-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Újra eladó a 210-es full Malossi Runner.
Érdekes, az idő előrehaladtával ebben egyre kevesebb km lesz.
Emlékszem 2-3 éve is árulták, úgy 20k km-rel."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #44001 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #44001 üzenetére
Megint átfordult az óra. Mi itt a meglepő?
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #44001 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
-
SzlobiG
félisten
válasz Tothgera30 #44005 üzenetére
Ezt se veszi meg senki 600k na persze, akkor már inkább a VX.
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #44006 üzenetére
Tinédzser tulaj tapasztalat nélkül. Még azt hiszi, h a rávásárolt tuning ára 1:1-ben hozzáadható a gyári motor piaci árához és persze a munkadíjról sem feledkezett meg, így kis is jött az általa kiírt _fix ár_
A kis hülye majd úgyis rájön, h a tuning alkatrészekkel teli robogója még fele ennyiért sem menne el."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
Ilyen kis plexit honnan lehetne leakasztani? Bontóból?
Nagyon sportos feelingje van. És a motorka oldalról most
eléggé erre a sportos formára hajaz a garázsban... Nincs
fent rajta a plexi egyelőre, még építem a műszerfalat...
Mondjuk megtévesztő, mert még a kipu sincs rajta így az
egésznek nagyon nyúlánk formája van: qrvára bejön! Még
az is lehet, hogy ebből 4Road lesz... valamikor. (Sokára.)Ui: remélem nem a hasidom pillanatnyi hiánya teszi.
Jöhet a kérdés, hogy mi van még egyáltalán fent: naked?Amúgy annak idején is nézegettem a 4Road-os képet: azt
csak most nézem, hogy ezen is kis plexi van. Meg amúgy
a hátra kinyúló doboz is hozzátesz a hosszához, ami ezen
nincs: még inkább lapulónak tűnik, mint vmi ragadozó.Na nem olyan lelapultnak, mint az ótvaros Maja low-riderek,
amikkel inkább bobozni lehetne a Hungárián, mint gurulni.Szerk: olyannyira azt hittem, hogy csak ez a kis plexi létezik,
hogy fel sem tűnt a Honda Dream képein, hogy nekem a nagy
lesz... Azóta még kb. vagy háromfélét láttam a neten.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na, azt nem tudtam, hogy ilyen verziója is volt a 250-es Majának.
Azt hinném, hogy egyedi átalakítás, de ahhoz túl sok egyforma van,
meg hát típusszám, ami alapján csomó képet dob a gugli: jbk-sg20j
Az lehet, hogy valami japán belpiacos cucc, mint a CBX Custom. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #44010 üzenetére
Holnap talán. Vagy beugorhatsz megnézni.
Szerk: hát időjós az nem vagyok... (Ez majd elválik.)
Amúgy milyen durva már ez a Maja: gyári projektor?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #44010 üzenetére
Bocs, rájöttem: a tükör sincs rajta. Az is lapít rajta feelingre, nem kicsit.
Na, majd lövök képet, mert ilyen úgyse lesz többet, ha elkészül végre...Szerk: ennél már csak akkor volt durvább (az nem tetszett!), amikor az orra
le volt bontva, és konkrétan az első keréken (a sárhányón) támaszkodott.Úgy már a hivatkozott (általam jó randának tartott) lowriderekre hajazott...[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
No úgy néz ki, ma asszony elhozza a telótartót. majd beszámolok a tapasztalatokról.
-
#81556480
törölt tag
Üdv!
Adott egy régi honda DIO .
nyomott áron vettem de nem igen bírt menni. Kapott egy fúrást, ma összeraktam , meg amikor megvettem új görgőket mert a régiek szögletesek voltak. Elég nehéz görgők mentek bele azt mondta a boltos, de mivel csak az volt akkor, megvettem. Gondoltam jobb mint a semmi.
A fúrt hengerrel lényegesen jobb de még mindig az a probléma hogy pörög de nem megy csak kb 40-et. KTM supermotot generáloztam, váltót cseréltem benne stb.. de ezek a robogók nem az erősségeim. Nem is szeretem, anyámnak van boltba járni szóval nem vágom annyira hogyan működik a variátor rész de jól gondolom hogy könnyebb görgő kéne ? Szíj rendben van , kifut ahogyan kell (valaki mondta hogy ki kell neki)
Karburálási gond lehet? Hidegen elég dadogós. Melegen viszont felpörög rendesen.Két csavar van a karbin. Nagyobb a keverék kisebbik az alapjárat?
Jöhet mindenféle okosság szivesen fogadom!
Egy dolgot nem néztem még: a kerékben a röpsúly ami kirepül , olyan mint a fékpofa. Ha az kopott az is lehet probléma ?
-
csongi
veterán
válasz #81556480 #44016 üzenetére
A kuplung része rendben van? Nézd meg , mert lehet az már elcsúszik. A szíj áttételeződik attól, hogy az nem működik rendesen. Ha kell ferrodoloztasd újra. Szerintem itt veszik a teljesítmény.
A nehezebb görgő kisebb fordulaton kimozdul, alacsonyabb fordulaton megindul a motor. Kisebb gyorsulás, de kisebb is a fordulatod. Könnyebb görgő az ellentéte.
Karbi: Mielőtt állitanád, ki kell takarítani, fúvókák, méreteit ellenőrizni, stb. Ha nem mered vidd el szerelőhöz, és az megteszi.[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz csongi #44017 üzenetére
Kuplungnál arra gondolsz amit a végén írtam? az a röpsúlyos szerkezet?
Most hogy mondod egyre inkább én is erre gyanakszok.A karbit kitisztítottam, kifújkáltam kompresszorral. alaphelyzetbe állítottam a csavarokat ( koppra be, majd 1.5öt ki) és innét elindulva kerestem a szerintem legjobb beállítást kb 5-10 fokonként.
-
csongi
veterán
válasz #81556480 #44018 üzenetére
A fújkálás kevés! Az utolsó csavarig szét kell szedni, és ki takarítani.
Igen a hátsó tárcsa, a röpsúlyos rész a kuplung.
Sokan abba hibába esnek, hogy a motor fordulatával akarnak nyerni teljesítményt, meg a görgőkkel, de kuplunggal nem foglalkoznak.
Mivel 2T a motorod, ezért kell neki a fordulat, ahhoz, hogy teljesítsen. Szóval kisebb görgővel jobban jársz. Ha pedig "hosszabb" utakon közlekedsz vele és nem kritérium a hú de veszett gyorsulás, akkor nehezebb görgő.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #81556480 #44016 üzenetére
Pörög de nem megy? Ahogy írták, lehet, hogy csúszik a kuplung.
Ha eleve szar volt, akkor a nehéz görgők csak rontanak a helyzeten,
ti. olyan, mintha magasabb fokozatban akarnál autóval indulni, és a
kuplungot hosszan csúsztatnád. Na most ha sz*r, akkor menni nem
fog ettől, viszont faszán felmelegszik, annál kevésbé tapad be.csongi: amúgy a kuplung, ha jó, akkor max. a rajtba szól bele, hogy
hagyja-e kellő fordulatra felpörögni a motort, ahol már van benne erő.
Ha már "betapadt", akkor nincs mese, csak a görgők játszanak...[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Szerintetek mivel lehetne javítani a nyíllal jelzett hibákat. Nem krómozott hanem mintha valami fólia lenne rajtuk. Lehet ezeket krómoztatni vagy karbon fóliáztatni? [link]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
csongi
veterán
válasz #81556480 #44022 üzenetére
Nem tudom, service manual vagy Honda típus fórumon megtalálható, de egy googlizással sikerülni fog szerintem
SirKero:
Több megoldás van.
Maga krómozás, kivitelezhető, bár cirka 6K körül mozog.
A fóliázás talán a 3D amivel megoldható, de sajnos nem lesz hosszú életű, mivel a fólia elreped.
Van még a VTN vagy folyékony fóliázás, ebből most érkeznek a Króm fóliák. Ez tartósabb, mivel egy festési technológiáról van szó. HA érdekel a dolog keress privátban, és megbeszéljükJah: van egy kis olaj szivárgásod!
[ Szerkesztve ]
-
saw67
újonc
honda lead 50 a alvázszáma és a motorszám hol van fontos lenne
csuka lászló
-
SirKero
őstag
válasz csongi #44024 üzenetére
A 6k nem lenne drága de nagyon messze vagy hozzám . Most is valami fólia szerű van rajta gyárilag sőt a hátsó kupak mintha műanyag lenne A kép tavaly tavasszal készült azóta már cseréltem olajat
(#44025) AndrewTdi A neten mintha láttam volna karbonozott kipufogókat
(#44028) DigitXT A tökéletes megoldás ez lenne de annyiba kerül,hogy akkora szám csak a számtan példákban létezik
(#44029) üszök Rá kerestem de én nem találtam külön hővédőt Ha az egész krómozása meg állna cca 10k-ból ( a komplett dob + a leömlő cső ) annyit nekem megérne
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
válasz andree04 #44037 üzenetére
20k-ért nem rossz vétel, feltéve, ha mellett másik 80 a gatyába rázásra.
Hosszú levegős Mina. Jó gépek ezek, csak a kinézett példány kevésbé jó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
andree04
aktív tag
válasz runner 125 #44038 üzenetére
Egy etz125re cseréltem le,jobban jártam vele,ezt nem kell szerelni.Igen a kinézete inkább hagyjuk,de pár héten belül fel fogom javítani,festés,csere amit kell stb.
A spoiler-t azokat vajon hogyan javítsam fel őket,érdemes ragasztani,vagy hegeszteni őket,vagy csere teljesen,mert az drága mulatság lenne.Egyedül az alsó sáv az ami nagyon oda van a többit elég csak festeni takarítani. -
andree04
aktív tag
válasz Tothgera30 #44042 üzenetére
Már az Etz-vel is úgy voltam hogy elcserélem egy patent simson-ra de nem sikerült.Most ezt a robogómat szeretném lecserélni egy simsonra,eddig több sikerem van vele mint a papir nélküli Etz-.vel.
Egy kis felújítási munka lesz ezen és máris megy a csere is.Tudjátok mindig is lesznek annyira hülye emberek akikkel jó üzletet tudok kötni.
Pl:az Etz is elment a saját kerekein,de már másnap hivott a tulaj hogy nem megy -
stubó
csendes tag
Sziasztok!
Új tag vagyok a fórumon.
Segítséget szeretnék kérni.
Van egy 50ccm-es aprilia habanám.
40 km sebességig lomha,és utána kezd el gyorsulni 80-ig.
De nem mindig csinálja,mert valamikor jól gyorsul,de alig akar 60-nal menni.
Ha két napig nem használom,akkor nehezen pörög fel,sőt ha gázt adok neki akkor le is áll,és csak játszadozni tudok a gázzal.
Ha beindult és jár egy pár percet,akkor szépen ketyeg alapjáraton,és utána egyből indul melegen is,meg még egy pár óra múlva is.
Minden segítséget köszönök.Üdvözlettel.
stubó -
csongi
veterán
válasz andree04 #44039 üzenetére
Hegeszteni lehet a műanyagot is. Igaz utána sok sok csiszolás, majd gittelés, majd csiszolás, majd megint gitt,..és így tovább
Ha van rá időd és meg tudod csinálni megérheti, mert az idomok drágák is tudnak lenni egyes típusoknál.
Ha van bontott nem törött, olcsón, akkor megéri a csere, mert sokkal könnyebb a festés.stubó:
Karbi és automata szívatóval kezdenék