-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mocsanisi #13695 üzenetére
Az istenért sem szeretnék fórumon keresztül motort javítani, mert úgy nem lehet.
Én előbb gyanakodnék arra, hogy a variátorodnál vannak gondok. Ha jól írtad le a problémát és én is jól értettem akkor a variátorcsap. Megszorul rajta a variátor és tulképp nem tudja visszarángatni a szíjadat a hátsó szíjpálya. Emiatt a nyomaték ami a főtengelyeden van, nem képes feljebb tornázni a fordulatot, mert rossz az áttétel.
A legutolsó dolog lenne maga a blokk amire gondolnék, pláne gyertya mert simán beindult. Karbira sem gyanakodnék, mert simán beindult.
Inkább hozzáértőhöz vigyétek, mert ezek is csak tippek, amiket én írok és egyáltalán nem biztos, hogy ez a baja.
Ha az a baja, amire én gondolok, akkor a variátorhoz is kellene célszerszám, hogy levegyétek, de miután leveszed és semmit nem csinálsz, csak visszarakod, működni fog. Egy ideig. Aztán megint ezt fogja produkálni, mert a csap szinterbetétje (az ékszíjpályában, vagy variótárcsában van a betét) ki van kopva, és nem keni önmagát, ezért megszorul a varió. Ha nem szinterbetétes, akkor is valami miatt megakad a csapon a tárcsa. Szerencsésebb lenne, ha a röpsúlyokkal lenne baj, de olyat én nem láttam, hogy attól beakadna a varió. Ettől függetlenül nem mondom, hogy nem történhet meg, mert lát az ember olyanokat, hogy nem is gondolna rá... Az is lehet hogy a csap berozsdásodott, mert valakinél sokat állt a robogó, vagy valami van a felületén amitől a variótárcsa megakadhat, de akkor az már előjött volna többször is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz dave93 #13699 üzenetére
Nálam alapszabály; kép nélküli hirdetést meg sem nézek, nem is veszem a fáradtságot, h felhívjam, vagy írjak neki.
Rendszámosat akarsz ugye? Mondjuk én 200k környékét írtam, ebbe persze beletartozik a 180 is, de a 220 is.
Liberty-ket is láttam már ilyen árban korrekten.
mod.
Jé, egy Persu itt is.
Igen el voltál tűnve motorosból is egy ideje.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz runner 125 #13705 üzenetére
Inkább a max 180 felé hajlok. Őszintén szólva nem hatalmas túrákra lenne ez nekem, csak a külvárosból berohangálni a belvárosba ügyeket intézni, bizniszelni, túl drágát nem akarok, mert ennyire nem lenne kihasználva, kocsi is van.
Az 50 köbcentis viszont nekem kevés, 80-90et tudjon utazni a gép, barátomnak 70es Piaggio NRG Sportja van, de nekem az se lenne elég, mert annak 80 a vége, nem az utazója.
Újabb kasznis Leonardo-m volt, (nem az ST) azzal tökéletesen meg voltam elégedve.
Ma felhívtam egy régi kasznis Leo-t, de nincs meg mind a 3 külföldi papírja így felejtő.
Az említett SR 125öst meg megnézettem rokonommal aki ott lakott a motortól 3 km-re, de sajnos az is felejtő, olajfoltok, karcok vannak, nehezen indult, stb.
Jelenleg ismét várok, és 2 óránként végignézem az összes oldalt -
runner 125
nagyúr
válasz dave93 #13706 üzenetére
Normális, használható, költségmentes motort a következő árakon (persze csak saccolás) lehet vásárolni;
50-es: 200k-tól.
100-as: 180k-tól
125-ös: 220k-tól (rendszámosra gondolok)
250-es: 360k-tólEzek tényleg csak sacc - átlagolt - árak, amikkel találkoztam a használtpiacon. Jó vétel mindig akad, de az viszik fél órán belül.
Nézni kell sűrűn, ez a titka és előbb utóbb össze fog jönni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #13698 üzenetére
Nekem nem kell ezt bemutatnod. Anno egy ugyan ilyen sz..rt (már elnézést) vettem meg. Kellet még rá költeni egy kicsit...
-
őstag
válasz runner 125 #13707 üzenetére
Elhiszem, nézem is
Most találtam egy ilyet erről vélemény/ tapasztalat? Nem is láttam még ilyen motort... [link] -
mocsanisi
senior tag
válasz runner 125 #13696 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a választ vastestvér Meg lesz nézve minden.
Gergello: Foggalmam sincs. Szerintem ezt nem lehet megállapítani, mikor megnéztük pöccre indult, minden működött rajta, szépen húzott, szép hangja volt. Most szerintem ennél többet nem tudtunk megnézni, mert azért mégsem kaphatjuk darabjaira ott a tulajnál hogy tényleg minden stimmel-e. Kicsit zsákbamacska dolog, én meg most megszívtam picit. Mind1, nézzük a jó oldalát megtanulok valamilyen szinten motort szerelni. Az a mákom hogy felettem lakó srác autószerelő, az apja is ért a dolgokhoz, meg van itt még 3 motoros srác akik értenek hozzá. Ezzel a csapattal szerintem már csak sikerül megoldani a gondokat.
persuader: Neked is köszönöm a választ, csak szerelőtől írtózom mert elviszem, nézegetik kicsit és már is 10K-nál járunk pedig semmit se csináltak...
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #13701 üzenetére
Probléma leíráshoz még annyit hogy olyan mintha dadogna... Szóval nem azt a hangot hallod hogy züüüüüüüüü hanem hogy püpüpüpüpüpüpüpü csak nagyon gyorsan. Ezzel egészíteném még ki. Jah és hidegen eléggé nehezen indul, de ha egyszer beindult utána minden leállítás után pöccre, még ha ideje se volt a motornak bemelegedni...
Gergello: Jah sajnos az a gond hogy szerintem én is sokat fogok még szívni vele, meg sok pénzt fog még ez benyelni, aminek nagyon nagyon nem örülök...
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mocsanisi #13713 üzenetére
Mielőtt elfajulna a dolog. Tényleg semmi értelme, hogy mindenféle hangutánzó szavakkal bemutasd a motor járását. Így ezt nem lehet. Semmit nem lehet ezzel kezdeni. Még a hiba körbelövését se. Egyszerűen én egy tipikus hibát írtam, ami elég gyakran előfordul. Ha nem akarsz magaddal kiszúrni, akkor elviszed olyan emberhez, akinek megvannak a célszerszámai, ért hozzá, különben a házi barkács sokba kerülhet hosszútávon.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #13714 üzenetére
Akkor fordítsuk meg a dolgot. Ki tud pesten megbízható, nem lehúzós, szerelőt?
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz mocsanisi #13715 üzenetére
Óóóó hogy ba**ná meg a jó... Most vagy én vagyok a hülye, vagy hiányzik a légszűrő a motorról. Na jó én komolyan visszamegyek az eladóhoz és beverem a pofáját... Lehet akkor hogy megvan a probléma oka... A kérdés hogy mi csesződhetett szét így. Úristen hogy lehettem ekkora hülye
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
runner 125
nagyúr
válasz mocsanisi #13716 üzenetére
Ezek szerint el volt öregedve a légszűrőcsonk és leesett, vagy nem volt rajt a bilincs. Nem érdemes visszamenni, 2k-ért vegyél rá egyet.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
mocsanisi
senior tag
-
Eagl3
veterán
Szükségem lenne pár infóra srácok.
Kellene nekem gumi, első hátsó. Ha jól tudom az ET4 -es Vespa kereke 10", de nem egyforma az első és hátsó gumi. Tudja esetleg valamelyikőtök, hogy mi a pontos méret? Illetve ha tudnátok jó gumit ajánlani azt megköszönném.
A másik a gumi nyomás, mennyinek kell lennie? -
runner 125
nagyúr
Vaz, kimész aztán megnézed mi van ráírva.
Michelin Pilot SC, ez egy frankó gumma, puhább keverék - hamarabb elfogy, de nagyon jól tapad. Vagy robogóra a Heidenau gumikat is dicsérik.
Márkát vegyél.., itt nem számítanak a tized másodpercek, így lényegében mindegy, h Pirelli-t, vagy éppen Bridgestone-t raksz fel."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Eagl3
veterán
válasz runner 125 #13722 üzenetére
Kb 10 km.-re van tőlem jelenleg a robi.
-
Eagl3
veterán
válasz runner 125 #13722 üzenetére
Metzeler ME 7-teen, ez lesz.
-
runner 125
nagyúr
Elsőbe 2,0-t, hátsóba rakhatsz 2,4 bar-t is.
Az első 100/90 - 10", a hátsó 120/70 - 10".
Méret infó itt. (Úgy nézem ebből az ET4-ből is két típust jelöl meg, de az első méret az mindnél ugyanaz, a hátsó az egyiknél 130 széles, nem 120, de szerintem erre is felfér a 130-as gumi.)
Plusz egy kis olvasmány, csak neked, csak most. Remélem kielégítő.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Eagl3
veterán
válasz runner 125 #13726 üzenetére
Köszönöm szépen, közben megtaláltam én is ezt az oldalt és ezért is esett a választásom a Metzeler ME 7-teen -re.
A Heidenau K58/62 Racing rohadt drága és a teszt szerint ugyan azt tudja mint a Metzeler, csak kevásbé kopik.MOD: most Pirelli van rajt ha jól emlékszem, de a hátsó már eléggé kopott.
Én a 120/70 - 10 -et rendeltem hátra... első meg 100/80 - 10
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Nem tudom, ezen infó szerint az első 100/90 10-es, de ezt a két féle méretet találni mindenhol.
Volt nekem annó egy frankó táblázatom, "robogó adatbázisként" futott, google-ban rákerestem, itt is van. Azt javaslom szedje le mindenki, nagyon sok hasznos adat és infó van benne!
Ahogy nézem a tiéd már Leader blokkos, szal a hátsó tutker 120/70 10-es, az első itt is 80-as magasságot ír, bár én azt mondom, h semmi veszteni valód nem lenne, ha a 90 magas gumit vennéd. Sőt, nagyobb lesz a kerék átmérője - jobb egyenesfutás, jobb 'kátyuelnyelés".
mod.
Múltkor már nekiálltam megírni az első hozzászólásba szánt, " Tanácsok robogó, kismotor vásárlása esetén" irományt, majd Persu segítségét/jóváhagyását is kérem a végleges leírásról. Bízzunk benne, h sokaknak segít majd. Amint lesz időm összehozom.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Eagl3
veterán
válasz runner 125 #13728 üzenetére
És honnan tudod, hogy leader blokkos az enyém? és ez mit takar?
-
runner 125
nagyúr
Az első ET4-eket '96-tól-'98-ig gyártották, utána ment bele a Leader blokk - elterjedtebb nevén "Piaggio blokk".
Excel táblát leszedted? Abban is bent van.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
válasz runner 125 #13728 üzenetére
Hát igen az nem ártana, nekem már sajna késő Na mind1 csak előlre menni, siránkozással semmit se érek el
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #13728 üzenetére
Oh király ez a táblázat Ha bár már nem vok robogós, de lesezdtam, ki tudja még, jól jöhet
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #13728 üzenetére
Segítségemet adom szívesen, jóváhagyásomra nincs szükség, te is bőven elég vagy hozzá szerintem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tothgera30
Ármester
Holnap beugrok a szerelő teamhez és "szakállas Jonnyhoz", megnézzük a kompresszort, valószínűleg az lesz a bűnös, vagyis reménykedek benne, mert akkor még olcsón megúszom és sokáig üzembiztos lesz a kis gépezet. Ma pedig nagyon megtetszett egy Runner, faternak is tetszik, ha eladnánk az NRG-t valószínűleg ilyen lenne belőle (bocsesz, karbis SP), mert az Aerox/SR kényelmetlen/kicsi neki, mindkettőnél hátra kell húzni a lábát és beüti az idomba, az ülés meg kemény és ő se lesz már fiatal, egyre többet nyavalyog.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz dave93 #13735 üzenetére
Ez miért annyira jó vétel?
Teljes idomosat old SR-ből már 90-100k környékén már kapni.
_Kb 4-5 óra munkám van benne, de összehoztam egy talán érthető, első hozzászólásba szánt irományt. Persunak átnyomtam privátban, vele még alaktok rajta, s aztán Daywalker -rel publikáltatom.
1280x 800-as monitoromon pontosan 6 monitornyi írás lett. Pontosan 9534 karakter szóköz nélkül.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz mocsanisi #13715 üzenetére
[link] Jövő héten szerintem fel is keresem, mert nekem is van némi gondom a gépemmel, ma este egy kicsit szétkaptam, jól nézett ki. De sok értelme nem volt az egésznek, csak ismerkedtem a cucc felépítésével. (Meg kizártam egy-két hibaötletet, hogy mitől lehet, hogy csúnyán ledadog, ha olyanja van. Igazából a korábban beírt kis akadozásos történet "fajult el", szóval én mondtam, hogy nem lehet lesz*rni, ha valami nem megy tökéletesen, abból előbb-utóbb szívás lesz.)
-
őstag
válasz runner 125 #13736 üzenetére
A szmájlival próbáltam ironikus lenni, de ezek szerint nem sikerült
Szóval szerintem undorító ez a motor...: -
dJ Peer
aktív tag
Na hát megvan az első defekt is...:/
De legalább kipucoljuk a kipufogót, még az is jelent egy kis teljesítményjavulást
Meg állítunk a féken, és akkor már csak az első fékbetét kell kicserélni
Apropó, nincs valakinek Malaguti F12 első fékbetét? -
Motaba78
őstag
Gilera runner-en mennyire javítható a zsíros első teleszkóp, ha esetleg úgy alakul, hogy javítani kell ? újonnan valami horror árat kérnek érte.
(átalakítás megoldható ha úgy alakul, munkahengereket gyártunk a cégnél) -
Daywalker
addikt
Első hozzászólás frissítve runner 125 tippjeivel, robogó vásárláshoz.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Motaba78
őstag
válasz runner 125 #13742 üzenetére
a maxi olajoson mit értesz, pontosan ?
-
r-chee
őstag
Nagyon gondolkodtam rajta, hogy veszek az NRG-mre a gyári kipufogó helyett mást, amitől jobban is megy majd a motor, lévén nincs katalizátor, ami valamennyire visszafogja a motor teljesítményét.
Nézegettem ilyen-olyan websopban, megnéztem YouTube-on az adott kipufogóról készült hangtesztet, több motorra felszerelve is. Azt kell, hogy mondjam, ezek a visszahajtott, hangtompító dobbal ellátott kipufogók baromi gagyi, s egyben idegesítő hangot adnak ki .
Példa: Polini evolution 10
Saját, gyári kipufogó hangja: LINK
Az itt hallható, középmély hang kellemes, nincs fazékhangja a motornak.Ezek után felmerült bennem, mi lenne, ha kioperálnám a katalizátort a gyári kipufogóból, s lehegeszteném az un. szekunder levegőcsövet. Felejtős művelet, vagy dobna ez valamit a motor végsebességén, esetleg gyorsulásán? Ha dobna, ki lehet ütögetni a kereámiát a dobból, vagy fel kell vágni, mert speckó kialakítása van belül? Hangja nem lenne a művelet után ugyanolyan gagyi, mint a fentebb linkelt első videóban?
üdv.
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Motaba78
őstag
válasz r-chee #13746 üzenetére
általában szokott lenni valamilyen szövet is a dobokba, ha azt nem szeded ki, akkor elméletileg nem lesz "olyan" fazék hangja.
De én semmiféleképpen nem cserélném a malámon a gyári dobot, nekem nagyon tetszik a gyári dob hangja, ha gondolod felveszem a hangját, és megosztom itt.
Mennyit megy, hogy esetlegesen többet szeretnél tőle tuning nélkül ? (a malám kb 75-80 a vége teljesen tuning mentes állapotban), szerintem egy 50-es tuning néküli robogónál bőven elég, a tartós 60-65km/h, de lehet, hogy csak én vagyok így vele.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz r-chee #13746 üzenetére
Egy Leo Vince TT-t, ZX-et, Gianelli Extra-t vagy Reverse-t szerezz rá és Polini Speed Control-t, vagy Malossi Multivar 2000-et és meg fog indlni a gép. A gyári kipufogót felesleges barkácsolni, csak romlani fog a teljesítménye, a hangja lehet megnő, de visszafogja majd a gépet, így egy nyitott sportpufót ajánlok, azt ki lehet égetni ha gondolod, de akkor veszett hangos lesz.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz r-chee #13746 üzenetére
lehet hogy gagyi a hangja, de egy adott fordulaton jóval többet tud, mint a gyári,
A hozzáállásnál érzek egy kis hanyagságot.
Én speciel imádom a 2 ütemű hangot., ez legyen az én bajom, de egy kipuff cserével hogy akarsz nagyobb erőt+nagyobb végsebességet?
A gyári kipuffod megfelel egy sor előírásnak, környezeti, zaj szennyezési előírások. Ezért "gyenge" a motor. Ezeket ki kell iktatnod, hogy előcsalhasd az emiatt elhagyott főtengelyen jelentkező nyomatékot.
Ez a sportkipufogó kiváló ehhez, de megbolygatja a blokkot. egy adott fordulaton nagyon jó lesz a hengertöltöttséged, de ezen kívűl rosszabb. Ehhez a fordulathoz kellene belőni mind a kuplungod nyitását, és a variótárcsádat is, hogy mindig ennek közelébe legyél + a karbit is át kell fúvókázni, hogy ne ragadjon meg a dugattyú ugye. Nagyobb fogyasztással is fog járni ez az egész, mert egy magasabb fordulaton fog üzemelni a motorod. Az alkatrészek is jobban kopnak. Ékszíj stb.
így lesz végsebesség és "erő" növekedésed.
Egy szimpla cserével, vagy belezéssel úgy, hogy semmihez nem nyúlsz, csak egy dugattyúcseréd lesz, amit útközben veszel majd észre.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- Politika
- Gray Zone Warfare
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Motoros topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...