-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
"Részlet a fellebbezésből: "...ez nem minősül gyorshajtásnak, hiszen a képen nem ül a motoron. Nincs törvény arra, hogy gyalogos nem csúszhat 137 kilométer/órával."
Ez mekkora lol.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
r-chee
őstag
válasz runner 125 #14300 üzenetére
Stage6 szivatóval két gond van: 1, Két hét, mire beszerzik (majd később nekifutok még) 2, Állítólag a kallantyúja hamar bemondja az unalmast, mivel műanayg, s elkopnak a sarkai. Az árát szerintem is megéri, esztétikailag sem uccsó cucc.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
r-chee
őstag
válasz runner 125 #14303 üzenetére
Ok elhiszem, én nem láttam még, csak olvastam róla véleményt .
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #14301 üzenetére
jaja, elég vicces, ezért is linkeltem, bár bennem van egy ilyen fake érzet..
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Brogyi #14294 üzenetére
Bár nekem inkább karbisokkal van tapasztalatom, ott az van, ha sportosabbra állítod a kuplungot, akkor hidegen egyszerűen nem bírja elérni a kuplungpofák nyitási sebességét a főtengely. nem pörög ki 6000 ig se. Dadog, füstöl, minden baja van. kb 3 perc és jó lesz.
r-chee robogójánál nem értem az automata szivató kiiktatását, ugyanis neki van egy termisztor a karbiban, ami pont a levegő hőmérsékletet figyeli, és az alapján hidegindítózik.
Szerintem mindkét ütemszámnál kéne melegíteni, bár a 4T nél az olaj sűrűsége miatt is kel, hogy a siklócsapágyaknál megfelelően áramoltassuk az olajat, a 2T nél meg 45 fok alatt nagy az alkatrészek törésveszélye.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
CL Smooth
tag
Sziasztok, Aprilia SR 150-el van valakinek tapasztalata? Pénteken megyek megnézni egy ilyet. Esetleg valami tipikus hiba ennél a típusnál van? 150-es kétütemű, abban biztos vagyok, hogy egy igazi kis méregzsáknak kell lennie, szóval ha nem húz brutálisan akkor valami nem oké.
-
runner 125
nagyúr
válasz CL Smooth #14307 üzenetére
Sokat nem szabad várni ám tőle.
Az egy levegős, dobfékes blokk. Amolyan fapados verzió. A helyedben én 180-as Runner-t néznék, érezhetően erősebbek.
Egyébként egyetlen típushibát kell ezeknél megnézni (az alapvető dolgokon kívül, lásd 1. hsz.) - a blokkszilentek állapota. Ha sokat "kilóg" oldalirányba a blokk (megnyomogatod lábbal, sztenderre húzott motor mellett), vagy egyszerűen ferdén áll benne, akkor azokat mielőbb cserélni kell, mivel balesetveszélyes, nem beszélve az egyenesfutásról.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #14308 üzenetére
Tudom, hogy jobb egy vizes, és a 180-as Runner jobb lenne, de ez most nekem nagyon kedvező árú lenne, mivel amire bizniszelném azt fél áron szereztem. Durván 90-100 ezer ft-ba lenne. Annyit meg megér. Próbáltál már ilyen 150-es 2 ütemű levegőset? Annyira azért nem lehet rossz. Valami 18 LE. A hátsó kereket mindenképp ellenőrzöm, köszi!
-
CL Smooth
tag
válasz CL Smooth #14309 üzenetére
Nekem volt egy 150-es 2 ütemű piaggio skipperem, abban szerintem ugyan ez a blokk van. Az elég jól ment. Végre annyira nem, de elég agresszíven gyorsított. 100-110 körül volt a vége. Mondjuk azzal más bajok voltak, vagy a villája vagy a váza nem volt kóser mert kanyarokban nagyon instabil volt. Az szó szerint egy életveszély volt azzal a blokkal és azzal a szar futóművel, szerencsére jól kiszálltam belőle.
-
runner 125
nagyúr
válasz CL Smooth #14310 üzenetére
Próbáltam persze. De, ettől függetlenül nyilván viszonyítás kérdése, h "jól megy-e".
Nem a kereket írtam, hanem magát a blokkot. Ahol a vázhoz van rögzítve - azon pontokat érdemes alaposan szemügyre venni.
Ezeknek a maxi 2t Pigi blokkoknak ez ez egy kehe. (Vizeseknél még a vízpumpa)
Úgyhogy könnyen előfordul, h a Skipper is ettől volt kanyarban instabil."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #14311 üzenetére
Volt szerencsém a 180-as runner-hez is. Értem miről beszélsz. Az egyértelmű, hogy a runner sokkal jobban ment. Mind gyorsulásra mind végsebességre. De ettől függetlenül bőven nem volt rossz az a levegős 150-es sem.
A kerék megmozgatásánál természetesen a blokk mozgását fogom figyelni. Pénteken kiderül. Remélem nem lesz vele baj.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz CL Smooth #14312 üzenetére
Ok, hajrá.
_
Ez most no1 vétel.
A km szinte biztos kamu, mert hátul már új gumi van, de, ha 20.000 benne sem zsákba macska. Egyben van, rendszámos, utolsó darab.
Amikor még 365-ért árulta beajánlottam neki 300-at rá, mivel Sopronból Nyíregyháza van vagy 440km, akkor írta, h 340 az alja.
Lehet még ír, h mehetek érte."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14313 üzenetére
Hoppá, ezt láttam már, nem rossz a kicsike, én ezért 300k-ért tuti nem adnám oda. Bár neked tényleg elég messze lesz és biztos hogy neki sürgős az eladás, szóval egy adag szerencsét kívánok az üzlethez.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Killing
addikt
Sziasztok!
Elsőnek is leszögezném, hogy tudom hogy hülye vagyok.Van egy Peugeot SV50-em, a nyári terv hogy lemegyek vele a balcsira (Szeged-Balatonföldvár) a következő útvonalon:[link]
60-at megy, az óra jó sokat csal, 80-at mutat mikor 60-nal megyek, (de mikor 60-at mutat akkor 50-el megyek, fene érti ezt)Naszóval, majd 500km-en keresztül bírná a tartós 50-et? (városban is ennyivel hajtom)
Az oda-vissza út nem azonnal értendő, 1 hétre mennék le.
Januárban fellett fúrva kompresszióhiány miatt, azóta bejárattam, majd 2000 km van már benne. A gép '94-es gyártmány. Nagyon szeretem, szerintem kényelmes hosszútávon is.
Tippek ötletek hogy mit vigyek magammal, mi legyen rendben a gépen, esetleg felújítva?[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #14314 üzenetére
Nem úgy volt, hogy runner most már "igazi motort" vesz?
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #14317 üzenetére
Én azt hittem, csak ironizál, de így már értem.
A sor4 VS bevásárlás dolgot abszolút megértem. -
Killing
addikt
-
mocsanisi
senior tag
Szétégett fesszabályzó kicserélve, csati kicserélve, most beszéltem a szerelővel telefonon. Még mindig durrog... Elektromos kábelek rendbe vannak, aksi-lámpa-index ha kikötve megy faszán a motor... Elvileg most jön a gyújtásalaplap méregetése. 1 hiba kilőve...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #14314 üzenetére
Koszi, meglatjuk mi lesz belole.
DigitXT
Jaja, az elsodleges terv a sor 4, viszont most ugy nez ki csaladioto projekt lesz, Abbas viszont en is beszallok. Ugyh meg semmi nem
tuti."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Killing #14315 üzenetére
Első sorban szvsz nem a motorral lesz baj, hanem, h Te fogod-e bírni.
Nem beszélve arról, h sokszor még városban is életveszély 50-essel menni, mivel letolnak. Hát országúton...
Nem akarlak le, s rá sem beszélni, de gondold át a dolgot."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Eagl3
veterán
válasz Killing #14315 üzenetére
Túl nagy a rizikó, hogy elsodornak, nem ér annyit az egész. Én sokszor a 125 4T Vespát sem érzem elég erősnek egy Szfvár-Csákvár távon, vagy Szfvár-Csurgó... pedig itt aztán nem is olyan nagy a forgalom és tudok vele utazóba 90-el menni.
Veszélyes na... rengeteg a balfasz az utakon. -
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14324 üzenetére
Láttam, 3-as bömöst néztél utoljára. Az én nagy kedvencem egy gyári E39 lenne, de itthon kevés km-t futottat lehetetlen találni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #14313 üzenetére
Megnéztem ma az SR 150-et. Hát szegény több sebből is vérzett, ezért ott maradt. A hátulja sajnos lötyögött jobbra-balra. Nem nagyon durván de azért érezhetően. A villája bal száránál meg ömlött az olaj. Tiszta olaj volt a fék nyereg is. A motorja viszont rendben volt. Szép egészséges 2 ütemű hangja volt és tisztességesen ment is. Keresgélek tovább.
-
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #14324 üzenetére
Remélem Te nem olyan sor 4-es tulajdonos leszel, mint amilyet láttam ma. A fickó legalább 180-nal húzott el mellettem. Igazi motorosruhában:rövidnadrág és póló.
Baj ott van, hogy ilyen ruhában nem illik közel 200-zal tépni.Ne érts félre nem vagyok szent, de ez nekem is sok pedig szeretem a sebességet.Ez volt Bp.-n.Na és honnan tudom a tempót? Nem kell ehhez trafi.Amikor egy speed gép már a negyediket váltja az már nem 50 km/h.Ja, és hallod hogy a hülye nem teljesen érzi, mert már leszabályoz a CPU.Azért csak ideírom a helyet ,Üllői út. Itt volt a 299km/h trafi, de az éjjel volt. Öregszem ha már ez is zavar. -
Paklincs
újonc
Sziasztok, Malaguti F12-höz keresnék magyarnyelvű kézikönyvet. Valaki tud segíteni? Köszi!
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #14327 üzenetére
Ez sajnos tény, pláne dízelből, amilyet mi is keresünk. Rutinszerűen tekerik a km órákat. Eddig hármat néztünk meg, 3/3-nak kamu állása volt.
Nem beszélve arról, h javarészt sérülésmentesnek voltak hirdetve. Az egyik tényleg az volt, de tele volt karccal, a másikon sem mutatta ki a festékvastagságmérő - viszont a motorházat felnyitva látszottak a javítás nyomok, úgyhogy az akkorát kapott, h cseréltek rajta mindent, valszeg gyárira. A harmadikat is körbemértük, stimmelt, de a teteje nem.CL Smooth
Hajrá.
De, azt jegyezd meg Te is, h olcsó húsnak hív a leve.Brogyi
Városban kötelező jelleggel betartom a sebességet. A bőrruha meg már 3 éve megvan, anélkül nagyra soha nem ültem fel.
Viszont azt nem mondom, h a két kilót nem fogom kipróbálni - de az vesse rám az első követ, aki egy jól belátható, forgalommentes egyeneseben ne huzatná meg."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
r-chee
őstag
Egy Piaggio NRG Power DT gyári gyújtáselektronikájában, azaz CDI-jében van fojtás? Ha van hol és hogyan lehet kiiktatni rajta?
üdv.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14331 üzenetére
Én úgy vagyok ezzel a témával hogy a 8 éves Suzuki WagonR-t addig hajtom míg szét nem rohad, előnye hogy újonnan vettük, most 63 ezer km van benne, legalább nem tekergették vissza. Szóval ha ez majd megadja magát akkor veszek egy normálisabbat, lehetőleg 520d-t, csak külföldről. Mondjuk a karcosat még meg lehet próbálni, egy polír kell neki és elvileg rendesen eltünteti.
#14332 r-chee: A levegős NRG a hengerben van lefojtva, míg a vizesek nem. Két lehetőséged van: 1. átalakítod a gyári hengert. 2. veszel rá egy normális 70-es vashengert és szépen bejáratod, utána eléggé fog tépni.
ui.: Úgy néz ki hogy az NRG most tökéletes lett. Gáz nélkül indul, elég jól húz, persze olyan 30-tól 70-ig mint ha seggbe rúgták volna, utána csak vánszorog, de 80km/h-t még hozza 7500-as fordulaton is. Bár most mikor mentem vele, 6000-es fordulaton 48-km/h-t tudtam vele elérni, 7000-es fordulton feltol 70km/h-ig, szóval érdekes dolog ez. Perszue gyorsulásnál egyre megy hogy 7000-es fordulaton gyorsítok, vagy 8000-esen, csak a hang más, a variátor utána vissza dolgozza a fordulatot és 8000-et alig éri el, ahhoz fel kel venni a hosszúrtávfutó effektust és keresni kell egy hosszú egyenest. Lehet megérdemelne egy Malossi Multivar-t.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
hoby36
senior tag
Üdv!Ti mijen hajtóműolajat használtok?Automata váltóolaj jó lehet hátra?
A logikában semmi sem véletlen!
-
Neoteric
addikt
Sziasztok
Nem igazán értek a motorokhoz, viszont úgy néz ki öcsém kap egyet és érdekelne a véleményetek, hogy szerintetek megér-e 350k-t egy majdnem egy éves, 1000km-t futott Kymco B&W? Még 1 év gari van rá. Fojtás ki van véve.
Van rajta valami sportkipu, illetve a lábtartó ilyesmi acélból van picit megmoddolva.[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
runner 125
nagyúr
válasz hoby36 #14334 üzenetére
Az is jó.
Nem éri akkor terhelés egy 50 ccm-es robogónál a fogaskerékházat, h jelentős mértékben rövidíteni egy más viszkozitású olaj az élettartamát."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hoby36
senior tag
-
runner 125
nagyúr
válasz Neoteric #14335 üzenetére
350-et?!
Áá, az rohadt sok érte.
Nem tudom van-e jogsija, de ennyiért minimum 125-ös, de inkább 200ccm körülit vennék. 50-es robogóért szerintem nem szabad ennyit adni, ugyanis pont ez az 1-2 éves kor, amikor a legtöbbet amortizálódik az ára. Pláne egy ilyen Kymco-nak.
A legideálisabb 4-5 év körül vásárolni 50-es robit - persze ezt csak a közgázos oldalam mondja.Helyette egy ilyen vagy ilyen tökéletes alternatíva szerintem.
De 250k alatt is vannak jó vételek, nézzetek szét.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Neoteric
addikt
válasz runner 125 #14339 üzenetére
Köszi a tippeket.
Nagyobb sajna nem jöhet szóba, mert még csak 15 éves, így max az 50esre lehet jogsija.
Aprilliákat nem is néztem, mer aszonták drágák mint az állat a yamahával együtt, de akkor úgy látszik mégsem..PSN: ne0teric_sAN
-
runner 125
nagyúr
válasz Neoteric #14340 üzenetére
Sztereotípia.
Alkatrész is hugyér' van hozzájuk, pláne forumból.
300k-ért már no1 vétel van ezekből is, és mégsem Kymco - még, ha kb. ezek a legjobb Távol-keleti robogók, de akkor is..
Ezek az új Aprilia-k már Pigi blokkosak, bátran ajánlott az injektoros és a karbis is.
Aerox több, mint egy évtizede ajánlott. Piaggio vonalon is nézegethettek, Runner, NRG - bár ezeknél az első villa kifejezetten fos."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
Ez az Air Flow Controller pontosan mire szolgál?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
hoby36
senior tag
Szerintetek egy 50/4t motor olaj fogyasztása 1000km alatt mennyi lehet max?
A logikában semmi sem véletlen!
-
nLali
senior tag
Runnerem sajnos sürgősen eladó. Délután képek és link.
-
Tothgera30
Ármester
Ma reggel pihenésképpen leszedtem a hajtásházat és ahogy számítottam rá, görgőcsere, kuplungrugó csere lesz megejtve, mert már eléggé kivannak szegények. Ahogy olvastam 7,5gramm (19x15,5) a gyári, ilyet érdemes bele venni, vagy vegyek másikat?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki összejön a sárga-fekete 2004-es FXR Runner.
Szombaton talán el tudok menni érte. Komoly túra lesz. Oda-vissza majd 900km.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
PLaci58
őstag
válasz runner 125 #14349 üzenetére
Melyik országba méssz érte, mert kishazánk nincs is akkora
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"