-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #13345 üzenetére
Nálam a Piaggio-Gilera vonal az első futómű miatt kiesik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
Ez lenne a vég, többet úgy sem szán rá fater. Illetve ahogy nézzük, tényleg 250k körül már motornak nevezett izéket lehet venni, nem olaszból hozott tiritarka roncsokat.
#13352 runner 125: Idővel azt is cserélném, viszont most elég ha találok egy jót.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #13353 üzenetére
Cserélni, megér az neked annyit?!
A régi gömbölyű Runner-ekbe tuti belemegy a nagy olajos villa, viszont 30-40 alatt T szárral együtt ilyet nem találni - már amelyik nem görbe.
Szvsz ennyit nem ér meg az alakítgatás. Persze, ezzel nem azt akarom mondani, h rögvest elfossák magukat ezek a teleszkópok, de aki hosszabb távra tervez egy 50-es robogóval ( mint pl. én ) , érdemesebb normális csillapításút keresni, ami nem áll be 3 év után.Egyébként az az SR tényleg jó vétel lett volna, lehetőleg én is gyári - vagy megközelítőleg gyárit néznék. Jelen esetben nekem most fontosabb a minál kisebb fogyi, mint az, h menjen 80-at. Állatkodni úgysem ezzel fogok.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #13354 üzenetére
30 ezrest még megérne, főleg ha egy jó motort fogok ki, meg ugye ahhoz kell pár év hogy beálljon, így nem akkora egetverő kiadás lenne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
lajo
senior tag
Sikerült vennem egy f12-est. Volt rajta pár apróság amit meg kellett csinálni, meg még van is. A hétvégén mentem vele 130 km-t amire 6 litert tankoltam... Még nem nagyon állítgattam, azóta a levegőszűrőt is kimostam (ráfért rendesen) lassan összeáll szerintem.
-
lajo
senior tag
válasz Tothgera30 #13357 üzenetére
Lesz majd kép, csak még a külsejével nem nagyon foglalkoztam.
Amúgy nem nagy szám, 96-os, vízhűtéses, tuningmentes. Kicsit karcos, de a műanyagok elég szépek meg a hátsó rész, motor környéke. Kék. -
lajo
senior tag
-
lajo
senior tag
válasz Tothgera30 #13361 üzenetére
Ahogy észrevettem eléggé nincsenek képben az eladók az évjáratokkal, talán 99-esnek hirdették, de a műanyag elemeken a jelzések 96-ot mutatnak. Amikor elmentem megnézni nem indult be, állítólag 1 éve állt, ülés ki van szakadva, akksi kuka, hátsó fék szar volt rajta, meg kicsit a tükör megviselt volt. 85-ért elhoztam, a motor 1 órán belül járt otthon (karburátor tisztítás kb.), akksi 3500, fékbowden 5000 (wtf?). Ezek után már használtam, még maradt egykét dolog, meg állítgatni kell, átnézegetni tervezem, meg van valami lakk-polír cucc otthon. Nem tudom jó vétel volt-e, de ebben a (ár) kategóriában nem nagyon van választék nyugaton, olyanokat láttam, hogy ez azokhoz képest új.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Ebben teljesen egyetértek, simán elkérnek 98-as motorokért is 200k-t, illetve úgy hirdetik hogy 2003-as vagy 2004-es,közbe pedig köze nincs hozzá. Az viszont jó hogy laza 100k-ból egy pöpec állapotú géped van, mondjuk én ennyi pénzért adtam el 2008-ban a Simsonomat, igaz hogy tip-top volt, de akkor is sokak szemében "csak egy Simson".
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #13363 üzenetére
Ez a smkp.-oknál hatalmas divat. Típusspecifikusan egyedül a Runner-eket ismerem, az a pofátlanság ami a használtpiacion megy beszarás.
A legkomolyabb, amikor '97-es 180-as Runner-eket árulnak 2003-masként, mert lecserélte a kapaszkodót hátul.Oda kell figyelni na, mert ilyenkor jó szerencsével sokat lehet alkudni, vagy szimplán hagyni kell a francba.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #13364 üzenetére
Sajnos ez van, és ezt ki is használják! Runnerek közül ez nagyon tetszik (a felniket cserélték, ez lehet gyanús), de sajnos nagyon messze van. Persze ez közel lenne, csak már törték.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #13365 üzenetére
Évjárata ennek még valós is, viszont import robogó. Ráadásul injektoros, aminek a felújítását inkább nem ecsetelem, ez nem az blokk, amit otthon meg lehet szakérteni, mint egy egyszerű karbist.
Ilyet szvsz kockázatos megvenni...tényleg, ilyet sem láttam még. Ahogy nézem SR felnik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #13366 üzenetére
Hát igen, ezért is esik ki a Nyíregyi, viszont a másik nagyon tetszik, csak oda vissza majdnem 700km lenne nekem .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #13367 üzenetére
Azt nem is néztem, most viszont igen.
Bírom ezt a pofátlan dumát; "szállítás közben sérült".
Nah persze.., tessék megnézni az 5. képet, s azon a középidom illesztését. Jó 1cm-re áll el. Nem beszélve arról, h az első idomok fújva voltak, és elől a középső "maszk" sem az újabb (erre) a típusra való, hanem a régebbi.
Noh, meg nekem a villa szöge is gyanús.
Ezzel minimum falnak mentek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #13368 üzenetére
Ugyan erre gondoltam én is, csak hát ugye nálunk ilyenek a kereskedők, ott akarnak átb@szni aho nem szégyellik, és meg akarják magyarázni hogy úgy van ahogy ők mondják . Bár lehet úgy érti hogy szállítás közben sérült, hogy mentek A-ból B-be és neki mentek egy falnak, mert az is szállítás .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
-
r-chee
őstag
válasz DigitXT #13375 üzenetére
Hogy lehet legfaszábban belőni az alapjáratot? Az én robogóm is minimálisan hajtja a kereket alapjáraton, szenderen. Alapjárati ford.szám 2000. Múltkor próbáltam játszani levegővel meg alapjáratállító csavarral, belőttem melegen 1100 környékére, majd 1300 körülire, de pár perc után leállt a gép.
Meg a mostani beállítással szerintem sokat zabál a motor. Teljesen teletöltöttem, mikor megvettem, s már "csak" három rublika van a kijelzőn a benzinszintnél, s 98km-t mentem vele eddig. S nem húzom csutka gázzal (amúgy max 62km/h körül megy el sík terepen).
Tényleg, alapjárat állító csavar ugye nem befolyásolja, hogy menet közben mennyi benzint kap a motor, azt csak a főfúvóka határozza meg?[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
DigitXT
félisten
válasz r-chee #13376 üzenetére
Nem tudom, nekem szerelő csinálta: nagyon "pöpecre".
Baromi alacsony az alapjárat, de stabil, és az automata
szívatóval sem akar kimenni alólam a gép - hál'istennek.Egyedüli gondom vele, hogy hidegen reggel (értsd éjjel a
pincében áll a motor, tehát eléggé hideg - olyankor még)
kicsit nehezen indul. De amint elkapta, onnantól nagyon
szép alapjáratot kapok, és rögtön el is lehet indulni, nem
fullad meg a legkisebb gázadásra, mint korábban tette.Végsebességet még nem tudtam nézni, a forgalom, és
az útvonalam jellegéből adódóan, inkább csak az órám
"pontosságát" (szóval a csalását) néztem GPS-szel.
Óra szerint 90-95 környékén mondjuk megvolt valós 80,
tehát annyira nem rossz talán a helyzet. Persze marha
jó, hogy 140-ig van skálázva: szerintem soha nem éri el.
(Úgy emlékszem óra szerint 130 körül volt anno a vége,
de majd csak az autópálya bevezető szakaszán tudom
megnézni, és összevetni az ott lemért GPS-es adattal.)Az alapjárati fúvóka ha jól tudom az alacsony fordulatú
gyorsításoknál is szokott segíteni, tehát lehet, hogy a
helyes beállításokkal (emiatt is) csökken a fogyasztás. -
r-chee
őstag
válasz runner 125 #13378 üzenetére
<<< ---- >>>
Megnéztem a gyújtógyertyát, s elég leharcolt állapotúnak tűnt. Korom fekete az egész, a testelektródára és a gyertya menetes része utáni peremre rá van rakódva/égve "vmi" jó keményen. Gyárilag Champion RN2C gyertyát ajánlanak a motorhoz. 1-2 héten belül kicserélem a főfúvókát nagyobbra egy alapos karburátor tisztítás keretében (utóbbival előző tulaj sztem nem sokat foglalkozott).Legyen újfent RN2C gyertya, vagy cseréljem ki nagyobb hőértékűre, RN3C-re?
Holnap megbontom a burkolatot, kikapom az olajtartályt, s lecserélem az olajat, ami bent van, mert előfordulhat, hogy vmi szar van bent (kipuf. végéből megvételtől állandóan csöpög az olaj). Repsol vagy Motul szintetikus olaj lenne a jobb? Utóbbi drágább egy ezressel.
üdv.
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13378 üzenetére
Azon kívül, hogy "nem szép dolog" valakinek a nevével viccelődni, annyit
tudok hozzátenni, hogy ha figyelmesen olvasod, nem sampon reklám.
(Egyébként halál jó fej srác, és nagyon korrekt a tapasztalataim szerint.)[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #13380 üzenetére
Ha figyelmesen olvasod a hsz.-om, akkor bent van, h - c.
_
Egyébként nem is emlékeztem már rá, de találtam a Nexus-ról egy videót, van vagy 2 éves.., amin hallani a hangját, viszont hüle voltam, mert nem vertem oda neki a gázt.
Nah majd valahova felrakom és belinkelem, csak elég nagy felbontású.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13381 üzenetére
Azon a "- c"-n nemes egyszerűséggel átsiklottam, mivel annyi hülye
rövidítést használnak "ezek a mai fiatalok", hogy már fel sem tűnt.A videót várom. Mondjuk ha csak alapjárat, akkor nem fog kiderülni a
lényeg, de ha jó a vidi, akkor alapon is jó hangja van/brummog, nem? -
r-chee
őstag
válasz r-chee #13379 üzenetére
Ma sikeresen megcsináltam első karbitisztításomat . Kikaptam, lemostam kívülről benzinnel (jó dzsuvás volt), szétkaptam (meggyőződtem arról, hogy 53-as főfúvóka van benne), majd belül egy kis benzin, aztán levegő minden kis nyílásba. Visszarakás előtt levegőcsavar tövig be, vissza 1 és 3/4 fordulat, alapjárati csavart a végén lévő kúpozás széléig behajt, karbi vissza, csövek vissza, sűbertű vissza, állítója majdnem teljesen behajt, légszűrő vissza. 4 urgás berugókaron, majd önindítózás pár másodpercig és indult is .
Egy negyed fordulatott kellett csupán állítanom az alapjáraton, beállt 1500-ra, és városban próbakör után is megmaradt ez astabil alapjárat. Remélhetőleg az is marad (kopp-kopp).Tegnap melóba indulás előtt leállt a motor, alig bírtam beindítani, cégig úgy mentem ki, hogy féket húztam kereszteződésekben állva, meg húztam neki gázt, nehogy leálljon, este indítás után pedig 5000 alá nem ment a fordulat, és össze-vissza járta motor .
Olajtartályból meg hogy kiöntsem a benne lévő ismeretlen olajat, le kellett bontanom a motor hátulját körbe, holott úgy álltam neki, ezt innen leveszem, kibillenetem a tartályt, kiöntöm olajat és kész. Csak hát minden műanyag elem fog egy másikat, amit meg egy újabb szorít le .
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
bajnokpityu
félisten
-
dJ Peer
aktív tag
Hihetetlen!
Én pont tegnap vettem egy f12-est, és most nézegetem a topicot, hát nem erről van itt is szó
Úgy átlagban mennyi a végsebessége?
(Még nincs nálam a motor, csak a jövő hétvégén) -
Brogyi
senior tag
Életem első 4T-és motorja.[link]
Kicsit fura a hangja a mai motorokhoz képest,de bazi nagy élmény volt a szociban mikor minden motor 2t-és volt.Több mint 30 éve. -
r-chee
őstag
Van valami trükkje a bentincső légtelenítésének? Tegnap, mielőtt kiszereltem karbit, láttam egy kis légbuborékot a csőben. Visszaszerelés után volt egy nagy levegős rész a benzincsőben, de berugások és önindítózással - szal míg fel nem vette a karbi a benzint - szépen eltűnt. Ma viszont megint ott lapul egy kb 15 centis részen a levegő . Nem lenne jó, ha valahol út közben ezért állna meg a motor.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
őstag
válasz Tothgera30 #13389 üzenetére
Felhívom majd mielőtt indulok, ha már ott vagyok megnézem, de izmosabbat akarok alkudni Nem hiszem hogy nagy igény lenne egy ilyenre Pápán, szerintem ha ott vagyok és kezemben van a zsé lesz az 175k-nál olcsóbb is
Akinek már volt ilyen: Mire kell figyelni ennél a típusnál? A Leonardo tipikus betegsége az automata szivató volt.. -
Motaba78
őstag
válasz dJ Peer #13386 üzenetére
szia
nem tudom ezt így megmondani, mert szerintem minden mocinak más, meg nem mindegy milyen feltételek mellett, szem beszél, vezető súlya, út egyenessége.
Az enyém sík úton, kb 15-20km/h szembe széllel, 91kg-om alatt 75 ment, de csak mint kíváncsiságból, szerintem ment volna többet is mert nem volt csutkán, de én nem akarom kínozni, nekem kényelmes 50-55km/h (6500-7000rpm) elég, és azt emelkedőnek is tudja, valamint a fogyasztás sem nő az egekig, meg persze a moci sem megy szét 5000km alatt, ez persze minden tuningtól mentesen, gyári állapotban.
ez az én kicsikém:[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz dave93 #13384 üzenetére
Csak akkor vedd meg, ha mindenképpen rendszámoztatni fogod, mivel 50-esként ezt a 4t -t nagyon necces bejátszani.
Első teló ebben már ok, a blokknak nincs típushibája, a 2t-nek volt a vízpumpa.
mod.
Jah és a kormáyncsapágyak, azokat mindenképpen ellenőrizd. Olasz típushiba.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz runner 125 #13393 üzenetére
Okés, köszönöm. Szeretném, azért nézek csak olyat amihez minden papír megvan. Egyébként az 50es 2T teljesen ugyanez a kaszni nem? Vagy azért mondod mert ami 50es az csak 2T?
-
pumpido1
csendes tag
Milyen robogót vegyek max 50k-t szánok rá Bp-n használnám napi 40km kb előre is köszi a válaszokat!
KORMÁNYBŐRÖZÉS FELSŐFOKON!
-
Tothgera30
Ármester
válasz pumpido1 #13395 üzenetére
Hát ennyi pénzből legjobb állapotút talán Simson S51-ből találsz, de ha mindenképpen robogó kell, akkor Suzuki Andress/Let's/Sepia/Sepia ZZ, Honda Tact/Dio, Yamaha Jog, Aprilia Amico, Piaggio Zip esetleg Keeway Hurricane motorkákat kellene nézegetned. Persze egyik sem lesz kifogástalan és szalon állapotú, de megfelelnek ha kerülöd a kátyúkat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz dave93 #13394 üzenetére
A külső az, de;
Az 50-esnek az első felfüggesztése sokkal alacsonyabb, illetve maga a blokk mérete és a hang nagyon feltűnő.
Eleve az, h 50-es Runner-ből soha nem volt 4t, így már itt bukó, meg mondom.. maga a blokk mérete is feltűnő - illetve, pl. a dupla hátsó telóval kb egy 50-est sem szereltek.
pumpido1
Ennyiért nem kapsz megbízhatót, ráadásul napi 40km az szép kis, ilyen távra én mindenképpen 125-öst vennék. Vagy 50-esből is 150-200k-ért egy megbízható darabot.
Ha, lerohad félúton szopóka.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz runner 125 #13397 üzenetére
Értem, köszi.
Napi 40km egy Simsonnal amivel mondjuk tudsz 50km/h-t utazni szerintem sem szerencsés -
Motaba78
őstag
válasz Tothgera30 #13396 üzenetére
"Persze egyik sem lesz kifogástalan és szalon állapotú"
és még milyen finoman fogalmaztál.