-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
barack1997
senior tag
válasz szekfizsolt #27999 üzenetére
Légkulcs is jó amúgy
-
runner 125
nagyúr
válasz Pingvin1985 #27997 üzenetére
Teljesen jó. 2t motor kokszol, olajos, dzsuvás - ezek ilyenek.
barack1997
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
Ma úgy megtankolt a kutas, hogy a sapka centi magasan belelógott a benzinbe.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #28002 üzenetére
Tudsz gyárilag full fekete új kasznis 50-es Runner-ről? Mert én eddig csak piros vagy sárga dekor matricázásokat láttam.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #28005 üzenetére
2007-ben volt belőle teljesen fekete, de emlékeim szerint azon is vannak piros kockás zászló jellegű matricák, és talán Gilera logó szintúgy pirossal. De, az tuti, h gyárilag, matricák nélkül nem jött ki fekete Runner soha.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
Két napja teljesen elment az alapjáratom.Ahogy állóhelyzetbe fékezek egyből lefullad.
Menet közben nincs rángatás,ugyanúgy egyenletesen gyorsul-megy.Ezért gondolom hogy nem valami dugulás lehet.
Mit javasoltok,mit nézzek meg?
Köszi! -
szekfizsolt
senior tag
válasz barack1997 #28001 üzenetére
Ha van a panelban kéznél egy fa_a kompresszor légkulccsal, de sajnos itt nincs...
Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
szekfizsolt
senior tag
válasz szekfizsolt #28011 üzenetére
Van külön fekvő és álló-hengeres robogókhoz... Gondolom a Piaggio-k általában (Sfera-m van) állóhengeresek ugye? Milyen lehet a fekvőhengeres?
Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
runner 125
nagyúr
válasz szekfizsolt #28012 üzenetére
Sfera pont fekvőhengeres.
De, megnézed a blokkot, ha az úttal vízszintes a henger helyzete, akkor fekvő, ha merőleges akkor álló."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szekfizsolt
senior tag
válasz runner 125 #28013 üzenetére
Holnap megnézem, mielőtt szerszámot vásárolok! Előre néz a henger szerintem, ezek szerint ez a fekvőhengeres. Köszönöm a segítséget...!
Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
busman
addikt
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #28008 üzenetére
Ilyen a gép... ez szerinted akkor mennyire gyári?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
Végigfutottam a kommenteken is: a srác állítólag a főúton hajtott keresztül, amikor elcsapták. Valszeg nem figyelt eléggé, nem nézett körül, stb. Bár igaz, hogy az ilyen figyelmetlenségek is nagyban hozzájárulnak a sok negatív tapasztalathoz, hiszen nem mindenki "akar" megölni, csak nem vesz észre például. Amúgy a cikk k*rvahosszú, és kb. végig arról regél, hogy miért nem mehettek oda a sajtósok a vért, a roncsokat, meg a féknyomokat fotózni. Gyönyörű.
-
Debilon
addikt
válasz DigitXT #28018 üzenetére
igaza van a snowdog nevűnek a kommentek között, mennyivel lett volna több a dolog ha vannak képek e helyszínről?
a történés le volt írva, hogy mi történt és miért aztán pont
ha van kép a helyszínről esetleg a srácról/autósról, krétázásról akkor sincsenek előrébb
undorító a média[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
DigitXT
félisten
válasz Debilon #28019 üzenetére
Nagyjából ennyi a hír röviden. (Az eset sajnálatos. A bulvársajtó
meg bekaphatja.) Nem mintha az Index bármiben jobb lenne, de
itt épp nem "színezték ki", gondolom 1:1-ben átvették az MTI-től. -
DigitXT
félisten
válasz Debilon #28021 üzenetére
Itt egy újabb. Ő legalább nem halt meg, ráadásul vétlen is volt. Sz*r ügy.
-
SzlobiG
félisten
A fogyasztásom az egyre jobb, holnap indulok ugye balatonra azt félig volt a benzin szint a jelző szerint mondom elugrok telenyomom ne kelljen ott lent kutat keresni kemény 3 liter ment bele úgy, hogy 110km-t mentem már vele. Mivel Evo neo volt benne így megint azt raktam bele, de nem akartam elhinni a kijelzőn, hogy csak 3 liter ment bele. Mondjuk az hozzá tartozik, hogy nyelezés nagyon ritkán volt nyugisan közlekedtem.
Kíváncsi leszek a holnapi útra hogy bírja a gép na meg én.
Balesetre: A héten itt is elütöttek egy segédmotorost főúton szabályosan haladt majd a szembelévő autó bekanyarodott balra és telibe kapta szerencsétlent mentő vitte el bordái eltörtek az egyik karját műteni kellett a mellkasa tele üveg szilánkokkal. Hihetetlen, hogy mennyire figyelmetlenek az autósok mintha mi motorosok nem is léteznénk az utakon, már látom előre holnap mikkel fogok találkozni.
[ Szerkesztve ]
-
chubii
senior tag
Sziasztok!
Édesapám szeretne magának egy nagy robogót venni ( 400-as Burgmant ). Rá is talált egy jó ajánlatra az aprók között . Azonban a motor amerikai ( mérföldes beosztás is található a kilométer órán ) . Az lenne a kérdésem,hogy van-e valami felépítésbeli vagy bármilyen különbség az amerikai és az európai robogók között ? Gondolok itt az alkatrészek pótlására, szervizelésre stb.
Köszönöm !It's gonna be legen - wait for it - dary!
-
runner 125
nagyúr
válasz #45553408 #28023 üzenetére
Ezt miért offba?
A balesetet - pláne a halállal végződőek - szomorúak. Viszont a többiek számára tanulságosak.
Van nekem is mentős, illetve motoros rendőr barátom, láttam már jó néhány durva baleset képet. Szerintem tanulságos, annak ellenére, h már hibáztam én is.Sisakja be volt amúgy csatolva?
..egyébként az ilyet fel nem tudom fogni. Mármint, h megállás nélkül alárendelt útról felhajt a főútra. Ennél durvább, amikor valaki belátható szakaszon nem vesz észre egy piros jelzést és egy több 100 tonnás vonatot.
chubii
Miért pont Burgman?
..egyébként blokkot illetően tuti nincs különbség, max csak a mérföldes óra.
De, annyi Burgman van eladó, mint égen a csillag. Miért kell 'nehezíteni' a helyzetet?[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
Az az MZ lealázta az X5 tükrét meg oldalát.
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #28028 üzenetére
Miért pont Burgman?
Miért is ne? Burgman[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #28031 üzenetére
Oszt' a kategóriát figyelted? Nem 125-ösről volt szó, hanem 400-asról. Más kategória, más célokra.
..én mentem párszor 400-as K7-tel, de szerintem valami förtelem az a robogó. Gyenge futómű, gyenge váz, nagy test, rossz kanyarstabilitás, iszonyúan megérzi a két személyt, stb..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #28032 üzenetére
Én nagyon is ki tudnék békülni vele. Egyébként nem írta,hogy K7 vagy régebbi típus.
Itt pölö dicsérik ( nem fizetett újságíró ) [link][ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #28033 üzenetére
Próbálj ki egy motort előtte, vagy mondjuk egy 650-est Burgman-t (Nexus-t direkt nem írom ), és érezni fogod a különbséget.
Tök mind1 milyen évjáratú, a gyenge váz, póni csacsis futómű, rossz kanyarodási képességek az összes 400-ast jellemzik.mod.
Honnan tudod, h melyik a fizetett, s melyik nem?
"Nem ejtettem szót ugyanis még a futóműről, noha a magyar úthálózatra való tekintettel nem elhanyagolható a jelentősége. Ez az a terület, ahol sajnos némi kompromisszumot kell kötnünk, bár a legnagyobb robogóknál is hasonló a helyzet."
Annyi erővel ő is lehetett fizetett promoter, hisz burkoltan fikázta.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #28034 üzenetére
Ha elolvastad az egészet ne csak két mondatot idézz belőle.
Akár egy, akár két személlyel utazva, a korábban már emlegetett kényelem szerencsére tartósan is fennmarad.
További fontos szempont az országúti menetteljesítmény. Egy személlyel terhelve meglepő dinamizmussal indul meg a burgonya. Gyakorlatilag 150 kilométer per órás végsebességéig ugyanazzal a dinamikával gyorsul (a kilométeróra szerint ekkor már bő 160-nal repesztünk), még nagyobb lökettérfogatú túramotoroknak is kapaszkodniuk kell mellette.
asználati értéke tehát minden körülmények között szinte optimális a Burgman 400-nak. Akad azonban néhány olyan dolog, amelyet meg kell még vizsgálnunk, hogy jól ismerjük a robogót. Nem ejtettem szót ugyanis még a futóműről, noha a magyar úthálózatra való tekintettel nem elhanyagolható a jelentősége. Ez az a terület, ahol sajnos némi kompromisszumot kell kötnünk, bár a legnagyobb robogóknál is hasonló a helyzet. A hatalmas ülés alatti tároló csak kis és egymástól messzire tolt kerekekkel valósítható meg, az alacsony ülésmagasságot pedig csak mérsékelt hasmagassággal lehet elérni. Mindezek egyenes következménye, hogy a rugóutakkal sem tudnak csodát tenni a mérnökök, így tehát a teljes futóműkomfort sem veheti fel a versenyt egy nagyobb kerekeken gördülő túramotorral. A dolgát azért teszi szorgalmasan, bizonyos úthibák azonban teljesen magától értetődően kifognak rajta. Ezzel együtt kell élni nem csak a 400-as Burgman, hanem szinte az összes maxirobogó esetében. Jó aszfaltminőség mellett viszont majdnem olyan jóízűt kanyaroghatunk vele, mintha „igazi” motoron döntögetnénk.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #28036 üzenetére
Valóban nem saját tapasztalat. Viszont a Burgman 400 -as kategóriájában az egyik ( ha nem a legjobb ) nagytestű robogója. Ezt szakmai és felhasználói vélemények is alá támasztják csak utána kell nézni. De részemről is itt befejezve.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #28016 üzenetére
Bocs, csak most vettem észre.
Az a Runner gyárilag ilyen volt. Valószínű csúszott és a matricákat már nem akarták megvenni rá. Ha, a váz, motor, futómű okés (bár, ha megnézed a becsúszószárat már az sem fényes ), akkor nem lehet rossz vétel.
SirKero
Pár gondolat még, mielőtt teljesen félreértesz.
Nem áll(t) szándékomban lehordani a 400-as Brugman-t. Egyik 165 cm magas barátomnak is az van, ráadásul tisztában vagyok vele, h minden szentnek maga felé hajlik a keze.
Az itt eltöltött pár évem alatt igyekeztem objektív maradni - úgy az olaszokkal, s úgy a japókkal szemben is. Mint ahogy új Runner-t sem vennék a zsíros villa miatt, úgy 400-as Burgman-t sem, mivel szerintem van jobb a kategóriában.
Megértem, ha valakinek számít az öblös csomagtartó, alacsony ülésmagasság, foteles testhelyzet / ülés, de pl. ilyen tekintetben egy SilverWing 400 vagy Majesty szvsz nyerőbb. (SW futóműve szintúgy nem csúcs, de legalább a váz merevebb)Ezektől függetlenül letagadhatatlan a Burgman eredete. Össze van rakva, érezni az anyagokon a japó minőséget, de a főbb hiányosságai nem kenhetőek arra, h; "maxi robogó, mint a többi, úgyhogy ez van, jobbat nem lehet csinálni".
mod.
A fentebbi rész nem arra ment válasznak, most látom, h írtál.
A Burgman népszerűsége a nagyon jó marketingben rejlik.
Minden évben frissítették, áttervezték, újították, reklámozzák(ták). Viszonylag korrekt áron adják a zsír újat, és alkatrész is van dögivel.
Az elfogult, vagy éppen konzervatív "csakajapántotvesszük" vásárlói réteget is lefedik, így vitathatatlan, h népszerű.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #28038 üzenetére
Elvileg megkímélt, legalábbis előttem nem húzta neki nagyon. Bár a tulaj kicsit érdekes, néhol össze-vissza beszélt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #28039 üzenetére
előttem nem húzta neki nagyon
Majd pont a vevőjelölt előtt fogja kerékre rakni, mi?néhol össze-vissza beszélt
Sajnos ez általában jelent valamit. (Nem sok jót.) -
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #28040 üzenetére
1. - Úgy értem hogy hang alapján nem pörgethette 7 ezer fölé.
2. - Sajnos én is erre jutottam. Konklúzió az lett hogy inkább maradok az NRG-nél, mert tuti egy szépen kiglancolt szarabb motorba esnék bele. Nagy valószínűséggel újra lehetett fényezve, mert nekem túl újszerűnek tűnik, illetve a kipufogó fényezése túl matt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #28041 üzenetére
Ne légy naív.
..én is óvom, féltem a Runner-t, de simán előfordul, h lenyomok vele 20-30km-t 120-szal.
A melegen hajtástól nem lesz bajuk, nyilván nem 100km-eket kell cső gázon lejárni, de alapvetően 1-1 húzósabb sprint nem okoz károkat, pláne jó olajjal."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #28042 üzenetére
Ja, persze én is mentem már az enyémmel huzamosabban 1-2km-t 80km/h fölött, de alapjában véve 70km/h-s utazóval sokat el lehet menni vele. Viszont ugye élete nagy részében nem ment ez 50km/f fölött soha, mikor vettem akkor a fojtások is benne voltak, most meg fater alatt sincs agyon nyúzva. Ehhez képest, amilyen motorokat látok, ez a Runner se lenne rossz, csak lehet "rosszabbat" vennék mint az NRG, akkor meg nem csináltam semmit. Főleg ha ráncigálták neki a gázt, és esetleg hidegen is tépték neki. Persze ez nézőpont kérdése, mert az átlag magyar 100 ezerig keres robogót, ami legyen olasz vagy japán, vizes, és kevesebb mint 10 ezer km-rel, hibátlan, új állapotban .
ui.: Texaco Motex 2T mennyire jó? Most ilyet öntöttem a varrógépbe .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #28043 üzenetére
..de, téged sem értelek. Egy ilyen Runner-ral mivel lennél előrébb? Azon kívül, h egy más külsejű gépet kapnál...
Jóváhagyásokat tekintve nem rossz, de pl. a 2000FT-os Repsol Moto Scooter egy fokkal jobb.
Ha, 1500 volt litere akkor jó."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #28044 üzenetére
Semmivel sem lennék előrébb, mivel ugyan az mint az NRG, pusztán jobban tetszett úgy feketében .
Akkor elég rossz, mert 3000Ft körül volt, bár majd következőnek úgy is Moto Scooter-t kap .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #28045 üzenetére
Ott van autoteka-nál 2000-ért a Scooter, de 2200-ért a full szinti Comptecion.
Miért nem rendelsz be belőle 3-4 litert? Sokkal jobban jönnél ki, minthogy gyengébb minőségű olajat vásárolsz vicc összegért.Szólni kell 1-1 havernak, h kell-e nekik olaj. Van ott kamion olajtól elkezdve, minden.., s akkor még gyakorlatilag postaköltséged sem lesz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz Tothgera30 #28045 üzenetére
egy jó dolog a motor témába, h helyben van az autoteka. Bár én 2ből 2x fáztam rá, nincs,mert jött és elkapkodták mindet,mondom aham,castrolt kérek.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #28046 üzenetére
Úgy lesz, anno rendeltem én onnan, futár kihozta. Ezt fater vette, mikor szervizben volt, szóval csak úgy jött.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Samus
addikt
Valami drága dolog lesz most, érzem, de megkérdezlek titeket, mielőtt szólok a szerelőnek, és szembesülök a dolgokkal. Tehát, SR50, óra szerint (sicc!) 24000 km. Jövök hazafelé, mint a jó gyerekek, nyélgázon, megy is a gép, mint disznó, jön a kereszteződés, előtte hosszú egyenes szakasz, gázt elengedem, majd a motorfék lassít, na ekkor egy tompa kattanást éreztem, hátul mintha egy pillanatra féket húztam volna, adok gázt, és érzem, hogy baj van, halk csörömpölés jön alulról, először azt hittem szétesett a hajtás, de nem, fékezek, megállok, a motor úgy-ahogy pöfög, de irtó módon csörömpöl, szó szerint, mintha beraksz egy edénybe kisebb edényeket, és rázod. Jár, de csörömpöl. Húzok pici gázt, épp csak valami, erő semmi, csak csörömp...Hazatolom, út közben meglepő hangot hallok, mikor megálltam, hátul még forog valami egy pár másodpercig, miután megálltam vele, a kuplung felől jön a hang. Mikor hazaértem, először csak simán lenyomtam kézzel a berúgókart, hogy nem-e szorult meg valami, de nem. Sőt, be is tudom indítani, csörömpöl, és pár másodperc múlva megáll. Többször nem indítottam. A kérdés, mi lehet? Eltörött a gyűrű? Főtengely? Tűgörgők? Kilyukadt a dugattyú?
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Remnant II
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Háztartási gépek
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Argos: MuzsikAI
- Android szakmai topik
- További aktív témák...