-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #14849 üzenetére
KYMCO GranDink!
Abba már tényleg nem lehet belekötésed 50-est néztem ki belőle, hogy még véletlenül se legyen "okirat hamisítás" és még kényelmes is! Alkatrész van hozzá bőven, bajom nem lehet!
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz leroyclub #14850 üzenetére
Egyik rosszabb mint a másik. Az 5-ös a legnormálisabb, de azon mintha kopott lenne a gumi. Úgy kell számolni, hogy egy pár gumi is legalább 15eFt ezekre.
1-2-3 az kizárt.
4-6 nagyon le van lakva.
7-es tarka barka, de állítólag jó gumi, az idom is csak kicsit áll el a jobb elején.
8 bizonytalan, tuning cső van rajta.7-8-at még esetleg, ha az 5-ös nem jó.
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz kkrisi #14845 üzenetére
A Leonardo az egyik legfeltűnőbb 4t robogó.
Baxom nagy blokk, hátul dupla felfüggesztés (egyik 50-esen sincs dupla!), és a 4t hang, legalább olyat keresnél, amiből van 50-es verzió is, de ebből pont nincs.
De, persze Te fogod használni.
Brogyi
Continental ContiTwist Sport az abroncsok típusa.
_
Felejtsétek el az "50-es papírokat", egy 50-esnek nincs papírja. Egy árva adás-vételi elég hozzá, amit akár a sarki trafikban megírhatok egyedül.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
apóka
aktív tag
Megvettem tegnap a mocit (Scarabeo), vegyesek az érzéseim. Rettenetesen furcsa volt vele többet menni, mint a próbakör. Remélem megszokom, hogy nem a lábammal fékezem a hátsó kereket, állandóan taposom
XX. kerületből mentem ki vele Kistarcsára, ott raktuk fel a futóra. A várakozásaimhoz képest jól gyorsúl és a végsebessége is elég (óra szerint 75), kellemsen csalódtam.Viszont ma jobban átnézegettem, szétszedtem és találtam néhány dolgot:
- A légszűrőház alja vastagon áll az olajban, a benne lévő szivacsban is van. Mikor levettem a porlasztóról (a réz lemez hiányzik) a gumi csatlakozó bordás részébe is volt olaj. Első képen van.
- A légszűrő tetején van egy csonk, ami biztosan házi módszerrel van levakítva. Nem tudom mi ment oda, de feltételezem, hogy a kartergáz visszavezetése. Második képen.
- A legbosszantóbb (amit nem vettem észre a vétel előtt), hogy kotyog a hátsó kerék. Szerintem sokkal jobban mint kéne. Videót mindjárt teszek fel....[ Szerkesztve ]
Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #14856 üzenetére
nem igazán megy ez alatt mit értesz? Hogy kevés a végseb. vagy nem tud úgy húzni és ez a nagy test kis ccm3 miatt lehet? Esetleg a 150-es vagy 125 változatban van valami eltérés, hogy esetleg feltűnő lenne valakinek valami? (pl felfüggesztés, nagyob test...stb)
mert most néztem használtautón, és vanaki azt írja egy 250-re, hogy segédmotorként használt de azért azt már én is kétlem, ,mert annyira nem lehet hülye senki h nem látja arról! Bár nem tudom mondd el h mi eltérés lehet köztük?és az a gáz, h az 50-es az drágább mint a 250 vagy 150
[ Szerkesztve ]
-
apóka
aktív tag
Utolsó probléma megoldva, csak a kerékanya volt kilazulva.....eszembe sem jutott megnézni
Ezt tisztességesen meg kell húzni, vagy van valami biztosítása is? (nem vettem le, hogy megnézzem)
Találtam másik "értelmetlen" alkatrészt is. Gyanítom, hogy összefüggésben van a légszűrő tetején lévő összeolvasztott csonkkal:[ Szerkesztve ]
Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #14857 üzenetére
Azt hogy nagy test kicsi köbcenti. Tehát ilyen. Nagyobb köbcentiset nem vennék, alvázszámból kiderül, meg csak rá kell nézni a blokkjára, illetve attól hogy az eladó úgy hirdeti és már jó ideje fenn van abból számomra az eset le hogy nem használja mert a rendőrök elkapták és szóvá tették (először még lehet nem büntetik meg) / ő is látja hogy jóval nagyobb mint egy 50-es, de marketing szöveggel eladja / nem hiába drágább az 50-es, mivel azt legálisan használod, a többi nagy köbcentist valószínűleg meg már megfogták. Én neked azt ajánlom hogy vegyél egy 50-est, gyűjts egy 70-es hengerszettre és rakasd össze, akkor kevés az esély rá hogy lebuksz és még aránylag fog is menni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #14860 üzenetére
Szerintem is 50 lesz ebből! Nekem úgy is az lesz a lényeg, hogy kényelmes legyen /remélem erre nem lesz panaszom/ meg hogy mivel nem egy Jog méretű robogó, tehát úgy ahogy írtad, nem fognak letolni vele és ez a lényeg! Bár nem tudom ha már mentél vele, akkor azt esetleg nem tudod megmondani, hogy mennyit ehet kb 100-on? és nagyon gáz ahogy nem megy 50 hengerrel, vagy azért tűrhető? és kb mennyi a vége 80? Mert lehet ha már veszek egy full gyári 50-est akkor szerintem én ahoz már nem akarok nyúlni, mert fogyasztás is megnő meg nem csak hengert kell akkor hozzá venni...stb. Így is sokba lesz már nekem, ha csak simán megveszem 2,5 kilóért
-
Tothgera30
Ármester
-
Debilon
addikt
válasz kkrisi #14862 üzenetére
bár nem engem kérdeztél, de 4T 50 olyan 2-2,5 liter körül azért megáll
2T meg 2,5-3,5 szerintem2T Super 9-esem van és nem nyélen járva vele (óra szerint 55 körül) 2,7 az átlag, ha tépem (GPS szerint 63 a vége) akkor 3,1-3,3
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #14863 üzenetére
Rendben köszi! Végeredményben akkor szerinted nem járék rosszul egy ilyen vételével?
Debilon: ebből van 2 ütemű meg 4?
Kymco Super 9-nek 63 a vége gyárilag ?[ Szerkesztve ]
-
félisten
Aprilia Gulliver 41300km-el kb mennyit ér?
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #14868 üzenetére
köszi!
És mikor kitértél a végsebességre, hogy variátorral lehet állítani, azt mégis hogyan képzeljem el? Viszont valaki nekem azt mondta, hogy rakhatnék bele egy 80-as hengerszettet is és akkor azzal már szépen húzna! De ezzel nem értenék egyet....esetleg te erre tudnál mondani valamit?Üdv!
[ Szerkesztve ]
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #14870 üzenetére
esetleg egy Jó variátort ami jó lenne hozzá tudnál ajánlani?
De akkor még a szipmla felfüggesztés úgy is elég lenne, ha esetleg véletlen 2 csücsülnénk rajta?És hengerszettből miylet érdemes nézni? vagy elég lenne bőven egy vari?
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #14871 üzenetére
Persze, több külföldi országban 50-es motorral ketten közlekednek. Az egün van hozzá pár alkatrész.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #14872 üzenetére
Köszi a segítséget! Még annyit kérdeznék, hogy neked a Piaggio mennyit megy ? ha még gyári minden
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #14874 üzenetére
rendben köszi azért!
csak most azon dilemmázom, hogy a grand ding 50 az nagyon jó lenne, mert én nem tartozom a kis gyerekek közé, h húúú na most akkor veszünk egy aerox-ot, és akkor felhúzom, hogy menjen 130-at...nekem erre nincs szükségem! Ez pont jó lenne mert kényelemes, nagy! Csak lomhaságára lehet egy kis panaszom!
Mert még néztem én is a Piaggio NRG PJ meg a Runner PJ-t is nagyon jól néznek ki de ezek nagyon 1 személyre vannak, jó mondjuk szerintem gyorsabbak is, de nem olyan kényelmes.. :/
-
Gergello
addikt
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #14876 üzenetére
Szívesen. Mondjuk példának hoznám az általad említett Aeroxot, hát ahhoz képest rohadt kényelmes, mármint egy személynek. Persze az Aerox-ra egy ember ül az bőven elég, az NRG-n még kettőnek is van hely, de a hátul ülőnek egészen kemény az ülésrésze. Mondjuk a Runner PJ így megy, persze ugyan ez az NRG is, a miénk talán kicsivel lassabb mert a gyári kipufogóban még benne van a fojtás és nincs rajta semmilyen elektronikai módosítás (pl. sportprogram), de jó ez így, fater 50-60-tól többet nem megy vele, így is 6-7 ezret fordul.
#14878 Gergello: Azért annyira nem lóg az le, én szinte nyújtott lábbal motozom (jobb napjaimon 184cm vagyok), persze egyhuzamban még nem mentem vele 30km-nél többet, de ebben a nagy melegben elég ez is. Nagyobb a lábtere mint az SR50R/Factory-nak, meg az Aeroxnak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #14882 üzenetére
A régi kasznisra gondoltam, nem erre a fajtára,bocsi.
Lol, pont a saját régi gépemet találtam meg google-al.
[ Szerkesztve ]
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #14882 üzenetére
Köszönöm a választ! Akkor maradok grand dink-nél és remélem nem járok majd vele rosszul Viszon úgy néze, hogy azért aki hátul ülhet, annak sem lehet olyan panasza mint ahogy említetted az NRG-t
Viszont nekem még az nem tetszik, hogy az NRG kicsit hülyén oldották meg azt a hátsó sárvédőt, mert rendben h nem veri fel rád a sarat, de ahogy nézem a motor alattad teljesen televeri, és utána meg pucolhatod. -
Tothgera30
Ármester
válasz Gergello #14883 üzenetére
Akkor már értem...
#14884 kkrisi: Igen, nem járnál rosszul vele, szerintem sokáig hű társad lesz.
Nem csak az NRG-nél, hanem a Runner-nél is, épp ezt néztem. Igen, sajnos elöl-hátul televeri a kerék fölötti idomot (nem tudom hogy hívják), szóval azok a sárvédők csak díszítésből vannak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #14886 üzenetére
és ebben a videóban már viszont elég szépen megy szerintem, de kérdezném a te véleményedet is. Viszont látom, hogy egy Malossi 70-es hengerszett, Malossi multivar. és egy LeoVince GP pufogóval van szerelve! Bár ez a trió szerintem azért a fogyasztásban is belejátszik, meg az élettartamba.
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #14887 üzenetére
Az új szériás Drink ilyesmi lenne gyárilag, a Grand Drink is így mehet, mert a motorjuk ugyan az. A Malossi kitt-es gépről semmit sem tudok mondani. Nekem volt olyan hog a szerelő azt mondta hogy ezeket a gyári főtengelyre rakják, az még elbír 5-6 ezer km-t és utána kamperc, ha meg versenyfőtengely, hengerszett, Multivar, kipu, csapágyak, tömítések, kuplung, görgők, rugók, végáttétel, szíj, meg minden kell hozzá akkor már több mint 100k van rá költve, és az már nagyon nem éri meg.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #14888 üzenetére
értem...tehát akkor úgy nézem, hogy inkább marad a gyári és megfogadom amit modtál évegig ki fog szolgálni engem!
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #14890 üzenetére
Viszont most találtam róla egy rövidke kis tesztet, és eléggé sok hibát felsorolt szerintem a kollega....bár ahogy írta, szerintem nem hagyott olyan sokat szervízbe, ez szóljon a javára, de azért akkor is! Remélem hogy csak kifogott egy ilyen darabot!
-
runner 125
nagyúr
válasz kkrisi #14891 üzenetére
Ez az 50-es robogó közel 130kg! Szerinted mit fog csinálni benne az az 50-es blokk? Egy ekkora felépítményhez még a 125-ös motor is kevés, nem egy 50-es.
Ha, nézzük pl. a 180-as Runner-em, ez 116kg és 21 ló és még így is azt mondom elférne benne több is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
leroyclub
senior tag
Úgy nézem kb lehet hogy jobban megérné ha egy Leonardo-t vennék. Ahogy nézem meg lehet oldani hogy ne legyen rendszám. Mi az elönye és hátrány ha 125-öst veszek 50 helyett?
-
mocsanisi
senior tag
Ma beállt mellé a lámpánál egy leonardo, fel volt matricázva hogy Leonardo 50 BIG Elkezdtem röhögni
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
-
runner 125
nagyúr
válasz leroyclub #14894 üzenetére
..de, hidd el, h egy olyan robogóval _nem lehet_ normálisan motorozni. Folyton azt fogod figyelni, h hol áll rendőr, ha áll beparázol, vajon megállít-e, vajon beleköt-e, minden gyanús autónál 40-re fékezel, ha jön utánad gyanús 'fehér' autó ismét fékezel, elengeded, stb. stb.
Nem beszélve arról - ne adja Isten - ha baleset ér, s abszolút vétlen voltál, emiatt simán fordulhat a kocka."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kkrisi
senior tag
válasz runner 125 #14898 üzenetére
ebben igazat kell hogy adjak, és egyet értek veled... ugye pont én jártam előtte ebben a cipőben, de aztán rájöttem, hogy inkább élvezni szeretném a motorozást, nem pedig rettegésben eltölteni azt az időd! Lehet, hogy nekem kicsit lomha lesz 50-es, de legalább írtó kényelmes, és élvezhetem majd a motorozást! Bár a sebességben azért nem értek egyet, mert én akit látok motorost, az egyik sem megy annyival mint szabad 50-es is szaladgálnak itt 70-el, de volt már amelyik mentünk M5 felvezetőjén, 70-el lehet menni és kb 130-al suhanhatott el mellettünk egy aerox
-
mokus1
addikt
Egy nem témába illő kérdés.
Apumnak szülinapja lesz.Ajándékba szeretnék venni egy valamilyen sportautóval tesztvezetést.Eddig az Atomost találtam + egy ezt[link] ismertek még ilyen oldalakat? Köszönöm