-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Ha nem jár a motor és akkor lehúzom a csöveket a karbiról nem kezd el folyni semmi (olaj?), ugyanúgy mint ahogy a benzincsövet elvágtam és semmi nem folyt ki belőle?
undefined
-
Pete55555
addikt
válasz 30z.Samu #56956 üzenetére
Szarul
Nehéz beállítani, mert kicsi a látószöge a kamerának, és még mindig feljebb kéne állítani. Csak ugye menet közben nem tudom nézni, csak ha megérkezek. ma akartam alakítani a konzolon, de elfelejtettem, és ott is hagytam melóhelyen, úgyhogy majd max holnap.
...Szeretem leracsniztatni...
-
Geri89
aktív tag
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy nézegetek mostanában egy Rieju RS1 motort, amiben ha minden igaz, akkor minarelli (talán) am6-os blokk van. A kérdésem az lenne, hogy mennyire megbízható motor ez?Ebben akkor ha minden igaz, akkor pontosan ugyan az a blokk van, mint ami pl. egy Apriliában, vagy csak annak a másolata, silányabb alkatrészekből? Alkatrész ha minden igaz akkor a blokkhoz elérhető minden? (gondolom magához a motorhoz nem sok minden van, de elsődlegesen motorikusan lenne nekem a lényeg). Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Pete55555
addikt
Íme egy LINK a mini kamera felvételéről (60 Mb). Nincs még normálisan beállítva, de látszik már a lényeg. Annyi gebasz van, hogy vmi miatt a 4-5. videó elkezd akadozni, tehát csak az első 3 használható. De lehet a többi utána megjavul, passz.
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
ludsimon
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #56981 üzenetére
Én mondtam, hozd el, lemosom, lefotózom, megiszunk egy Monstert, és mire hazaérsz Majával, fent lesz a hirdetés (a te számoddal, onnantól te intézed).
A későbbi megjegyzésre: Te is tudod, bonyolultabb volt ez ennél... Lassan érik az, hogy személyesen is találkozzunk, írok privátot.
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
Száraz adatok, egy kis matek.
12mm és 17.5mm torokátmérő között kb ~0.7 Le különbség van a 17.5 javára. (forrás alul)
Instant +0,7Le a karbicsere és jobban fog húzni alacsony sebességnél.6.4 - 7.1 Le körül lesz a vége ahogy számolgatok.
Fogyasztás main jet méretből számítva 3.36L-ből 3.8L fogyasztás lesz ami +0.4L, de cserébe ugrani fog ha 50kphnál rántok oda neki. Ez az a szint ami felé már nem mennék fogyasztásban. Ez még elfogadható, de csak azért nem mennék tovább a tuninggal mert 4 felett ne fogyasszon már egy 50 v. 70es.
Főleg mert ingázásra és nem szórakozásra lesz használva.1L üzemanyagból most 29,8 km-t tudok megtenni, tuning után
1L üzemanyagból 26,3 km-t tudok megtenni.Forrás:
Karbi összehasonlítás
Exhausts review comparison part 2
part1[ Szerkesztve ]
undefined
-
#TOTTI
őstag
válasz ludsimon #57009 üzenetére
Egy 50-70 - es gép, ahhoz, hogy "ugorjon" nyugodtan számolj 5-7 litert! Ez a matek ez semmire nem jó, a hajtáson el fog veszni, nem lesz egyenletes a teljesítmény, az az egy biztos, hogy a fogyasztás nőni fog!
Ha csak ugrani akarsz vele, akkor tegyél egy stunt áttételt.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Bambalazs #57013 üzenetére
Hát 3 napja már bringával megyek mindenhová.
Szóval veszíteni valóm nincs, lesz egy jól húzó robogóm, vagy lesz egy gyári robogóm.
Ha megjön a karbi meg a kipu, feldobom rá, és jön a főpróba. Ha szar valami akkor visszaépítem az egészet szóval nincs veszítenivalóm. Addig biztos nem adom el a cuccokat amíg penge nem lesz.
Ha kilő 0-60-ig akkor teszem fel a régi cuccokat az apróra.De ha sikerül egy penge robogót kreálnom a nagy matekozásból akkor előléptetem magam tuningmesternek.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
dj79
senior tag
Üdv a tisztelt szakértőknek .
Eléggé erős késztetést érzek magamban, hogy ismét két kerékre pattanjak. Ennek megfelelően kicsit már körüljártam a témát, de a döntés kissé nehezebb, mint gondoltam.
Mi lenne az értelmes megoldás napi 2*10km-re (8km város, 2km mellékút):
- vattaúj Motowell (nem röhög ) garanciával, 1 év fejfájás nélkül (haveromék forgalmazzák őket), így lenne egy új magnet city 2t 240e Hufért dobozzal, beüzemeléssel, fojtás nélkül .
- 150 körül valami használt (bár eléggé lefosott darabokba futottam eddig), amire még rá lehet locsolni pár tizest?Nos, szerintetek melyik megoldás miért nyerő?
-
dj79
senior tag
válasz szentkuti11 #57018 üzenetére
Köszi a választ. Sajnos a lakhelyünk 30-40 km körzetében 150 körül csak ilyen és ehhez hasonló csodák vannak.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Nem hiszem el, hogy Komárom-Esztergom megyében nincs normális robogó. Akkor inkább gyere el Bp-ig. 150-ért lehet olyat kapni, amivel nemhogy 1, de több fejfájás mentes éved lesz. Új Motowellt meg felejtsd el, inkább a két gép különbségét fektesd sorsjegybe... Kb annyi az esélye, hogy nem buksz, mint a Motowellen. Ezek a kínai csodák 4-5 évesen 100k alatt érnek. A piac kegyetlenül áraz, nem véletlenül ennyi az annyi... Rengeteg szívást hallottam már... Én inkább vennék egy olasz/japán gépet 150-ért.
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
Most gondoljatok bele, hogy ennél is kisebb a torokátmérője.
Múltkor picit eltévedtem egy 8-10%-os emelkedőn lyukadtam ki és majdnem megállt hiába húztam fullra. És nem 90-100kg vagyok hanem 75kg.
Tipikus alulméretezett karbi jel.undefined
-
dj79
senior tag
válasz huszi.gyb #57020 üzenetére
De tényleg nincsenek. 3 hete mászkálok, megnéztem jópárat. Pl 8-10 éves normális SR nincs 270 alatt sehol, a jó áruakat a kereskedők azonnal viszik aztán pofátlan áron kirakják, pl:
Amúgy tele van a használt piac szeméttel és kínai cuccal errefelé sajnos....
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
A kínai sem rossz. Mondjuk attól függ melyik kínairól beszélünk.
Tengernyi alkatrész áll rendelkezésre ha elromlik benne valami!Fater Honda Dio koppintása, egy Sym DD50 és nem rossz, csak be kellett állítani, pöccre indul, meg ha bemelegedett hozza a gyári értékeket, szombaton kipróbáltam és az én gyári olasz motorom meg az övé között csak annyi volt a különbség, hogy az övé 55-nél többet nem ment, valószínű szíj cserés vagy valami a hajtásban.
Az más kérdés, hogy én se vennék mást csak igazi japánt vagy olasz motort.
És abból is tudjuk melyiket, kizárólag.[ Szerkesztve ]
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
Akkor gyere Budapestre, adok neked olyan címet, akinél van jó robogó. Ismerem, csak jót vesz meg.
szerk.: szerintem még a szállításban is meg tudsz vele egyezni, ha kell.
szerk2: A kínai sem rossz. Mondjuk attól függ melyik kínairól beszélünk.
Tengernyi alkatrész áll rendelkezésre ha elromlik benne valami!Ekkora emeletes baromságot leírni!! Sokféle kínai van, amihez rohadtul nincs alkatrész. A Keeway/Motowell ebbe nem esik bele. Azért azon gondolkodtál, hogy miért van annyi bontott alkatrész 4-5 éves robogókhoz?
Több ismerősöm vett már Keewayt, Motowellt, volt, amelyik már azt is tudta, hogy a szervizes papírokat intéző csajnak mikor jön meg a havija, annyiszor járt vissza garanciaidő alatt... Előítéletes vagyok? igen, beismerem.
Ettől még amikor egymásra borítottam egy majd 20 éves Honda DJ-t és egy 10éves Keewayt melyik tört össze? A Keeway. Nekem ennél több nem kell...Volt, aki szintén nem hallgatott rám, vett Riejut. 2 évesen 100ért adtuk el a 240-ért vett gépet, 5k km-rel az órában, 70es hengerrel. Az a motor is úgy volt szar, ahogy lehetett... Ment, nem azzal volt a baj, de a műanyagok, a kormánycsapágy folyamatos kilazulása, a zörgések... a 95-ös évjáratú Tactom különb volt annál, pedig az is kaphatott már az élettől...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Dexar007
veterán
Tegnap nagyon kilöttem a Matraban. Iden eloszor.Jo vot,adta.
Give me your cum,bull!
-
ludsimon
veterán
Ez is kilőtt, csak benzint.
A hülyék, hogy nem lehet azt a rohadt karbit szétszedni és megnézni mi van vele.
Előre félek a jövőhéttől.Kaptam időpontot a görgő+szíj+rugó cserére a szerelőhöz, jövőhét péntek délelőtt.
A rendelésről azt az infót kaptam, hogy jövőhét elejére érkezik meg.Ha minden jól megy akkor jövőhét közepén, - igaz behangolás nélkül - de ki fogom tudni próbálni.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Lenne egy buta kérdésem, hogy az olajat azt az üzemanyaghoz keveri és átmennek a fúvókákon?
Csak mert ha az olajba van valami szar akkor ugyanúgy el fog dugulni.Azon gondolkodok, hogy összerakom most még1x megnézni csinálja-e azt ami miatt szétszedtem.
Mert akkor az olajban van szar.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #57034 üzenetére
Én is így gondoltam.
Akkor nem szarozok, megvárom a jövőhetet amíg megjön az új karbi.
Amúgy 99% a benzintankba volt valami, mert az úszóház alján nem kevés piszok volt..
Azóta tettem a rendszerbe szétszedhető, mosható réz benzinszűrőt csak kipróbálni nem próbáltam ki mert szét van szedve a karbi.undefined
-
ludsimon
veterán
Na összeraktam... és nem indul.
Lehet röhögni.Nem működik egyáltalán az a rohadt automata szivató... nem akarom kinyírni az önindító motort sem, 6x15 mp-nél tovább nem próbálkoztam.... megvárom a jövőhét elejét és a Dellorto-val meg a manuális szivatóval amit rendeltem ráadom, hogy dúsabb keverést csináljon úgy tuti be fog indulni.
Ti találkoztatok már olyan motorral amin működött?
Fater motorján se működik illetve ezelőtt megnézett (2) Libertyken sem működött, meg enyémen sem.Jó nagy szar ez az automata szivató.
Most már értem miért volt a webshopban úgy írva, hogy "megszűnik az automata szivató gyakran felmerülő problémái."Fater motorja is valami 30-40 másodperces köszörülés után indult be végig csutkagázt húzva mikor sokat állt.
Én nem akartam kinyírni az önindító motort, szükségem van azért rá. Mondjuk ha manuális szivató lesz rajta szerintem nem fogom használni csak a berugót, de sose lehet tudni mikor lesz rá szükség, nem nyírom ki.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #57040 üzenetére
ilyenkor kiköpi a benzint? (ha gyújtás nélkül rárugok?)
fszom aki kitalálta az automata szivatót. Azért nehogy már ennyire automatizálva legyen minden, jó hogy nem automatikusan törli ki a wc a seggem. (Tudom, pedig megállíthatatlanul ebbe az irányba tart a világunk, ami nem feltétlen baj szerintem, csak a faék egyszerűségű dolgokat nem kéne túlbonyolítani.....)
[ Szerkesztve ]
undefined
-
szmissz
senior tag
Egy új motor.
Új fékek, új gumik, senki nem kókányolta, hagyta ki a szervízt, nincs összekaristolva, lefingva, 1 évig garanciát kapsz, ismered az eladót, stb.
Lesz ilyen használtan? Garantálja itt a topikból bárki, hogy nem kell majd 1 évig semmit fizetned rá, amit veszel?
Biztosan ki lehet fogni szuper vételt 240 ezerért, de neked eddig nem sikerült, mert olyat keresel, ami szép, tiszta, nem agyonhaszált, stb. Ezt az új tudja.
Más lenne a helyzet, ha milliós gépekről beszélnénk, de ezekkel a paraméterekkel a legkisebb szopásfaktort az új jelenti.
Aztán persze bármivel be lehet szopni, de ezt tudod, hogy hova kell vinni.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #57040 üzenetére
így se indul. mindegy, szarom le majd az új karbival meg a manuális szivatóval, ráadom 100%-on, tuti 5-6 mp alatt beindul.
Szerk.: Ha több levegőt kap (leszedem a szűrőház oldalát meg a szivacsot) attól gondolom nem fog beindulni mert nem a levegőt hanem a keverést kell dúsítani.
Most már viszont lehet kíváncsi lettem erre a szarra, kiszerelem az automata szivatót és ha megjön jövőhéten rádobom a manuális szivatót a Weberre, megnézem úgy beindul-e. Hogy kiszűrjem a karbinak van baja vagy mi a szar van most. (Mondjuk 90% a szivató a baja..)
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Debilon
addikt
válasz ludsimon #57048 üzenetére
jól raktad bele szűrőt?
úszóház alján van (szokott lenni) egy csavar ha azt kihajtod folynia kell a benzinnek
amúgy automata szívató: nekem működik 2006 óta), igaz nem kilövőállomás Liberty-m van, hanem csak egy Kymco Super 9S 2T
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition