-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
-
akos3
addikt
válasz sz_abika #13460 üzenetére
Háh nekem is ilyen vt! Csak yamaha blokkos. (legalábbis több hozzáértő is ezt mondta... Én elhittem nekik) Alapből nem rossz kis robogó, erős, jól pakolható, királyak a kerekei, csak én egy szar olasz importot fogtam ki, sose indult be. 2 hetet se használtam..
(#13463) sz_abika Nah grat a mocihoz, csak most olvasom Vmi nincs rendján mert nekem amikor ment akk 75öt vitte azért. Emelkedőn is szépen vitt. Mondom, h erős vt azért, csak szar Ékszíjtárcsa elkophatott, azért torpann meg. nézdd meg!
Fotót dobsz fel róla? kiváncsi vok. Én mire befejeztem a szépítkezést addigra eladtam Tanulópénz vt De ha a Tied nincs széthajtva akk jó vétel volt. enyémben eleve 23k km. vt már benne...[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
válasz sz_abika #13476 üzenetére
Oh, micsoda bordó csoda! Jól néz ki így képről, persze látszik, h nem most jött ki a szalonból, de eléggé egyben van, szép! És ez a másik fajta fenekű, amikor nekem is Centrom vt, mindig nézegettem ezt a hátsó idomot az ülésnél, mert ez sokkal jobban bejön mint amilyen az enyém vt. Vhogy olyan spoiler feeling
Sok örömet hozzá
Ja am vmi csinosítgatás tervben van, vagy meghagyod originalba? -
akos3
addikt
válasz sz_abika #13486 üzenetére
Hát én nem nagyon jártam ilyen bontókhoz abbana 2 hétben
De itt hátha találsz vmit. Ill. itt is ki lehet fogni vmit, bár most ahogy néztem nincs semmi Centrohoz, de érdemes figyelni. Itt egy idősebb bácsi van, kedvesnek tűnt, vmiért vtam egyszer nála szétnézni. Ez meg írja, h alkatrészei eladók. Kérdezz rá, hátha szétsezdi bontani, mert nics vmi fényes állapotban amugy se...
órát meg nem hinném, h nagy ördöngősség lenne megcsinálni, én tuti megcsináltatnám ha már van, de hát te tod -
akos3
addikt
válasz sz_abika #13514 üzenetére
Nah jól van. Végül is akk megoldódott és msot jó. Ez a lényeg
Gergő: Grat a mocihoz!! Végre, h összejött. Remélem nem lesz vele semmi gond a jövőben. Majd vmi jobb képet feldobhatnál
Márk Hát ugye mint tudjátok nekem most 4T 125öm van. Városban ahogy írtad teljesen jó. Egy és két személlyel egyaránt. Mostanság kezdtük el 2en használni bnőmmel, induláskor picit meg lehet érezni, de amúgy teljesen jó. múltkor még előztem is úgy. Persze pályára 1 személlyel se szívesen mennék ki, bár egysezr már kipróbálnám mit tud a kis cibere
-
-
-
Motaba78
őstag
válasz sz_abika #13774 üzenetére
én tippelnék esetleg még gyertyapipa, kábel, gyertyára is.
esetleges kontakt hiba is lehet, mikor nekihúzod áthúz és nem érzékeled a hibát.pl.átmosni sima benzinnel, karbi levesz, fúvóka kifújat, átmosod, esetleg benya tartályt is nézd meg nincs-e benne valami uszadék a tartály alján.
-
DigitXT
félisten
válasz sz_abika #14232 üzenetére
Szvsz semmit. 10 perc alatt nem hűl ki, szóval ekkor nem beszélhetünk
hidegindításról, a szívató nem érvényesül: adj neki egy kis gázt és kész.
Nálam is ugyanez van: hidegen pöcc-röff a szívatóval, melegen pöcc-röff
egy kis gázfröccsel (indítás közben). Szerintem ezen kár filózni. -
Killing
addikt
-
barack1997
senior tag
válasz sz_abika #17342 üzenetére
A Gilera Runner-ekben nincs belső például, de tudni kellene mi a motorod típusa, gyári felnid van-e és a szelepház mozog-e (egy picit) vagy pedig fix. Ha fix (bele van csavarozva a felnibe) akkor abba nincs belső, ha egy picit mozog oldalirányba a szelepház, vagy ilyen kicsi csőszerű akkor abba van belső
-
Killing
addikt
válasz sz_abika #17342 üzenetére
Netán lánctalpas lenne vagy nem tetszett a józan paraszti ésszel kigondolt válaszom?
Én kicseréltem, voálá, problem solved.Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Tothgera30
Ármester
válasz sz_abika #17405 üzenetére
Kb. megragad a dugó...
Ha rossz az olaj akkor üzemi hőmérsékleten nem olyan a kenése, lehet jobban melegíti a hengert, több a kopás, futásteljesítménye nem lesz olyan a motornak, a füst akkor kékes ha túl dús a keverék (ált. hidegben), esetleg nem ég el rendesen, ha rossz az olaj vagy karbisnál el van állítva a keverési arány.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz sz_abika #17405 üzenetére
Rossz kérdések.
A motorolajnál a legfőbb érv, hogy minél jobb legyen a kenés, a többi már csak marketing. (illat, szín, csendesebb járás, kevesebb füst, stb.)
Az olajakat (2t és 4t is) kettő norma alapján minősítik. JASO elnevezésű a japánoké, míg az API amerikai.
Az, hogy a különböző jelölések mit takarnak, ne kérdezd, mert nem tudom. A lényeg, h ez a MOL olaj nagyon jó minősítéseket kapott, ezért ajánlott.JASO FD
Piaggio
Husqvarna
ISO-L-EGD"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz sz_abika #17408 üzenetére
Ez gyakorlatilag ugyanaz, mint a MOL.
Persze, ha a szállítást figyelembe vesszük, akkor neked jobban megéri ott megvenni, de ha már több mindent vesz az ember, sőt, ha többen rendeltek egyszerre, akkor már jobb vétel a MOL olcsóbb pénzért.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
PLaci58
őstag
válasz sz_abika #17657 üzenetére
Nézd meg jól, hogy milyenek a menetek!
Én olyat vettem mint a második képen van M8 jobb-jobb-os kivitelben. Itthon kiderült, hogy M10-es kellene. Visszacserélni nem tudtam, mert nem volt és vagy 2 hónapig hiába jártam a nyakára. Végül meguntam és a haverral csináltattam két M8-M10 illesztőt. A röhej az volt, hogy 6 szög anyagból esztergálták és szépen leszedték az egészet kerekre, hogy jobban nézzen ki, én meg küszködhettem a meghúzásával Mondjuk itt csak 2500 Ft volt egy pár.runner_125!
Én nem tudnék gurulni annyival, mert kb. 15-nél bont a kuplung, addig megy a motorfék. Szabadonfutó meg nincs benne. Lehet, hogy gyenge benne a rugó, de nekem megfelel. Kis gázon kényelmesen indul. Sose értettem minek erős rugót beletenni, ami 5-6 ezres fordulatnál kapcsol, aztán lehet huzatni akár 8 ezerig. Magyarul szinte max. fordulaton jár vele állandóan. Úgy persze, hogy nagy a fogyasztás.[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Killing
addikt
válasz sz_abika #17845 üzenetére
Nálam egy tízes le kell vonni, tehát 40-nél 30-al megyek, 50-nél 40-el. Így tovább, majd 90-nél 75-tel megyek valójában. (MBK flipper)
A Peugeotom-nál is egy 10-est kell levonni, de az óra végénél (80 km/h) csak 60-al megyek.
(Peugeot SV 50)Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
vicces
addikt
válasz sz_abika #18080 üzenetére
én most kérdeztem telefonon, és nálam elvileg minden okés. 2013.01.01-ig rendezve van a biztosításom. azza a problémámcsupán, hogy a csekket nem befizettem, hanem átutaltam. az ügyintéző azt mondta, hogy mivel megkértem őket rá, át fognak küldeni egy fedezet igazolást. külön csekket én nem kaptam a robira. sztem benne volt a 4015 forintban. remélem.
:)
-
huszi.gyb
senior tag
válasz sz_abika #38419 üzenetére
Helló!
Érdekelne, hogy mennyit szánsz rá. Szerintem a fél millióval nem szállnál el túlzottan. Jogsi, motor, védőfelszerelés (2x ugye az utasnak is), átíratás+ tartalék a rendbe tételre. De 350-400 szerintem a minimum.(bár talán a 125ös kategóriában nincs is ilyen Burgman méretű gép)
Szerintem van. Sym GTS125 és a 650 Burgi közt nincs nagy különbség... Csak erőben. Forgalmi szerinti önsúlyban 5-10kg van. Méretben se sokkal több, ültem egyen a hétvégén (sajnos csak álló helyzetben).molnarpeter: Amikor összetörtem a Simsont csak kabát volt rajtam, gerincvédő nem. Szerintem a kabát fontosabb... Ha könyékkel/vállal tudsz tompítani, majd átfordulni, akkor a gerincedet nem éri nagy terhelés.
Amikor fejre állítottam a quadot egész szép tempónál akkor is ugyanez a taktika mentett meg. Utóbbinál nadrág is volt rajtam, semmi bajom nem lett... Előzőnél néhány horzsolás. Nem azt mondom, hasznos lehet a gerinc védő, de szerintem ritkább, hogy arra esel. 50-esen nem is szoktam használni.(#83420) DigitXT: Nálam a kabát ugyan ilyen. nélküle olyan volt, mintha meztelenül ülnék a vason
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz sz_abika #38423 üzenetére
Ha kismotoroztál előzőleg, akkor valóban meg tudod csinálni a B125-öt 32-35K-ból, ha nem (mint pl. én 50 évesen), akkor egy huszast adj még hozzá a feltétlenül szükséges pótórákra.
- Motoros ruházatból vehetsz használtat is, csak legyen protektoros, és tökéletesen passzoljon a méretedre. Ezzel sokat lehet spórolni. Bukóból használtat, vagy új gagyit ne vegyél (én ezt tettem, így 10k felesleges költségbe vertem magam: a tanfolyamra megvettem a létező legolcsóbb kínai vackot, amit még elfogadtak), mert az nem véd meg semmitől sem. (mentségemre szolgáljon, hogy akkor még nem is tudtam, hogy ténylegesen lesz-e motorom, vagy hogy milyen.)
- Egy 125-ös motor átírási költségei mindennel együtt évjárattól - teljesítménytől függően 30-35 k lesz valahol. Mármint ha van magyar rendszáma, jelenleg is érvényes műszakija.
(#38429) korpicschess: a műszaki vizsgabázison a rendszámtábláról a címkét nitrohigítóval szokták leszedni, de a rendszám fehér festése az olyan, hogy nem károsodik tőle.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz sz_abika #54131 üzenetére
Ha csinálsz bajt, és kamu 50ccm géppel, akkor zsebből fizetsz+zsíros bírság.
Ha nem csinálsz bajt, akkor csak a bírság fenyeget. Egyre jobban figyelnek ezekre.Bemesélheted magadnak, de ez az úgysem látszik dolog hamar megbukik.
Sebességen, hátsó teleszkóp, légszűrő, kipufogó méretből a többségnél meg lehet mondani, akár típusismeret nélkül is... Ha meg a gyanú megvan, alvázszám alapján (esetleg hengerre írt ccm), simán megmondják.Ha lepapírozod, olcsóbb, mintha elkapnak...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
üszök
őstag
válasz sz_abika #54131 üzenetére
Ha balhé lesz,nagy lesz.
1 Jogosítvány nélküli vezetés
2 a motor nincs forgalomba helyezve.
3 50 es biztosítás = közokirat hamisítás.
Ha ezek bejönnek 200k körüli büntire számíts,és az okozott kárt fizeted zsebből.
Mindezek kibukhatnak egy közúti ellenőrzésnél is,főleg ha motoros rendőr fog meg. Van náluk egy táblázat a motorokról alváz szám alapján megmondják mi pontosan."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"