-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabis
őstag
válasz Zoli bácsi #87000 üzenetére
Pontosan mit értesz azalatt, hogy egyik sem volt jó amiket megnéztél?
-
Zoli bácsi
őstag
Bocsi ha nem volt egyértelmű, mind kicsi volt. Volt amit fel tudtam volna erőltetni talán, de ugye viselni kellemetlen lett volna. Szóval XXL sisak mind kicsi volt, annak ellenére hogy a mérések alapján (most is megmérettem az asszonnyal, 62,5cm a fejkörfogatom a szemöldöknél.) ez a méretem.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #87002 üzenetére
Nekem felvételkor szűk a sisak, a szíjnál fogva szétfelé húzom, de belül már megfelel. Olyan, mint a szűz lány...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Tamás9x
őstag
válasz Zoli bácsi #87002 üzenetére
Várjál, de egy sisakot nem XL-XXL agy M szerint, hanem cm szerint vásárlunk De csak felpróbálás után Nyíregyházára ne gyere Debrecenben már inkább.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tamás9x #87004 üzenetére
A mérőszalag adta méret neki kicsi, kényelmetlen, van ilyen. Nekem a lábméreten elvileg 44-es, de a széles lábfejem miatt van, hogy a 46-os is szorít. Sok múlik a formán is. Biztosan van olyan gyártó, aki számára is gyárt megfelelőt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Tamás9x
őstag
válasz macilaci78 #87005 üzenetére
Nem, neki a meroszallaggal lemerthez tarsitott Romai meret a kicsi :D Az osszes xxl-est felprobalta :D nem a 62-64cm-ig terjedot... Otthon lemertem, bementem mondtam egy centit. az elado levett kettot, a 2. jo is volt haza is vittem, leszartuk XL vagy M....
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tamás9x #87006 üzenetére
Persze, én is próbálok ruhát, cipőt. Simán benne volt a pakliban, hogy a mérőszalag alapján neten rendelt NZI nem lesz jó, de valami alapján kellett rendelni.
Pólóm is van XXL és 8XL méretben is, ugyanazon a héten hordom őket.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Zoli bácsi
őstag
Köszönöm a segítséget.
Igazából nem merek ezek után tényleg rendelni.
Ha megyek Győrbe, még egyszer lejárom a boltokat, hátha van más készlet, újabb típusok..
Esetleg ha Pesten lenne dolgom, ez a Váchartyáni bolt még beleférne.....
Ennél messzebb már nem mennék el egy 40 ezres sisakért, ha megveszem az autópálya matricát, meg az üzemanyag..Legalább a sisak árának a fele.....Aztán nem is biztos hogy kapok.....
Pedig ha rábólintottatok volna valamelyikre amiket linkeltem, megrendelem.
De úgy látom, a típusok sem ajánlottak, így hogy a méret sem biztos hogy jó lesz.....Várok.
Lidl-ben is néztem, de hát ugye esélytelen.
Amúgy is ráér, télen nem motorozok, de most a családi kassza úgy áll, hogy beleférnek ezek a plusz kiadások, aztán húzom le a listáról a beszerzendő dolgokat. -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #87008 üzenetére
Rendelj, csak kalkulálj azzal, hogy akár 3 sisakot is visszaküldesz és a 4. lesz jó. Ez ugye a 4. árán felül 3 visszaküldés és postaköltség, kb +15k.
Amúgy Bécs nem lenne közelebb? Tapasztalataim szerint angolul is sok helyen beszélnek és azért választék is biztosan van.Bécsi nyaralás alkalmával vettem a most rajtam lévő bakancsot. Debrecenben van a hazai importőre ennek a márkának, meg Budapesten is többen forgalmazzák, de Debrecenbe nem járok, cipőt sem rendelek neten próba nélkül és a hazai military shopok online készletnyilvántartása katasztrófa.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #87009 üzenetére
Dehogynem, itt van Bécs, a Pomogyi határtól 10 km-re lakom. De megmondom őszintén, eszembe se jutott, mert azt gondolnám hogy az ottani árak az ottani fizetésekhez vannak....
Én még azért mentem Ausztriába, ami itthon nem volt kapható...Boldog 80'-as évek, hoztuk a fagyasztószekrényt a Dacia tetején, meg a videómagnó is onnét jött.....A 630-as Slavia meg Csehszlovákiából. De már se Csehszlovákia, se Schilling......
Se Szovjet laktanya, ahol benzint adtak pálinkáért..... -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #87010 üzenetére
Én ezt vettem, a gyártó oldalán ugyanennyibe kerül, hazai bolotban ki sem írják az árát, a fekete, cipzár nélküli változat 46k.
A hátizsákom ugyanettől a gyártótól van, 4,5 éves, mai napig kifogástalan állapotban van. Helyette nyomják fele-harmad áron az MFH és hasonló cuccokat, amik 6-12 hónap alatt szétmennek.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Tamás9x
őstag
válasz Zoli bácsi #87008 üzenetére
Még lehet jól is jársz, mert a tél, az uborkaszezon, még akciók is lehetnek, ahol ki tudsz fogni egy HJC, vagy akármiylen kifutó bukót, ott már megérné bekalkulálni az utazást. Főleg ha épp arra visz az utad egy jól szervezett körút alkalmával. FB csoportokban rá lehet kérdezni hol a nagyobb kínálat jelenleg és van e valakinek ismerőse, dolgozói kedvezménnyel elég jól lehet járni.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
lassan esedékes lehet sokunk számára a téli tárolás.Most idén először fog velem is megesni, hogy kinti körülmények között fogom tárolni a mocit.
(Idén nem akarok összeveszni a közösképviselővel a társasházban és ez a moci elég széles ahhoz, hogy ne is férjen be a pince-folyosóra)Ameddig lehet, addig fogom azért használni, de ha leesik majd az első hó, kénytelen leszek álomba küldeni a gépet.
Az akksi kivételén kívül érdemes még valamit csinálni?Azt vettem még észre, hogy hiába van ponyva alatt, mikor lehúzom róla, sokszor párásak a műszerek. Kéne egy új ponyvát venni? Vagy néha el kéne róla távolítani, hogy ki tudjon szellőzni? Vagy ponyva sem kéne?
Nyogo: egy személyes kérdés itt a közösben. Te nem vetted észre, hogy a 4. fokozatot néha nem akarja egyből bevenni a keeway?
Nekem az 5000 km alatt az jött le, hogy hidegen a kettest veszi nehezebben (az egyest tovább kell pörgetni, hogy megegye) valamint a negyedik fokozatot van, hogy csak másodjára veszi be. (mikor kapcsolni akarom, egyáltalán nem mozdul meg a váltókar, mintha betont nyomnék)Sziasztok!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #87013 üzenetére
Teli tarolas: tudod amikor megvettem, direkt azt volt a celom, hogy megnezzem mennyire valos a sok kritika a markaval kapcsolatban, hogy fel ev utan rozsdasodik minden, stb.
2 telet szandekosan kint toltott a parkoloban ponyva nelkul: a ket rendszamtarto csavar lett vakrozsdas egyedul, ami utolag kerult bele es nem rozsdamentes.Szoval akksi kivesz, tankot csurig toltod 100-assal, vagy 95+uzemanyag stabilizator adalek, kulonben tavasszal amig ki nem fogy belole, pruszkolni, durrogni fog mint valami nyitott dobos sportgep 😃
Valtas erdekes. Nekem a kettest vette nehezebben neha a gyari olajjal, illetve amit markaszervizben elso szervizkor raktak bele. Most hirtelen meg nem mondom mit raktam bele nyar elejen, ezzel megszunt. Kivancsi lennek mit es milyen viszkozitasut/milyen api besorolasu olajat raktam bele, de nem Motul 5100-at amit elvileg a szervizben. Illetve az is kozrejatszhatott, hogy a szervizben kevesebb olajat toltottek bele mint kellene, nem szabad a kis oldalso ablaknak hinni, ami a deknin van, ott aszerint toltottek fel es meg is gyoztek rola, hogy hulyeseget ir a manual, mert azt kell nezni. Ha azt nezed, akkor kb 2 decivel kevesebb megy bele, mint kellene…1 liter koruli mennyisegnel az azert jelentos.
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #87013 üzenetére
Ponyva: véd a portól, direkt csapadéktól. Viszont az alatta megrekedő levegőből lecsapódik a pára. Én az ülésre vettem csak ponyvát, hogy az ne ázzon át, illetve állatok ne karmolják ki, vagy ne égessék meg cigarettacsikkel.
Ha hosszabb tárolás, megfontolnám, hogy ami könnyen mozdítható róla, azt leszerelném. Ilyen például a két tükör, be is fér a csomagtartóba az ülés alá. Esetleg a kulcsnyílásokat leragasztani fekete szigetelőszalaggal.Ha az idei is olyan lesz, mint a tavalyi tél, akkor Budapesten 2-3 alkalommal fog esni úgy hó, hogy annak összesen 1 hétig lesz valami látszata. Nekem november közepére ígérték a rendelt motoros kabátot. Elvileg egy nyári kabát béléssel, de az az érzésem, hogy egy magas nyakú kardigánnal nekem télen is élhető lesz. Ha így van, akkor lehet, beruházok még idén egy téli kesztyűre. Tucanot erre a robogóra már nem veszek, megvárom a következőt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Zoli bácsi
őstag
Én le szoktam a gumi alkatrészeket kenni glicerines vízzel. Már említettem itt többször a receptet, gyógyszertári glicerin (Azt hiszem 700ft volt egy kis üveggel, minap vettem) felhigítva vízzel 3-5szörösére.Elég egy fél decit csinálni. Egy csepp permetezéshez használt tapadót teszek hozzá, tökéletesen elegyedik.
Ülésre, gumiabroncsok oldalára, teleszkóp szimeringekhez..Meg műanyagra is jó.
Ezt téli leállítás előtt mindig megcsinálom.
Idén annyit változtattam a "recepten", hogy kevertem bele kevés babaolajat is. Látszólag a gumiknak is teljesen jó, a műanyagokat is újjávarázsolja, még a kopott matt fekete sisakom is újjászületett tőle.
Persze jó alaposan lemosom először, magasnyomású mosó (Max 60cm!!!!) forró vizével kimosnám a koszt a nehezen hozzáférhető helyekről (Sárvédő belseje) Majd szárító próbakör, üzem melegre hajtva.
A fényezett részeket waxal áttörlöm. adok a lámpabúrának, tükröknek is, pergeti a vizet utána.
Teletankolom 100-as benzinnel, a benzinhez öntök kevés 2T szintetikus olajat (MOL Sprint 2T van itthon) ez elvileg stabilizálja a benzint.
Tavaly két kupakkal a tankhoz öntöttem, idén deci benzinben feloldottam a 2T olajat, így öntöttem a tankba. (Jobban oldódjon) Fém tanknál szerintem pláne érdemes megcsinálni ezt a kis olaj bekeverést az üzemanyagba, a rozsdától is véd.
Zárakat zárolajzóval megkenem, forgó-csúszó részeket (Kitámasztó ahol forog) olajos spray-vel megfújom. Tökéletes ide a WD40 szerintem, véd a rozsdától, kiszorítja a vizet, és kissé ken is.
Akkut kiszerelem, kb 2 hetente töltögetem. Havonta a kerekeket odébb forgatom, ne egy helyen kapja a nyomást. Nekem van garázsom, LIDL-es ponyvával takargatom. Hátsó dobozt, tükröket leszedem, egyszerűbb takargatni, meg úgy érzésre fele a méret.
Amúgy....Ha nagyvárosban, társasházban laknék, télre valami parkolóházban bérelnék helyet. Esetleg más motorosokkal összeállva garázst bérelnék, egy autó garázsba 5-6 motor simán elfér. A kültéri tárolást végső esetre hagynám. Ha mégis ez lenne, megcsinálnám tárolás előtt a fent leírt rutinműveleteket, aztán valami nagyobb lepedővel letakarnám a gépet, erre rá egy vízlepergető, légáteresztő ponyva..Aztán a ponyvát rögzíteném, hogy ne sikálja a szél a motor fényezett részein (A lepedőt egyrészt emiatt tenném alá).
Aztán télen amikor pár hetente van száraz idő, 10+ fokkal, előszedném, akkut betenni 2 perc, és mennék vele egyet, üzem melegre járatnám, aztán ha lehűlt, visszetenném a ponyvát.
Én így csinálom, vagyis csinálnám. -
Zoli bácsi
őstag
Még annyit szoktam téli leállás idejére elvégezni, hogy paprika formára hajtott olajos ronggyal a kipufogót bedugom. Régebben azért szokták ajánlani, hogy ne menjen be a pára a hengerbe. Én inkább attól félek, hogy a télre menedéket kereső rovarok ne másszanak be.
Ha elfelejti az ember a rongyot, akkor sincs gond, indításnál a kipufogógázok kilökik. -
Tomi13
aktív tag
Sziasztok!
Munkába járós (Bp.)kis 50-es robogót szeretnék venni, ebben kérném segítségetek!
Eddig egy 300-as nagy robogóval jártam (Kymco Downtown), de azt eladtam mert fölöslegesen nagy és nehéz volt nekem a városba. Jelenleg a 2T vs 4T döntés előtt állok, olvastam ilyet is -olyat is ezzel kapcsolatban. A 2T-vel csak egy gondom van, hogy hangos, a 4T-re meg azt mondják lassú. 2T-ből Honda Dio-t, Yamaha Jog-ot, 4T-ből Kymco Agility-t, Suzuki Lets4-et nézek. Illetve még felmerült az elektromos robogó is, de ott a 45 km/h-s tiltástól félek, mert ugyan nem akarok száguldozni, de azért 50-55-t jó lenne elérni, főleg mikor a Hungárián megyek.
Mit javasoltok? -
Zoli bácsi
őstag
válasz Tomi13 #87019 üzenetére
Mivel írod hogy mivel jártál, remélhetőleg van nagymotor jogsid. Szerintem is egy 125 4T az egyik megoldás.
Ha azt nézzük, hogy a 2T 50-es motor bevághatja a 4L-t, sőt...Szerintem a várható üzemanyag árak miatt nem alternatíva. Esetleg akkor, ha közelre jársz, és 1 tank egy hónapig kitart.. Mivel motorokat nézegettem, dobálja fel bőszen a FB Marketplace a hirdetéseket. Pont most dobta fel a Piaggio új elektromos robogóit, a Sárvári kereskedő szerint 80Km/h végsebességet tud a legfejlettebb. És nincs rá regadó.
Szerintem ez lenne a másik alternatíva. Persze, tudom, ez új..Valami jó kis állami támogatás kéne már csak (Szerintem nem lesz, bajban vannak, de nem idetartozó téma).
Használtan amit láttam villanyost, majdnem új árban adják. Persze fiatal, párszáz-párezer km-t futott Socco-kat láttam.
125.ös üzemeltetési költsége...Pont előttem van a biztosítási csekk, éves szintem 5500ft kötelezőt fizetek, B2 Bonus/Malus rendszerben.A kismotoré sem lehet sokkal kevesebb.
Ehhez jön a súlyadó, szintén pár ezres évente. Már csak a pár éventi műszaki vizsga van, egy karbantartott gépnél nem lehet érvágás....És ennyi.
Cserébe fel lehet hajtani fizetős útra, lehet utast vinni, nem fogják mérőpadra állítani a rendőrök az út mellett..És a legfontosabb: Látják az autósok hogy rendszámod van, nem éreznek késztetést arra, hogy mindenáron megelőzzenek, mert tudják hogy tartod a forgalom ritmusát. -
Tomi13
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást!
Jogsim van nagy motorra, ezzel nincs gond
Az üzemanyagár illetve a fogyasztás nem annyira befolyásoló tényező a választásban, mert csak nyári szünetben használnám, napi 2x 15km-re, szóval nagyon max 2000km kerülne bele, de valószínűleg még annyi sem.
Nézegettem eladó Honda Pcx 125 -t, de teljesen írreális áron adják őket, egy 2013-2015-ös évjáratért annyit kérnek, mint a zsír új 0km-es Pcx árának 70%-a. Felmerült, hogy egy újat kellene venni, de annyit nem szánnék arra, hogy nagy ritkán mászkáljak vele.
A Kymco előtt volt 125-ös GT Vespám, azt szerettem, csak állandóan szerelni kellett és meguntam.
Ráadásul fontos tényező a robogó mérete is, mert elég szűkös a kocsibeálló így a minél kompaktabb méretűt keresek, hogy ne kelljen kínlódni vagy meghúzni a kocsit.
A Soco-kat nézegettem, nem lenne rossz, főleg hogy keskeny és nincs 45-nél szabályozva, viszont vegyes dolgokat olvastam a hatótávról illetve a használtak elég drágák az újhoz képest.
Szóval nem tudom mi tévő legyek -
suste
veterán
válasz Tomi13 #87023 üzenetére
Az új PCX most már kb 1,4M mire nálad van. 7-800 körül kapsz már jó használtat. Vagyis inkább 50-60%-on. Ami teljesen reális szerintem. Ahogy minden más, a robogó árak is elszabadultak. A jó 50-esek sem olcsók már, és Bp-re inkább 125, főleg hogy jogsid is van. Még esetleg 150-est is néznék a helyedben, mert az kevésbé keresett, így lehet kedvezőbb árú lesz ....
-
FeniX-
aktív tag
válasz Tomi13 #87023 üzenetére
Szia, fel szoktuk azt is "ajánlani" alternatívaként, hogy bringázzon az illető.
2x15km az 1-1 óra alatt - kis felkészültséggel, kondival - kényelmesen teljesíthető.
Persze nem tudom, hogy ahova érkezel, ott van-e lehetőség és mód pl. lezuhanyozni, sem azt, hogy milyen körülmények között kell tekerni. (Vegyes, autóút, járda, stb.)(Anno nekem sikerült kifejlesztenem egy általam csak 'kínai stílus'-nak nevezett tekerési módszert, ahogyan 'ők' tekernek a 4 tigris piacnál a kőbányain, hogy meg sem izzadtam, mire beértem.)
Visszatérve, a 125-ös - nem vespa jellegű robogókat - általában egyszer karbantartási jelleggel átnézi a szerelő és csak szíjat, olajat kell rajtuk cserélni, meg fékbetétet, max gumit, kb. semmi több. De ez már nagyon felkészítő jellegű. Ha ilyen kevés km fog belemenni, mint mondtad, valóban talán a bringának lenne a legtöbb értelme.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #87025 üzenetére
A Hungáriára keres robogót. Magas padka, sűrűn vannak kereszteződések, zajos is, a járda, átkelők állapota helyenként eltér a kívánatostól. Szerintem csak az használja a biciglit közlekedésre, akinek a robogó nem alternatíva (jogsi, pénz, tárolási lehetőség nincs).
A 15 km-t robogóval le lehet tudni kényelmesen 30 perc alatt az 1 óra helyett.suste: 125 ccm helyett mehetünk picit lejjebb is: Suzuki Address 110 ccm, de keskeny a gép és nagy a kerék.
De igen, a B125 jogsi óra a picivel 125 ccm feletti gépek árazása felborult. Már kell a drágább jogsi, de teljesítményben nem releváns a különbség.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #87026 üzenetére
Némileg jogos, amerre én járok, ott van bringaút/gyér forgalmú járda.
Csak azért javasoltam, mert mintha azt írta volna, hogy ~2000 km-re akarja használni és csak a nyári szünetben. Azért meg kár elkölteni 6-800.000 Ft-ot. -
mumtaz
senior tag
Üdv.
Csak beböffentek, hogy Szeptember 12.-e óta se kép, se hang, hogy mikor érkezik meg az Airsaltól a csere dugattyú.
Akkor reklamáltam és kaptam is visszaigazolást a "rendelésről". Na azóta semmi. Idén már nem robogózunk. Maximum tesztelés/beállítás szinten.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Zoli bácsi
őstag
Múltkori bukósisakos történethez:
Azt mondta az asszony, menjünk el Váchartyánba, szeretne egyet csavarogni.... (Hatósági áras benzinnel) Megnéztem, ide 221km.
Megnézem ezt az ajánlott sisakot, nem tudom ki ajánlotta múltkor, betettem a kedvencek közé: [link]
Meg ugye ha kicsi lesz van náluk 3XL méret is.
Legalább megpróbálgatom, csak találok valamit a ló fejemre....... -
Topikgazda
válasz Rivaul #87029 üzenetére
Ezt akartam én is kérdezni tőle...
Emlékeim szerint talán az sracing-től.Ha onnan rendelte ha nem, én egyébként már a nem ajánlott kategóriába sorolnám lassan őket az miatt, amiket művelnek mostanában. A tulajváltás óta a színvonal zuhanóesésben van náluk. Régen amikor sok robogót csináltunk havi szinten több százezret is elköltöttünk náluk, ezáltal természetesen volt kedvezményünk nekünk is mint sokaknak. Elvették, mindenkitől.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #87031 üzenetére
Pont miattuk kérdeztem. Még egy ilyen bunkó, tróger brigádot mint azok... Amik kint vannak akcióba, nem adják oda csak rendes áron, ha meg mered kérdezni hogy miért, rádb@sszák a telefont. Tele van panasszal a net miattuk. Régen én is sokat rendeltem tűlük, aztán valami megváltozott. Ezek szerint a tulaj. Csak gratulálni tudok nekik.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #87033 üzenetére
Az új dugó az SPD-n keresztül jön, mert az sracing-nél (részben az én 3-4 évvel ezelőtti Airsal szállításom miatt) már nem rendelnek az Airsal-tól. Akkoriban volt az, hogy 3 hónapig vártam a hengerszettre.
Egyébként nem tudom, ki volt a tulaj az sracingnél (gondolom a vékony srác). Aki most ül a pult mögött, Ő ott volt korábban is. Vele jóban vagyok. Neki is volt Jetforce-a . Ő lett az új tulaj?
Rivaul #87029: Üzbegisztánból Kubán keresztül. Most bányásszák hozzá a Bauxitot, de a szállítási nehézségek miatt lehet egy fennakadás a szállításban.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
-
Rivaul
addikt
Technikai kérdés. Jó az alapjáratom hidegen, melegen. Viszont éjszaka vagy hajnalba, már kapcsol a szívató. Úgy hajtja a motort mint az állat 1-2 percig. Hogy tudom visszább venni? Mindig manuálisom volt, így ez kimaradt.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Debilon
addikt
válasz Rivaul #87037 üzenetére
Ennek így kell működnie, dús keverék amíg meg nem melegszik kicsit, máskülönben meg fulladna gazadasra hidegen
Elvileg ha ilyenkor adsz egy kis gázt kézzel akkor visszább vesz (people s50 ilyen ahogy észrevettem)
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
válasz Rivaul #87039 üzenetére
Lehet állítani rajtuk, van egy menetes rész.
szerk. Jól látod, az nem normális ha annyira pörög. Sok ilyen esettel találkoztam. Csak az a baj, hogy a legtöbb ilyen azért szokott lenni, mert valahol falsot szív, pont a szívató fentebb megnevezett menetes részén (repedt stb).
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
Köszönöm. Nem hiszem hogy túlságosan szeretné a henger ezt a hidegen reptetést. Főleg hogy én egész télen használom heti 5-6 napot. Akkor szétszedem holnap és átnézem.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
csudri
őstag
Sziasztok!
Ha valaki életében nem robogózott még, életében nem szerelt kb semmit, mivel érdemes kezdeni?
A nagy szerelmem mindig is a 2T Vino volt illetve a Suzuki Verde, de egyik sem mai darab, a választék is gyér. Egy barátomnak van egy Yamaha Mint, akár az is jöhetne. -
FeniX-
aktív tag
válasz csudri #87043 üzenetére
Szia, örök kérdés, hogy hol akarod használni.
A yamaha mint-nek szerintem kritikán aluli a kicsi kereke. Kicsi és vékony is. Az úthibákon maximálisan elvérzik, pláne ha a sofőr 45 kilónál nehezebb, akkor az úgy "totál off" ...Nagykerekűt szoktunk ajánlani és olyan típust, amiből sok van.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Rivaul #87045 üzenetére
Terhelhetőség 70 kg.... [link]
Tessék mondani, felnőtteknek is van...?
Tisztában vagyok vele, hogy a közel 2 méteremmel meg a 120kilómmal nem vagyok átlag. De az is biztos, hogy egy átlag magyar felnőtt felöltözve, sisakkal, kulccsomóval a zsebben, esetleg hátizsákkal messze nem fér bele ebbe.....
Amúgy nekem nem tetszik. -
Rivaul
addikt
válasz nyogo83 #87047 üzenetére
Egyébként én is elsőre azt hittem hogy ez valami roller, holmi fura kiegészítő üléssel. De ahhoz a 75kg önsúly kicsit marcona lenne Nagyon elborult. A teherbírás meg szintén vicc. Én nem vagyok egy nagydarab pali, de menetkészen alig hiszem hogy valaki beleesik ebbe a 70-be.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!