-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bambalazs
senior tag
válasz korcsillio #58997 üzenetére
-
korcsillio
őstag
Köszönöm!
-
frigoo
aktív tag
válasz ludsimon #58998 üzenetére
Sztem nekem nem a fehér kontrasztrugó okozott ekkora változást, hiszen minimálisan erősebb a gyárinál. Sztem a multivar dolgozik máshogy plusz a kuplungom könnyebb lett, ezért a más fordulatszámtartomány. Mondjuk nálam minden ki volt könyökölve, a kontrasztrugó, a kuplung és a varió sem volt százas.
-
korcsillio
őstag
Én is valami ilyesmit szeretnék:sr
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz korcsillio #59007 üzenetére
fél millió kb.
Én is akarnék ilyet, de érdemesebb akkor nagyobb motoron elgondolkodni úgy vagyok vele.
Elég a sport-utcai kateg nekem.frigoo: Azért erre egy hozzáértőtől kíváncsi lennék tényleg számít-e a kuplung súlya.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
frigoo
aktív tag
Csak tippelek, én meghallgatom. Egy fix, most jobban pörög. Hogy a varió vagy a kuplung esetleg mindkettő miatt, azt nem tudom biztosan, bennem csak megragadt, hogy a komolyabb kuplungok mellett valahol súlyt is láttam, plusz mintha valahol olvastam volna. (talán az arhivált egü fórumon)
Ja, nem a kapcsolási fordulatra gondolok, hanem a motor max ford. számára. Tehát az, hogy a malossi multivar görgőpálya kialakítás más, az nem játszik. Súlykülönbség sem volt olyan tetemes, mint a kuplungpofa és harang esetén.[ Szerkesztve ]
-
Pete55555
addikt
Azt tudja valaki, hogy a gyári kuplungrugóhoz képest az 1000/2000-es mekkora különbséget jelent?
Katanához ez a két típust találtam, szerintem az 1000-es elég lenne. (Gyári SR-hez való kipuff van rajta, gyári/utángyártott karbival)Most az van (ami eddig is volt) hogy mivel hamar nyit a kuplung, nem pörög fel a motor, majd úgy 5-10 km/h körül förög fel rendesen, és ott megindul.
Viszont egyébként már alakul a dolog, kb 8-9 mp alatt 50-en vagyok, tehát a gyorsulás elég jó, ráadásul a fogyasztás sem vészes, csak nem tudok kilőni
...Szeretem leracsniztatni...
-
frigoo
aktív tag
válasz dzso22 #59012 üzenetére
Sztem is így logikus, a kuplung sokkal nagyobb súlyt képvisel, mint a varió. A variószetteket nem tettem rá mérlegre, csak a kuplungpofákat, ott markáns volt a különbség.
ludsi: ha nem szükséges, mégegyszer szét nem húzom.....Hát épp ezaz, hogy nagyon nem mindegy.
Ismétlem, mindez agyalás. Túl sok összetevő változott egyszerre, hogy egyérteműen ki tudjam jelenteni mi miatt van.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz frigoo #59015 üzenetére
Egymás mellett elbeszélünk.
Egy elnyúlt, elgyengült kontrasztrugót lecserélsz, plusz dobsz bele 5000-6000rpm-en nyitó kis kuplungrugókat akkor ugyan az a kapcsolási fordulatszám, persze utána kell görgőzni is.
Ez max mid-race gépeknél számít szerintem ennyire. De javítsatok ki!
Pld. hozom a saját példám.
18 éves elnyúlt kontrasztrugóval nem tudok mit kezdeni, a 3000rpm-en nyitó kis kuplungrugók előbb nyitnak mint elkezdene menni a gép. A gyári 2000rpm-es rugók vannak visszapattintva, így nem kezd váltani, de nem is lő ki, a kapcsolási fordulat túl alacsony.
Úgyhogy ki kell cserélnem a kontrasztrugót, utána jöhet a kis kuplungrugók újra megtalálni azt ami még nem kezd el befelé menni mielőtt a gép elkezdene gurulni, plusz valószínű görgőznöm is kelleni fog.[ Szerkesztve ]
undefined
-
őstag
válasz ludsimon #58990 üzenetére
Mitől lenne keményen zsebbenyúlós? Volt megragadós robogóm, annak teljesen más volt a hangja. Ez csak elgyengül. Itt azért simán lehet fals levegő, legutóbbi szerelésnél mintha el lett volna repedve a szívócső a karbi és a blokk között. Reménykedek, hogy itt szív falsot. Majd hétvégén megnézem a gyertyát is, azzal is lehet baj, ha rossz a hőértéke, remélem.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
ludsimon
veterán
Robogó szerviz dyno runos tuning lehetőséggel létezik?
Ha lehangoltam végre és kész lesz elvinném megnézetni és ha nem tökéletes még ott is hagyom nekik.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz korcsillio #59035 üzenetére
Állapottól függően 100-300k.
Ludsimon blog:
Skacok, kiderült, hogy amit eddig éreztem, az csak a katalizátormentes, fojtatlan kipufogó miatt van, ugyanis 4,5Le-t ad le 7300rpm-en a motor.
Mekkora kilövések lesznek még itt ha ki lesz hegyezve!!
TT kipufogó nagyon érzékeny, ki kell hegyezni brutálisan.
Na jól van, megmutatom már hol tartok a dologgal.
[link][ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz korcsillio #59037 üzenetére
Így szeretem, ha világít, had kopjon a henger. - (szarkazmus volt.)
A videó végén mondtam, hogy 1:32-re kevertem (tudom qvasok..), kikötöttem az olajpumpát mert nem működött 350km-t mentem vele (6-8 alkalom) mire észrevettem.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Lehet itt viccelődni, aki ismeri a TT kipu nyomatékgörbéjét tudja milyen érzékeny..
Nekem megvan és 4,5Le-t ad le 7300rpm-en. Ha le lesz hangolva az még +2Le-t ad.undefined
-
ludsimon
veterán
Féltem, hogy sokat kapott, 2 hétig nem mertem beindítani és nem akartam kinyírni, akkor még nem tudtam mi a baj, de kiderült más okozza a hibát.
75ös főfúvival még -1 mp-el jobban ment, csak azt nem vettem fel mert inkább bedobtam a 78ast ami meg sok lett de amíg nem fogyasztom ki az olajat addig nem is szedem ki belőle. Majd utána 1:50essel már látni fogom sok vagy kevés az A/F.
Den:
Azt tudom és érzem, hogy rengeteg elveszik a rosszul beállított hajtás miatt.[ Szerkesztve ]
undefined