-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mocsanisi
senior tag
válasz dave93 #13852 üzenetére
Szentmihályi elejétől a pólusig tuti 60-as. Hogy utána milyen azt passzolom, pólusig szoktam menni Amúgy tényleg egész jó minőségű egyszer vittem GSR-el szentmihályin, és a srác odahúzta neki rendesen, pedig ő mindig eléggé körültekintően motorozik. Viszont visszafele ha jössz, akkor az M3-mas felhajtó után nem sokkal a belső sáv ritka szar. Dobál meg minden
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
runner 125
nagyúr
válasz Biznisz Elek #13847 üzenetére
Ilyen nicknevű emberkével én elvből nem üzletelek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
Na kimentem kicsit motorozni, valamiért szeretek így este mikor sötét van és jó levegő bringázni, kocsikázni vagy éppen motorozni. Nem urban legend, az SR-nek tényleg nagyon rossz az első lámpája, arra jó hogy a szembejövő autós lásson, arra hogy az utat kicsit is megvilágítsa arra semennyire. Jó volt, betettem jó kis zenéket halkan, de csak egyik füles volt bent hogy mindent halljak, bár elég halk volt a zene hogy mindent észleljek. A gumik tényleg hülyére vannak kopva, kis féknél is megcsúszik a hátulja, stopizást meg próbálgattam egy parkolóba, de akárhogy dőltem előlre megcsúszott az első kerék mindig, de a hátulja csak nem emelkedett fel. De tényleg nagyon hangulatos ilyenkor motorozgatni
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Tothgera30
Ármester
válasz mocsanisi #13856 üzenetére
...betettem jó kis zenéket halkan, de csak egyik füles volt bent hogy mindent halljak, bár elég halk volt a zene hogy mindent észleljek... - Bocsi, de ezt kétlem hogy mindent észleltél. Ellenzője vagyok a motorozás közbeni zenehallgatásnak, még autóban is elvonja a figyelmed egy csekély részét, de ott nem ér annyi inger mint motoron, sőt egy egy tonnás gyilkológéppel mész ölni és még védve is vagy a karosszéria által. Motorozásnál, ahol sokkal több dologra kell egyszerre figyelned, több zajt hallasz, és többet is kell hallanod, mert nincs semmi komolyabb védelem számodra. A jelen esetben zenét egy olyan hangerőre kellett állítanod hogy a szélzaj ne nyomja el, tehát mondhatjuk hogy ha ugyanazon a hangerőn hallgatod egy csöndes szobába, az már hangosnak számít, tehát összevetve mindent, az egyik füledet eltompítottad, így hallani nem tudtál vele, érzékszerveid egy részét arra használtad hogy "érezd" a zenét és öngyilkos jelöltként motoroztál éjszaka, mikor néha felbukkan egy-egy autós (netán alkoholtól bódultan), és ők sötétben nem figyelnek rád. Míg motoron ülsz, szinte láthatatlan vagy az autósok számára, így akár mögéd settenkedhet egy autó és mikor te kanyarodsz, szépen maga elé fordít és átmegy rajtad, engem is így ütöttek el pár éve, persze most mondhatod hogy veled biztos nem történik meg, ezt pár éve én is eljátszottam, azóta már nem, mert olyan mint az orosz rulett. Továbbá a motozásnak vagy egyfajta feelingje, ez egyből érvényét veszti, ha zenét hallgatsz közben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz runner 125 #13855 üzenetére
A runner mitől jobb??
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
mocsanisi
senior tag
válasz Tothgera30 #13857 üzenetére
Okés, értelek megfogadom a tanácsod. Igazából akkor hallottam a zenét amikor gurultam kb., mert ahogy húztam egy kis gázt a motorzaj elnyomta. Szélzajt amúgy 50 alatt nem nagyon hallok, 50 felett se vészes, ugye robogón ülök nem nagymotoron, így a sebesség az kicsi De tényleg köszi a tanácsot, máskor füles nélkül megyek.
Más: Lámpára tudtok valamit mondani?
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Tothgera30
Ármester
válasz mocsanisi #13859 üzenetére
...Okés, értelek megfogadom a tanácsod... - Jobban is jársz, mielőtt önkéntes szervdonor leszel .
...ugye robogón ülök nem nagymotoron, így a sebesség az kicsi... - Tudod hányan mondták már ezt !? . Egy ilyen robogó 70-80-90km/h-val képes menni, ha ekkora sebességgel telibe kap egy 80-90km/h-val közlekedő autó (rosszabb esetben egy 2-3 tonnás gépjármű) akkor egy gerinc/csigolya -törést minimum beikszelhetsz a bakancslistádon . Lámpába pedig erősebb izzó az autós/motoros boltban, illetve kísérletezhetsz még Lexus Type első lámpákkal, azok közül sok erősebb izzóval, jobb kialakítású foncsorral szerelt van, de az igazi áttörést egy Xenon szett hozná."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #13860 üzenetére
Azzal a nagyobb teljesítményű izzóval vigyázzunk, típustól függően a nagyobb hőtermelés elolvaszthatja a foncsort. Sajnos a robogó kategória az új SR kivételével nem nagyon világít.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
mocsanisi
senior tag
válasz Tothgera30 #13860 üzenetére
Bakker de durva a fénye...
persuader: igen, én is ezt olvastam hogy 20W-os felett olvad, gyárilag 15-ös van benne, de 20-assal sincs nagyobb fénye...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #13861 üzenetére
Erről halottam, főleg Xenon-nál, amúgy nem csak az SR világít olyan frankón, az új Runnner se rossz, sőt az NRG se.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #13860 üzenetére
az igazi áttörést egy Xenon szett hozná
Így van, de ha a foncsor sz*r, akkor az sem lesz tökéletes.Mindenesetre két pislákoló gyertyánál jobb, de pl. egy autó
sima izzós világításával már nem ér fel: nem erre találták ki
azt a foncsort. (Mondjuk nem tudom, hogy akkor mire is jó.)
Talán egy projektoros xenon az, ami a lehető legjobb lenne,
de ott meg probléma, hogy a lámpabúra Fresnel lencsés.Amúgy én egy H4 bi-xenont raktam anno a gépbe, távolsági
állásban csak villantásra jó (beengedsz valakit pl.), mert úgy
túl messzire akar világítani - holott tökig le van tekerve, hogy
ne vakítson tompított állásban. (De azért a tompított nagyon
hasznos főleg rossz utakon, sötétben: simán előre látod az
úthibákat, gödröket, esetleges útakadályokat... Csodát nem
tesz, de a semminél - a gyári izzó kb. - mindenképpen jobb.)Szerk: a videón a kattogás az átkapcsolás hangja: fizikailag
mozog az izzó, hogy szimulálja a H4 kétszálas működését.Szerk2mocsanisi@13862: 15W-os a gyári tompított világítás?
Azért az érdekes, a Majesty-n 2x35W volt, és annak sem volt
túl értelmes fénye, nem tudom elképzelni 1x15W mit tudhat...[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #13863 üzenetére
Tényleg, a runner meg nrg is fasza, de csakis az újak
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #13867 üzenetére
...jah csak az enyémet kéne belőni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
r-chee
őstag
válasz Tothgera30 #13863 üzenetére
Az NRG-men tökéletesen látok tompítottal sötétben. Szépen bevilágítja az utat. Asszem alapból H8-as izzók vannak benne, vagy milyen. Meg is jegyezték már páran, hogy fényszóróval jöttem vagy mi, mert baromira világít .
Távolságim eléggé felfelé veti a fényt (nincs jól beállítva), azt majd meg akarom csinálni úgy, hogy felkapcsolásánál mindkét lámpa világítson .[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Tothgera30
Ármester
-
Brogyi
senior tag
válasz Tothgera30 #13870 üzenetére
Így igaz.Szétég a tükör, és a foglalata.Főleg ha halogénről beszélünk.A helyedben nem állítanám át.Ha nem generátoros a biciklid akkor megszívod még az akksival is. Igaz az alsó kategóriában még van berugó.
[ Szerkesztve ]
-
danntora
tag
Hali!
Van egy kis gondom és nem tudom melyik alkatrészt kellene kicserélnem/felújítanom.Aprili sr50 97-es. Vízhőfokjelző pár perc után már a pirosban matat, még alapjáraton is. Jeladó biztos jó mert letesteltem és kilengett a mutató. Ha letekerem a kiegyenlítő tartály kupakját és ráhúzom a gázt akkor ömlik bele a folyadék, rácsavart kupakkal nem történik semmi. Mi lehet a baj, termosztát, vagy vegyek egy vízpumpa felújító szettet?
-
runner 125
nagyúr
válasz danntora #13872 üzenetére
Hi,
Hülye kérdés, de megfelelő mennyiségű víz van benne?
Másik; ha, a vízpumpa szarakodik, annak nyoma van. Menj vele egy karikát majd állítsd le és figyeld a blokkot, h csöpög-e valahol.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
danntora
tag
Mikor hosszú út után hazaérek vele, gyorsan lekapom a tartályról a kupakot és szinte langyos a víz, vízpumpafedél elég meleg. Mi a legfőbb jele annak ha nem forog a lapát? Potyára nem akarom szétszedni, mondom a folyadék mozog mikor húzom neki, de mikor rajta van a kupak akkor nem mozog. Nem csöpög sehonnan, a min és max között van elég régóta.
-
Topiccsendőr
addikt
-
danntora
tag
válasz Topiccsendőr #13876 üzenetére
Akkor valószínűleg a termosztát lesz...
-
őstag
válasz runner 125 #13854 üzenetére
SR 125öt se?
Ha ezt el lehetne hozni 200k-ért még beleférne, ott figyel rajta a magyar rendszám + a friss műszaki és képek alapján elég szexi [link]
Esetleg a piroska: [link] Ő fiatalabb, de nekem képek alapján valahogy a másik jobban bejön[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz dave93 #13878 üzenetére
Az első jó vétel lehet, pláne úgy, h tényleg szép állapotú és rendszámos.
Nézd, levegős Pigi blokk, alapvetően semmi baj nincs vele, de egy vízhűtéses biztosan tartósabb.
A tökéletes buli beleapplikálni egy 180-as Runner blokkot."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz runner 125 #13879 üzenetére
Köszi
Néztem már egy-két runnert, maga a típus nagyon tetszik, de eddig mind ami elfogadható áron volt a tipikus, általad is mindig emlegetett olasz roncsimportból származtak 25k km-rel az órában. Inkább megvennék egy ilyen szép SR-t amiben még ha 2x ennyi km is van, mint az órájában, szebb állapotú -
runner 125
nagyúr
válasz dave93 #13880 üzenetére
Menj el nézd meg és, ha jó vedd meg!
Visszagondolva nagyon szélsőségesen és elfogultan fogalmaztam.
mod. Félre ne érts, csak szimplán jó tanács; moddolt első hsz.-ban összekapart tippeket azért eszközöld ennél is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz runner 125 #13881 üzenetére
Köszi szépen, ezt nem is láttam még
-
lajo
senior tag
Egy kis segítséget szeretnék kérni, Malaguti F12.
Az elmúlt hetekben nem használtam napi szinten, volt, hogy egy hétig nem ment, és akkor is stabilan ugyanúgy viselkedett, indul, első 2 percben nem húz és mintha leállna, de magához tér. Pár napja azt játssza, hogy indul rendesen, nincs baj az elején, de mondjuk 10 km után 70es tempónál egyszer csak mintha leállna, sőt le is áll, mert csak a menetzajt hallom és motorfék van, majd 20-30 körül elkapja a fordulatot és húz kicsit, aztán megint leáll, aztán rángat, dadog hörög mindent csinál, majd jobb esetben mintha mi sem történt volna jó, egy 10 perc szarakodás után, vagy hazaérek vele de szenvedve.
Leszedtem az oldalát volt bent víz a kupak alatt ahol nem kellene lennie. Kicseréltem a vízpumpát, azóta kétszer mentem vele, első alkalommal az egyik piros lámpánál leállt és nehezen indult és a fenti hiba volt de sokkal rövidebb ideig, és utána megjavult, másodiknál semmi.
Lehet, hogy most száradt ki a rendszer teljesen?
Minél előbb ki akarom próbálni újra, remélem ez megoldotta, de eddig amikor reméltem valamit ezzel a géppel kapcsolatban akkor általában fölöslegesen tettem
Szimeringek, tömítések, gyertya, görgők cserélve lettek nemrég.
Valakinek van tippje mi lehet az oka?Mégegy kérdés: a blokkra ahol a kipuffogó csatlakozik a csatlakozás negyede-harmada le van fedve, mármint úgy van kiöntve. Azt hallottam, hogy azt ki lehet reszelni óvatosan (és jó hosszan) tunning gyanánt. Érdemes? Kell valami más beavatkozás ha megteszem a megnövekedett teljesítmény mellé?
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Azt nem értem, hogy miért a vízpumpa lett kicserélve, és miért nem a hiba okát kerestétek meg, hogy valamilyen gyújtás, vagy benzinellátási probléma lehet. Szerintem semmit ne faragj bele. Meg hogy száradhatott volna ki? folyt belőle a víz?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
barack1997
senior tag
Rieju Toreo 4T 50-es gépről mi a véleményetek ?
-
Tothgera30
Ármester
válasz barack1997 #13888 üzenetére
Lehetőleg 2T-t nézz inkább abban van egy kis kraft.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Eagl3
veterán
Felrakattam a Metzeler teen-7 gumikat, nagyon jók!
-
barack1997
senior tag
válasz Tothgera30 #13889 üzenetére
már megvan -,-
-
ricsiv92
tag
Hali mindenki!
Szeretnék feltenni, egy lehet eléggé hülye kérdést. Nézzétek el tőlem, nem vagyok annyira hozzáértő. Van olyan 50-es gép, ami bírná azt, hogy heti rendszerességgel mennék fel Gyuláról Szegedre és természetesen ott is belterületen használnám?
Gyula-Szeged kb. 110-120 Km.
Előre is köszi a segítséget.Xbox Series S - Thrustmaster TX
-
runner 125
nagyúr
válasz ricsiv92 #13892 üzenetére
Ha logikusan végiggondolod, akkor rájössz badarság. - Ahhoz meg nem kell "szakértelem".
Egy normál állapotú robogóval, hosszú távon max 65-öt érdemes menni utazóban, ez azt jelenti, h napi 2 óra. Az-az te napi 4 órát fogsz (elnézést) szopni robogón. Egy részből irigyellek, h van ennyi szabadidőd Más részből ez tényleg esélytelen ötlet.
Ekkora távra én 250 ccm alá nem adnám. Még egy 125-ösnek is necces lehet napi 240 km."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ricsiv92
tag
válasz runner 125 #13895 üzenetére
Köszönöm a segítséget, ez esetben még kicsit jobban meg kell magam szedni és egy nagyobb motort+jogsit szerezni. Ám nem napi, hanem heti járkálás. A hétköznapokat Szegeden és hétvégéket meg Gyulán.
Xbox Series S - Thrustmaster TX
-
Tothgera30
Ármester
válasz barack1997 #13891 üzenetére
Akkor vigyázz rá. Nem egy erőbajnok, viszont alul nyomatékos, hála a 4T-nek. Megbízhatóságáról semmit sem tudok mondani, egyszer kipróbálnám tartós tesztre, szerintem 30k-t gond nélkül bele lehetne tekerni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
barack1997
senior tag
válasz Tothgera30 #13898 üzenetére
Köszi 10383 km van benne. Meg lett csinálva a tankja mert az lukas de jó lesz ez. Tudsz rá ajánlani valamit ,hogy jobban menjen ? Bármi (görgő,légszűrő,kipuffendszer,karbi állítgatás.)
-
DigitXT
félisten
válasz barack1997 #13899 üzenetére
Ehh, törődj bele, ez...
Spárta...4T 50: keveset eszik, viszont nem megy.