-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
setup
junior tag
válasz macilaci78 #91100 üzenetére
Azért 10400-on megszomjazik az szerintem
Más:
Mindenki mondja ezeket a robogó bontókat, hát nemtom. Google nem a barátom. Beírtam, hogy Sportcity One 50 2T bontott alkatrész, aztán egy jófogásos hirdetésen kívül nem sok bontott cuccot találtam. Derbi Variant-ra keresve se jobb. 20 rongyot skót vagyok adni egy műanyag olajtartályért egy szenzorral.Szétszedni is lusta voltam. 6km-t megyek egyszerre, az olaj 50-esnél elvileg lassan fogy, meggyőztem magam, hogy az, ami az átlátszó csőben van a tartálytól a blokkig, az elég kell legyen 6km-re és ha minden indulás előtt ránézek észre veszem ha kifogyott még akkor is, ha a szintjelző nem jelez. Szerintetek?
Megpróbálom inkább kihasználni belőle, mint a leengedéssel vacakolni, de ha valaki lát közben bontás alatt Sportcity 50 2T-t ne tartsa magában!
-
setup
junior tag
válasz macilaci78 #91103 üzenetére
Én azt figyeltem meg, hogy hidegen jobban füstöl minden ilyen pumpás 2T, illetve a fehérebb a füst és jobban látszik.
Ebből arra következtetek, hogy nem lineárisan adagolja az olajpumpa.
Úgy veszem, hogy talán szándékos.
Úgy egyébként egy liter benzinhez hozzákeverni 20ml olajat nem nagy kaland, de úgy mindig ugyanannyit kap.
Nekem is eszembe jutott, hogy valami mércés edénnyel keverek egyet, mert a benzincsaphoz oda lehet férni, csak mivel "új" nekem a motor ezek így nincsenek még meg, hogy ha addig van a mutató, akkor kb. 1 liter lehet még a tankban és akkor utólag olajat önteni a tankba. A Jog-nál már tudtam decire, de ennél nem, meg ennek szerintem nagyobb is a tankja. Szóval meg kellett volna bontanom a membrános csap alatt, hogy leengedjem és akkor nulláról.
Ahhoz is lusta voltam, mint az olajtartályhoz.
Vegyesek az érzéseim. A nyomatéka a fekvő Minarellis Jognak nagyon hiányzik. Az emelte az orrát. Ez meg... hát a gázgar első 2 centije számít, aztán hiába húzom tovább nem történik semmi. Végre még picivel több is, csak nem gyorsul úgy.
Az egész test a 125-össel egyforma méret, legalább 50kg-al nehezebb, de ez a hosszú Piaggio azért gyengébb szerintem.
Viszont teljesen más a futómű, meg a dupla önsúly miatt is sokkal motorosabban viselkedik. Ezt dönteni lehet, meg kell is. A Jog meg tolta az orrát, mint a 3 kerekű. Ha döntöttem akkor meg halálpara volt, hogy mikor megy ki alólam a kővé keményedett első gumi. Az olyan volt már a vizes betonon, mint a szappan, de a poroson se jobb.
Amikor pár nap után visszaültem az Aprilia-ról a Jogra döbbenetes volt, hogy mennyire nem fut "magától" vonalban.
Azon nagyon "ideges" a kormány. Azonnal feltűnt, hogy mennyire átszoktam a nagy kerekűre pár nap alatt.
Egyedül ez az olajcsere van még hátra, egyébként kibékültem vele.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
A BWS-t is elég jól szét kell szedni, ha folyadékot akarok leengedni. Az olajtartály ráadásul elég idomtalan is, a betöltőnyílás alatt 5 centivel máros van egy 90°-os kanyar, vízszintes szakasz után jön a tartály, bele se látsz. Van ugyan olajszint visszajelző lámpa, de égett már ki a műszerfalamban rizsszemizzó. Mindegy, nagyjából 1000 km-ig tartott egy kanna olaj, időnként rátöltöttem.
Aztán amikor ki lett kötve a pumpa, le lett engedve az olaj. Nem lett volna szükséges, ugyanis a tünet szerint álltában is szivárgott az olaj.
Vettem egy 20 literes kannát, egy mérőpoharat. A kútoszlop szerint kerek 20 litert tankoltam, a mérőpoháron meg zöld-sárga szigetelőszalaggal is megjelöltem a 4 deci vonalát, mert nagyon gyatrán olvasható gyárilag.hidegen jobban füstöl minden ilyen pumpás 2T - A szívató is dúsítja. Illetve nekem például a karburátorból kipárolgott a benzin némi állás után, az olaj meg nem. A szívótorokban is volt 1-2 cseppnyi olaj majdnem mindig, amikor a légszűrőt takarítottam.
Ez van, a 4T egy tisztább, szárazabb érzés.Jaj, ne is mond! Egyszerűen kurvaszar az Sh300-asról visszaülni a BWS-re. Mintha egy pick upból ülnél egy ál egy kisPolskiba. Mindene kisebb, kevesebb, gyengébb, lassabb...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #91107 üzenetére
Miért kell visszaülni egyáltalán?
-
Honda567
junior tag
válasz macilaci78 #91107 üzenetére
Hidegen minden 2T jobban füstöl, de az olaj is számit a szintetikuss-al szinte füstje sincs,
nekem most Repsol van benne de nem jó büdös a füstje le fogom engedni belöle. -
nod1
csendes tag
Szerintem még soha nem láttam ennyiért működő, érvényes okmányokkal rendelkező, képről első blikkre egyben lévő robogót.
Tudom, öreg, meg nincs alkatrész, meg kiskerék, blablabla..
De ez túléli a mai fröccsöntött, eldobható, túlárazott társait. Nekem inkább ez fáj a legjobban. -
Zoli bácsi
őstag
Pedig sokszor látom hirdetésekben a kihasználatlanságot. Mondjuk lehet eü. ok, munkahelyváltás, vettek másikat de régit még meghagyták.. szóval számomra ez a hihető kategória.
Ami engem kiakaszt, hogy a "szeretett" motorját, autóját hirdeti. Ha szereti, ne adja el.
Amúgy ez a robogó képek alapján szépen egyben van, gumi is jó, ára is korrekt. -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #91115 üzenetére
A Honda is kihasználatlanság miatt volt eladó, amit megvettem. 2 év alatt szűk 500 km-t mentek vele... Egy Mt-09-ről ült át az előző gazdája és nem volt boldog tőle...
Nekem a BWS azért eladó, mert senkinek nem kell, akinek odaadnám.A szeretett autót pedig azért adtam el, mert balesetes volt. A balesetkor készült képek egy része is a hirdetésben volt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
zombei
aktív tag
-
-
Topikgazda
válasz zombei #91112 üzenetére
Mármint valótlannak tartod a 25 ezret? Azt nem tudom, hogy valós-e vagy sem, de ha tényleg ennyi van benne akkor az semmi. Még a 4T 125/150 kymco agility-k is elmehetnek 70-80 ezret anélkül, hogy a dugó-gyűrűhöz hozzá kellejen nyúlni. Persze ha oda van figyelve rájuk (időben olajcsere stb). Nekem a 180-as runner-ben 38 ezer van már, és egy deka olajat nem eszik még, pedig 5W-40 van benne.
#91116 macilaci78 Ezt nem is értem annyira.
Én tavaly tudtam menni egy MT09-el, azért elég komoly motor már. Nem egy 200 lovas racing kategória, de baromi erős alul, azért hozzá kell szokni pl egy 100 ló körüli sor 4 után. Most vagy nagyon sok volt neki ez a motor, vagy pedig indokolatlanul nagyot visszalépet. Nem azért mondom mert lenézem az Sh300-at, de bármilyen gyengébb sor 4 vagy sor kettőre visszaülhetett volna...--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
zombei
aktív tag
válasz sityupityu #91119 üzenetére
Kinézetéből, és korából adódóan, hogy az a 25 ezer valós arra sok esélyt nem látok, max ha már egyszer átfordult. Nem néztem rá JSZP-ben, de ha nem is itthon kezdte pályafutását, akkor tuti kb ennyi volt amit már honosításkor visszatekertek.
-
KTMHobby3
tag
-
Topikgazda
-
morbi04
csendes tag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani észak pesten (XV és IV ker elönyben) megbizható robogó szerelöt? Kisebb válalkozok elönyben, akik nem 20ezres orabérét dolgoznak Régen volt egy valahol az M3 bevezetőnél, egy garázsban szerelt baráti áron, de öt nem találom már. Egy Piaggio libertyben megszorult a tárcsafék, nem áll vissza a fékkar normál állapotba, ezt szeretném javíttatni.
Köszönöm.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #91115 üzenetére
Itt a vicc miatt pont az ellenkezőjét írták! "Kihasználtság miatt eladó" :-D
-
setup
junior tag
Van egy ilyen benzincsapom még régről. Akkor vettem, amikor a Jog-on csepegett a karbi.
Nézegettem, hogy csak a membrános automata alá tudnám tenni a csőre a Sportcity-n, úgy meg már eléggé kalandos lenne a csövezés.Nincs véletlenül olyan manuális csap, amit bele lehet tekerni az Aprilia tankjába a membrános helyére?
A legközelebbi kút éppen bezárt és emiatt jó lenne fullra tankolni a motort is, mert csak 10L a kannám, de fél tank felett pár óra után már érezni a garázsban a benzin szagát. Nem látom sehol folyni, de csak jobb lenne egy rendes csap.
Nem is értem miért erőltetik ezeket az automatákat olyan motorokon, mint ez a Sportcity, ahol kézzel el lehet érni a csapot.Malossi-t láttam, de nagyon túlárazva.
[ Szerkesztve ]
-
Honda567
junior tag
Az automata benzincsap kényelmesebb nem kell vele foglalkozni én biztos nem cserélném le. Régen simson-on elfelejtettem elzárni megszivta magát. Nekem a tanksapkán a tömités rossz most az aprilia robogómnak ha közel vagyok 1méterre érzödik a benzin szaga. Autósboltba , csapágy tömités üzletbe is néztem sehol nem lehet kapni ilyen lapos tömitést ami a tanksapkában van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- Modding és elektronikai kérdések
- Trollok komolyan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- Proxmox VE
- Kompakt és hordozható számítógépházzal rukkolt elő a DeepCool
- További aktív témák...