Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #39652 üzenetére
Oszt ha kemény jégpáncél borítja mégis hogy tüntessem el, ha járatni se szabad 5 percnél többet?
-
tomi5244
őstag
A szervizekben jellemzően lehet kártyával fizetni? Holnap viszem a fehérvári Bartához, de nem veszik fel a telefon, hogy rá tudjak kérdezni.
-
Dvix
senior tag
2 éve nekem is volt "vonyítás" mikor nagy mínuszokban indítottam. De azóta már van garázs és nem fordult elő. Rettenetes hidegben nem ált kint azóta. egy 0-ós olaj ilyenkor valóban segít és amit te mondasz az egy prémium olajnak tűnik szintén. ha már zérós, a gyári ajánlás ilyenkor már 0W-20 annél a motornál de jó sok olajsűrűséget elbír ez a motor.
(#39694) pjen ezt az olaj sűrűséget is bírja, de nagyon sokan tudják h ez egy ilyen kifinomult láncos japánnak mint ez a motor, ez "egy kicsit vastag". Többeknek ajánlották, nem te vagy az egyetlen! Nekem az apósoméban van 10W-40 és össze sem lehet hasonlítani az enyémmel. 5W-s kezdetű olajat nagyon érzi a "vas". 10W-40 öregebb motorokba ajánlott inkább, "aranyközépútként". Próbálj ki egy hígabbat és észreveszed!
[ Szerkesztve ]
-
jksx
senior tag
Én ezt szoktam venni bele (Ignis, M13A motor). 10 ezrenként cserélem, városi rövid távú közlekedésre használjuk az autót. Nem fogyasztja az olajat. A gyárban javasolták, úgy került szóba hogy télen -5°C alatt hidegindításkor csúnya "vonyító" hangot adott a motor az első 10-20 másodpercben az 5W-40-es olajjal. Azóta nincs ilyen probléma vele, most lesz a 4. olajcsere ezzel az olaj típussal.
-
Dvix
senior tag
én 1,5-2 percig vártam a hidegben járó motorral, amíg a kondez víz nem csöpög a kipufogóból. Én így tanultam, utána indultam. DE mostmár úgy indulok, hogy ha 30 sec után leesik a fordulat 1000-es alapra akkor indulok. Mindig van mit tanulni 5W-40-et használok, Ignis II
-
Zsocó
aktív tag
2005-ös Suzuki Swift III-ban az előző tulaj szétbarmolt, toldott-foldott minden vezetéket az autórádió mögött 1 hangszóró szól, az is ímmel-ámmal Tudna valaki a helyrehozatalában segíteni, videót, vagy pdf-es leírást linkelni
[ Szerkesztve ]
-
-
dethroner
veterán
Nekem is a fapad volt az első opció, de aztán jöttek itt a javaslatok hogy mennyi hasznos opció van a GL+-ban, amiből nekem csak az ülésfűtés tűnik tényleg valamire valónak. Aztán munkatársam, akinek egy közepesen felszerelt S-cross van, ő dicséri, ajnározza a ledes fényszórót, ami swiftben csak a GLX-ben van. Aztán nézegetve a GLX tartalmát, sokkal több hasznosat találtam a GL+-hoz képest, mint amennyit a GL+ tartalmaz a GL-hez képest. A vásárlás úgyis csak valamikor a nyár végén lesz aktuális, addig csak az ötleteket, tanácsokat gyűjtöm, de vagy GL, vagy GLX lesz, a közepes nekem nem ér 448 ezer felárat. Ezért szeretném tudni, hogy mi módon használható ez a rendszer, és vajon kikapcsolható-e véglegesen. Hm, ha mint a régi szép időkben, ha kibökném a biztosítékját?
Soha nem veszettem, sőt, még csak nem is ültem olyan autóban, amiben voltak ezek a ketyerék, de idegenkedem minden olyantól, a hanggal, fénnyel, esetleg kormánykerék rázással beleszól a vezetésbe.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Brogyi #39617 üzenetére
Igen, GLX-ben olvastam én is. De tényleg, vajon ha az esp-t, utaslégzsákot ki lehet kapcsolni, akkor csak ki lehet ezeket a zavaró hangoskodó gyerekes dolgokat is. Legalábbis remélem.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
villifog
tag
válasz Viktoár #39673 üzenetére
Swift-be teljesen jó amit választottál, de a ritka használat és a rövid utak az akkumulátor gyengéje.
Ha szoktad tölteni, akkor gondolom van udvar vagy garázs. Célszerű egy normális töltőt CTEK-et venni. Ami megfelelő áramerősséggel tölti, és rajta hagyhatod akár 3 hónapig is, nem lesz semmi probléma. Nem olcsó, de egyszer kell megvenni.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #39675 üzenetére
Egyetértek.
(#39673) Viktoár: Akkor hajrá!
Esetleg még annyit megtehetsz az új aksi védelmében, hogy becsomagolod hővédővel. Nem tudom, hogy mennyire hatásos valójában, de olyan olcsó, hogy kár lenne kihagyni.
[link][ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz racerx #39674 üzenetére
Szerintem 10 éve még a Varta/Bosch akkumulátorokkal sem volt gond. De utóbbi években én is sok panaszt hallottam rájuk. Pár éve Exide volt a nagy favorit (talán S-Crossban is azt láttam, mint gyári akksi), de az elmúlt fél évben már arról is olvastam hirtelen halálozós tapasztalatot. Szóval egyelőre én is a Yuasa/Rocket vonalat látom magam előtt, ha kéne akkumulátor.
-
racerx
őstag
Nekem az Astrában 10 éves Varta Black Dinamic akku volt e télig, és tökéletesen üzemelt , csak azért cserélztem le, mert nem akartak hirtelen halált valamelyik reggel (amire mondjuk semmi sem utalt mint említettem). És 90 százalékban város, rövid utak...
-
Viktoár
addikt
válasz villifog #39671 üzenetére
Köszönöm az ajánlást. Varta-ban már egyszer csalódtam. Nyílván nem lehet általánosítani mert nem is ilyen volt mint amilyet ajánlottál de most inkább kipróbálnám ezt az rocket tipust. Meg nem szeretnék 20k fölé menni, nem sokat járok az autóval és amikor megyek akkor sem túl hosszú útra.
tboldi
Ezt néztem az imént. Van egy kis talpa és még a keretbe is belefér.
[ Szerkesztve ]
Üdv:Viktor
-
villifog
tag
válasz Viktoár #39658 üzenetére
Én megpróbálnék egy 54 Ah Varta-t.,
VARTA Silver Dynamic Zárt Gondozásmentes Akkumulátor Calcium-ezüst technológia Johnson Controls gyártja (Német) Hosszú élettartam Magas indítási teljesítmény Gyors regenerálódó képesség Feszültség/kapacitás: 12V 54Ah Méret: hossz/szélesség/magasság: 207*175*190mm Indítóáram: 530EN Pólus elrendezése: jobb+ Saru átmérője: normál Méret típus: normál Súly: 14kg
Calcium-ezüst technológia, és pont akkora mérettel rendelkezik mint a 45 Ah Black Dynamic.
Tehát be kell, hogy férjen.
Szélesség 207 mm
Mélység 175 mm
Magasság 190 mm
Ha a kábel így is úgy is elér, akkor mindegy milyet veszel (polaritás) szempontjából.[ Szerkesztve ]
-
Zoleee83
addikt
válasz tboldi #39669 üzenetére
Igen pont így gondolom csak nem akartam ennyire direkt lenni.
Ha meg 2-3 évente úgyis venni kell, inkább veszek egy olcsóbbat ami pont ugyanannyit tud, a maradék pénzt meg prémium olajra költöm, vagy aminek értelme is van.* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
tboldi
nagyúr
válasz Zoleee83 #39666 üzenetére
Mondjuk a Bosch és a Varta is már régen nem olyan minőségi, mint amit a nevük sugall.
És a felhasználás módja sem mindegy. Én 90%-ban csak városon belül, rövidtávon használom a Jazz-t, ennek megfelelően rengeteg a hidegindítás, és másfél évet bírt a Yuasa aksim, ami szintén nem egy kis név. Apum WagonR-ében meg már a 6. évét kezdte az legolcsóbb Exide, pedig ebből csak a Premium az ajánlott. Ő 40 km-t megy egyhuzamban, bőven van ideje visszatölteni az indításkor kivett energiát.
[ Szerkesztve ]
-
Zoleee83
addikt
válasz tboldi #39659 üzenetére
Teljesen mindegy az akksi márka, a legmárkásabb akksik is pont olyan éllettartamúak mint az olcsóak, akksi kereskedő, ismerősök, saját tapasztalat.
Nem véletlenül van már a legtöbbre csak 1 év garancia.
Jelenleg Auchan-os akksit használok 2. éve 2005-ös Swiftben.
Előtte a Bosch , vagy Varta is pont annyit birt mint a gazdaságos, indul nem teker sokat, pedig udvaron alszik.
Egyébként a gyári 35Ah-s balos, vékony sarus a könyv szerint is.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
pjen
félisten
válasz BigBlackDog #39664 üzenetére
A jégoldó olyan büdös+ráfújom elindulok és a maradék rá fagy.
-
BigBlackDog
veterán
Karcol az is, legfeljebb nem olyan nagy mértékben és nem hagy könnyen látható nyomot. A nedves szélvédőn végigfutó ablaktörlőlapát is tud karcolni, ha valami szélvédőn lévő homokszem, vagy keményebb szennyeződés bekerül alá. Sajnos saját tapasztalat... Nem azt mondom, hogy egy év alatt tele lesz zavaró karcokkal a szélvédő, de azért 8-10 év alatt el lehet érni szvsz azzal is a jól látható mértéket. Szóval csak óvatosan!
-
pjen
félisten
válasz BigBlackDog #39652 üzenetére
én mindíg egy ajándék hitelkártyával kaparom,ha kell.Nem karcol.
-
tboldi
nagyúr
válasz Viktoár #39660 üzenetére
Az egyik hosszabb oldalon vannak a terminálok, nem középen, szóval a túloldalra sem fog elérni a vezeték.
szerk.: Amire még érdemes figyelni, hogy normál vagy vékony sarus aksi kell-e, illetve hogy hogyan van lefogatva (kell-e az aksin talpnak lennie, amit egy kis lemezke fog le, vagy nem, mert felülről egy pánt tartja az egészet).
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Viktoár #39658 üzenetére
A lehető legnagyobb kapacitású és indítóáramú aksit vedd, ami még befér a motortérbe. Én Rocket aksit néznék, ár/érték arányban nagyon jók.
A jobb vagy bal pozitívnak annyi a jelentősége, hogy a rácsatlakozó kábelek általában csak pont annyira hosszúak, hogy éppen elérjenek a megfelelő terminálhoz, vagyis keresztben nem nagyon tudod feltenni őket.
-
Viktoár
addikt
Sziasztok
2006-os swift-be milyen akkut ajánlotok? A mostani egy ~ 4 éves 45Ah-s jász akku amit már 2 havonta tölteni kell. Most vennék egy megbízhatóbb, tartóssabb akkut ami jó ár/érték aránnyal bír.
Tudnátok tippet adni hogy merre induljak el? Illetve még egy kérdés. milyen jelentősége van annak hogy jobb vagy bal pozitívos az akku? A mostani akkut például be tudom tenni fordítva is hogy másik felére essen a pozitív oldal.
Üdv:Viktor
-
Roxbury
őstag
Mindegyikőtöknek igaza van 🙂
A 2000-es fordulatszám alatti közlekedést pedig ezért erősen ajánlott kerülni:
Én mindig úgy vezetek (hidegen, melegen), hogy váltásnál kb pont 2 ezerre essen vissza a következő fokozatba váltásnál a fordulatszám.
[ Szerkesztve ]
-
Tibko8
senior tag
válasz Roxbury #39653 üzenetére
Pokróc vagy karton doboz
Sok időt lehet spórolni és szenvedést.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Roxbury
őstag
válasz BigBlackDog #39652 üzenetére
Jogos, ablak tisztítást akartam írni, én is jégoldót használok. 🙂
[ Szerkesztve ]
-
Roxbury
őstag
válasz Roxbury #39650 üzenetére
Nyilván, ha kaparni kell az ablakot, akkor nem tudunk mit csinálni, mindenképpen kitolódik ez az idő. Persze ez az elindulás előtti 20 másodperc függ az olaj hidegen mért kinematikai viszkozitásától, de úgy gondolom egy 0W, vagy 5W olajnál nem érdemes tovább húzni ezt az időt. Természetesen indítás után fel kell engedni a kuplungot, mert a váltóban csak akkor forognak a tengelyeken lévő fogaskerekek, csak akkor tudják felhordani az olajat egymásra.
[ Szerkesztve ]
-
Roxbury
őstag
válasz Szilágyi84 #39648 üzenetére
TOTALCAR Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
Ha benzines autónk van, akkor indítsuk be, 20 másodpercig ne nyúljunk a gázpedálhoz, ez után induljunk el az autóval. Ezalatt a 20 másodperc alatt a kenőolaj megfelelően „összetörik”, az olajnyomás felépül és a szóróolajzással kent alkatrészek is megfelelő olajfürdőt kapnak, hiába sűrű és hideg az olaj. Elindulás után ne nyomjunk nagy gázokat és folyamatosan 2000-es fordulat környékén utazzunk, ne alatta, de semmiképpen ne 3000 fordulat felett. Az álló helyzetben melegítés azért nem jó, mert a motor lassabban melegszik, több savas víz gyűlik össze az olajban és úgy szennyezünk, hogy közben még csak nem is haladunk egy métert sem.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Szilágyi84 #39648 üzenetére
Garázsba én is csak ritkán állok be,de udvaron parkolok.Ha nagyon hideg van bele szoktam tenni egy hősugárzót.Öt perc alatt meleg az autó.Ha kicsi a gyerek sajna nem nagyon van más megoldás mint a melegítés.Nemrég volt TC n is egy cikk,hogy amilyen hamar lehet el kell indulni.
-
Szilágyi84
senior tag
A fűtés miatt mert különben mire leérek az ovihoz se lenne meleg 5 perc alatt. Különben azért kérdezem itt mert valaki ezt mondja valaki azt és itt legalább valós tapasztalatok vannak. Akkor valójában hogy lenne a megfelelő nincs garázs azt is elfelejtettem mondani de akkor indítás után kb 2 percre indulás és a fűtés az alacsonyabb fogyasztás érdekében kicsit később hamár meleg a motor vagy annak nincs jelentősége?
-
Drughi
addikt
válasz Szilágyi84 #39645 üzenetére
Téli gumi+hideg+sok járatás = magasabb fogyasztás
Nekem is 1l több most, mint október-november tájékán
Xiaomi 14T
-
pjen
félisten
válasz Szilágyi84 #39645 üzenetére
10 percet nem tudom mért járatod.Olvass utána,csak ártasz vele a motornak.Egyébként télen többet fogyaszt minden autó.
-
Szilágyi84
senior tag
Sziasztok 10 éves Swift fogyasztásom 10 ezerből nyáron 330- 350 km most télen amikor olcsóbb több megy bele kereken 300 után gyullad a jelző. Nyár vége óta van meg ez az első telünk reggel mindig járatom kb 10 percet fűtés 5 perc után kapcsolom és nem spórolok vele. Ez ennyit számít fogyasztásnál mondjuk igen rövid távokat megyek 2-3 km de nyáron is ugyanez az út pedig.
[ Szerkesztve ]
-
Zsocó
aktív tag
Tudna valaki ajanlani gyarival egyezo hangszorot 1.3-mas, 2005-os Suzuki swift mk4-be?
-
Dvix
senior tag
Sziasztok! Szeretnék vernni az Igniszemre egy kormányvédőt de nem tudjátok mekkora az Ignis II-nek a kormány átmérője? A kormányvédő 36-38 cm átmérőjű
-
HKorn
veterán
válasz villifog #39633 üzenetére
Jelen Nekem még mielőtt megérkezett volna a facelift sikerült jó áron egy GL+ 1.6-ot elcsípni 4.1M-ért.
Nekem sem tetszik a FL Vitara, főleg nem a hátsó lámpa, valahogy csak rontottak az összképen a sok króm csicsával is.
Ennek ellenére az 1.4T-t elfogadnám, viszont annyit nem akarnék érte fizetni amennyibe úgy kerülne a GL+.
Run&Ride
-
villifog
tag
válasz Napfénysüti #39630 üzenetére
Nekem meg tetszik a ( régi ) Vitara hátsó lámpája. De gondolom a kicsivel 4 milió feletti ár is szimpatikus volt nagyon sok embernek, meg az 1.6 szívó motor. De mint irtam izlésről kár vitatkozni.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Napfénysüti #39630 üzenetére
Szerintem a Swift pofás lett elejét és a hátulját tekintve is.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz villifog #39627 üzenetére
A Vitarára ráfért a frissítés, a hátsó lámpája úgy nézett ki mintha a 90-es évekből bent ragadt valami japán raktári készletből szedték volna elő. Viszont az a gond hogy a faceliftes se lett valami szép.
Suzukiéknál olyan mintha az autó elejét még tök jól megrajzolnák de a végére elfogyna a tervezők lendülete.
Ignis is ilyen: elölről a B oszlopig még egész pofás de ami utána jön az valami borzalom.Mondjuk az S-Crossnál meg lehet hátulról kezdték a tervezést mert annak meg szerintem ez a szebbik oldala.
Més que un club!
-
válasz BigBlackDog #39620 üzenetére
"LED fényszóró"
A Suzuki LED fényszórót sokan dicsérik. Érezhetően jobb, mint a hagyományos lámpa.
-
villifog
tag
válasz tboy93 #39619 üzenetére
Izlésről nem érdemes vitatkozni, de szerintem meg az új Vitara lett borzalmasan ronda. A hátsó lámpa valami eszméletlenül gagyi, nem beszélve a felniről. Nekem sokkal jobban bejön a régi, az 1.6 M16A -val. Rengeteg idős embert látok vele, többet mint fiatalabbat,: magas beülési pozició, fasza szívó motor, szép kinézet (csak a régebbi), örök élet meg egy nap (nem akar mindenki turbó motort). Lehet ha a SX4 S Cross is kapható lett volna M16A-val (csak választás képpen), abból is eladtak volna annyit mint a Vitarából.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Bestspiler7 #39618 üzenetére
Két különböző típus, más célcsoportot céloznak meg, mindegyik ad valami pluszt a másikhoz képest de másban. Amelyik szimpatikus és persze a pénzedért többet kapsz. Ha mindkettő tetszik akkor tényleg csak azt nézd, hogy melyij ad többet.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
BigBlackDog
veterán
válasz Bestspiler7 #39618 üzenetére
S-Crossban van GL+ esetén; sötétedő belső tükör, LED fényszóró, kétzónás digit klíma (Vitarában csak egyzónás).
Vitarában van GL+ esetén; színes kiskijelző az órák között, meg kicsit talán puhább műszerfalburkolat.Ezen kívül az S-Cross nagyobb legfőképpen a hátsó ülések és csomagtartó terén. Ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Bestspiler7 #39618 üzenetére
scross nagyobb picit, cserébe rondább, kb össze is foglaltam a lényeget
-
Bestspiler7
tag
Eddig vitarát nézegetem, de most egyre jobban kezd tetszeni sx4 s-cross.(mindegyikből 1.4 GL+ lenne)
Esetleg tudnátok mondani pro és kontra érveket?[ Szerkesztve ]
-
-
-
Ļantos
aktív tag
Jónapot.
Először itt kérdezném, van valakinek bontott klímakompresszora 2007-es 1.3-as Swifthez? Sikerült vennem hugomnak egyet, annyi hibával, hogy a kompresszor le van kötve. Esetleg szokás ezt felújítani, vagy inkább a csere legyen? Maga a jármű jó állapotú, 120.000km van benne, sérülésmentes, egy 60 éves hölgytől vásároltam.
-
dethroner
veterán
válasz Drughi #39611 üzenetére
Én nagyon olcsón csináltam, igaz, nem suzukiba. Helyi vásárban vettem a cigányoktól 1500-ért egy pár lámpát, elektronikai boltban vettem egy megszakító relét kb 600-ért, pár méter vezeték volt itthon. Keresni kell egy állandóan áram alatt lévő vezetéket a kocsi orrában, ez megy a relé egyik áramkörére, vagyis ha gyújtást adsz, ezen keresztül folyamatosan világít a menetfény. És kell egy vezetéket kötni a helyzetjelzőre, ami a relé másik körére megy, ezután ha felkapcsolod a fényszórót, kikapcsol a menetfény. Volt műszakin is már így, mindent rendben találtak.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Drughi
addikt
Szereltetett már be valaki utólag nappali menetfényt ( DRL-T)?
Hogy lehet ezt 'működtetni'?
Tehát a helyzetjelző helyett megy? Ha felkapcsolom a távolságit, akkor világít?Ignisbe raknám
Xiaomi 14T
-
dethroner
veterán
Azt olvastam hogy az új swiftben is már vannak sávelhagyásra, ráfutásra figyelmeztető hangok meg egyéb ilyen baromságok és hogy idegesítően hangosak. Ezeket ki lehet kapcsolni?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
HKorn
veterán
Vitarához szeretnék helyzetjelző izzót, ami legjobban hasonlít színhőmérsékletben a LED-es menetfényhez. Szerintetek melyik lehet ezek közül a legjobb?
Emelt színhőmérsékletű, vagy xenon hatású, vagy az off-road LED (ezt ugye nem is szabad hivatalosan beletenni)?
Run&Ride
-
yaneez
csendes tag
válasz Bestspiler7 #39604 üzenetére
Ha már új autó, akkor egyértelműen 1.4T. Nagyon jó és agyonüthetetlen az 1.6-os motor, de a turbós egy teljesen más világ, pozitív értelemben.
Szeretni fogod és az életben nem akarsz többé visszaülni szívó benzinesbe. (tapasztalat) -
Bestspiler7
tag
válasz BigBlackDog #39605 üzenetére
hát igen, 1.6-ost minden kép használtan vennék, 3.8 M körül láttam már
-
BigBlackDog
veterán
válasz Bestspiler7 #39604 üzenetére
1.6 újonnan már szerintem sehol sincs. 2018 április-május óta nem gyártják tudomásom szerint. A turbósoknál meg van 10 év gari a motor-váltó-turbó trióra, de egyébként sem izgulnék, hogy megmakkanna valamelyik.
(Ha 1.6 maradt is valahol, akkor szörnyen elszállt áron láttam eddig csak. Tavaly tavasszal a GL+ 1.6 Vitarát 4-4.1M Huf körül adták volna (+ metál + forgalombahelyezés)).
-
Bestspiler7
tag
válasz BigBlackDog #39603 üzenetére
igen arra gondoltam, köszi a választ.
Másik kérdés: még nem döntöttem el hogy a régibb fajtát vegyem-e (az 1.6 benzines miatt) vagy peddig az újat 1.4 turbóval. Szerintettek?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Bestspiler7 #39602 üzenetére
Mennyire kedvezményes? Itt, a "Kedvezményes ár" oszlopban található árakra gondolsz? Mert az kb. mindig él a Suzukinál (elméletileg bizonyos feltételekkel, gyakorlatilag szerintem feltétel nélkül).
[ Szerkesztve ]
-
Bestspiler7
tag
Hello,
egy új Vitara vételen gondolkodok, az lenne a kérdésem valyon meddig marad ez a kedvezményes ár?
(Megkérdem hátha volt már ilyen régebben is)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- DIGI Mobil
- Trollok komolyan
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Okos Otthon / Smart Home
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Path of Exile 2
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest