
félisten
Vannak, utánanéztem.
Volt Saab márkakereskedés tulajáé, egygazdás szalonautó.
Mindenre rögtön tudott árat kérdezni Pestről.De nyilván mindig kételkedni kell és fogok is mert ilyen vagyok. Át lesz nézetve és gondolva rendesen.
mod: amúgy C Vectra alkatrészei nagy részben csereszabatosak
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Igen, van ára és 9 éves autó.
De az egyik legbiztonságosabb autó a világon és olyan extra listája van amiről egy Suzuki álmodni sem merhet. És az ember egy idő után elér oda hogy kényelemre vágyik. Nagyon szeretem a Swiftet mert első autóm, de már 7 éve megvan és 12 éves lesz idén. Hosszú útra már nem kényelmes és nem is érzem magam benne biztonságban. És már gondolnom kell olyanra hogy gyerek, babakocsi stb.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Sinisi
senior tag
Igen, sprayvel próbálkoztunk de az azt csinálja, hogy cseppfolyósítja a párát az ablak belsején. Amit ha letörölsz letörlöd a "végőréteget", szóval igazán párás időben ez nem opció. Azért kérdeztem mert kíma nincs a gépben, mire bemelegszik a fűtés az azért sokszor sokk tud lenni.
-
domojko
senior tag
Ködlámpa beépítés projektben vagyok éppen. Ebben a faxsza időben addig jutottam hogy a lámpatestek a helyükön vannak. Sumo suzukinál vettem egy komplett szettet, kábelköteggel relével biztivel kapcsolóval szoval mindennel. A szépsége h semmilyen papírt nem tartalmaz a csomag. Sem bekötési leírás sem kapcsolási rajz, semmi. Dobtam egy email-t nekik h a dokumentáció lemaradt, kérem pótolják email-ben. Válasz: Nem tartozik semmilyen leírás ehhez a csomaghoz, autovillamosságisnál érdeklődjek. Mondom köszi.
Besz@rás h nincs hozzá semmi, bakker, manapság már az elemes távirányítós autóhoz is adnak, ehhez meg nuku.
No mindegy, kivettem a ködlámpa takarókat h nekiállok beszerelni. És itt el is akadtam hirtelen. Mivel nem bepattintani kell hanem hátulról csavarozni így egy kicsit macerás.
Sem előről sem felülről nem lehet sehogy sem hozzáférni. Kerékjáratnál a műanyag betét egy egységet képez, nincs kihagyva szerelő nyílás. Akna hiányában kénytelen voltam megemelni a kocsit, plusz leszedni a kerékjárati műanyagokat. Még így sem egyszerű mert b@szottul nincs hely. A bal oldali még csak-csak ment, de a jobb oldali az halál. Kb 3 cm-re rajta van az ablakmosó tartály. Csillag fejű csavarokat kaptam hozzá, mondanom sem kell h csavarhúzó nem fér be. Kapartam a fejem h most mif@aszt csináljak. Levegyem a tartályt vagy levegyem a lököst. Végül találtam hasonló méretű hatlapfejű önmettsző csavarokat, ezekkel fogattam fel csillagvillás kulcsal tökölődve.
Amit eddig leírtam kb 3,5-4 óra b@szakodás alatt sikerült megoldani. A lassú munkához ugye idő kell. Mondanom sem kell h közben csontá fagytam.
Szóval lámpatestek a helyükön, öröm boldogság. Kábeleket felcsatlakoztattam, majd rögzítettem h ne lógjanak oda ahova nem kellene.
Ekkor jött megint egy hideg zuhany. A relé a biztosítékkal nem ér el a relédobozig. Halleluja. Nem szeretném h kinn legyen szabadon a relé ezért szerettem volna berakni a helyére. De ez igy most nem jött össze elsőre mert rövid a kábel.
Szépen bezacskóztam h ne ázzon ne fázzon, és majd ha jobb idő lesz, folyt.köv.Akinek gyárilag van ködlámpa a suziban, hogyan van bekötve? Ha jol tudom akkor csak helyzetjelző felkapcsolása után szabad h működjön. Ha lekapcsolom a helyzetjelzőt akkor az első ködlámpának is le kell kapcsolódnia.
Még egy kérdés. A km óraegységben az első ködlámpának van visszajelzője vagy csak a ködzárófénynek?[ Szerkesztve ]
-
kunberci
senior tag
-
Kornel
veterán
-
tomi5244
őstag
Elég lesz a 16" Ha össze is jön a dolog, akkor kb február végén tudom átvenni a kocsit. Jó lenne ha az alap 15"-ost télivel szerelnék, de erre kevés az esély. Úgyhogy vagy egyből eladom a gyári 15öst, vagy kivárok egy évet.
Amúgy ezt néztem ki, mert ez van 6" szélesben ET45-vel: [link] Igen... ku..v@ drága
-
CsakEgySrác
csendes tag
Ez sem ér akkor sokat? Amúgy eddig én sem láttam sok wagonrt az utakon, parkolókban, de mióta rá vagyok állva és figyelem őket, azóta többet látok. Ott vannak mindenhol, csak eddig nem vettem észre őket
Tigi: Most ültem egy swiftben, hááát elhiszem, hogy minőségben minden jobb nála
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
A szervizes átvizsgáláshoz is ragaszkodik, azt meg nem könnyű egy napra összeegyeztetni, pláne hétvégén.
Néha úgy érzem, hogy rosszabb vele autót nézni, mint ruhát egy nővel.
válasz a szerk.-re: Nekem nem tűnik olyan rossznak, de majd élőben meglátjuk, ha megyünk holnap.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Az a "baj", hogy apum részéről nagy az elvárás, majdhogynem csak egy új autó felelne meg neki. Például ha már egy picit is meghúzták parkoláskor, már fordul is el tőle. Tőle származik a km-fétis is.
Másik probléma, hogy Mosonmagyaróvár és max. 100 km-es körzetében kellene találni, mert sok idő/pénz egy olyan autóért az ország túlfelére utazni, ami élőben nem is tetszik, vagy ha igen, akkor is el kéne menni többször az ügyintézés miatt.Ezek jelentősen leszűkítik a kört. A fenti feltételek mellett nem találtunk se 1.5-öst, se GS-t, se Sportot, ami megfelelne. A linkelt példány éppenséggel tetszik neki.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nyilván nem gond, ha már üzemmeleg a motor, de bemondásra nem hiszem el senkinek, hogy nem hajtotta hidegen.
ilyet hülyék nem vesznek
Ebben sem lennék teljesen biztos.(#26961) kornelka: Nem sértődöm meg, és tudom, illetve tudjuk apummal, hogy a túl kevés km-nek is vannak buktatói. Nem tudok semmi konkrétat azzal kapcsolatban, hogy milyen rendszerességgel cserélték benne a dolgokat, de pont ezért megyünk megnézni élőben, plusz szervizes átvizsgálást is tervezünk, ha arra érdemesnek találjuk. Győr itt van egy köpésre Mosonmagyaróvártól (minden nap megteszem ezt a távot, igaz, vonattal ), nem vesztünk semmit, ha mégsem tetszik.
Amúgy van még kb. 300k Ft tartalék a vételár + névreírás mellett, hogy minden esetleges hibát megjavíttathassunk.Most ha valós 100k km körül találnánk jót, az sem lenne baj, de 200k körül és felette már kicsit neccesnek érezzük. Pár éven belül szeretnénk egy új Vitarát vagy S-Crosst, és akkor vagy a WR-t, vagy ezt az Ignist beszámíttatnánk, amelyik rosszabb állapotban lesz majd akkor. Értelemszerűen, ha az Ignis marad, akkor az lesz apum melóbajárós autója, amibe onnantól simán belemenne évi 25-30k km. Azért abban egyetérthetünk, hogy a sokat futott autókban már elég sok minden esélyes a cserére, és ő nem engedheti meg magának, hogy több napra kiessen a melóból, mert az autó a szervizben áll. Ezért nem lenne jó eleve sok km-rel nekiindulni.
Motorosként egyébként tisztában vagyok az időlimitekkel, a kétkerekűeknél általában mindent sokkal hamarabb le kell cserélni, mint egy autónál. A CB500X-emnél pl. fékolajat 2, hűtővizet 3 évente kellett cserélni. Az már más kérdés, hogy az utóbbit nem érhette meg...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest