-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motaba78
őstag
válasz dJ Peer #13386 üzenetére
szia
nem tudom ezt így megmondani, mert szerintem minden mocinak más, meg nem mindegy milyen feltételek mellett, szem beszél, vezető súlya, út egyenessége.
Az enyém sík úton, kb 15-20km/h szembe széllel, 91kg-om alatt 75 ment, de csak mint kíváncsiságból, szerintem ment volna többet is mert nem volt csutkán, de én nem akarom kínozni, nekem kényelmes 50-55km/h (6500-7000rpm) elég, és azt emelkedőnek is tudja, valamint a fogyasztás sem nő az egekig, meg persze a moci sem megy szét 5000km alatt, ez persze minden tuningtól mentesen, gyári állapotban.
ez az én kicsikém:[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz dJ Peer #13403 üzenetére
..én ilyen no name kupakot nem vennék soha.
Inkább tegyél még hozzá és egy használt Nolan, vagy valami más, aminek van neve^^.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz dJ Peer #13406 üzenetére
Akkor pl. Grex, ezek olcsóbbak és mégis minőségibb.
Egyébként sokan elfelejtik, h már-már a robogózás is luxus és pénzbe kerül, .. nem kevésbe. Normális felszerelés ugyanúgy erre is illene, 40-nel is meg lehet halni, s lehet az élet a bukósisakon fog múlni.
Noh félre értés ne essék, nem fogok tovább erről papolni, de valahogy sejtettem, a "milyen ez a sisak" kérdésed inkább a színére fog vonatkozni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz dJ Peer #13410 üzenetére
Szerintem a Hercules jobb.
Vicc nélkül, lövésem nincs, soha nem hallottam, de biztosan alsó kategóriás. Védelme nem lehet erős, ami egy bukónál nálam első osztályú.
A belső anyaghasználatra megint van tippem, 1-2 év fel-le vétel után szarrá fog kopni/szakadni.Arra, jó, h a rendőr ne bszogasson, h bukó nélkül robogsz.
mod.
Képesmotoron nézz már szét, csomó jó vétel lehet. Itt van pl. ez. Szinte az összes normális darabnak kivehető a bélése, ennyi pénzt meg mindenképpen megérnek.
20k környékén abszolút korrekt darabokhoz lehet hozzájutni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz dJ Peer #13470 üzenetére
Szép kis F12-es, tetszik .
Épp ma délután nézegettem egy Aerox-ot, kissé gyanús lett a kipufogóból és a fényezésből ítélve, erre felhívom a srácot. Kiderült hogy vele már beszéltem régebben, ő azzal foglalkozik hogy motorikusan jó állapotú, de külsőleg leharcolt motorokat keres, lefényezi és felmatricázza őket, majd továbbadja. Rendes gyerek, nem beszél mellé, egyenes, mondta hogy a linken látható motorral borultak, húzták az oldalát, km valós, matrica vateráról, a fényezést ő saját kezűleg kompresszorral oldotta meg, évjárat valós (Gurtner PY12 karbi, állandó helyzetjelző). Viszont a múltkor volt egy hasonló Fiat feliratú motorja, talán 2004-es, 8000km-el, az 100* jobban nézett ki, gumik állapota is jobb volt, bezzeg azt eladta 180k alatt! Kérdeztem hogy szerez-e kívül-belül gyári motorokat, erre válaszolt hogy azon semmit sem keresne, így talán csak segíteni tud, de nem foglalkozik vele.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
akos3
addikt
válasz dJ Peer #13470 üzenetére
Itt van az weboldaluk.
Méretre csinálják ívre, Neked már csak fel kell ragasztani. Nyilván minnél kisebb a kerék annál olcsóbb és ha nem fényvisszaverős az is jelentősen levág az árból. Bár sztem ennek már úgy van értelme, sötétbren nagyon sokat ér. Nagyon rendesek, küldenek előzetes mintát, színválasztékot stb. Én még a narancs "malaguti"-s matricákat is velük csináltattam, olyanokat lehetett kérni, h legyen e körbe szegély, és ha igen milyen színű meg ilyenek. Szal elég profi a társaság. Jó szívvel ajánlom. -
runner 125
nagyúr
válasz dJ Peer #13484 üzenetére
Alapvetően meg vannak ezek tervezve, s nem csak ebben a típusban van ilyen felfüggesztés. Zip SP, régi Skipper, Area, némely Vespa..., csak vétel előtt alaposan ellenőrizni kell őket.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz dJ Peer #13505 üzenetére
Az nagyon jó fogyi, alattam a Jog mostanság 5-öt is megevett.
Szereztem is bele egy Sonic blokkot, hétvégén belerakom. Bár valószínű a kipufogó miatt fulladozott.
Szal, igen jelképes összegért eladó a Jog blokk, kompletten gyújtással, kb 5000-et futott hengerrel ( tavaly előtt fúrták meg). Még látszanak a fúrás nyomai, húzásmentes 100%-ban.
dave93
Nem tudom milyen típusú motorról beszélünk, szinte mindben máshol van.
A kipufogónál a vakcsövet le szokták vágni, majd bekalapálni a saját anyagából a lyukat, és szépen behegeszteni. De, lehet egyszerűbb, ha vesz rá mit tom' én ~15-ért egy 50-esre való csövet, mint pl. Leo ZX, vagy egy Gianelli Next-R-t.Sőt, van is egy eladó Next-R-em fekvő Mina-ra, szép állapotú, 14-ért elviheti.
nLali
Valamiért nekem piszok lassan tölti be ezt az expresszes hirdetést, de lényegtelen.
Tök mindegy milyen a gyári plexi, a nagy (ami a 125-180-asokon is van) és a kicsi felmegy mindegyik régi Runner-re.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz dJ Peer #13541 üzenetére
Átvizsgálás nélkül vette? Kvázi megérdemelte.
Az eladó persze ettől függetlenül sz*rjon sünt.
Én is így vettem a Maját, volt is rajta ez-az.
(Viszont nővérem Ignisét átvizsgáltattuk, és az
égvilágon semmi baja nem volt: hál'istennek...)
De még egyszer: az adásvétel előtt kellett volna
megállapítania azt, amit utána állapított meg.
Nem utólag kell pereskedni: nem kell megvenni.[ Szerkesztve ]
-
r-chee
őstag
válasz dJ Peer #13579 üzenetére
Ha már láthatósági mellény: ne 1000FT-os piacosat vegyetek, mert az olyan, mintha rajtatok sem lenne. Főleg ha hátizsákot is visel az ember.
De aki nem veszi észre egy robogó/kismotor első vagy hátsó lámpáját, az így is úgy is elüti az emert.[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
runner 125
nagyúr
-
mocsanisi
senior tag
válasz dJ Peer #13933 üzenetére
Igazából U-lakat lenne a legjobb, de sajna motornál ez nem nagyon használható. Én Citadel lánccal zárom a hátsó keréknél, illetve iskola zárt biciklitárolójában van. Ami a legjobb lehet amúgy ha olyan a motor, hogy hátsó telót közrefogod egy u lakattal át a keréken, lezárod. Hátsó kereken áthúzol egy láncot, ezzel pedig valahova odakötöd. Aki ezt szét tudja szedni, az meg is érdemli tényleg hogy elvigye
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
walanr
csendes tag
válasz dJ Peer #14040 üzenetére
hát ha pl. kanyarodna az ember, a motor alapjáraton megy, akkor még az indexrelé is megterhelő neki, ill. lassításkor ha ég a tompított, a féklámpa szinte teljesen kialszik, na meg, bár ez kis figyelemmel kikerülhető, de ma nézegettük a lámpát, és felkapcsolva maradt a tompított, és alig akart elindulni berúgásra. Egyébként pont emiatt gondoltam, hogy elég lenne neki egy kisebb teljesítményű akku is, mert már a motor is ad neki áramot, azt csak ki kell egészíteni néha.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz dJ Peer #14902 üzenetére
Magasságában vagy széltében akarsz nagyobbat?
Egyébként egyszerű, megméred elfér-e.(Épp' tegnap írta egy srác, h a 180-asára hátra 140-es gumit rendelt a gyári 130-as helyett, és beleért neki a légszűrőbe.. alaposan meg kell nézni, nehogy galiba legyen.)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz dJ Peer #14910 üzenetére
Mármint most 12-es felnid van, de csak gumit cserélnél?
(Nem biztos, hogy jó ötlet ez az egész.) Kisebb eltérést
el kellene viselnie a futóműnek: gondolom a felniket nem
cserélnéd, szóval igazából a gumi szélesség/magasság
arányával tudnál játszani, már ha vannak ilyen gumik.Pl. a 120/70-12 -> 130/70-12 szélesebb és magasabb.
Viszont kérdés, hogy a felni szereti-e, és hogy elfér-e.
Mondjuk olyat még nem nagyon hallottam, hogy ezzel
akarták volna tuningolni a robogót végsebességre.
(Egy biztos: a kilométeróra rosszul mérne ezek után.) -
DigitXT
félisten
válasz dJ Peer #14927 üzenetére
A hajtásláncot lehet tuningolni, beleértve a motort, de nem olcsó
dolog, ráadásul a "nyeresége" kétséges. 70-80-at elmegy így is?
Szerinted mennyire szabályos ez is tőle? Most raksz bele 70-es
hengert, meg spéci variót, vagy mittudomén, és menni fog 90-et?
Megéri? Btw. óra szerint megy annyit, vagy valósban is?Egyetértünk, hogy nem érdemes csodát várni tőle: ha nagyon
kell több erő, meg a nagyobb végsebesség*, akkor lehet venni
nagyobb motort is. A tuning ugyanis néha a megbízhatóság
rovására megy, azt meg ugye senki nem szereti, ha a motorja
otthagyja az út szélén, mert ugyan tuningolt volt, de nem bírta.*: tegyük fel, hogy a végsebességet a kerékátmérő határozza
meg (ez amúgy rögtön nem igaz: az is csak egy összetevője):
ha egy picit (!) nagyobb kereket tudnál rá rakni, akkor annyival
gyorsabb lenne a motor (ez megint nem igaz, hiszen az adott
sebességhez tartozó légellenállás is változik pl., és ha más a
fordulatszáma a motornak, akkor a hajtáslánc sem ugyanúgy
dolgozik): kiszámoltad, hogy ez mennyit jelentene?Példa:
72 km/h valós sebesség (ez 20 m/s)
130/70-12-es gumi kerülete: 1,529 m
Fordulatszáma tehát ekkor:~785 rpmTegyük fel, hogy fel tudsz tenni egy 140/70-es gumit hátra, és
a fenti "egyszerűsítésekkel" élve ugyanazt a kerékfordulatot el
tudod érni a "tuning" gumiddal, tegyük fel, hogy odafért, stb.14 mm-t "nyertél" átmérőben, tehát 44 mm-t kerületben, azaz
a végsebességed 72 km/h helyett 75 km/h (+ 0,88 m/s) lenne.
Szerintem ennek nagyjából semmi értelme nem lenne.
(A tuningolás egész biztosan nem a gumicserénél kezdődik...) -
DigitXT
félisten
válasz dJ Peer #17449 üzenetére
Simán gyártanak olyan ledeket, amiket a gyári izzó helyére pattintva
már meg is vagy. Egyedül az index problémás, mert a LED sokkal (!)
kevesebbet fogyaszt, ezáltal ha nem elektronikus reléd van, akkor a
bimetál kapcsoló túl gyorsan el fog melegedni, ezért baromi gyorsan
fog villogni az index. (Ha szerencséd van, szabványon belül maradsz
így is, de ha másodpercenként kettőnél többet villan, az már "gázos",
és azt kell mondjam, hogy elég feltűnő is, amit akár a yard is kiszúr.)Szóval az indexnél vagy kell előtét ellenállást alkalmazni (de akkor
oda a LED előnye, a kisebb elektromos teljesítményfelvétele ugye),
vagy le lehet cserélni az index relét. Utóbbi nem triviális, ha pl. már
elakadásjelződ is van. (Kisebb motorokon azért nem jellemző.) -
runner 125
nagyúr
válasz dJ Peer #17449 üzenetére
Hali!
Keress rá Egü-n is, ők is építettek be ledsort egy új SR lámpájába, szerintem valami rövidke kis írás van róla.
_
Ma délután szétkaptam a karbit, hogy megnézzem mi a franctól dolgozza vissza a benzint a légszűrőbe. A konkrét megoldás nem lett meg, szépen ki(és le)pucoltam és kifújattam az egészet, illetve kicseréltem a szívócsonkot is.
Amikor levettem a légszűrőt, akkor láttam igazán, h bizony az úszóház tömítése odalehet, mert tiszta egy poros, koszos, keverékes volt az egész karbi, s főleg a tömítés környéke.
Szétszedve semmi rendelleneset nem láttam rajta, úgyhogy szépen kipucoltam azt is, majd a 300 fokig hőálló pasztával az úszóház külső élét nagyon vékonyan bekentem. Most itt van a szobában, hagyom h megkössön, aztán holnap összerakom.
Meglátjuk."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zack
nagyúr
válasz dJ Peer #17516 üzenetére
Első körben ellenőrízd a guminyomást. 2,0-2,2 Bar körül legyen elöl. Ha túl alacsony a nyomás csinálhat ilyet.
Második körben a centírozásra gondolok. Ha nem segít, lehet gumi probléma is. Esetleg egy hatalmas kátyú, gödör, vagy bukfenc tudna kárt tenni a futóműben, de azt érezted volna, szóval a futómű gondot kizárnám, ha eddig nem csinálta.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
geza12
aktív tag
válasz dJ Peer #17523 üzenetére
Hmm... Én nem ilyenre gondoltam de ez is jó lenne végül is ,feltéve ha 12voltos van belőle, mert akkor nem kell ellenállásozni stb, meg feltéve ha jól illeszkedik a lámpatest foglalatba.
Én valami ilyen kisebb kis ilyen üvegbúrás ledesre gondoltam, aminek nem valami erős fénye van mondjuk.
De ez jobb amit mutattál, csak kérdés mennyibe kerül?, meg foglalattal mi a helyzet?, (mert szét farigcsilni nem nagyon van kedvem). Meg 12 voltosba van e mert akkor nem kéne bohóckodni ilyen ellenállásokkal szerintem. -
geza12
aktív tag
válasz dJ Peer #17525 üzenetére
Én ezt néztem.
Ha levenném róla azt rácsos külsőt ,amit úgy látom le lehet, akkor nem lenne olyan problémás talán a felfogatása , csak méretét se volna rossz tudni .
Ennek nagyobb fény értéke és nagyobb szögben világít és nem is drága a többihez képest.
Nem hiszem hogy nagyon vakítana,mert lent van az F12 lámpája és tudod állítani a fényszóró magasságot ott az elején azzal a kis középső csavarral.
Gergello: Azért kell az Italkit ,mert meguntam hogy valamiért eszi a digit F12 a CDI-s trafós egységet, ami 17ezer forint, nem tudom mi lehet az oka, de nagy valószínűséggel a tuning. Lehetett volna persze olyan alternatíva hogy átalakítom régi F12 gyújtásra, de olcsón kapom az Italkitet.
Az S6 sport biztos, jó, de a Malossi Sport is azért elég jó a DR Evohoz képest.[ Szerkesztve ]
-
geza12
aktív tag
válasz dJ Peer #17532 üzenetére
nem kell hogy belemenjen , csak akkora méretű legyen kb mint a régi foncsorok amit leszedek.
(Az a 2 külön álló ilyen kúpos műanyag amit 4-4 csavar tart a lámpatesthez és abba van a foglalat is a gyári PS26.)
Csak méricskélni kéne akkor, hogy mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
PLaci58
őstag
válasz dJ Peer #17532 üzenetére
A haverodnak igaza van!
Pár dolog a LED-es dolgokhoz:
1, a belinlelt recés burkolatú LED lámpáról nem tanácsos leszedni a burkolatot, mert az a LED hűtése miatt van rajta. Anélkül pillanatok alatt kiég!
2, az index izzók LED-esre cserélése esetén - ha mechanikus (jelfogós) működtetésű - terhelő ellenállást kell a LED-el párhuzamosan kötni (39 Ohm/10W), hogy villogjon. A villogás gyakoriságát lehet az ellenállással beállítani. Elektronikus vezérlésnél ez nem szükséges.
A megfogalmazás, hogy a LED elé kell kötni kicsit zavaró, de hozzáértő tudja, hogy "párhuzamosan".3, a LED-ek fénye jóval gyengébb és irányítottabb mint egy izzóké. Bármilyen szépen is mutat, annál nem lehet jól látni. Helyzetjelzőnek, fáklámpának, indexnek megfelelő, de tompított és reflektor helyett butaság használni. Olyan mintha zseblámpával világítana magának az ember.
4, és a legfőbb dolog, hogy az átalakított lámpákkal nem szabad a forgalomban részt venni!
A foncsor és a lámpa üvege speciális kiképzésű, hogy ne vakítsa el a többi közlekedőt. Ezeket szabványok írják elő."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
PLaci58
őstag
válasz dJ Peer #17548 üzenetére
Xenon hatású halogén izzó az fehérebb és elvileg erősebb fényt ad. Autóban próbáltam és nem rossz. A + 50 % azért nem mindegyik izzónál garantált. Az olcsóbb (gagyibb) izzókat csak egyszerően kékre festik. A komolyabbbak kicsit drágábbak, olyan 3-4K körül vannak. Persze az ár erősen függ az izzó típusától.
geza12!
Ahogy olvasom nálad a töltés hiánya gond. Meg lehet próbálni, de én nem a belinkelt sima bolti LED-es lámpákkal próbálkoznék, hanem valami fej- vagy rúd lámpát keresnék. Fejlámpában vannak fókuszálhatók is és némelyik meglepően erős fényt ad. Elektronikai ismeret kell, hogy ezeket a 12V-ra lehessen kötni, de szerintem 3 ceruzaelem is sokáig bírja.
Esetleg nem lehet valahova külön feltenni?[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
geza12
aktív tag
válasz dJ Peer #17548 üzenetére
Tegyél bele ilyet.
Nekem ilyen van benne most, de van 25-30wattos kivitelben is , csak ott vigyázni kell ,mert nagyon sokáig nem szabad egy helyben égetni ,mert felmelegedhet főleg a 30wattos.
A 20assal nincs semmi gond és sokkal jobb mint a gyári sima hagyományos, nekem teljesítménnyel van a baj nem nem látással
-
runner 125
nagyúr
válasz dJ Peer #17572 üzenetére
24k körül látom a legtöbb iskolánál.
Egyébként nem tartom jó ötletnek, h elfogadják. Mert így több barom jut motorkerékpárhoz.
Gondoljuk végig, 25.000ft-ért megcsinál egy B125-öt, ami 3 óra elmélet és 2 óra gyakorlatot foglal magába (ami tudjuk, h lófütty, mert a legtöbb motoros iskolában még az Ak.-t is robogóval csináltatják.) Majd gondol egyet a user, h ő neki bizony 1000-es speedre van szüksége 2 év múlva. - Beiratkozik egy 20.000Ft-os különbözeti vizsgára, s ezzel együtt elkezdheti írni a végrendeletét.
Nyilván van kivétel, de ha belegondolunk 45.000Ft-ért lehet szerezni nagymotor jogsit ebben a formában, a kb. 130 helyett."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz dJ Peer #17904 üzenetére
"Ausztria:
Nov. 1. és ápr. 15. között, szgk. és 3,5 tonna megengedett össztömegnél nem nehezebb teherautók esetén, télies útviszonyok esetén Ausztriában kötelező vagy minden keréken legalább 4mm profilmélységű téligumi vagy csak a meghajtott tengelyen a hólánc használata. Hóláncot azonban csak abban az esetben szabad használni, ha az úttestet összefüggő hó- vagy jégréteg borítja és a hólánc nem károsítja az útburkolatot. A rendelet megszegői 35€-tól 5000€-ig terjedő büntetésre számíthatnak, ráadásul bizonyos esetekben a biztosítók sem térítik meg a nyárigumival felszerelt autók kárát. 3,5 tonna össztömeg feletti járművek esetén legalább a hajtott tengelyen kötelező a - radiál abroncsok esetén 5mm, diagonál abroncsok esetén 6mm profilmélységű - téligumik használata. Továbbá a sofőr köteles hóláncot tartani magánál."Édesanyám kinndolgozik, nézik a téli gumit. Hóláncot is raktam be a kocsijába, bár azt nem kérték tőle igazoltatáskor, de a gumikat nézték.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz dJ Peer #18238 üzenetére
Szia,
Akkor azon sajnos nem lesz rendszám soha.
mod.
Mert régi - akár szürke forgalmi - nélkül nem fog rendszámot kapni. De, menj be egy okmányirodába és kérdezd meg.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsolt19900
őstag
válasz dJ Peer #18437 üzenetére
barátom is mondta, hogy egy helyen hozzáteszem, találkozott 2-3-4 évente hengerfejes leonardoval, nem véletlenül olyan olcsóak
runner: köszönöm!
és alapból 35 vagy mindben 55w os van?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
őstag
válasz dJ Peer #18441 üzenetére
Nekem 150 4T Leonardo-m volt, nagyon meg voltam vele elégedve. Jó a futóműve, pont jó a mérete és jól megy, gondolom a 125 4T sem sokkal gyengébb. Sajnos való igaz, hogy szinte kivétel nélkül olasz importok, amivel nem is lenne probléma, de a legtöbb tényleg lelakott hulladék, pláne 100 és 200k körüli áraknál. Nem egy eladó példányt néztem meg pár hónapja, amikor én is 125 4T-t kerestem és ami tipikus probléma, és az én példányomnál is probléma volt, az az automata szivató, illetve félrehúzás. Az automata szivató többségüknél egyszerűen nem működik, hidegben nem igen fog beindulni a motor. 5k körül vettem ha jól emlékszem, de nem volt egy leányálom kicserélni. A félrehúzásnak pedig több oka lehet, szépen le van írva az első hsz-ben. Én néztem vagy 3db 125 4T-t, 1db 150 4T, sőt még egy 250 4T-t is, 150-170k között, mind félrehúzott ha elengedtem a kormányát. Nem egyszerű jót találni, de ha sikerül egy megkímélt, hibátlan darabot találnod, nem fogsz csalódni szerintem. Csak hát nem lesz olcsó mulatság
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz dJ Peer #18441 üzenetére
minőség csak a leonárdó kilóg, azért sem azt vettem én sem bízok az ismerősök barátok szavában, főleg ha tapasztalatból mondják
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--