Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
A c1122? Nem, voltam azóta műszakin, előtte átnézésen, a szerelő nem is említette, én meg meg is feledkeztem róla, mivel semmi hibajelenség nincs..
Remélem a következő olajcserénél eszembe jut, aztán utánanézünk..
A P0420 pedig lambdaszonda csere után is ugyanúgy előjött - egy ideje 100-as MOL-t tankolok bele (4 telitank), azóta kicsit hektikusabb - volt már 70 km után is, de most 6-700 körül járhatok, és még nem jött. De mást nem fogok cserélni emiatt.Más:
Közben az ünnepek előtt (BlackFriday.. ) sikerült beszereltetnem egy Osram nappali menetfény és ködlámpa kombót (Totalcar teszt); régóta gondolkodtam rajta, párszor átböngésztem a topikot, hogy kinek-hogy sikerült beszereltetnie.. Aztán kis netes keresés után inkább megvettem a Sumo Suzukitól a kábelköteget, kapcsolót, beépítőkeretet.
(Nekem eredetileg nem volt ködlámpám sem, tehát takaróelem volt csak, viszont a webshopban nem volt ilyen keret. Írtam nekik egy emailt, amiben kérdeztem a kábelkötegről, hogy van-e kapcsoló-relé, illetve hogy nincs-e véletlen keretük is - egy napon belül válaszoltak, tettek fel képet a kábelről + jobbos és balos keretet is, ráadásul a kapott a bontott ár alatt.)Aztán a harmadik szerelő elvállalta az ünnepek előtt; sajnos csak borús időben készült képeim vannak:
Ködlámpa:Összességében nem volt olcsó, de szerintem jól néz ki, a nappali menetfény baromi erős, sötétben rendesen vakít (nyilván ezért nappali..); a ködlámpát élesben még nem kellett használnom, de a Totalcar tesztben vannak képek, hogy milyen fénye van - sötétben próbálgatva elég ütős.
"... and I hope you have a great day!"
-
D4ni
őstag
Szia! Nekem ugyan ez volt, elfáradt a szerkezet ami mozgatja a mutatót. Én teljes óracsoportot vettem bele bontottan. Újonnan márkaszervizben 100.000Ft küröl mondták.. Van még egy jó szaki, Haudek műhely. Amikor nekem volt a problémám sajnos elérhetetlenek voltak,ha gondolod próbálj szerencsét.
"Fujigama? Nem ismerem ezt a márkát. - Csak kívül Fujigama, belül Sony "
-
2ozzmexy
aktív tag
Huh, na akkor a kályhától újra, hidegen vagy üzemmelegen csinálja mindezt? Csekkendzsin nem volt korábban? Ha kinyomod a kuplungot vagy akkor is ha kiveszed üresbe és nem nyomsz semmit? Milyen akkut tettetek bele? Generátor szíj ugye már nem a gyári? Főtengely jeladó kábele ugye nincsen megtörve? Kuplung csere mikor volt? Gyertyákat mikor cserélték?
Így hirtelen, ami beugrott."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
A 2 éves élettartam manapság már-már átlagosnak számít, pláne ha csak városi szaladgálós az autó sok indítgatással és rövidtávval.
Az önindító sok energiát igényel ugyan, de szinte biztos, hogy annak semmi baja, inkább az akku nem bírja már. A feszültségnek illene olyankor 10V-nak lennie legalább.