-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gergello
addikt
válasz runner 125 #14500 üzenetére
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14500 üzenetére
A nyíregyi? Gratulálok!
ui.: Viszont mint ha azt mondtad volna hogy azt elvitték, mindegy, azért képeket várunk róla.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Gergello #14501 üzenetére
Lesz-lesz, de elfáradtam ezen a 170km-en is, mint a pcsa. Úgyhogy, majd holnap rakok fel róla.
Amúgy 2003/7. havi. Sárga-grafit, nagyon komoly.
23.000km van az órában, és a motorban is. Egyik kapcsoló sem kopott, csavarok sincsenek szétcincálva, pl. a benzincső környékén még rajta van valami gyári vonalkód matrica (papír). ..H, a gyári matrciákról ne is beszéljek...A jobb felére valaki elrakta annó, 1-2 idióta matrica van rajta, viszont csak a sárga idomon, a fekete részek karcmentesek teljesen. Két alternatívám lesz; vagy találok egy hibátlan jobb első sárga idomot rá, vagy gyári színkód alapján lefújatom. A másik jel a jobb első villaszáron lévő minimális húzásnyom. Ez csak tényleg egy kis szépséghiba. Egyenesfutása, mint a nyíl. Nem húz semerre, kormánycsapágyak hibátlanok, blokkszilentek szintúgy.
Egyébként garanciafüzettől elkezdve, használati utasítása, két gyári kulcsa, mindene megvan.
Fogyasztás: Telenyomtam indulás előtt. 173km alatt a fele fölött lévő csíkig esett le a mutató.
110-120km/h utazó mellett, néha egy-két falu.Tothgera30
Köszönöm.
Igen, ez nem az, de teljesen ugyanaz a szín.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #14503 üzenetére
180/2T? Komoly lehet.
-
DigitXT
félisten
válasz dave93 #14506 üzenetére
Á, én elvagyok a Majával (180/4T) 3,8L-es fogyasztással.
Biztos nem megy úgy, mint a 2T, de közlekedni jól lehet vele.
(Csak megint elkezdte az "akadozást" a dög, igaz, hogy még
nem ipari mennyiségben, hanem csak kicsit - de korábban is
így kezdődött, aztán hengerfejtömítéstől kezdve minden lett.) -
runner 125
nagyúr
Egyébként úgy rémlik, h annó a '25-össel nem igen integettek a nagymotorok. Mondjuk én köszönök szinte mindenkinek, kivéve a szoci Simosoknak. Szó sincs "lenézésről", csupán 9/10 bambán néz, és azt hiszi valahonnan ismerjük egymást...
Az igazsághoz hozzátartozik, tetőtől-talpig be voltam öltözve bőrbe, s az összes intett már előre. - Lehet ez teszi?!
Egy túra BMW pl. előzött, ő vészvillogózott, úgyhogy magyarországi motorostársadalom riszpekt."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gergello
addikt
válasz runner 125 #14508 üzenetére
Én sose csíptem, ezt az integetést, de ti tudjátok.
-
runner 125
nagyúr
válasz Gergello #14509 üzenetére
Szerintem aki ült nagymotoron tudja miről beszélek.
A magyar amúgy is magának való nép, mindenki a saját érdekeit nézi, hajlamosak vagyunk másokat eltaposni, h előrébb jussunk. Egyszerűen nekem jól esik egy olyan "társadalomba" tartozni, ahol megvan a kellő összetartás. Jó érzés, ha köszönnek, jó érzés, ha intek.
Nehéz jobban körbejárni a témát, de pl. amikor jön szembe 15 motor, és sorban emelkedik az összes kéz szerintem példaértékű dolog. S, persze kitérhetünk arra is, h "balesetveszélyes" - a dolog egyszerű, mindenki máshogy jelez.Mind1, nem is folyok bele jobban, mert nem akarok flamelni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #14510 üzenetére
Jaja - ha "action" van, akkor marhára nem engedem el a kormányt integetni.
De mondjuk bólintani a legtöbbször tudok, aztán az is köszönésnek számít. -
Bling95
őstag
Mégegy ide tartozo kérdés
Jővőre leszeretnem tenni A1-t , velemenyek aprilia rs 125, cagiva mito evorol? Mennyi dragak hozza az alkatreszek ? Egytalan lehet beloluk nem szethajtottat talalni? Raulve ezek mekkora motorok? Nemtul picik?( 183centi magas vagyok es majd 90 kilo) vagy ebben kategoriaban egyaltalan meg miben erdemes gondolkodni? Robogot nemszeretnek... -
mocsanisi
senior tag
válasz Bling95 #14512 üzenetére
125 2T sport? Én nem nagyon támogatom de te tudod Amúgy mito evo-hoz kevesebb az alkatrész. Amúgy baromi sokat zabálnak...
Szerk.: Én meg NSR 125-öt akartam régebben, de aztán mégse.
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Gergello
addikt
válasz runner 125 #14510 üzenetére
Ha ezt a "magyar magának való..." szöveget nem raktad volna bele.
Annyira nem szeretem ezt, "magyar szokás" emlegetését.Az osztrák akkor milyen nép? Olyan, ami a saját családját a pincébe zárja és fajtalankodik velük?
Mind1, ennek itt nincs helye.
-
Bling95
őstag
válasz DigitXT #14514 üzenetére
11kw -s papirokkal, igazandibol meg mindig inkabb ez minthohy rendszam nelkul jarkaljak vele mint azt sokan teszik...
Fogyasztas tudom, igazandibol alkatreszileg a fenntartasi koltsegtol felek mert azon tankolason kivul nem tudnek evi 100kt rakolteni ...
Viszont mindenkepp valami ilyes stilusut szeretnek mert ezek tetszenek ebbem a kategoriaban -
runner 125
nagyúr
válasz Gergello #14515 üzenetére
Rossz irányból közelítesz, általánosságban kell nézni. Mivel én dolgoztam, és dolgozok Ausztriában, tapasztalati konklúziót tudok levonni, ami bizony ég és föld.
Részemről vége, te nem köszönsz és kész.
_
Csináltam képeket a gépről.
Amiért megvettem:
Magyarországi, Moto Italia Kft. által forgalomba helyezett, típushibát nem fedeztem fel, egyenesfutása rendben volt, szépen járt, gyári - repedésmentes üléshuzat, tárcsákon nulla váll - nem tekergetett órás, rendszámos, két gyári kulcs, immo. kóddal, nem 16 éves sufnituned tulaja volt és az utolsó kép..
Bár, a fotókat kicsinyítettem a feltöltés miatt, de azért a rázoomolva látszik a "sérülés", de újra fogom fújatni.
Tegnap próba szerencse alapon írtam a Moto Italina-k a gyári színkód miatt, a mai napon jött is a válasz.
Amiben megfogalmazták, h a gyári színkód; 384 Giallo Lemon.
Jee.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz runner 125 #14517 üzenetére
Gyönyörű szép Lemaradtam, mikori a gép és hogyé' vetted?
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #14517 üzenetére
Patent gép, ezt én is elfogadnám. Btw. milyen hangja van?
Gondolom nem olyan "fűkasza", mint a kis 2T-knek, hanem...? -
mocsanisi
senior tag
-
runner 125
nagyúr
válasz dave93 #14518 üzenetére
Köszönöm.
2003/7. havi.
270-be volt, + 30 lesz az átírás. Jó vétel volt és nem az ország másik felére kellett elmennem érte.
Lassan majd gummákat kell rá vennem, de még ezt a szezont eljárják.
DigitXT
Köszi Neked is.
Ááá, meg sem közelíti egy 50-es hangját. Sőt, az előbb jöttem edzéről egyik barátommal, neki egy 50-es Neo's-a van valami sportkipufogóval, rendesen elnyomta ennek a hangját.
Mély, öblös, és abszolút nem pörgős hangja van. Kb 3500-as fordulattól egészen 8000-ig _ugyanazt_ a teljesítményt adja le. Ennél azért profibban hangolni senki nem tud, csak ezek az őrült taljánok."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Eagl3
veterán
válasz runner 125 #14522 üzenetére
Nekem volt egy 156 2.0TS Alfám. Annak is gyönyörű hangja volt, pedig csak 4 hengeres volt. Nomeg a Vespának is frankó hangja van.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14517 üzenetére
Szép tetszik, sok részletében az enyémre emlékeztet, csak a tiéd jobban megy .
ui.: A motorban új hajtóműolaj lett feltöltve, most tökéletes lett (kopp-kopp).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
barthagy
csendes tag
Srácok azt valaki megmondaná, hogy injektoros 125 v. 150-es robogókkal mi a helyzet? Érdemes rá vállalni, vagy sok gond van velük.
-
Tothgera30
Ármester
-
mocsanisi
senior tag
válasz barthagy #14525 üzenetére
Szerelő azt mondta hogy érzékenyebb az elektronika, illetve sok szerelő nem szereti (nem tudja) szerelni őket. Kevesebbet fogyasztanak mint a karbisok. Illetve úgy hallottam hogy hidegben hajlamosak beköpni a gyertyát. Neked kell eldönteni
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Gergello
addikt
válasz runner 125 #14517 üzenetére
Ez PATIKA állapot.
-
Tothgera30
Ármester
válasz mocsanisi #14527 üzenetére
Mondjuk én a legtöbb szerelőnek már nem hiszek. Sok úgy tesz mint ha értene hozzá, azután meg állítgatják egy fél napig, és végül ugyan olyan marad mint volt. Így sült meg majdnem a Simsonom hengere, hogy a gyújtást kellett volna belőni, és egy Simson szaki, aki elvileg már 20 éve szereli a gépeket és neki is van pár, hát álló helyzetben túráztatta a gépet (S51-es blokk, ugye hűtőventi nuku) kb. 40 fokos nyári melegben. Mindezt egy óráig csinálta, állítgatta, de láttam nem jut semmire, így már a tankot akarta leengedni hogy a karbit kitisztítsa, mikor azzal semmi gond nem volt. Ekkor mondtam neki hogy állítsa le és majd megbeszélünk egy másik időpontot, persze nem beszéltük meg, mert tudta ő is és én is hogy ő ehhez nem ért. Másik pedig nem olyan régen történt, szóval vittem az NRG-t átnézeti egy műhelybe, ahol évek óta robogókat raknak össze és újítanak fel. Az egyik szerelősrác odajön hogy hagyjam itt, ő átnézi, szóval ott is hagytam. Jó két hétig volt náluk, elvileg átnézték, viszont pár napja cseréltem benne görgőket, mert hogy el voltak kopva! Szóval ez lenne az átnézés? Na ne röhögtessen. Csak a betanult kis szövegüket mondják, aki ért hozzá az be tudja lőni egy fogpiszkálóval is, nem pedig csak az üres dumát nyomja.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #14529 üzenetére
Görgős sztori ismerős. Ennél már csak az a rosszabb, ha felszámolják, hogy kicserélték.
Nekem ezután úgy szerelnek csak motort, hogy ott állok és nézem.
Utolsó szerelő akinél voltam ilyen volt, szóval végig néztem, hogy mit csinált, dumáltunk.
Először egy riasztót szerelt be, következő alkalommal meg együtt cseréltünk kormánycsapágat, féket légtelenített, variót hangolt. -
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #14524 üzenetére
Gergello
Igyekeztem szépet találni.
_
Szerelős téma: most hozzam fel 14510. hsz.-omban ecsetelteket?
Erről beszéltem...
Ha, nem magadnak csinálod, ebben az országban átbasznak, átqrnak a minél nagyobb pénz fejében.Ettől függetlenül nem állítom azt, h minden szerelő geczi, mert pl. Persu biztosan becsületes, és még sokan mások, csak sajnos a sok negatív tapasztalat rossz fényt vet a szerelőkre..
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Gergello #14530 üzenetére
Ezért mondom hogy én már egy szere.lőnek se hiszek. Volt amelyik állandóan meg volt kattanva és ha valami gondja volt a motornak, rögtön hengert és dugót akart velem vetetni. Meg mikor egy Babetta karbit nem tud beállítani, de 5 ezret elkér a "szerelésért". Mindegy, most már nyugi van, nem húzom fel magam a sok tudatlan hülyén, akiknek iskolában is alig volt meg az elégséges átlaguk, egy Simson-hoz nem értenek és motorszerelőnek merik nevezni magukat. Szóval most amit tudok én itthon megcsinálom, ha nem, akkor szétszedem, vagy hívok valami szerelő félét és együtt szétszedjük és megcsináljuk, de remélem nem kelessz most szerelő, a motor pikk-pakk (kopp-kopp), már hosszabb távon is bátran el merek vele indulni, főleg hogy most úgy húz mint egy veszett gép.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #14532 üzenetére
Kár volt fizetni. De eső után köpönyeg.
Ha ott állsz mellette, akkor legalább nagyot kummantani nem tud.
Nekem legközelebb motorom lesz, igyekszem majd olyat választani, amit nem nagyon kell szerelőhöz hordani. Valami egyszerű naked honda vagy ilyesmi.
-
mocsanisi
senior tag
válasz runner 125 #14531 üzenetére
Akit én szerelőként emlegetek, az Persu egy ismerőse, vele nézték meg a motorom. Ezúton is amúgy köszönöm persu
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Bling95
őstag
válasz mocsanisi #14520 üzenetére
amiket irtál azok tök természetes de nem kell minden évben uj gumi uj lánc uj féktárcsa.... ezekkel számolok mert bármelyik motorhoz hozzá tartozik
a kérdés igazándiból arra irányult hogy ugye azért nem áll meg havonta mert valami baja ( persze normális olaj és stb-k melett)
Runner: szép gép, pedig a robogók általában nem igazán tetszenek
-
Tothgera30
Ármester
válasz Gergello #14533 üzenetére
Nem akartam pofátlan és szemtelen lenni, de ha ő annyira nem becsületes, pedig ismerem már gyerekkorom óta. Mindegy, már régen volt, megtörtént, azóta szerencsére már úgy néz ki találtam egy korrekt szerelőt, ha valami gond adódna, neki szólok először.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
r-chee
őstag
válasz runner 125 #14517 üzenetére
Grat. Szép masina .
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
mocsanisi
senior tag
válasz Bling95 #14535 üzenetére
Most hogy megáll-e... Használtnál kb. sose tudni. Azt vedd figyelembe hogy ezek igaz hogy kicsik de sportmotorok, és a mito-k nem is mai darabok. Nagyon sok minden lehet vele. Hogy belenyúlsz vagy nem, azt senki se tudhatja.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
student
őstag
sztetek megéri az agility city-ért +50ezret kiadni a az agility-hez képest /250e/ ?
a sima agilityről már több pozitiv tesztet meg visszajelzést olvastam de a cityről nem találtam
4t 50cm3 beszélek. a nagyobb kerekek miatt szimpatikus. csak városba melóbajáráshoz.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz student #14540 üzenetére
Te is leírtad hogy mi a fő különbség, ami ugye a nagyobb kerekekben és pár dizájnelemen ki is merül. Tehát erről sem olvashatsz rosszat, mert lényegében ugyan az a motor. Nekem megérné hogy nagyobb kerék legyen alatta, illetve jobban is néz ki, bár én hosszú ideig számítanék rá. De azt hogy neked megér-e 50k-t, azt döntsd el te.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
válasz student #14540 üzenetére
4T/50 egy kicsit harmatos az autósok "ellen", de ez persze függ attól is, hogy melyik városban lenne az a munkábajárás. Bp-en a tapasztalataim szerint necces egy 60-as végsebességgel rendelkező, de oda is elég lassan eljutó robogó. (De kisebb forgalmú városban lehet jó.)
-
runner 125
nagyúr
Aprilia-ék olyan nagyon durva munkába fogtak, h több éves fejlesztés és tervezés után, megalkották a várva várt Aprilia SR Max-ot!
A sok éves munka gyümölcse látszik a motoron, ilyen formát még soha nem alkotott senki, egyszerűen döbbenet.LOL.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
válasz runner 125 #14543 üzenetére
nekem nem tetszik a csaj...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #14543 üzenetére
Ez nem egy Nexus?
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14543 üzenetére
Basszus ez kicsit ciki. Mindegy, Piaggio konszern, bár akkor minek a Gilera Nexusnak "vetélytársat" állítani, gyáron belül, ami 1:1-ben ugyan az mint a Gilera Nexus. A több éves fejlesztés meg szerintem úgy történt hogy rajzolgattak, azután látták hogy semmi értelmes nem jön ki belőle, hát a Nexus-t lemásolták és piacra dobták Aprilia felirattal.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
válasz student #14547 üzenetére
mert mi lesz, letolnak az utrol?
Pontosan.jártam dolgozni babettával mégis élek. pest
Akkor sok sikert hozzá! Én is jártam egy SYM Mio 50-nel, aminek
a klasszikus mottója volt: "keveset eszik, viszont nem megy". Bár
30-ig még viszonylag dinamikus volt, de utána kezdett "elfogyni", s
a 60-as végsebességét elég nehezen érte el. Én inkább nagyobbat
vettem, azzal biztonságosabb közlekedni: először egy SYM VS150
volt az áldozat. Szerettem, csak rendszámoztatni nem sikerült, így
cseréltem egy Majesty 180-ra, amivel már elég jól lehet közlekedni.
Igaz, vannak kisebb / erősebb motorok, amivel talán jobban lehetne
a sorok közt manőverezni, de ilyen nagy dugókba ritkán kerülök.Részemről senkinek nem javaslom a 4T/50-es konstrukciót, mert
ahogy írtam, a teljesítménye harmatos. Ha 50, akkor 2T. De csak
egy véleményt hallottál - amit lehet ignorálni szemforgatás nélkül. -
Brogyi
senior tag
válasz Tothgera30 #14548 üzenetére
De ez kicsi nem látjátok? Nem konkurencia. Nem olyan hülyék.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- E-roller topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Új 63A Wifi-s Okos Megszakító Fogyasztásmérő Kijelzővel Kétpólusú, Egyfázisú Tuya Google Alexa
- Használt 3,5L Xiaomi air fryer eladó
- Fieldmann gyepszellőztető - újszerű, alig használt
- GARMIN DriveSmart 76 EU MT-S autós navigáció eladó
- Eladó kétoldalas, kényelmes komfort matracok - Magyar gyártás, Német rugózat, gyakorlatilag ÚJAK!