-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #13250 üzenetére
Haverom állítólag csak annyit kapott, hogy a rendőrök leeresztették a Simson mindkét kerekét....ha igaz persze.
50-esen nagyon nem kifizetődő utast vinni.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
runner 125
nagyúr
válasz koshmar #13251 üzenetére
Jah, ezt úgy hívják, h legenda.
Ezt már én is hallottam úgy 10 éve egy "havertól".Középiskolás voltam, az akkori bnőmet egyszer elfuvaroztam még a Runner-rel, persze, h belefutottam. Megálltam, megfordultak, visszajöttek, az egyik kioktatott, majd rá 1 hónapra küldtek egy papírt, h ejnye-bejnye, legközelebb nem kéne.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Killing
addikt
válasz koshmar #13251 üzenetére
Ez kb. olyan mint amikor a gátőr fateroméknak régen leszakította simson gyertyapipáját mert nem volt behajtási engedélyük, azt toljátok haza.
Amúgy köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
koshmar
őstag
Gondoltam én, hogy hazugság.
Csak gondoltam, leírom.Egyszer vittem haveromat egy Babettán.
Se sisak, se jogsi...ott guggolt lent a tank előtt.Persze, hogy jött a rendőr.
Egy UAZ-tal hozzáteszem. Szolgálaton kívül.Megállított, mondta, hogy állítsam le, és toljam haza.
Haverommal öt percig röhögtünk folyamatosan. Aztán hazatoltam.
Mostanában megint Jawa-val járok ki...a 350-essel.
G*ci brutál egy gép. 26 lóerő nekem még nagyon bika.Ha kimegyek, a 10 éves biciklisek körülállnak...csak úgy jönnek az értelmesebbnél értelmesebb kérdések.
"A két kipufogó ugye azt jelenti, hogy kétütemű? stb...[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13252 üzenetére
És az a Runner volt a 125-ös?
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13256 üzenetére
Halmozottan hátrányos helyzet. Sisak legalább volt?
-
Tothgera30
Ármester
Ez nagyon tetszik, szerintetek gyári-e vagy csak felújított?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Motaba78
őstag
válasz Tothgera30 #13259 üzenetére
ezzel beszéltem, nem műkszik a kilométeróra, nincs meg a hátsó sárvédő, meg egy két dolog nem klappol rajt.
én hívtam, faterját mert a fiáé a motor, és éppen notit akar venni belőle.
egyébként szerintem szép a motor képek alapján.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz Tothgera30 #13259 üzenetére
Nem tudom, hogy gyári-e , de nevetséges a futásteljesítménye.Amit mutat az kb. 2 év iskolábajárás alatt összejön, és akkor hol a maradék 5 év?
Vedd meg, tök jó. -
Tothgera30
Ármester
válasz Motaba78 #13260 üzenetére
Érdekes, ezeket meg sem említi a hirdetésben, gondolom akkor a km számláló sem működik, azóta lehet má van benne 2**** - 3**** km is . Főleg ha kölyöké a motor .
#13261 Brogyi: Én annyit észrevettem az az hogy a matricázás nem 100%-osan gyári, néhány eltérés van és a kolléga előző hsz.-e alapján inkább kihagynám, csak makulátlan motort keresek, ellenőrizhető előélettel .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #13259 üzenetére
Ez már eleve sport kipufogós. Ez nem kizáró ok?
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #13262 üzenetére
Látod látod, jó lett vna az én BWS-em Neked (Papádnak). Garantált minőség, garantált km. és még olcsóbb is vt, mint ez a roxi
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #13257 üzenetére
Nekem igen, neki nem.
De tök mind1, mert már utasként annó haverom kivitt a vasútra robogóval, de visszafele lekaszáltak minket, pedig vittem direkt sisakot.Régi szép idők.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13265 üzenetére
Régi szép idők.
Jah, amikor még unokatesómmal ketten toltuk a DT50-esét.
Sisak nuku, jogsi nuku, gyerekek voltunk - de nagy buli volt.Szerk: mármint nem szó szerint toltuk, csak átvitt értelemben.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #13240 üzenetére
nemtom melyik városba,mert bpn dugoba biztos nincs olyan jo mint 50es.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #13262 üzenetére
éroxot gyári külső állapotban sok kmel ki lehet fogni 200ért talán.de annyit tököltél,itt a szezon,megy fel ay ar
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Tothgera30
Ármester
válasz Gergello #13263 üzenetére
Egy Leo Vince TT még elmegy, az még belefér .
#13264 akos3: Nem tetszik neki, ez már eleve kizárja, ilyen sarkosított-kockásított motorokat ne is mutass.
#13269 bajnokpityu: A fenét, télen néztem, alig volt motor, most meg hirdetik orrba-szájba, és minden héten rakják fel az újabb hirdetést ugyanarról a motorról. Csak ami jó lenne az kint van a világ végén, pedig nézegettem én a hirdetési oldalakat, de ami közel van arra pik-pakk lecsapnak. Az SR-nél is ott basztam el hogy nem mentem be és nem toltam a kezébe foglalót hogy rakja el nekem, mert hétvégén jövök érte, de saját hibájából tanul az ember, hátha akad egy jobb motor is a közelben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #13270 üzenetére
leo zxemnek is csak annyi baja volt,h kiégett a gyapot.cserébe mocskosul szép és jó hangja volt.és E legal...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Tothgera30
Ármester
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #13271 üzenetére
Gyapot nélkül azért valszeg nem E legál. Hallottam már a különbséget, elég komoly.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #13272 üzenetére
igen,de azonnal visszafordulnál...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #13273 üzenetére
CBRemben a leo dob egyik végében van az összes,kb maroknyira összeégett gypot.amikor le veszem a dobot,az egész van mondjuk 2 kiló,ebből 1 kiló ide-oda mozog
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #13275 üzenetére
Finster-em ugyanilyen volt.
Abban is kotyogott az egész a perforált lemez körül. S, aztán a srác akinek eladtam szétszedette, és újragyapotoztatta - mert idézem; "B+ én nem gondoltam volna, hogy ez ilyen kibszott hangos".
..én is gondolkodtam rajta, h szétkapom. Csak 3-4 popszegecset kellett volna kifúrni és lejött volna valamelyik vége, de engem nem zavart. Menet közben meg nem is lehetett érezni, h van-e bent valami."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #13276 üzenetére
engem viszont a CBRé már zavar.meg haza is vágja a gázreakciót.hiába 90+ rugós végdob(titán),hiába márkás, de gyengébb a gép,meg csuklik.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
r-chee
őstag
Vasárnap sikerült leboltolnom az általam kinézett robogót, s oda-vissza kb. 584km-t vezetve szerencsésen hazakerült . Nagyon jó állapotban van, nem volt agyonkínozva. Kisebb karcolások vannak csupán rajta. Második tulaja egy 65 éves úr volt, tőle vettem, 4098km-rel.
Piaggio NRG Power DT:
Max. 52 km/h körül tudtam menni vele, ha jól néztem, 7000-es fordulat tartománynál. Fojtások még bent vannak. Utóbbiakkal kapcsolatban: ezen a képen az egyik fojtás látható a kipufogóról leágaztatva, avagy más ez a cső?
Ha jól olvastam, kipufogón kívül van még egy fojtás valahol. Hol van s mi az?
Ha kipufogót akarok majd cserélni, milyet célszerű venni, mondjuk innen?
Hajtóműolajat illene lecserélnem?Válaszokat előre is köszi.
üdv.
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Tothgera30
Ármester
válasz r-chee #13278 üzenetére
Szép motor, nekem nagyon tetszik, főleg hogy nagyon gyári . Gianelli Reverse-t és Leo Vince TT-t, Technigas Next-R-t szeretnek rá szerelni, ezek ajánlhatóak . Közben elárulnád hogy végül "hogyért" sikerült elhoznod, vagyis számszerűsítve azok a piszkos anyagiak ?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
r-chee
őstag
válasz Tothgera30 #13279 üzenetére
280E-ért vettem meg a gépet, plusz 16E üzemanyagköltség, plusz bukósisak, mert ugye nem volt még motorom, plusz biztosítás. Össz. kb 330E-be fájt, hogy ezzel járhassak melóba + ide-oda.
Munkatársaim némelyike azt mondta még múlt héten, hogy nem vagyok magamnál, ma meg agyra-főre dícsérték a robogót, hogy jó vétel volt . Lényeg, hogy nekem megérte.Jut eszembe, izgalmas volt utánfutóval lenyomni kettőszáznyolcvanegynéhány km-t oda meg vissza. Nagyrész autópályán mentem+M0+5-ös főút. NEm volt túl kacifántos útvonal, viszont egypár helyen durván dobálták az utánfutót az úthibák. Motort úgy lekötöttük, hogy atomstabilan állt hazafelé végig (kép).
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Tothgera30
Ármester
válasz r-chee #13280 üzenetére
Az nem olyan sok érte, sőt, korrekt! Nehogy azt hidd hogy a munkatársaid jobban tudják, engem is próbáltak már lebeszélni millió motorról, amikor meg elhoztam, akkor el voltak ájulva hogy milyen szépet vettem, addig meg mondogatták hogy az nem ér annyit. Szerintem ha a tulajdonos elégedett s boldog vele az bármit megér.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
r-chee
őstag
válasz bajnokpityu #13284 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Az első villáról olvastam már valahol, hogy az e robogó gyenge pontja.
A kérdéseimre amúgy tud valaki válaszolni?
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
nLali
senior tag
Hahó.
RunnRemen sajnos szükséges a hátsógumi csere. Tudnátok ajánlani gumikat ? Esetleg pár szavas indolkással A mostani 140/70 R12 szerintem túlzás 50ccmhez. Dunlop GT 301 van most, de szerintem nem tapad jól és túl érzékeny a hőmérsékletre. Szürke aszfalton visszasírom a telet... -
runner 125
nagyúr
válasz r-chee #13278 üzenetére
Gratula hozzá, szép darab.
A zsíros villa tényleg egy hulladék, egy tanács csupán; igyekezd tisztán tartani a becsúszó szárat, mivel javarészt rákerült por - kosz miatt adja meg magát a szimering, s ez által kezdi kitolni a zsírt, majd szépen meg fog szűnni a csillapítás.
Az "ezen" linket nem tudom megnyitni, valami nem ok, rakd be újra.
A kipufogó leömlő részénél, minden bizonnyal van egy vakcső (ugyanolyan anyagból, mint a kipufogó, a vége el van lapítva és be van hegesztve). Ezt nyugodtan levághatod, de ne tőben, mert akkor nem tudod a saját anyagával bedolgozni. 15 perces meló, már jó néhányat csináltam.Típusspecifikusan nem fogom tudni, h ezekben hol van, de ahol lehet; variátor és a külső tárcsa között egy sokkal szélesebb (vagy + 1) gyűrű, amitől nem tud teljesen összezárni a két "tárcsa", így értelemszerűen nem tudja elérni a végsebességét.
Illetve, a levegőszűrő elé szoktak egy lyuggatott lemezt berakni, amitől kevesebb levegőt kap. A kivétele után valószínű, kevés lesz a gyári fúvóka. Ha, nem csináltál még ilyet, told egy szakihoz, szerintem pár ezerét belövi.
Leo Vine ZX és a TT kifejezetten 50-es gépekre vannak optimalizálva, gyári hengerhez én nem erőltetnék erősebb csövet.
Hajtóműolajat 10.000-enként bőven elég cserélni.
nLali
Michelin Pilot SC egy frankó gumi. Alapvetően puhább keverék, ez által hamarabb fogy, de nagyon tapad. Részemről ajánlott.
A gyári méret 130x70 / 12, az első meg 120-as.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nLali
senior tag
válasz r-chee #13278 üzenetére
Nagyon szép motor ! Gratulálok ! Ha szépen megkérlek azt a porlasztó takaró sárvédő szerű műanyagot lefényképeznéd több irányból. Csavarok helye is érdekelne. Ha megengeded lemásolnám, mert nagyon tetszik. Meg az ülés alatt lévő kis beömlő is.Runneren nem tetszik a sarkamnál.Asszem moddolni kell
-
Killing
addikt
Sziasztok!
Mi a különbség a Yamaha DT125 és a DT125R között? Amúgy mennyit mennek ezek a gépek?Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
r-chee
őstag
válasz runner 125 #13288 üzenetére
Itt a link helyesen: kép. A kipufogóról megy egy cső a karburátor felé. Ez lenne az egyik folytás?
nLali: Holnap délután készítek neked képeket .
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Killing
addikt
Köszi!
A DT-Rnek mennyi a végsebessége? Tehát egy kis autópályázást bírna ha arra kerülne sor véletlen? (amúgy nincs tervbe véve)
Ja és a másik:
Sok 125-ös DT-t 50-esként használnak. Ha veszek egy ilyet akkor forgalomba tudom helyezni 125-ösként, rendszámmal, vagy bebuknék okirathamisítással? Ez menniybe fájna?
További probléma hogy A1 jogsival 11 Kw-ig vezethetek, a többsége pedig 20-30 Kw között van. Ezt hogy lehet kiküszöbölni a legegyszerűbb módon, vagy nem szólnak érte a rendőrök?[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
koshmar
őstag
válasz Killing #13296 üzenetére
Sztem a DT-R olyan 110-120 körül mehet, talán 130.
Ismerősöm a múlt évben bukott le, mert 160-as AF1-et vezetett 50-esnként.
Nem ajánlatos trükközni.30 Kw-os 125-ös elég ritka itt Magyarországon.
KTM EXC 125, Gas Gas SM 125, TM EN/SMR 125 esetleg.
De ezek versenygépek, elég ritkák.Mindenesetre ezek a forgalmiban 15 kw-osak, a valóságban kb. 30 körül lehetnek.
Úgy tudom, hogy ezeken egyszer mérik be a teljesítményt, na akkor kell a fojtás bele.
(Asszem valahogy így van, de nem biztos!)Mondjuk érdekes lehet, pl. egy EXC-t vizsgáztatni, mert a versenyendurokat már a gyárból is fojtások nélkül engedik ki...
A DT-t, RS-t, és társaikat fojtva.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
bajnokpityu
félisten
nekem heidenau racing volt fönt.nem olcsó,de nagyon nagyon jó a tapadása,dönthetősége.gyakorlatilag sztendertől sztenderig lehet vele folyamatosan dönteni körforgalomban,annyira királyul tapad.állitólag 10e km az élettartama,ezt nemtom,de sztem többnek kell lennie.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
akos3
addikt
válasz Killing #13296 üzenetére
130-140 a vége ezeknek.
ha meg van a papírja csak éppen nem vt lerendszámoztattva akk Te le tod gond nélkül. Igaz egy kis pénzbe fog kerülni. Azt meg sokan csinálják és annyir anem para csak jó embert kell találni aki beírja a kisebb kW-ot. Soka 125ös megy így, de nem csak azok...
Legegyszerűbb ha már papíros DT-t veszel. azokat mind lehet A1el vezetni, már az előző tulaj átírta a kW-ot rajta, mert ezek olyan 20-25kW-osak kb.(#13298) Tibii91
DTx-es sráctól kéredeztem mennyit megy, ő mondta h nagyon a vége 140. És úgy tom, h a blokk az ua. az R-ben is. Cska a szett más rajta..[ Szerkesztve ]