-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
A 100-ast felejtsd el, még biztosítási csalással is beperelhetnek a végén, olvas vissza rájössz hogy nem viccelnek, egy hozzáértő rendőr meg tudja mondani, és egyre többen tudják már hogy mi a különbség. Alvázszámból, motorszámból azonnal belövik, persze anno én is gondolkodtam levegős 100-as Aeroxon 50-es vázzal, de rendőr ismerőd mondta hogy nincs értelme, van olyan közöttük is aki ránéz a hengerre és megállapítja a tutit, és itt 100-as Minarelli fekvő levegőssel vannak a 100-as Scarák (eleve 50-estől jóval nagyobb kipuff feltűnik).
#14600 barack1997: Hangcucc, neon !? Most motorozni akarsz, vagy mi a tökömet csinálni ?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
barack1997
senior tag
Kár volt kiírnom, amúgy meg akkor ha megállunk valahol, pihenünk, vagy ha szabadtéri bulit csinálunk,vagy pedig mocis találkozót, akkor jól jön A neon meg szimplán jól néz ki
-
student
őstag
válasz Tothgera30 #14601 üzenetére
most a benelliket nézegetem, van olyan megbizható mint a kymco? megvetted végülis az x49-t? 300rugoér szimpibb mint kymco agi cityje
-
mocsanisi
senior tag
válasz barack1997 #14600 üzenetére
Neon minek? Rendőr megb.sz érte, nem is néz ki jól csak vicces szerintem. Hangcucc meg mi? Egy fejegység meg egy hangszóró? Az igazából semmit se ér. Kocsiba meg lakásba is normális hangcucc többe kerül mint a motorod. Az meg a másik hogy én úgy vagyok ezekkel a kis 50-es robeszokkal mint a suzukikkal. Tök jó, praktikus, de ne próbáljunk már vele feltűnést kelteni mint a tunyingsuzukisok. (és itt nem a swift GTI-ről beszélek...)
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
dJ Peer
aktív tag
Üdvözletem!
Van valakinek tapasztalata Aprilia Leonardo-val kapcsolatban?
Megoszthatná velem
Köszönöm! -
runner 125
nagyúr
válasz mocsanisi #14605 üzenetére
97-be már megqrtam' az első csajom, ő akkor született.
Hadd zenéljen meg neonozzon. Kicsit később úgyis a fejét fogja, h "ezmegminekellettebbe".
dJ Peer
Jó gépek, viszont ritka belőle jót kifogni. Tele van a piac papír nélküli, import szarokkal. Olyat ne.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz student #14603 üzenetére
Minarelli blokk, a motorral nincs probléma, viszont idomot, és egyéb motoron kívüli alkatrészt gyakorlatilag esélytelen hozzá szerezni. (Persze új van, aranyárban.)
apóka
Biztos páran meglepődnek rajtam, soha nem szoktam ilyet írni - mivel volt már benne részem, és tudom, h szar úgy motorozni, de...
..szerintem egy ilyen 100-as Scara még az elnézhető kategória. Nincs rajta nagy, árulkodó légszűrő, nem duplafelfüggesztéses, nem bömböl, épp egy hangyapöcsnyivel erősebb egy 50-esnél. Csak, h helytállóbb hasonlatot hozzak fel; egy erősebb vas 70-es is megeszi.
Ha, én is ebben a kateriában keresnék, szerintem csak azért mert 40 ccm-mel nagyobb, nem hagynám ki. Ez tényleg olyan, mint egy 70-es robogó, hány 70-esen van rendszám?! A választ nem kell leírnom.Viszont a másik, törvényesen járható út egy árva motorjogosítvány. Az életben 1x, az-az 1x kell megcsinálni, és nincsenek ilyen problémák. (Igen drága.., de a motorozás alapvetően sem olcsó.)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dJ Peer
aktív tag
Nem érdekel valakit egy hibátlan Malaguti F12?
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14608 üzenetére
Nem tudom hogy vagy vele, de aki ért hozzá sz kívülről a nagyobb dobról megmondja hogy nem 50-es (ismim 100-as Aeroxára is rávágta a rendőr hogy at biza nem 50cc), a másik a rendszámtábla világítás, a harmadik meg a műszerfal. Azután alvázszám, motorszám, de egy hozzáértő alánéz, megpukkantja a blokkot és mivel látszik hogy kicsit nagyobb a henger, nagyobb a leömlő. Azután ha elkapják (mérés után), ott azért megbüntetik mert nem 50cccm és nincs rá jogosítványa, és beperelhetik biztosítási csalással, mert 50ccm-re kötött biztosítást. Szerintem nem éri meg, inkább jogsi + nagymotor, addig meg 50ccm-től ne vegyünk nagyobbat. A 70cccm azért járható út, mert 50-es alvázba rakják bele, ezt ne felejtsd el, így ha a rendőr alvázszámot kérdez, attól még tiszta maradsz, sőt vannak olyan 70-es hengerek amibe szépen bele van ütve hogy 49ccm..
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #14610 üzenetére
A rendszámtáblavilágítás kiköthető - _ha_ külön van rajta. Egyébként ezekre nem szokás külön rakni, még a Runner-emen sincs, csupán a lámpa alsó fele nincs színezve, így onnan fehér fény jön ki, így meg van oldva a rendszámvilágítás.
Tényleg, tudjátok Ti is, h nem szokásom senkit erre buzdítani, pláne nem egy erősebb géppel, amihez kell némi rutin, de ezekben a Scara-kban 100-as Aerox blokk van. Egy levegőhűtéses blokk, ami utazóban a 75-t tudja tartani, talán egy új vizes, 50-es SR is felveszi vele a versenyt.
A haverod rendőrstory-járól meg annyit, h annó a kínai vázas robogónkra, ami tényleg 50-es, 15 éves fejjel, igazoltatáskor belém akarta dumálni a jard, h nem 50-es, mert 100-ig van skálázva a km órája. Asztá' jobb napokon ment 60-at végre. Erre nem szabad adni.
Alvázszámot meg azért kérdez a rendőr, h nem lopott-e - nem körözik-e a motort.Csakhogy a fotók is igazoljanak, őszintén - régóta mozgolódom robogós körökben, de első blikkre én is gondolkodnék melyik - melyik. ))
Vagy, h egyáltalán nagyobb-e valamelyik, vagy csak szimplán más gyártó blokkjával van-e szerelve..Csak, h példának hozzam fel a Runner-t;
Ugye itt azért erősen látszik a blokk különbség...
Nem állítom, h nincs kockázata, de ennél a típusnál a valószínűsége a legkisebb, h azt mondja a rendőr; "barátom, ez 2 lóerővel erősebb, mint egy 50-es."
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14611 üzenetére
Mondjuk rendszám villany az NRG-n is van, de azért egy szakavatott szem megmondja hogy hány ccm-es. A haverom már régi ismerős, neki is volt már pár robogója, szóval nem ilyen hozzá nem értő gyerek, és ahogy írtam alvázszámból megmondja hány ccm-es, persze lehet hogy azt nézik nem lopott-e, de azért te se műszaki/rendszám nélkül vetted, igaz-e? Én sem merném bevallani, akkor minek ajánljam másnak, mikor hangról megmondják hogy nem 50-es, n is megmondom, nem hogy más? Szomszéd se hiába adta el a 100-as Roxiját és azért vett SR Factory-t, mert megbüntették és nem akarta hogy komolyabb balhé legyen. Ha őszintén kérdezel én azt mondom hogy az 50 -> 70 járhat út, a többi már nem. Scarával kapcsolatosan meg az újabbak Pigi blokkosak, Hi-Per2 levegős, eléggé tud az is menni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #14612 üzenetére
Maximum akkor mondja meg a _Scara_-ról, ha másodállásban motorszerelő.
Nem hát, mivel nekem van jogosítványom motorra évek óta, és nem fogok fusizni vele, meg 180-assal nem is lehet és nem is ajánlott semmilyen szempontból. De, itt továbbra is egy Scarabeo-ról van szó. Ami kb abban különbözik, h 8cm-rel hosszabb a tengelytávja a 100-asnak.
Gyanítom akkor hallottad azt a 100-as Aerox-ot, mert nálunk is járt már, gyakorlatilag egy hangyafaxnyival mélyebb a hangja. De, ezt is csak nagyon vátjfülűek veszik észre.
Videó a 100-asól. (Egy ovis játszik vele. )Videó az 50-.esről.
Ezektől függetlenül szerintem is a jogsi a legtutiabb, mint ahogy írtam már a fentebbi postban, de, ha városi futkározásra kellene egy ilyen, s nem lenne jogsim, ezt simán bevállalnám most is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mokus1
addikt
Szeretnék a 2005ös Keeway focusomhoz valami új kipufogot mert a elrohadt.Igazából egy helyen találtam gyárit 20000-ért.Van olcsóbban bontott vagy vmi? Vagy ilyen áron már inkább egy jobb sport kipuffot?
-
apóka
aktív tag
válasz runner 125 #14613 üzenetére
Van pár plecsni a jogsimba, de A nincs. Mivel az első alkalommal -vagy 23 éve - megbuktam a nagymotor gyakorlati vizsgán, a jogsi meg kellett a kocsira (arra már megvolt, csak nem adták ki a nagymotor nélkül, külön kellett választani).....így lemondtam róla.
Nem kockáztatom meg a 100-ast. Lehet, hogy 1-2 évig elmenne, de ha rászálnak a hatóságok a témára, akkor bezárul a kiskapu.Mivel Egerben nincs akkora városi tempó mint Pesten, így szerintem elég lesz az 50-es is. Bár az erős négysebességes Simsonom dinamikáját biztosan hiányolni fogom.....viszont tegnap reggel is majd lefagytam rajta.....PLEXIS MOTORT AKAROK
Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
Tothgera30
Ármester
Szerintem bőven elégedett leszel vele. Azért mennek azok simán 70km/h-t is, sőt, az városban bőven elé hogy az autók elé kerülj. Érdemesebb lenne az újabb modellek között válogatni, azok Piaggio blokkosak, az újabb fejlesztés.
#14614 mokus1: Fekvő levegős minarelli, ugye? Egy Leo Vince TT, Technigas Next-R szerintem pofás lenne rajta, attól gyengébb mondjuk egy Sito Plus, de gyárit inkább hanyagold ha olyan drága.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mokus1
addikt
válasz Tothgera30 #14616 üzenetére
Nem tudom. A keeway-ekbe mineralli van?Megnézem akkor ezeket köszi
-
mokus1
addikt
válasz Tothgera30 #14619 üzenetére
Azt néztem hogy ezek 2 csavarosak enyém meg 3. Ez nem probléma?
-
Tothgera30
Ármester
válasz mokus1 #14622 üzenetére
A leömlőnél (ahol a hengerből kijön) elvileg két csavar fogja mint a legtöbb motornál. A másik bekarikázott rész tök felesleges, ha veszel rá kipufogót a mostanit dobhatod a kukába mert egy részét sem kell felhasználnod. Elvileg a tartónál lenne három csavar, az szerintem felmegy a gyári kipuff tartóra.
(http://i.ytimg.com/vi/-AuUen_ibjc/0.jpg)
...bocs a linkelés nem működik most...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mokus1
addikt
válasz Tothgera30 #14623 üzenetére
[link] itt a 2. képen. ott van 3 csavar. Nekem tegnap ott nekem tegnap szét jött a 3 csavar és borzasztó hangos lett.És azt hittem az új kipuffott innentől kell majd felrakni.
Ahol szétjött lángokat köpött a motor marha jól nézett ki
-
mokus1
addikt
Otthon megtudom csinálni ezt a kipuffot vagy inkább szakember?
-
salieri.
őstag
sziasztok!
mi lehet az oka annak, hogy scarabeom 50 ccm minarelli blokk, egyik naprol a masikra baromira nehezen indul nap elejen rugdosom vagy 10 percig , utana megyek vele es leallitom ,majd ujrainditom mar elso rugasra tokeletesen megy.
koszi a valaszokat.! -
apóka
aktív tag
válasz Tothgera30 #14616 üzenetére
Mikortól van Piaggio blokkal? Külsőre hogy ismerem meg könnyen ezt a blokkot?
A motorhibás nem kelt el, a tulaj levette a hirdetést.
A következőt írta: ...A hirdetést inaktívra állítottam a motor hibás működése miatt. Holnap elviszem itt nálunk egy márkaszervízbe és ott megnézik a kompressziót és a motor diagnosztikai tárolóját is kiolvassák, hogy a hibát be tudják azonosítani......Kiváncsi vagyok, hogy mit fognak neki mondani
Ez is tetszik, amit runner belinkelt....de rettenetesen messze van. Bár mintha a képen bekarikázott részről hiányozna az embléma. És annak az idomnak szürke lenne a gyári színe?
Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
Josh
tag
Keresek egy robogó-mini motor szerűséget. A lényege az lenne, hogy reggel elmegyek munkába, és este hazajövök vele. Nagyobb legyen mint a Pocket Bike, de kisebb, mint a 8 colos kerekű robogók. Fontos, hogy benzines legyen, és ne elektromos, kis tömegű legyen, hogy akár kézben is hordható legyen néhány méteren, és egy liftbe is beférjen. A szobába akarom tartani, hogy el ne lopják. Ilyen kis Romet-Komár kategóriára gondolok, de attól modernebb technikával, és egy 70 kilós 170 centis ember elférjen rajta. Tudtok esetleg valami márkát ajánlani?
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
mokus1
addikt
válasz salieri. #14632 üzenetére
Szerintem igen, nézd meg mert nekem ez volt a probléma.Ha nem ez a gond nem tudok többet mondani sajnos.Még annyit hogy először én Mol-os olajat töltöttem bele azt nem szerette annyira aztán kapott Repsol-t azt jobban szerette.Kicsit simábban futott vele meg nem mondom miért.
-
Tothgera30
Ármester
Igen, amit Runner linket, ott valami gubanc van, szerintem újra volt fényezve. A Piaggio blokkosak az utolsó évjáratok közzé tartoznak, tehát alig pár évesek. Az első szériások (kb. 97-2003 között) Minarellivel, azután Morinivel (talán 2005-ig) és végül Piaggio (2005/2006-tól) blokkal készültek. A Minarellinek a ventilátor védőrácsa nagyon rácsozott, illetve a másik oldalt a hajtásház bizonyos alakja megvan, illetve ennek fedele általában fekete színű. Morininál nem vagyok otthon, azt nem tudom annyira, ott talán a dekninek van jellegzetes alakja. A Piaggionál érdekes és modern alakú dekni van, a hűtőventi műanyag burkolata kifelé jön mint az NRG Power DT-nél.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
apóka
aktív tag
-
dome29
aktív tag
Malaguti f12. szerintetek ér 70-80k.t???
kurvajól gyorsul, meg jólmegy de ér ennyit???Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
Új hozzászólás Aktív témák
- Robogó, kismotor
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- DIGI internet
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- EA Sports WRC '23
- E-roller topik
- DIGI Mobil
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal