-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamás9x
őstag
azbeszt gyűrű?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Grenczii
tag
Köszi a választ,igen a szilikonosra gondoltam ami piros/fekete.
Akkr a Bosal lesz, veszek egyet holnap és szétszedem megpucolom és összerakom vele.Nem fúj ki nagyon de ha befogom a végét nem áll le a motor.
Hengerbe 200km van eddig LeoVince SP3-al mentem most tettem rá kipróbálni.Azt hittem halk lesz ez a Polini de nagyon úgy néz ki hogy nem Suzuki Katanámon Gianelli Extra van szerintem ez hangosabb lesz. -
blu79
addikt
Sziasztok, az alany egy Aprilia SR50 karbis , olyan problémám van , hogy lemerül az akku de nem a 0-ra ha megyek vele minden nap. Viszont ha feltöltöm és 1 hónapban 2-3x megyek vele akkor 0-ra merül .... . Az akku nincs 1 éves ... azert cseréltem le mert gondoltam vége lett a réginek de ezek szerint lehet nem tölti vissza? Menet közben néztem a feszt és 14.4-et mutat .... . Ha generátor problémás akkor az csere vagy felújítás ? Illetve ez lehet a gond?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
Grenczii
tag
válasz nyogo83 #78998 üzenetére
Kipufogó paszta bevált, igaz Walkert tudtam csak venni.
Van még egy Suzuki Katana-m,hidegen nehezen indul.Automata szivató új,benzipcsap új, hengerszettben kb. 1200km van minden oké - egy valamire tudok gondolni ami nem jó az a membrán. DE- nem tudom leszedni a szivócsonkot,mert két "biztonsági csavar" van , ezeket hogy tudom kiszedni? Vágtam bele "nút"ot de előbb letört a feje mint megindult volna a csavar, mit tudok ezekkel kezdeni?[kép] [kép] -
mumtaz
senior tag
.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
energy4ever
addikt
Ezek a karc es serules eltunteto mini ecsetes festekes hibajavitok ernek valamit? Meg csak most fedeztem fel, hogy lehet venni gyarit is.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #79011 üzenetére
A nagyon pici, nem latvanyos helyeken maximum, illetve tuzoltasnak.
Igazabol ha belegondolsz, a felso lakkreteg szokott karcnal serulni eloszor. Azt nem festekkel, hanem lakkal kellene feltolteni. Ha pedig az alapozoig/idomig serul, akkor meg minimum festek+lakkreteggel kulon-kulon, nem egy egykomponensu valamivel.
Szoval jobb mint ha latszodik a serules, de nyilvan messze van a tokeletestol.En autonal kofelverodesnel hasznaltam, de ott se az esztetika volt a cel, hanem hogy ne seruljon tovabb a fenyezes.
-
Topikgazda
válasz energy4ever #79011 üzenetére
Szerintem ez a videó mindent elmond.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
joczo1337
tag
Sziasztok!Milyen vizhuteses,vagy esetleg 4T robogot tudnatok ajanlani?
Idaig csak a "jol bevalt" leghuteses 2T robogoim voltak,viszont nyaron 40fokban,hegymenetben mindegyiken ereztem,hogy nem ez a kedvenc mukodesi korulmenyuk.
Emiatt gondoltam ismet cserelni vagy vizesre,ahol egyreszt latom az aktualis homersekletet illetve nagyobb a felulet,vagy 4T-re,ami hatekonyabban kevesebb hot termelve mukodik.
Viszont picit el vagyok veszve,hogy ezekbol melyiket szabad es melyiket nem.
Koszi! -
joczo1337
tag
válasz molnarpeter #79015 üzenetére
Igazabol annyi,hogy kenyelmesen tudjak vele gurulni 55km/h korul hosszabb utakon is.
Tehat ne legyen gond(es en se erezzem rajta annak ) menni 40-50km-t 40fokban is.Valahoyg nem bizom a 2T kenyszerleghutesben
100ezer ft korul neznek,ha nem lehetetlen annyiert hasznalhatot talalni. -
Tamás9x
őstag
válasz SoulReaver #79018 üzenetére
Városban tötyögésnél iszonyat jó dolog. Egy olcsó bimetallal pedig örök élet.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
mumtaz
senior tag
válasz SoulReaver #79018 üzenetére
Az szerintem oda kevés lesz. Ok, hogy Noctua, de azoknak nincs akkora légszállítása. Azokat procihűtésnek találták ki, hogy a PC-hez mérten nagy légszállítással, de halkan működjenek. Meg a PC ventiket nem arra találták ki, hogy nedves kinti környezetben is jól működjenek.
Bár meg lehet próbálni
EZ inkább felelne meg a célnak-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
válasz joczo1337 #79021 üzenetére
Itt ugye mivel egy ventilátoros levegőhűtéses motorról van szó max annyit lehetne tenni, hogy a gyári helyére egy módosított lapátokkal rendelkező ventilátort berakni. Bár a dio-hoz nem is találok így hirtelen ilyen módosított ventilátort, lehet hogy nincs is.
Írtad, hogy emelkedőn felfele elmegy az ereje...Ez jórészt nem is magának a motornak, hanem a hajtásnak a túlmelegedése okozza. Ezeknél gyárilag kb semmi szellőzés nincs ezen a részen. Ha meg a hajtás eleve nincs valami fényes állapotban, akkor a melegedés negatív hatása sokkal jobban érezhető. Régen én nagy dio fan voltam, sok ilyen motorom volt. Mindig odafigyeltem a hajtás állapotára, és nálam is volt minimális teljesítményvesztés a nagy melegekben, de korántsem volt annyira vészes a dolog. Pedig sokszor olyan forró volt, hogy szinte nem is lehetett az oldal deklihez érni.
Tehát azt javaslom, hogy érdemes ennek megnézni az állapotát, hogy mi a helyzet benn a dolgokkal.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
#89309696
törölt tag
válasz mumtaz #79020 üzenetére
Másrészt, ha a menetszél pörgeti a PC ventit akkor hamar darabjaira tud szakadni. A motoroknak meg az autóknak a ventije úgy van kialakítva lapátformája, dőlésszögre stb., hogy a menetszél ne akarja mindenáron eszeveszettül pörgetni vagy ha pörgeti is masszív csapágyazása van. A PC ventit mi kidugtuk a kocsi ablakán 90-nél és felvisított meg már be is rezonált, biztos nem a gyári max 1800RPM-en forgott, hanem vagy a 4x értékén.
-
szabcsab
csendes tag
Tanácsot szeretnék kérni!
Runner SP50
A hajtást újítottam fel teljesen, variátor-görgők-szíj-kuplung-kuplungharang-kontraszt rugó!
Mindenből minőségi alkatrész!
A hangolás jól sikerült, de egy dolog még nem az igazi!
Hidegen állóhelyzetből ugrik, a végsebességig egyenletesen húz, bármilyen gázálllásból azonnal veszi a lapot!
Viszont ha bemelegszik, a helyből start nem az igazi, nem ugrik úgy mint hidegen!
Lassan indul meg, aztán egy fordulatot elérve, onnan már minden ok, megy mint az ördög, csak elindulásnál lomha!
Mivel próbálkozzam még szerintetek? -
szabcsab
csendes tag
válasz SoulReaver #79025 üzenetére
Nem tűnik melegebbnek, mint korábban!
Malossi variátor, kevlár szíj, Doppler SX86 állítható kuplung és Doppler SX86 hűtött harang!
Melyik hibádzik? -
#89309696
törölt tag
Kivettem a 8-as gyertyát és fekete kormos taknyos, úgyhogy visszaraktam bele a 7-es régit amivel őzbarna volt anno, meglátom mit produkál.
-
Rivaul
addikt
Sziasztok. A gyertyaképpel még soha nem foglalkoztam. Vacakoltam egy darabig mire megfelelőnek éreztem a kis Amicot. Amit szűrőt vettem bele, olyan vastagon volt olajozva hogy sehogy nem tudtam vele beállítani. Kinyomkodtam, két papír között felitattam, aztán beállítottam, most jó. Viszont olyan 50 körül van egy kis torpanás. Kis emelkedőn át sem jut rajta, egyenesbe túlforog és megy 70-ig. Én a vario görgőpályáira tippelek de mondom hát ha még mindig a karburáció nem jó. Szóval ez lenne a gyertya. Cca 40km van benne, ebből az utóbbi 10-15 ami már a "jó" beállítással futott. Az olaj valami alap mol 2t mert az volt itthon egy flakon mikor megvettem.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
-
Silurus79
csendes újonc
válasz Rivaul #79029 üzenetére
Hali.Azzal én sem,sőt,amióta meg van az amicom(1,5 éve),egyáltalán nem néztem.De a múltkor a javaslatodra egyből az 5,5 gmos görgők kerűltek bele,komolyabb emelkedőn is nem hogy lassúlna,ez még gyorsúl a vége meg 100 felett ,több,mint elég.Szerintem is a kontrasztrugó környékén kelleneszét nézni,ahogy fentebb írták....
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #79030 üzenetére
Nem tudom. A gyári 22kg, most egy vadonat új 28-as Polini van benne (az volt itthon, amit meg rendeltem 22-es helyett 40+ küldtek...). 4g görgő van benne, indulásnál szépen ugrik a fenekem alatt, lehet egy leheletnyivel nehezebbet kérne a hangja alapján de tetszik nagyon ez a gyorsulás. A variot felújítottam, nagyon jó az íve de belül erősen nyoma volt a görgőknek, azt nem tjdtam kiszedni mert nem volt hozzá eszközöm. Fizukor már kinéztem egy Stage6 variot. Remélem azzal kiküszöbölésére kerül ha szerintetek a gyertyakép alapján megfelel. Köszönöm a válaszokot
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
-
Grenczii
tag
válasz molnarpeter #79009 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Grenczii #79036 üzenetére
Szuper! Múltkor nekünk egy traktor olajpumpa kiszedésekor tett jó szolgálatot egy Lidl-ös maró Ha nem lehet kapni külön membránt, érdekes lehet ez a cikk még [link]. Maga a "biztonsági csavar" akkor kitekerhető volt végülis, csak a feje volt ilyen lehetetlen megoldás? Közben jutott csak eszembe, hogy mi lett volna, ha valami szegecs vagy ilyesmi egyszerhasználatos dolog
[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz molnarpeter #79037 üzenetére
Első ránézésre szegecsnek nézett ki az még lett volna valami,így miután szívócsonk lekerült fogóval ki tudtam tekerni.Hála istennek a Katana Morini blokkjához is fekvő minarelli membránház kell ,fém lapokkal együtt 3.500 Ft volt és németből szereztem 11 euróért 0,30as karbon lapot arra cserélem majd ki a fémet.Hála istennek az előző hengerben nem tett kárt,és az új hengerbe se esett bele újabb db belőle.Az új membránnal az 1600as alapjáratból rögtön 2600 lett
-
Tamás9x
őstag
50CC-vel ha át akarom lépni a határt akkor milyen papírokat vigyek magammal? egy H betű elég a sárvédőmre a rendszám helyére?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topikgazda
-
energy4ever
addikt
válasz sityupityu #79040 üzenetére
Kulfoldon rendszam koteles, nem?
-
Topikgazda
válasz energy4ever #79041 üzenetére
Ha magyar tulajdonban van, illetve Magyarországra van bejelentve van akkor nem. Azért kell a H betű, hogy a rendőr lássa, hogy hova való a motor. Rengetegszer mentünk át régebben segédmotorral Párkányba. Közvetlen a főút mellett van a rendőrőrs, kismilliószor láttak minket. Volt, hogy jöttek mögöttünk is, de egyszer sem állítottak meg. Gondolom kb sejtették, hogy a túloldalról jöttünk.
szerk: Pedig még H betűnk sem volt.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Tamás9x
őstag
válasz sityupityu #79040 üzenetére
Szuper, az hála égnek nálam van mindig. Még 1 olyan kérdés, ha ugyan azon a lakhelyen lakó, de nem a tulajdonos vezeti, és a tulaj nincs jelen se kötnek bele? Kell kölcsönadási, vagy bármi ? Tehát a lakhely, egyezik, csak a tulaj nem.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topikgazda
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tamás9x #79043 üzenetére
Igazabol ez igy erdekes, meg rendszamos jarmunel is.
Van ahol piszkal erte a rendor es meghatalmazast ker, van ahol nem is foglalkoznak vele. Pl annakidejen amikor Ungvar/Nagydobrony/Lonya fele jartam ki Ukrajnaba, akkor 1x-2x volt, hogy kotozkodtek, de ott altalaban azert a bekeszitett 500-1000Ft-ert csinaltak
Maximum irtok egy meghatalmazast a tulajjal, de szerintem nem nagyon csinalnak belole gondot, foleg igy hogy a lakhely legalabb egyezik. Arrol nem is beszelve, hogy igazabol az 50-es "papirja" mindennek nevezheto, de jo indulattal se mondhato bizonyito ereju okiratnak. Max meg a biztositasd nezd meg, hogy nincs-e kitetel, hogy csak akkor ervenyes ha a tulaj vezeti.
-
KTMHobby3
tag
válasz macilaci78 #79046 üzenetére
Megkérdeztem a biztosítóm üzletkötőjét, akit jól ismerek, a kölcsönadásról. Azt a választ kaptam hogy náluk nem számít, ha kölcsön adom a motorom, de vannak biztosítók, amik ezért felárat kérnek. Abban az esetben, ha a kölcsönadás kizáró ok a kár megfizetésére, a biztosító köteles a szerződés megkötésekor ezt tudomására hozni a szerződő félnek.
Menj át másik biztosítóhoz, olcsóbban megúszod a biztosítást. Én a Generáli-nál vagyok. -
macilaci78
nagyúr
Voltam ma Super Soco tesztvezetésen. TC és TS modelleket próbáltak, illetve az üzletben ráültem a legnagyobbra is, ami már túlmutat a B125-ön is. A próbakörön én mentem az egyikkel, az eladó a másikkal, előttem. Az üzlet körül mentünk kb 2 km-t, végig sík úton, semmi emelkedő.
Ami egységes: kopogós műanyagok, egy-egy kátyúba belehajtva nagyon zörög. Mind a gáz, mind a fék nagyon direkt: az indulás pillanatában nagyon ugrik, de a gyorsulás jobban érezhető a Yamaha BW's Spy-om alatt. Lehet, hozzátartozik, hogy a belsőégésű motornál megvan a rázkódás és a hang is.
Szép egyenletesen gyorsul 40-45 km/h-ig, utána a mutató mozgása kissé belassul, alattam 55 km/h-ig gyorsult, a fele ilyen súlyú eladó alatt
65-68 km/h körül van a vége.
Állítása szerint emelkedőn ugyanúgy elfogy az erő, az elektronika visszaveszi.
Hosszabb a tengelytáv, teljesen más a fordulókban, az is merőben szokatlan, hogy a lábad közt ott a vas.
A nagyobb kerék valóban kényelmesebb az úthibákon, viszont a hátsú rugóút a súlyom alatt jócskán lecsökkent.
Beépített csomagtartó kimerül a második akkunak szánt helyben. A két akku egy Y-kábellel összeköthető, vagy lecsatlakoztatod az egyik akkut és fel a másikat. A töltő egy középszótár méretű laptoptöltő aktív hűtéssel. Az akku tölthető direktben is, de van töltőport a motor oldalán az ülés alatti vonalban.
Bár csomagtartó nincs, konzol mindegyik modellhez van, 12 kg terhelhetőséggel, szóval Givi boxok előnyben.
A két próbált modellnél az indey egy csúszókapcsoló, a középállást nehéz eltalálni úthibán, oda kell figyelni rá. Hangjelzést nem ad, csak a műszerfalon villog zölden.
A sportosabb kivitelen a lábtartó hátrébb és magasabban van, guggolós, az én magasságommal kényelmetlen. A TC modell nekem sokkal kényelmesebb volt, bár ezen is messzebb előre kellett nyúlni a kormányért.
2 év gari a teljes motorra, akkura, töltőre. Szerviz van, egy idomszett anyagárban kb 90k.A nagyobb tesónál szembetűnő hiba, hogy a kormányvillán lévő szerelék beleér a vázba, koppan is csúnyán, illetve a festés is le van pattanva és már rozsda is van rajta. Igaz, 2 éves tesztmotor, boldog-boldogtalan hajtotta már.
Alapvetően pozitív a véleményem, a műanyagok zörgése ellenére szétesni nem akar. A nagyobb modell sebességben is több, de ahhoz már másik papír kell. A modellekben van GSM modul SIM-kártyával, ami a gyári szerverekkel van kapcsolatban. Külföldi szolgáltató, roamingol, cellainformációkból helyezi el a gépet a térképen. A sok adatgyűjtés mellett a motor a lopott telefon módjára le is zárható, ami azért hasznos. Engem a mindennemű gyári csomagtartó hiánya fusztrál kicsit, a hatótávot, töltést meg kell szokni, lehet élni vele.
A Casco-s témát is felhoztam, a srácok szerint még pár nap és lesz biztosítási konstrukció a robogókra is. 50-100 pályázatról van tudomásuk, amit jeleztek feléjük, hogy be akarnak nyújtani.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #79049 üzenetére
Koszi a tapasztalatot
Igazabol hasonlora szamitottam es szerintem a tamogatassal az ara az nagyjabol ott lenne, amit ezert igy kiadnek.Sogorom gondolkodott rajta nagyon, mondtam ha erdekli akkor intezek neki egyet. Aztan ugye a palyazat indulasa utan 1,5 nappal mar el is fogyott a raszant tamogatasi keret [link]
Szoval kerdes, hogy mikor fognak ujabb keretet biztositani ra. Nem ertem miert nem volt az az 6 milliard keret felosztva szazalekosan, hogy mennyit lehet autora es mennyit motorra igenyelni, mert igy a beerkezett 2000 jarmu igenyles azt mutatja, hogy kb az auto tamogatas igenyles vitte el az egeszet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND