-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Den
veterán
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #4005 üzenetére
-
Topiccsendőr
addikt
Hahh!
megvan az igazi!!!
[link]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ngabor2
nagyúr
csak én nem találok semmi tesztet, vagy leírást a Kymco Super 8-ról, vagy tényleg ezen az egy [link]en kívül nincs semmi magyar nyelven?
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #4014 üzenetére
miért a vario nem fokozat mentes váltó?
na én meg úgy döntöttem h nem viszem a gépet szervízbe. mert mondta a manus h 5800 szűrővel. énmeg ha megveszem a liter olajat meg a szűrőt az kb 2600Ft. és aszondta h megnézik még a betéteket de én azt nem rég néztem még igencsak jók. és fixen be kell nekik írni az 1 órát az eészre még ha nem is tart addig mert ennyit ír a yamaha.
mert ezek mind olyan karbantartások amik benne vannak a könyvben és otthon is el lehet végezni.
1 kérdésem lenne h ha én a légszűrőt 10W-30(40) olajjal kenem be az jó lesz?
[Szerkesztve] -
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #4015 üzenetére
a régi szűrőd darabokban van? Vagy miért kell kicserélni? Kimosod benzinben, egy csepp olaj a közepére, a széleire, összegyűröd alaposan, kiteríted, belerakod egy puha rongyba, ott kinyomogatod, hogy igya fel a felesleget, aztán vissza az egész. Egyébként én motorolajjal szoktam bekenni, amit a tartályba öntök.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #4017 üzenetére
azért mert a szervizes mondta még múltkoriban h ők 1000-nél mossák 6k-nál cserélik h a szűrőt ők csak 1x mossák ki. én meg már mostam a szűrőt 2x. így azt gondoltam veszek egy tábla szivacsot amiből kijön vagy 4-5, mert az jobban megéri (legfeljebb adok el belőle )
(najó, meg kicsit rámjött a szerelhetnék is )
[Szerkesztve] -
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #4018 üzenetére
áhh, nekem egy 12 éves szűrőm volt az első Jogomban, akkor cseréltem, amikor darabokban volt. Felesleges venni. De ha veszel, akkor sűrűt vegyél, előszeretettel adnak el ''sport'' szivacsot, ami valamiféle hangszigetelő lenne mélynyomóláda oldalára, és nagyon olcsó. Na ebből vesznek egy tonnát, aztán eladják sport lészűrőszivacsként. Csak a gyárival megegyező sűrűségű szivacsot vegyél!
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #4019 üzenetére
de szemetek!
hát én csak olyat veszek aminek van vmi márkája. de sportszivacshoz 5%-kal nagyobb fuvi kéne az meg nem buli, mert a akrbit nmeakarom megbontani.
ha más nme meg veszem 1000-ér a gyári szivacsot -
ToRR3nt3
senior tag
válasz golyani #4015 üzenetére
Én ki szoktam mosni benzinben, meg vettem -jó drágán- légszűrőhöz való aerosolt azzal jól befújom a szivacsot meg a háznak azt az oldalát ahol a luk van a henger felé. De biztos jó a motorolaj is.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz Topiccsendőr #4019 üzenetére
Az egyik haver Sephiájának a hengere úgy ment tönkre h el volt szakadva a szivacs aztán tele ment porral a henger, az meg szépen összekaristolta a falát. Vsz nem szabad elhanyagolni a szűrőt, föleg ha poros úton jár az ember.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
golyani
addikt
nah vetem légszűrőt. a gyári kivágott az 1000 én vettem 700-ér egy táblát kijön belőle vagy 4-5. egy picit talán ritkább mint a gyári de vastagabb szal légszállításbna ugyanottvan, majd kap sűrű olajat és jó lesz.
viszont a könyvszerint 10W-30 olaj kell a hajtóműbe de a fazon aszonta h ők 80W-90-el locsolják a hajtóművet? most mit vegyek? -
Josh
tag
Azt hiszem, hogy lassan már egy éve is van vannak, hogy egyik ph-s társunk vett egy Kymco Agility 50-t, sajnos már nem emlékszem rá, hogy ki is volt az, ezúton is elnézést tőle.
Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan szuperál a motor, mennyi km van benne, mennyit fogyaszt, mennyit kellett rákölteni, és úgy összességében mi van vele?
Hallott valaki valamit a Tomos motorkerékpárokról? Engem egy Youngst'R érdekelne, hogy hátha van-e valakinek?Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
golyani
addikt
-
net84
őstag
válasz ngabor2 #4010 üzenetére
a Kymco Super 8 50 egy brutális robogó... A 186cm-emmel és a 100kilómmal is kényelmesen ülök rajt. (de ezt menj és nézd meg élőben ) Négyütemű, tehát azt az erőt kell figyelembe venni. Fojtott verzióval találkoztam eddig, nagyon próbálni még nem tudtam, csak leteszteltük, hogy mit megyvárosban, és milyen egy Agility 50-hez képest.
Ülésre jobb a Super 8, sebességre, ha 2 fojtott verziótveszünk alapul, akkor ugyanott van a kettő. Így 50km/h a vége, és a nulláról indulása/gyorsulása sem egy rakéta - az Agilityből kiindulva ez nem is fog nagyon változni. A hangja azonban szebb, ''férfiasabb''.
A ''plexi'', amit a fejidom kapott, az kb. 1cm-t áll el a burkolattól, és a menetszél szépen bevág alatta - hangja is van, meg olyan, mintha nem lenne plexi rajt.
Egyelőre se időm, se lehetőségem, hogy elmenjek és egy komolyabb tesztnek vessem alá. Pedig még a körforgalomban való kanyarodására és dönthetőségére lennék kiváncsi...Read only...
-
Atomgeszi
veterán
Heló! Gyors segítség kéne! Mennyit ér(árba) ez a kipuff???(én venném,csak kérdezték, hogy nekem mennyit érne meg, de abszolút tudatlan vagyok iylen téren)
[link]
Előre is köszi -
Den
veterán
légszűrőhöz a speckó légszűrő olajat ajánlom lehetőleg aeroszols kivitelben.
Nem sznobizmusból, hanem mert a légszűrő olaj ragacsosabb jobb hatásfokú, sprében pedig könnyebb egyenletesen felhordaniwww.simson4t.hu
-
molecula
csendes tag
Net84 vagyis a motort magamnak vettem, csak nekem nem való a 2 kerék.A motor nagyon jól megy, költeni nem költünk, mivel a Kymco márka kereskedésben dolgoztam.
A kötelező szervízek meg voltak azon kívül nincs vele probléma.Most kell majd az alapjáraton állítani egy kicsit.Fogyasztásra, ha jók az értesüléseim 3,5 liter.Km az már sok vann benne mivel télen is azt hajtotta.
persuader :Igen! A párom is szupermotora szeretné most az Agility50-et lecserélni!
[Szerkesztve]Pályázatok írását, figyelését, vállalom cégek és civil szervezetek számára! sokadik nap
-
net84
őstag
Kedves kicsit felvezette a dolgot...
Én hajtok még egy kis ideig egy Agility 50-et (most lesz majd 1 éves), de szerintem nem rám gondolsz...
A motornak semmi gondja nincs, kb 2500-3000km-nél tartok (csak belvárosban). Rákölteni csak a kötelező szervízeken kell motor+hajtóműolaj csere. Az 5000-nél lesz ha jól emléxem légszűrő csere, de majd most kap egy nagygenerált (szűrő tisztítás+fúvóka beállítás).
Az egyetlen ''gondom'' vele, hogy 100km-en 3-3,5l között eszeget, illetve néha hideg motornál ''elkóborol'' az alapjárat, de ezek orvosolható problémák...
Egyébként az első motor megsemmisítéséről molecula tudna mesélni
...első teleszkóp tartó/összekötő, taposó/trepli lemez, fékkar...Read only...
-
ngabor2
nagyúr
tehát azt mondod, hogy fojtás nélkül se nagyon megy 45-50-nél többet? az igen harmatos nekem, mivel általában városon kívül használnám. a jelenlegi NRG-m 70-es hengerrel bő félgázzal 70-80-at megy, jobban nem húztam. és a gyoasztása így is 3.5l, ami szerintem nem is olyan rossz (fele annyiba kerül, mintha busszal mennék haza, ráadásul nem kell a menetrendhez igazodni, csak a forgalmat kell elkerülni... mert azt nem szeretem). akkor asszem egyelőre maradok ennél, kivéve, ha el tudom adni
mod: most olvasom: a 3.5 akkor nem is olyan jó? vagy 50-nél nem jó csak? ha monnyuk a 4-ütemű 2-2.5l-rel beérné úgy, hogy haladni is tudna (min. 70-nel), akkor erőteljesen gondolkodóba ejtene. -
net84
őstag
válasz ngabor2 #4040 üzenetére
háááát, ha 70-es, és annyit eszik, akkor tedd össze a két kezed!
Nekem az 50-es 4ütemű, ha ''csövön'' tekergek vele (~70), akkor 3,5l-t eszik, azaz kb. 110-120km alatt megszippant egy tank benzint.
A fojtott 4 ütemű mociktól 50-nél többet ne nagyon várj... A fojtásokat mindig úgy találják ki, hogy ne engedje gyilkoni a motort...
A 4 ütemű addig érte be 2-2.5l-rel, amíg bent volt a fojtás, igaz amióta kikerült nem volt utánnaállítva semmi. Talán majd a héten eljutok a szerelőig...Read only...
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #4041 üzenetére
én meg 50-essel 2,8-ból járok. elég sok benn a fullgáz is.
egy 70-estől meg ha nincs kihegyezve és sima vashenger akkor 3,5-4 az rendben van szvsz. monjduk leheth egy jó pufóval már 4,5 lenne belőle... -
ngabor2
nagyúr
válasz Topiccsendőr #4041 üzenetére
igen, a henger 70-es. monnyuk a többi része nincs lecserélve hozzá, ami nem egészséges, azt hamarosan megcsináltatom. aztán kiváncsi leszek rá...
-
golyani
addikt
válasz ngabor2 #4044 üzenetére
egy 17,5-es karbi, egy polini Speed Control, megy egy nyomatékosabb kipuff mondjuk Polini NoSmoking vagy Satge6 Street(sztem a polininek hülye formája van) vagy ha nem kapni NRG-re akkor esetleg vmi rezo de azzal megugrana a fogyi akkor maradhat a mostani kipu is
[Szerkesztve] -
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #4041 üzenetére
Hehe!
Az enyém folyamatos hetvennél 2 litert eszik. Csak annyi a különbség, hogy 125 cm3, váltos és négyütemű"önmagam hite vagyok magamban"
-
gege71.hu
addikt
Sziasztok robogósok!
Nem tudom még hova forduljak, de ide is beírom.
Szóval: mára virradóra ELLOPTÁK zárt kertünkből a lelakatolt YAMAHA aeroxomat. 2002-es Max-biaggis piros fehér.
70es malossi sport hengerszettel malossi multivar varioval, Leo Vince ZX kipuval(+ egyeb tuning belul:karbi stb). Gyönyörű gondosan ápolt remek állapotban.
Minél többen tudjanak az itteni közösségből, h ha eladásra kínálják esetleg jótétlélekként jelezhessék nekem.
Előre is köszönöm
gege
Ja a motort Szentrendréről lopták el csendes kertesházas övezetből, nyilván már előre kifigyelve a helyet hisz alkalmi tolvaj nem jellemzően bokázik éjjel olyan erővágóval ami egy brutalvastag lakatot és utána egy hasonló vastag láncot is képes könnyedén kettémetszeni.
Képek a motorról: (PDF file, kb 2 honapos kepek, azota hatso Stage 6 SSP piros teleszkopmagasitoval bovult)
[link]