-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Debilon #6117 üzenetére
Szvsz az a kenés nem olyan mértékben fontos mint a motor kenése, ha találsz általános hajtóműolajat vedd meg nyugodtan.
Nézz szét robogós forumokon.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Debilon #12409 üzenetére
Kymco Agility bőven jó, ha szerencséd van, akkor egy nyugdíjas papától jó áron vehetsz még szezon előtt. A megbízhatóságáról pedig annyit hogy 35000km-t futott robesz is van már, és a 65-70km/h-t karcolja teljesen kiszedett fojtással.
szerk.: 2010.07.23-én már 50000km volt a robiban .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
akos3
addikt
válasz Debilon #12427 üzenetére
Nem mondtam, h szar a 4T! Ne forgasd ki a szavaim! Azt mondtam, h 50esbe nagyon gyenge! Sok 2T is gyenge, nem hogy 4T ami óra szerint megy 60al. De ha te ezen akarsz megöregedni és nem bánod, h életveszélyesen leszorítanak az útról akk vedd meg, abban a tudatban h legalább fél litert is spórolsz még! Hurrá! Azt veszel amit akarsz, bár nem tom minek írtál ide, ha Téged csak az nyugtat meg, ha vki elismétli azt amit hallani szeretnél. Hidd el több robogót láttam itt Pesten valószínüleg, mint Te. Láttam a különbséget a 2 ütem között. Azt is láttam h a 4 ütem gyakorlatilag minden nap a halálrúdon táncoltatja a soförjét. Lehet, h ahol Te laksz ott a 60as tempó bőven elég. De bármikor jöhet oylan szituáció ahol bizony nem elég a 60 és Te csak átkozni fogod az a napot amikor vegvetted a biciklid...
[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
válasz Debilon #12432 üzenetére
Malaguto Centro, F12, Ciak; Piaggio NRG, Typhoon; old SR; Yamaha Neos, BWS...
ezek sztem mind jók, ha ki fogsz egy jó állapotút akkor nem lesz sztem rá sok panasz...
De ha mindenképp 4 üteműt akarsz, akk vegyél azt. én csak elmondtam a véleméynem, de ha neked megfelel akk ne tartson vissza... -
bajnokpityu
félisten
válasz Debilon #12430 üzenetére
sztem az 50-60is maximum ora szerint menne egy 4T 50esen.
4Tnél a folytás kivétele szinte semmi előnnyel nem járt.persze az is lehet, apámat verték át.de komolyan,annyira ótvar tetű ez a kategória,h tényleg ingyé nem kéne.
viszont van egy eladó 50es roxim,ami óra szerint 90 fölött megy.fényezésre vár,egyébként átnéztem,ajánlom.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
r-chee
őstag
válasz Debilon #14096 üzenetére
Pl. Castrol, Motul 2T motorolajokat.
-----
Ma megjött a berendelt kevlár ékszíj és egy garnitúra 6,3g-os Pollini görgő. (Gyári ékszíj 1mm-rel volt a gyári érték alá kopva.) Kezdetnek betettem a 6,3g-os görgőket gyári 7,5-ösek helyett. 5000-res fordulat helyett már 4000-ren megindult a motor, viszont gyorsulása elég ratyi lett, és kb 6800-nál nem pörgött többet a motor (előtte 8-8200-ig kipörgött), s 55-nél nem mentem többet sík úton, hiába húztam neki nyílegyenes szakaszon (előtte max. 72-78-at elment ugyanazon a szakaszon).
Aztán kicseréltem ékszíjat az újra. Helyzet változatlan.
Majd visszaraktam a gyári görgőket, s mindjárt jobban gyorsult a motor, s végsebességben is elszállt 70 fölé, s ugyanúgy 5000-nél indult meg, mint alapban.Nem egyszerű ez a hangolás téma .
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
runner 125
nagyúr
válasz Debilon #16293 üzenetére
Igen, azt kapd ki.
Mosd le alaposan.
Ha, vizes és nem fagyállós a hűtővíz engedd le.
Húzd fel sztenderre majd az első teleszkópot alulról támaszd meg valami tuskóval, vagy pici stokedlivel, h ne érjen le a gumi.
Esetleg takard le."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
sz_abika
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz Debilon #18154 üzenetére
Ez nem minden esetben van így.
Vannak olyan 50-es robogók, amelyeken tényleg egy rakás kaka a gyári világítás. Pl. a 2002 körüli (karbisat passzolom) de a Morini-s Di-tech-ben csak tompított "városi fény" van...
Noh és az 50-esek nagy részében csak 35 Wattos izzó(k) van(nak), az 55 helyett.Ugyan én nem panaszkodom a gyárira, viszont épp tegnap néztem vaterán, nagyjából 2k-ért lehet kapni egy pár xenon hatású izzót. Fehérebb fényt és + 50% fényerőt ígérnek, ilyennel első körben lehet próbálkozni. Ráadásul E jelzett, úgyhogy ezért a rendőr sem büntethet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veterán
válasz Debilon #19359 üzenetére
Magyarul ha veszek 1 motrot, ami eddig 50-esként volt regisztrálva, és 125-öst akarok belőle "csinálni" akkor 50-100k-ba kerül még az nekem?
Illetve reg adó így 125ccm-es illetve afölötti motorokra van. Vagy van ugyanúgy 50ccm-esre is csak az belevan építve az eladási árba?
iPhone 13 Pro Max
-
őstag
válasz Debilon #19677 üzenetére
Hát ez az ő döntése... Az 50es biztosítás ugye full kamu, biztosítási csalásnak is minősül, arra jó, hogy ha megállítanak és elhiszik hogy 50es a motorod, akkor elhiszik azt is hogy frankó a biztosítás...
Nyilván ha rendszám van rajta új biztosítás kell, és úgy lesz legális minden.
mod: Igen, kétnyelvű olasz-magyar általában, nyilván attól függ melyik országból származik a motor. Azt a vevő köti a kinti olasz tulajjal vagy kereskedéssel, ez a harmadik papír ami kell a rendszámoztatáshoz. Egyébként nem mindig van meg, hiába mondja hogy eredeti papírok, sokan azt mondják hogy írsz egyet otthon és csá, erre én mindig külön rákérdeztem és sajnos az esetek többségében nem volt meg a kétnyelvű adás-vételi.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Debilon #20284 üzenetére
e-bayen találtam egy két olyan cdi-t amihez azt írták, hogy van benne "sport" mód
akkor ez lenne az? szóval "annyi" az egész, hogy van egy kapcsoló ami sport, meg normál mód között kapcsol, mint pl. egyes autókban, és akkor harapósabb a járgány?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
g@bo
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz Debilon #25553 üzenetére
Szimplán annyit, h kicsivel előbb fogy el, puhább a gumi keverékre, viszont sokkal jobban tapad.
Ez is jó lehet, vagy pl valamelyik Bridgestone.
Continental ContiTwist nekem nem vált be. Vizes úton qrva szar."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Brogyi
senior tag
-
-
zsendi
csendes tag
válasz Debilon #25825 üzenetére
Nem is a jogsi a kérdés hanem!
Ugyebár ez rendszámos motor ami jelenleg rendszám nélkül járkál. Szeretném ha a nevemre kerülne. Viszont az első 1hónapban kb még rendszám nélkül akarom használni.
Érted? Szerintem nem de senkise érti
Vagy akkor rendes adávételit írjunk amivel átiratom aztán pedig egy kamu-t családon belül pl amivel tudok 50-es biztit kötni rá ?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Debilon #28019 üzenetére
Nagyjából ennyi a hír röviden. (Az eset sajnálatos. A bulvársajtó
meg bekaphatja.) Nem mintha az Index bármiben jobb lenne, de
itt épp nem "színezték ki", gondolom 1:1-ben átvették az MTI-től. -
DigitXT
félisten
válasz Debilon #28021 üzenetére
Itt egy újabb. Ő legalább nem halt meg, ráadásul vétlen is volt. Sz*r ügy.
-
runner 125
nagyúr
válasz Debilon #28508 üzenetére
Szerintem sem para, a jóváhagyások tuti ugyanazok, hisz akkor eleve nem kaphatná meg ugyanazt a nevet, mert megtévesztés lenne.
Ahogy nézem tényleg csak a flakon színe lesz más."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!