-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Hali!
2004 3. havi-nem nevezném szinte újnak.
5500 mérföldet ír az eladó-ami ~8800km. (bár a kipufogó rozsdásodásából megítélve sztem több van benne..)
Biztos voltam benne h olsz import,nagyon jól át kell nézni vásárolás előtt!
Az área azért is ennyi mivel jelenleg 50ccm-esként fut. Azaz ha erre Te rendszámot szeretnél még,az kb + 130.000ft!
Üdv.M[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Már régebben írtam; az import robogók 80% -a valamilyen formában sérült gép! A britek/olasz ésatöbbi' nép sem idióták h ár alatt adják el a keletnek -pl nekünk- a motorokat/robogókat. A sérült/hiányos gépeket viszont valóban ár alatt adják!
Szóval alaposan meg kell nézni általános dolgokat; mennyire van egybe (illesztések),minden csavar egyforma-e,megvan-e minden csavar,milyen az egyenes futása,kormánycsapágyak állapota,féktárcsák mennyire vállasak (megtett km-re lehet következtetni)
H megy,jól gyorsul-e,nincs a gyorsulásban lyuk,nem fullad-e.
Pl..
A Piaggio blokkos gépek általában olaszoktól jönnek.
De ha megnézed az aprót ő is írja "olasz papírjaival.."
Megúszni,meglehet -ha nem rendszámoztatod le! Persze egy 200-as 4t-t 50-esként használni...hááát -szvsz necces. Sokkal nagyobb hangja van mint bármelyik 50-esnek. Könnyen kiszúrja a rend őre,s akkor jajj Neked.Azért vannak hasonló árakban a 125,150,180,200/50-es gépek.
De a leömlőnél,a könyök.
Persze ah fentebb is írtam; tüzetesen meg kell nézni élőben is.
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Az 50-esként használt gépekből "2 féle van" ;
-Ami rendszámohato (azaz megvannak az EREDETI/GYÁRI okmányai!)
-..és ami nem (nincs semmi papírja,csak egy adás-vételi ,ami sz@rt sem ér)
Szóval; Ha ilyen rendszám nélküli/50-esként használt gépet szeretnél venni, (bár sztem ne) akkor mindenképpen olyat nézz ami vizsgáztatható!
A papír nélküli gépek 2011-ben szívni fognak. Jön a "rendszám" az 50ccm-es gépekre is.
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hali!
Régről jön a nicknév..
Még régen az Egümotors forumán ezzel a névvel regeltem be(azóta ott már megváltoztattam..),s aztán ez maradt szinte mindenhol
Egyébként valóban volt ilyen gépem,ha visszaolvasol/használod a keresőt találsz is róla képeket.
Egyébként csak jókat tudok mondani róla,jó gépek a Runner-ek.
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hali!
Pontosan 3 féle műszerfallal jöttek ki.
A Runner megjelenésekor- ' 97-ben- a teliüveges volt a legelső típus.(nem volt felosztva karikára) Teljesen fehér hátlapja volt.
Ezzel kb ' 99-ig jöttek ki. Utána volt a váltás h hátul is tárcsaféket kaptak.
Ekkor már az újabb-osztott- műszerfallal jöttek ki. Zöld háttérrel!
..ez tartott kb 2002-3ig,utána maradt az oszott műszerfal,de fekete-fehér alappal.
Képeket sajna most nem találtam,de színek alapján eltudod dönteni )
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Jah h úgy,bocs számomra a Runner -mint fogalom az igazi 2T Runner-eket jelenti.
Ezeket annyira már nem ismerem. De azt tudom h idén volt egy váltás,ez-az megváltozott az új Runner-en is. (apró dolgok)
Az új,nagy-125-200-as - Runner-ek már mind 4 üteműek.
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
NINJA_V
tag
Hát gyakorlatilag már 3 van, ha a 2008-ast is idevesszük. VX az 125, VXR meg 200 (ugyanúgy mint a 2Tnél FX-FXR), 2008as kapott egy ST betűjelet is. Amire Te gondolsz azt 2005végén mutatták be. (nekem mint "runner" mindig a régi gömbölyű dizájnt jelenti, az új elég "fura" , lassan átmegy sportcitybe sítulsba )
Two Strokes and Four Jokes
-
runner 125
nagyúr
Nem bántásból,de szabaduljon meg attól a gépsárkánytól...
Egyébként tudnám ajánlani Egü-éket,de ez Sopron..,jut eszembe van,Dorogon is boltjuk,és szerviz is. Korrektek!
www.egumotors.hu
Üdv.M[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
Ízlések és pofonok-ki h használja.
Enyhe fékezésnél én csak hátsót "húzok",vészfékezésnél nyilván mind2 féket illik húzni.
A vállasság kialakulhat a teljesen elkopott betéttől is (azaz már a fém karistolta..) Bár 5500 alatt kizárt.
Vagy nagyon kemény betéttől, vagy fordítva; nagyon szar minőségű tárcsától..Ki tudja...lehet mindig csúsztatta a hátulját..
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
én meg vettem egy valós szervizkönyves CBRt (hondánál nem lehet könnyen csalni szervizkönyvvel)40ezer kilóméterrel.hátsó tárcsa olyan vállas volt,h majd átlátni rajta,de elől meg semmise.páran félnek az első féket használni.
robeszen meg egyszerre húzom mindkettőt,bár még ezen is sokkal hatékonyabb az első fék.érdemes együtt használni a kettőt,fékút is rövidebb,meg jobban érezni a tapadáshatárt.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
Egyszer mentem eggyel,az 70-es volt.
Önmagában bazi nehéz(nek tűnt). Egyébként kellemesen tolt,bár sztem ebből alap h 180-as..
..amúgy szép design,valóban amolyan egyveleg. Tank helyén van pl a sisaktartó."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hidegben minden motor nehezebb reagál gázadásra, nyilván egy 4t is megérzi. Én mindig járatom a 2t-t is indulás előtt, illetve a nagyot is.
Melegen is produkálja vagy csak hidegen?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Runner_fxr
Ármester
Szia! nekem volt 150-es 4t leonardom és az sem szerette ha beindítás után egyből menni akartam vele, mármint ha hideg volt előtte a motor. és ehhez még tél sem kellett. Járattam pár percig majd simán indult, ha hideg motorral egyből indulni akartam, akkor nem mindig de előfordult hogy gázadásra fulladozott. Meg jóval tartósabb is lesz ha beindítás után ketyeg pár percet és majd csak aztán indulsz vele.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Most vettem egy 4t 150es leonardot hasonló gonddal 100% hogy az automata szivató a gond legalább is nálam biztos Melegben semmi baja, télen néha benzint kell fecskendezni és csak úgy megy. Én megkérdeztem bontóban 6k. Tegnap szétszedtem a mocit, kipucoltam a légszűrőt, szétszedtem kipucoltam a szivatót. Reggel szépen indult. Délután megpróbáltam beindítani alapjárat felment majd kicsit később vissza, azaz nekem elvileg ma már működött a szivatóm. Ha holnap reggel is beindul akkor remélhetőleg meggyógyult. Ha nem akkor valszeg megveszem 6kért. Üdv
-
őstag
Hát nekem ma természetesen nem indult be, úgyhogy mégsem gyógyult meg olyan könnyen. Valószínűleg kimegyek ma megveszem az alkatrészt.
Más: 12 éves kiscsávónak kellene elektromos roller nem tudja valaki hol lehet ilyet kapni mondjuk 25k alatt?
Nyilván ésszerűbb lenne egy 50es kis robogó, de anyuka nem engedni- nem csoda.
28ért van egész jó suzuki ran, [link] 32ért valami yamaha jó állapotban .[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
-
runner 125
nagyúr
Az is lehet h le van vizsgáztatva, csak éppen a csajnak nincs motorra jogsija csak autóra és olyankor lepattanik a rendszám.
..nem egy ilyen ismerősöm van.
Vagy csak szimplán felmerészkedett vele.
Bátor.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
A következők;
"M" kategória - Moped: segédmotorkerékpár (4kW alatt)
"A1" kategória - "A1" motorkerékpár (11kW alatt)
"A korl." kategória - "A korl." motorkerékpár (25kW alatt) és 0,16kw/kg teljesítmény/tömeg arányt meg nem haladó motorkerékpár.
"A" kategória - "A" motorkerékpár (25kW fölött)
Az-az Te vezetheted mindet!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Azt azért tegyük hozzá hogy ez injektoros motor, mint a Di-tech SR-ek.
Gergello
..húzni, én?!Húzom én...130-140-es utazót lazán bírja..
..de jövőre mennie kell.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hali!
Semmi problémám nincs vele, csak néha már gyenge.
Supersport gépet biztos nem veszek, nagyon kényelmetlenek, túrázni esélytelen.
F-es CBR-t szeretnék.
Nyilván persze, ez egy sor 4-es blokk, ahhoz h meginduljon meg kell forgatni...
Gyakorlatilag a több lóerő miatt váltok...mellesleg a "sportos" kinézetű gépek tetszettek mindig is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Atomgeszi
veterán
Aerox-ból nagyon sok van a piacon. Minarelli blokk van benne, ami megbízható megy látástól mikulásig. Karburátoros nem úgy mint a Ditech ami befecskendezős. A Ditech egy jóval bonyolultabb és fiatalabb megoldás nagyon nagyon sok hibalehetőséggel és nem is annyira olyan, hogy " otthon elromlik és faterral szétkapjuk egyből rájövünk mi a baja". Ellenben fele annyi benzint nyel el mint karburátoros társa és majdnem ugyan olyan erős is. Ha veszel Ditech-et akkor csak Piaggio blokkos ditechet vegyél.
-
Atomgeszi
veterán
-
bajnokpityu
félisten
ha abszolute no tuning,csak a gyári fojtások eltávolitása,akkor a karbis sokkal jobban fog menni.ha közepesen felhúzzák a ditech-t akkor már majdnem megy úgy,mint egy fojtatlan tuningmentes karbis.ekkor fogyi meg 2.9 igy a ditech, 3 meg a gyári roxi. nekem 17es karbi,rezo, igy meg eszik 50esen 3.2 körül.cserébe ha akarom óra szerint 95,ha meg akarom jól gyorsul.
ditechnek akkor van értelme,ha a gyári teljesitmény is elég,ujonnan veszed,és nagyon sokat akarsz menni.igy elmegy 40e km-t a dugó+henger 2.5ös fogyival.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
Az igen.
Kapásból itt a környéken (Szombathely/Sopron) tudok vagy 4-5 gumist aki tuti leszedi és felteszi.
..egyébként én gumicserére csak a kereket viszem, negyed óra otthon lekapni..és akkor nincs az h ki törte le a féknyereg tartóját, ami mellesleg elég gáz, ki tudja a hegesztésmennyit bír..s ha az egyszer letörik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
Erősebb rugó; Ha sportkipu (rezonátor dob) van a gépen, csak magasabb fordulaton fogsz elérni vele teljesítménynövekedést (2t motor..)
Az-az, egy erősebb kis rugószettel feltudod tornázni a kuplung nyitási fordulatát, így már alul is eredményesebb lesz a motor.
Könnyebb görgő; A centrifugális erő hatására hamarabb tudnak "szétrepülni" a könnyebb görgők, így jobb gyorsulást érsz el.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
Nekem most ezt tetszik, épp ma láttam, mert kiemelt hirdetés lett.
Az a vicc, hogy tudom, hogy hol készült a kép, tehát még az is lehet,
hogy ismerem a tulajt, csak még nem tudok róla (mondjuk kollégám).
Na majd holnap megkérdezem róla, már késő van érdeklődni.Szerk: a link lemaradt. Amúgy ilyenekkel szemezek: Burgman, Majesty, X9.
"Kisebbet" a csomagtartó limitált mivolta miatt nem nagyon vennék, pl. alap,
hogy beleférjen a zárt bukóm. Mondjuk a 4T 50-es robiba is majdnem befért,
csak kellett volna még 5-10 centi magasság/mélység az ülés alatt.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Némely Japán import Jog-on van ún. "sebesség túllépés figyelmeztető lámpa".
Lövésem nincs ott mennyi a megengedett, de haveromék Jog-jában is benne van.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Jaja, egyébként ez szép kis gép.
A blokk ugyanaz mint enyémben, csak ezen 400-as henger van.Egyébként az ára valóban necces, ami tuti; h import motor, mert hátra már egy E-s -autós- rendszám fel van csatolva.
De rendszámozva is 950k környékén ki lehet jönni vele, de az is nagyon durva ár érte.Érdemes megnézni, mert ha igaz minden, nagyon jó vétel lehet. Persze alaposság nem árt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
hát ezt igy nem értem.én annyit látok,hogy amig nem tökéletes a jel vétele,addig ha megnézed a tracklogot,akkor össze vissza ugrál.no,ha sokkal kisebb a relativ pozicionálási hiba,akkor azonos mennyiségű mérés mellett nagyobb lesz a pontosság.
tehát lehetne mérni gyorsulásra,de ahhoz igen jo szoftver kell,hogy a rossz mérésekbol kisilabizálja az értéket.különben meg jo antennával is inkább végsebre jo.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Milyen TV-t vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- 3D nyomtatott versenypályák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000