-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz attrax #13047 üzenetére
Varrok gombot - elírták!
Tudom, hogy mekkora egy olyan motor, 250-sel már mentem is. Még az is piszok lomha akkora kasznival, de a gyári tömege a 125-ösnek 155kg. Bárhol utánanézhetsz, csak ne a forgalmiban.
De, ha nem hiszed el, írj mailt az importőrnek.Boxi
Neked egy ilyen kell.
Pulsar
Azon a kis csatlakozáson + levegő megy be a katalizátornak, h teljesítse az eur 3-at.
Nincs jelentősége, ha eltömődik...[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
Nah, hazajöttem és rohadt éhes vagyok . Megnéztem a kis Malát, hát tetszik . Mint tudjátok a gyári motorok nagy hívője és tisztelője vagyok, na ez is az, vagyis annak tűnt, az viszont aggaszt hogy 11300km-nél miért cserélték már le a papucsokat ? Markolatok nagyon retkesek, ülése újra van húzva, ülés alatti csomitartó karcos, blokk oldalán hiányzik egy csavar (felül), viszont minden más gyárink tűnt, illetve kereskedésből lett véve, szóval nem tudom . Az első tárcsa nem recés, nem kopott, teleszkóp szépen jár, és nagyon hideg volt, a szél pedig erős, fáztam is . A motort 1 éve áll, most rúgásra indult, viszont állt rajta a centis por, ülés alatt 01-esen és 10-esen álltak a mutatók (2001 10. hete gondolom ). Ahogy egy jó Minarellihez illik, fúl hidegen, erős szélben 70-ig kihúzattam, de tovább nem mertem, mert a sapim fújta a szél (persze bukó nélkül, de most ne ezen akadjatok ki ) Nem akarom megszívni vele, mit gondoltok, vigyek valami szerelőt, nézze át ?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #13052 üzenetére
Egy ilyennel alapvetően nehéz melléfogni. Jó - tartós blokk, olcsón javítható..
Nem vagyok Mala-specifikus, úgyhogy ilyen évjárat dolgoknak nézz utána egü fórumon, rémlik, h volt műszerfalváltás is valamikor..De ez, szvsz közel sincs a gyári állapothoz, írom az okokat.
- A km egyenesen vicc.
Minimum a 3x -osa van bent, ezt borítékolni merem. ~ 10 év alatt 11k km?! ... Nem beszélve arról, h kereskedésből lett vásárolva.
- Az ülést 1-1 apró hiba miatt nem szokás áthúzni, valszeg' rendesen ki lett már ülve. (Ráadásul jó igénytelen kárpitos húzta át..)
- Ahogy néztem az F-12 gyári képeket, teljes feketében soha nem gyártották, hanem fekete-szürkében.
- markolat nem gyári.
- ..és a gyári tükrök sem ilyenek.De hívhatsz szerelőt.., sokkal többet, mint te, ő sem fog látni. Megy vele, elengedi a kormányt - ellenőrzi az egyenesfutását, megmozgatja a kereket / megnézi a kormánycsapágyat, és meghúzkodja neki.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz Tothgera30 #13052 üzenetére
Mennyiért vesztegetik ezt?
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #13052 üzenetére
Hát ebben max a blokk a gyári. A többi ahogy Márk is mondja nem igazán Persze nyilván a blokk a legfontosabb és nem mondjuk a markolta v a tükrök, de ha gyárit akarsz akk nem ez lesz az.
ja, én el tom hinni am, h 11et futott. Pláne ha még állt is. Gondolom videkről veszed, ott meg egyik faluból a másikba ami 5km-re van egymástól lassan mennek bele a km-ek..
A többiben igazat adok Márknak, pláne az ülést illetően. Érdekes megoldás. De lehet, h csak kiszakadt... -
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #13053 üzenetére
Az évjárat tuti, papíron is mutatta, sőt a km is biztos az is papíros olasz szerízes. Az ülésről, pillantóról,markolatokról semmit se tudok, lehet kiszakadt, nem mondok semmit, mert nem tudom. Apám ragaszkodna a szerelőhöz, de még vigyük el, elkér egy 10-est, és lényregében semmit se fog mondani szerintem.
#13054 dave93: Még semmi sem biztos, 150k körül hirdette, azóta ma azt mondtam hogy 125k és eljöttem. Apámnak kell, munkatársai Keeway Matrixot akarnak rásózni, hát ez szerintem jobb lenne neki, csak fosik hogy vizes.
#13055 akos3: Vidéki, kinn a puszta hátán, mikor előhúztuk a garázsból, ujjnyi vastagon állt rajta a por. A km-t is biztosa merem állítani, papírja van róla, illetve van mellette egy OLD SR, és azt használták inkább, mivel ezt nem vitték ki földútra és főleg az van arrafelé, ezért is adja el hogy vegyen egy négykerekűt vagy endurót.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #13056 üzenetére
keewaynél jobb az biztos. Mi a baja a vizessel? Jobban megy legalább Bár sejtem, h édesapádnak nem elsődleges szempont ez.
am 125-öt sztem megér, mert ugy ámblokk jónak tűnik ezeken kívűl. Csak tod felmerül, h nem estek e vele. mert gyanúsan azok vtak cserélve amik leérhettek (tükör markolat) Lehet festve is vt tényleg és még az is lehet, h összefüggésbe van az ülséújrahúzással. bár azt azért kétlem.. -
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #13056 üzenetére
..ne várd át már magadat is!
Ráadásul olasz import 10 éves, wááá, nah nem túráztatom magam rajtaSzerintem van ennél jobb vétel is, de ahogy érzed.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #13058 üzenetére
volt szerencsém nekem egy olasz importú malához. hát sztem 2 hetet vt meg abból is 1,5 állt, mert nem idult az be sose. Szal már én is nagyon megnézném az importot. sőt kerülöm is
-
Tothgera30
Ármester
Hát attól biztosan jobb . Vizessel annyi hogy nem ért hozzá, nem tudja mikor, mit, hogy kell . Neki csak munkába járáshoz kell, az hogy napi kétszer lehúzzon vele 4-5km-t olyan 50, max. 60km/h-val . Festve szerintem nem volt, vagyis tuti hogy nem, mert tapintásra/árnyalatra is olyan volt alul-felül a festék, sőt, (első idomokat néztem csak) idomok hátulja gyárias volt, nem volt eltérő festék színűk (Márk, ne fesd az ördögöt a falra!), a markolatot lehet hogy már ők cserélték/baszták el, ülést meg nem tudom .
#13058 runner 125: Hát épp ez hogy nem akarom átbaszni magam . Az hogy olasz import még nem jelent semmit, haver a tip-top 125-ös RS-ét onnan hozatta és gyári henger volt rajta 12 ezer km környékén . Ajánlj párat, bár ráérek nézegetni, nem sürgős, csak hát ez a kis Mala egész jól ment, így szívembe lopta magát kis lelkével .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
Látod, hiába beszél az ember, h egy 10 éves - ráadásul olasz import - motorban h 'csába lehet 11k km..
mod.
Akkor hidd el, h kamu a km! ..én, az 500-as Nexus-on, amiben egy csöppet több a nyomaték, majd 13.000-nél cseréltem le a gyári gumikat.
A 98-as Jog-unkon, még gyári első gumma van, kb 1,5 éve lett a hátsó is cserélve, viszont ebben már 31.000 van.Nem tudok mit ajánlani, mivel te is tisztában vagy azzal, h melyikeket érdemes nézni.
De, leszögezem, h nem a típussal van problémám, hanem azzal, h ez abszolút nem gyári, pörgetett órás, festett, üléshuzatozott.
Nyilván nem nagyon lehet hasonlítani, de fentebb valaki linkelte a Leonardo-ját, azért fotók alapján is látszik a különbség, na. S, nem volt sokkal drágább. Félre ne érts, nem arra akarlak buzdítani, h játssz be egy 125/50-et, de az arányokat tekintve az sokkalta jobb vételnek tűnik, mint ez.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #13061 üzenetére
Értem, szétnézek még, hátha lesz jobb .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
attrax
aktív tag
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #13062 üzenetére
én már irtam,mivel hoztunk be motort.kint csak azt érdemes behozni,ami vagy nagyon sokat futott, vagy sérült. az importőrök is tudják ezt,tehát kevés km,sérülésmenteset nem fognak behozni,nem lennne haszon.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
danntora
tag
Hali!
Ha veszek egy Malaguti ciak 4t-t, vagy Aprilia scarabeo 4t-t és rakok rá egy sportkipufogót hogy ne legyen olyan lomha, attól még nem lesz sokkal nagyobb a fogyasztása ugye? -
Pulsar
veterán
válasz runner 125 #13050 üzenetére
áh, köszi, meglesem...
aham, rákerestem a neten, és szíjra nekem 15x150-et írt. Akkor az soha nem lesz 16,5 nem?
köszi a kipuff választ, értem, akkor az sem játszik...
még egy eszembe jutott... Mondta a srác, hogy amikor megvette nemsokra rá kciserélt a szerelő neki valami rugót. Nem az eredeti volt akkor benne, és akkor elöbb indult el a motor, és nagyobb is volt a végsebesség. Milyen rugó lehetett ez, már ha nem hülyeség amit mondott? A kuplungba a röpsúlynál a rugó?
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #13064 üzenetére
Viszont van amit a kereskedő magának hoz be, abból tuti jobbat néz, nem sz@rt, és már olvastam blogon is több olyat hogy felségének/apósának/szomszédjának/stb. inzézett motort . Na mindegy. Ha tud valaki valami jó motort, nyugodtan keressen meg itt vagy inkább privátban, lehetőleg fekvő vizes Minarelli vagy Piaggio legyen, inkább mint hogy apám Keeway-t vegyen . Bár semmi bajom a Keewa-al, de eléggé érdekes hogy miért adnak el 1-2-3 éves szinte új motorokat az áruk töredékéért ?
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #13069 üzenetére
Ez már ránézésre 5x jobb mint amit előzőnek linkeltél.
Matricák, kipuf, ülés, sztendert sem ette szét a rozsda. -
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #13069 üzenetére
hápersze...
azért szerintem nézz meg 1-2 kinti (olasz,német,osztrák,svájci) bontót, kereskedőt,h mi az amiből lehet válogatni. a jó kb annyiért megy mint itthon egy majdnem olyan jó.úgy szokták ezeket hozni,hogy egy rakásba összeszednek 10robit,meg egy kazal alkatrészt,és egybe.
no mindegy.én csak most is annyit mondanék,hogy jó dolgokat lehet kint venni, de nem ujat használt áron. valamiből engedni kell.
4Tnél is van néha olyan,h sportdobtól feléled a gép, de ez kb 3%a az összesnek,gyakoribb, hogy ront rajta.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #13069 üzenetére
Képekről nem rossz, de hát ugye ez így semmit se mond. meg kell nézni..F12 elég gyakori, talán egyszerűbb belőle jót kifogni
-
Tothgera30
Ármester
válasz Gergello #13070 üzenetére
Én is erre tippeltem. Csak hát tőlem több mint 300km-re van, így ez felejtős lesz szerintem.
#13072 akos3: Még van Szalkán egy Aerox, azt is jó lenne megnézni, csak már 200k+, szóval kissé húzós.
#13071 bajnokpityu: Tudom én azt, abból nagy része kókány motort, de van köztük ritka szép is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #13073 üzenetére
Persze, nyílván az ember addig nyújtózkodik ameddig a takaró ér. Ezt Nektek kell tudni mennyit szántok rá. Azt viszont állítom, h az ár ilyen magasságban már tükrözi az állapotot is. (elég csak az én BWS-emre gondolni)
-
runner 125
nagyúr
válasz GabN73 #13075 üzenetére
Nagyon-nagyon ritka az a 4T motor, amin a teljesítményváltozást is eredményez egy nyitottabb dob. Főleg egy ilyen 50-125-ös gépen, szerintem észre sem venni, vagy rosszabb esetben csak ront rajta, és fúvókázni kell.
Szvsz, nem éri meg ilyen kis motorra sportdobot tenni, mivel amennyibe kerül egy 4t dob, annyival a büdös életbe nem lesz "erősebb"...dave93
Igen, egy 2t motornál jelentős teljesítménynövekedést lehet elérni egy rezo csővel.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
korpicschess
veterán
válasz runner 125 #13077 üzenetére
Szerinted egy fekvő minarelli motorra, teljesen gyári állapotban, jó beállítással mennyit dobhat egy Leo Vince TT vagy ZX kipu?
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
danntora
tag
Benelli 491 RR-ről mi a véleményetek? Elég kényelmes egy Malaguti f12-höz szokott testnek is?
-
runner 125
nagyúr
válasz korpicschess #13078 üzenetére
Felső tartományban kicsit erősebb lesz, de mivel minden motor más, így nehéz pontos adatokkal szolgálni.
Végsebességen ~ + 10km/h növekedést el lehet érni megfelelő beállítással.
..de, azt nem árt ha tudod, h könnyen kevés lehet a gyári karbi egy sportkipuhoz.
Ha, 12-es gyári karbi van rajta, necces.danntora
Ez a Runner eléggé le van lakva, és biztos, h nem 2004-es. Kb. 00 vagy 01.
A Benellivel idom porbléma lehet csak, ha egyszer valami törik, kb. esélytelen szerezni hozzá bontottat.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
GabN73
addikt
válasz runner 125 #13077 üzenetére
igen, ez ~60 paci és az felett kezd érvényesülni...Valóban észrevehetetlen a javulás. 2Tnél pedig érezhető, legyen az bármekkora motor.
-
bajnokpityu
félisten
válasz GabN73 #13083 üzenetére
hirtelen talán 3 tipust tudok mondani,ahol egyértelműen jobb lett a sportdobtól.
régi karbis cbf600, a régi domború vázas 1.2es bandika,és Runner nexusa.de cbrjeim mind gyengébb lett a sportdobtól,akármennyire üvöltöttek.tehát nem a 60lóerőtől függ,hanem a konstrukciótól.
2Tnél meg eszembe jutnak az ETZ időből a "sportdobok"
hát pont,h szintén gyengébb lett tőle.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
akos3
addikt
válasz danntora #13080 üzenetére
Én az apriliara szavazok. runner azért látszik, h használták rendesen, meg a 37e is sok sztem már, ennyiért találsz jóval kevesebbet futottat. Benelli meg ritka, így nehéz hozzá beszerezni eztazt (leginkább idomot). Nem olyan régen itt is vki idom problémával kűzdött.
-
GabN73
addikt
válasz bajnokpityu #13085 üzenetére
persze, a gagyirezó... Te se ültél még akkor tuningolt 2t-n hozzá szabott rezóval...
-
-
GabN73
addikt
válasz bajnokpityu #13088 üzenetére
na látod... akkor minek beszélsz hülyeségeket.. jó, aláírom az a 60 paci is hülyeség volt, de hogy egy 2tnél nem számít a rezó...
-
Tothgera30
Ármester
Maximum 200k-t, +-10-20k, de többet nagyon nem, meg hát faternak bőven jó lenne egy kis kerekű Dio/Jog is, csak hát ha már veszünk vegyünk olyat ami akár földúton is eldöcög, illetve ugye fog menni 50-60km/h-nál többet aszfalton, tehát csak gyári jöhet szóba.
ui.: Ezt kellene még megnézni. Vélemény?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #13090 üzenetére
50-60ra papának ne vegyél roxit.komolyan.roxi a robogók supersportja.pici,fordulékony,orrára állitott gép.
valamint mintha az első sárvédő ferdén állna.ha igy van,akkor görbe a villája,mint általában a hazai roxiknak.ez egyébként nem gáz,1 cm hibát nem lehet észrevenni. Persuval mi nem vettük észre viselkedésén,tökéletesen ment egyenesen elengedett kormánnyal,mérésnél mégis ronda volt.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #13091 üzenetére
Hát a Roxi is fekvő Mina, a tegnap kipróbált F12 is, és tetszett neki, bár ő fél gázon elgurult vele (legalább nem hajtja szét). A linken látható Aerox azért érdekes mert mintha nem gyári lenne a matricázása, illetve a berúgókar és a dekni színárnyalata között is van különbség. Mindegy, jövőhéten lehet elmegyek megnézem, ha ferde a villa akkor azt cserélni kell, mert nekem gáz ha ferde, nem 1-2 évre venném, tudom hogy vigyázva lenne rá, évente belemenne max. 1000km, mert úgy sem mindennap használná, csak hetente egyszer.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #13092 üzenetére
nekem fél évem ment rá,h normális válla legyen a roxiba.
ugyan tenger az alkatrész,de jó villa ritka mint fehér holló.nekem mindegy, de mondom,h irtó rövid.mina mina,de 195cmel ha lassan kellett volna menőverezni, beleért volna a térdem a kormányba. és nincs akasztója a szatyornak.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #13092 üzenetére
olyan erős a fékje,pláne normális fékbetéttel (piros malossi rulz), fém fékcsővel, hogy simán stoppy.amikor belementem kátyúba stoppy közben, hozzáért a gumi az ekeidomhoz.tehát rugalmasan vagy 3-4cm-t hajlott hátra(kormánycsapágy rendben volt)
tehát ha arra használják a roxit,amire kitalálták,akkor normális,h szar a villája...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #13090 üzenetére
..fotózni nem egyszer mentem már a Jog-gal erdőbe. Egyszer sem éreztem, h "kevés".
Sőt, nagy sárban jobb, mivel könnyebb, és ha beragad, könnyebb kitolni.
Noh meg azért egy 200k-s robogóval én nem mennék földútra.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #13094 üzenetére
Hát ezzel biztosan nem lesz stopizás, se egykerekezés, azért 50 évesen már van annyi esze és súlya, sőt gyorsan sem fog vele hajtani . Ezért keresek olyat ami tényleg megkímélt és nem gyerek használta, gyerek üzemmódban . Eddigi rangsor így néz ki: F12, Aerox, Runner, és végül a Stalker (mert nekem bejön) . Szar villásat nem akarok/szeretnék venni, ezért inkább kétszer nézem meg, ha meg mégis szar akkor megpróbálom lealkudni az árából egy részét az új telónak és megveszem a kereskedésbe újonnan, nem szarozok bontós cuccokkal . Amúgy az F12 is lép úgy mint az Aerox, sőt, mina blokk ugyan az, és még a kaszni is kisebb, tehát azért került első helyre, az Aerox az etalon, viszont sok a kókány, illetve Runnerrről (csak utolsó szériás Piaggio blokkos jöhet szóba) ugyan ez elmondható, így kész a rangsor . Apám 185cm, neki elég lesz, maximum kicsit hátra rakja a lábát és volá elfér minden .
#13095 runner 125: A földutat úgy képzel el hogy ilyen és ilyen kombó, sárba pedig egyszerűen nem megy, mert nem odavaló.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #13096 üzenetére
nem fogsz találni normális aeroxot sztem... ez tipikus hülyegyerek robi. óriási élményt adott nekem, nagyobbat mint a 110lovas CBR,de azért mert pici,és kemény. ez egy olyan kombo,ami nem birhatja sokáig.
sztem nemigen van jobban menő mina a roxinál.a roxi is pici,és pillakönnyű.de ez most úgysem számit.
runnereknek viszont ugyan nagy a súlyuk,de nagymotorosan merev a vázuk.és sokkal-sokkal nagyobb rajta a hely.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #13095 üzenetére
én mentem.minden nap.ugyanis 200m földút van a házunkig.és amikor vettem a roxit,még ért 200at.
egyébként faterom majdnem 50volt,amikor még az ETZmet annyira meghajtotta,h mindkét lábtartója leért.szal öreg ember nem vénember.
roxi meg annyira adja,h fékezz be mélyen a kanyarba,h öreg is keresztben fogja 2 hét után venni a körforgalmat[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #13096 üzenetére
hát az első kép elég föld út. ott egy jognak sztem kifordulna a vékonyka kereke. Lehet jobb lenne ide egy BWS vagy egy Booster (de akk már BWS), vagy az általad említett Stalker.. Bár Ti tudjátok, h ilyen úton mennyit lenen használva. Ahogy olvasom az egész moci nem lenen sokat használva
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #13097 üzenetére
Dehogynem, majd meglátjátok és nem fogtok csalódni bennem, mondta a kis medvebocs és elindult motornézőbe . Remélem találok, bár pont az hogy az a fekvő Mina nagyon bejön nekem, így főként ezeket keresem . A Runner már csak azért is tetszik mert egyszerűen jó, tudom hogy nehezebb, lomhább, de tetszik és faternak az is jó lenne a kívánt 50-60km/h sebesség eléréséhez .
#13099 akos3: Hát nem sokat, földút annyiban merülne ki hogy 2-3 évente kinézne a szőlősbe, mert többször nem megy arra. Már évek óta úgy se volt .
Bajnok: Faterod nem semmi .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"