-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motaba78
őstag
válasz Tothgera30 #13290 üzenetére
szia
mi az elkeseredettség oka ? -
koshmar
őstag
-
Tothgera30
Ármester
válasz Motaba78 #13301 üzenetére
Miért adod el ? Amúgy látom ravasz vagy, kb. 100k-t akarsz rajta nyerészkedni, sajnos manapság ez nem megy, ezek a motorok 280k körül mennek ahogy írtad, Nyíregyen az egyik kereskedőnél van hasonló 250k-ért abban van 5000km, szóval nehéz ügy . De én nem adnám el a helyedben .
ui.: Ahogy nézegetem., ez jönne ki sakk-matt-ban, szerintetek gyári-e vagy csak renew !
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Motaba78
őstag
válasz Tothgera30 #13303 üzenetére
Figyi, ha elviszik, akkor nincs miről beszélni, persze alkuval (a kiirt összeg persze irányár), ha nem viszik el, akkor van egy jó mocim, amit használok, minden eladó a mai világban csak pénz kérdése.
Ahogy írtad nyíregyen van egy, sok ember nem tud elmenni nyíregyre a mociért szállítási probléma + kényelmes ember.
Ha megmarad nincs probléma, mert van egy tuti kis masinám. Amihez minden alkatrészt könnyű beszerezni, és elég megbízhatónak számít motorikusan (minarelli blokk).A másik kérdésedre a válasz, szép állapotban van a képek alapján, de tuti hogy újra van fényezve a sárvédőn nagyon látszik, 9 éves és sehol egy karc, de ettől függetlenül, megérheti az árát.
HA valóban 2002es évjárat, akkor a műszerfalon a baloldali nagy műszer nem lehet víz+üzemanyag digit kijelzős, mert ha jól tudom azokkal csak 2002-ig gyártották, utána volt a nagy műszeres kilométeróra és a jobb oldali üzemanyag kijelzős fekete alapon fehér számokkal, ezt én így tudom. -
Tothgera30
Ármester
válasz Motaba78 #13304 üzenetére
Ez így igaz, végül is teljesen érthető, csak ugye ahogy én látom eladási árhoz magas a kiírt ár, de ahogy írtad, alkudható, úgy más.
Az Aerox-al kapcsolatban azt gondoltam hogy gyári a fényezése, akkor megérte volna, így nem. Ott elvérzik hogy újra van fényezve, mert tényleg originál motort keresek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #13305 üzenetére
Szerintem sosem fogsz motort találni.
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #13307 üzenetére
Sztem Gergello úgy értette, h ebben a szezonban
-
Brogyi
senior tag
válasz Tothgera30 #13307 üzenetére
Azért szurkolunk neked. Vegyél egyet, hogy ne nevessenek már ki.Még valami.
Jobbat vegyél mint az a Babetta volt. -
koshmar
őstag
válasz Tothgera30 #13307 üzenetére
Aki keres, az talál!
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
Motaba78
őstag
Hello
a mai napon óvatosan a mocizással, elég heves széllökések vannak.
Én ma nem vettem elő garázsból, marad az autó, úgy is a téligummát le akartam dobni róla ma.
-
nLali
senior tag
Köszönöm a gumi tippeket. Megnéztem, megfontoltam őket. Sajnos az ár volt az elsődleges szempont. 6790 Forintért lett egy Pirelli EVO 22 130/70 12. Valamiért nem kellett fizetni a házhozszállítást...e ööm-e bódottá. Az előző már nagyon rossz lehetett, mert az új gumi tök szüzen is 100× jobban tapad. A szél miatt 10 percet használtam összesen.Mesésen lehet vele dönteni, de még gyakorolni kell, mert a gumi két szélén 1-1 centiméter még szűz Következőre egy minőségibbet választok, mondjuk amit ajánlottatok.
Akos3, nem neked akartam címezni.
[ Szerkesztve ]
-
nLali
senior tag
válasz runner 125 #13295 üzenetére
Ja, akkor nem olyan cső volt az enyimébe . Csak úgy szippant magának a kipufogó levegőt, mint a festékszóró festéket? A rezonátor miatt friss levegővel keveredik a visszatöltődő benzin-üzemanyag keverék? Bocs, ha marhaságot kérdezek, de nem világos, hogy miért kell + levegő a kipufogóba. kép
[ Szerkesztve ]
-
r-chee
őstag
Tegnap azt olvastam egy fórumon, erről a csőről, hogy:
"Az a cső (a gyári kipufogón legalábbis) a szekunder levegő hozzávezetés a katalizátorhoz,
ami egy gyerekökölnyi visszacsapó-szelepen keresztül szív/kap levegőt a variátorházból.
Habár fojtásnak számít (a gázlengéseket zavarhatja), én már megbántam, hogy levágták. A katalizátornak segít normálisan működni viszonylag alacsony fordulaton is."Ez valóban képezhet némi fojtást, de sztem elenyészőt. Katalizátor többet fojt. Hétvégén megnézem, hogy a kipufogó blokkra csatlakozó része le van-e fojtva egy szűkítő lemezzel vagy sem (mivel konkrét vakcső sehol sincs a gyári kipufogómon) (link).
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
runner 125
nagyúr
A festékszóró nem szippant, hanem fúj, de mind1.
Ez egy sima henger dob, semmi köze a rezonátoros dobokhoz ( halkan jegyzem meg, h rá hasonlító gyári dobok is éppen olyanok, mint a tiéd...)
Ettől függetlenül nem ehhez van köze.
Katalizátor - katalizátor szerepe, h a kipufogógázának károsanyag-tartalmát csökkentse, magyarán azzal, h + levegőt juttatunk az égéstermékbe, még hatékonyabb lesz a katalizátor működése - tisztább kipufogógáz jut a szabadba.
Környezetvédelmi szerepe van, de ahogy mondtam már, bántani nem kell."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nLali
senior tag
válasz runner 125 #13319 üzenetére
Arra értettem, ahogy a festéket felkapja. Ebben a formában parasztvakításnak tűnik. A károsanyag nem lesz kevesebb, csak hígabb..Ügyes trükk, mert a szonda biztos kisebb értéket mutatna, ha mérné valaki Szeretem a benzinszagot, agyamra mennek a környezetvédelmi normákkal 250 2t mindenkinek
-
cila1
aktív tag
Csaó.
A mocimon van egy 17.5-ös delortó.Ha 19 vagy 21-es karbit tennék rá akkor gondolom megnő ateljesítménye de a fogyasztása is?Ugye?Mennyivel nöne?Remélem nem kérdeztem hülyeséget? -
koshmar
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13323 üzenetére
Addig kérdezi, amíg számára megfelelő választ nem kap.
-
-
cila1
aktív tag
válasz runner 125 #13323 üzenetére
Lehet,hogy kérdeztem de nem ebben a formába.
Amúgy meg már elfelejtettem a válaszod tartalmát Nem volt teljesen érthető.
Ja most jut eszembe,hogy nem emlékszem a válaszodra.Akkor nem tudtam elfelejteni.[ Szerkesztve ]
-
Killing
addikt
Sziasztok!
Tavaly május óta van M-es jogsim, most csinálom az A1-et. Ugye kezdő jogsi az első megszerzett vezetői engedély után 2 évig van. Csak azt nem tudom hogy ez csak az első nemzetközi kategóriára vonatkozik vagy a nemzetire is?Most kezdő lesz az A1-es jogsim? (Mivel ez már a 2. megszerzett jogsim lesz, viszont az első nemzetközi kategória)
Ja és még valami: Az iskolavezető olyasmit mondott hogy ha meglesz az A1 jogsim akkor azonnal mehetek külföldre motorral, mert a 18-at csak az autó külföldön vezetéséhez kell betölteni, a motorra ez nem vonatkozik. Igaz ez? Nagyon megkavartak...
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13326 üzenetére
Nem úgy értem, hanem hogy nem tetszett neki a válasz, ezért azt ignorálta.
(Szerintem írd azt, hogy csökkenni fog a fogyasztása, és 2x erősebb is lesz a
motorja, tehát mindenképpen cserélje le karbit, mert abszolút megéri a dolog...)[ Szerkesztve ]
-
r-chee
őstag
Úgy érzem, pár dolgot kéne csinálnom a robogómmal, nem az igazi .
1. 2000-res az alapjárt, ezt lejjebb kéne vinni 1000-1500 közé.
- Hol találok alapjárati és főfúvókákat ( Dellorto PHVA 17.5-ös karbihoz)?
- A fúvókák hol helyezkednek el a karbiban, szal ki kell-e azt szerelni teljesen?
2. Ma tesztelgettem kicsit, s 5-6000 fordulat között (ford.szám mérő szerinti) kezd megindulni a motor, s 7-7500 fordulatnál nem megy feljebb. Mennyi lenne az ideális fordulatszám, aminél meg kéne indulnia a motornak, s hogyan, minek a cseréjével, módosításával érhetek el "korábbi megindulást" plusz jobb gyorsulást?
3. Végsebesség kb. 60km/h sík terepen. Ezt kissé fel kéne tornászni, max. 85km/h-ig.Ma szétkaptam a hajtást magában foglaló deknit, hogy kipucoljam, s megpróbáljam megnézni, van-e a variátor és az ékszíjtárcsa között hézagoló gyűrű fojtásként.
A kuplungharang ellőtt lévő 15-ös anyát nem sikerült meglazítanom. A kereket próbáltam lefogni, de nem igazán sikerült . Ha jól gondolom, egy speckó szerszámmal kéne ellentartanom a kuplung házán lévő 3 vagy 4 furatnál, úgy nagyobb lenne az esélyem leszedni (majd késztek cégnél egyet).
Mennyire nehéz a kuplungharangot levenni a csavar eltávolítása után, kellenek speckó szerszámok még, ill. hézagoló gyűrűt könnyen felismerem, teljes magányban lapul?
Bocs, ha kicsit fárasztó vagy pontatlan vagyok .
üdv.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Phvhun
őstag
Sziasztok.
Lenne lehetőségem venni egy Honda Tact AF16 '95? robogót 50k-ért.
Kipróbáltam, elég jól húz, bár nem nagyon tudom mihez viszonyitani.
Akksi nincs benne, de fel van ujitva benne egy két cucc, kisebb karcokat meg rozsdákat leszámitva jó.
Nincs benne csak valami 3000km ha jól tudom. ( órán ennyit láttam )Megéri ?
Valaki tud róla valamit ?Milyen költségekre kell még számitanom akksin, bukón, kötelező biztositáson, és láncon kivül, és ezek mennyibe kerülnek, mi ajánlott ?
Javitás, olaj, üzemanyag egyértelmű..Hol ajánlott tárolni betondzsungel közepén ? Van pár lépésre egy rendőrség, meg orosz nagykövetség, a közelükben van pár villanyoszlop a járdán, szabályos ahhoz láncolni ?
-
akos3
addikt
válasz Phvhun #13332 üzenetére
3k-nál több van benne tuti. már min 1x körbefordult. De attól még lehet jó simán.
Ha jó állapotban van akk a felsoroltakon kívül nagyon másra nem kell költened. Bukón ne spórolj az a lényeg!
Villanyoszlophoz (v bármi hasonlóhoz) simán láncolhatod, ha nincs útban, nem szólhatnak be. -
Motaba78
őstag
válasz r-chee #13331 üzenetére
1. 2000-res az alapjárt, ezt lejjebb kéne vinni 1000-1500 közé.
egy kis csavar állításával be tudod lőni, csak csavarni kell(az alapjáratot meleg motornál állítjuk)
2.Hol találok alapjárati és főfúvókákat
pl itt is [link]
3.A fúvókák hol helyezkednek el a karbiban, szal ki kell-e azt szerelni teljesen?
a karbin belül találod őket, tehát ha nem férsz hozzá akkor le kell szerelni.
4. Mennyi lenne az ideális fordulatszám, aminél meg kéne indulnia a motornak, s hogyan, minek a cseréjével, módosításával érhetek el "korábbi megindulást" plusz jobb gyorsulást?
az én malám 3500-4000 körül már kezd gurulni, a variátor görgő súlyának segítségével lehet játszani, alacsonyabb súllyal hamarabb megindul, nehezebb súllyal nehezebben indul de nagyobb lesz a vég sebesség, esetlegesen még a kontrasztrugó erőségével lehet eljátszani.
5. 3. Végsebesség kb. 60km/h sík terepen. Ezt kissé fel kéne tornászni, max. 85km/h-ig.
lásd 4-es ponta kuplung harangot sokféleképpen le lehet venni.
1. pl levegőkulcsal
2. olajszűrőfogó, megfogod vele a harangot, és a másik kézben kulcs, ha jó erőben vagy.
ha leveszed a harangot akkor simán lejön és előtted lesz a kuplung rész, azt ne fogd meg olajos késszel, pofák ne legyenek olajosak. -
r-chee
őstag
válasz Motaba78 #13334 üzenetére
Miután találtam egy képet és némi leírást, meleg motornál belőttem karburátoron az alapjáratot 1000-1100 környékére a levegő és alapj. csavarokkal . Lehet, egy csöppet feljebb kell majd még emelni, 1300-ig, attól függ, mit mutat majd este hidegen indításnál, s nem akar-e kereszteződésben megállva leállni.
Izé hosé...az mitől van, hogy kipufogó vége benzines-olajos, folyik le a cső végén. Normális ez?
<< ------ >>
nLali, neked pedig itt van pár beígért kép, igaz, kicsit megkésve:
kép1
kép2
kép3 (ezen vettem észre, hogy nem húztam vissza egy porvédő gumit )
kép4
kép5(negyedik felfogató csavar)
kép6üdv.
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Motaba78
őstag
válasz r-chee #13339 üzenetére
"Izé hosé...az mitől van, hogy kipufogó vége benzines-olajos, folyik le a cső végén. Normális ez?"
láttál trabant kipufogot ? azon is ott van a moncsicsi a végén, illetve azt még megnézhetnéd, hogy megfelelő-e a gyertya ami a mociban van, illetve lehet, hogy az olaj nem ég el teljesen, jó minőségű olajat szerezz be, és megszűnhet a probléma.
egyébként normális ha valamennyi "olajos lé" távozik a kipuból.(kondenz víz+olajos korom keveréke)
régen ez miatt szokták kiégetni a kipufogókat pl. a simsonokon, egyéb müzlidarálókon. -
Tothgera30
Ármester
válasz Motaba78 #13340 üzenetére
Nekem is trutyis volt a vége a Simón, de Etz-n és a Hondán már nem, azok csontszárazak voltak . Szerintem az lehet a gond hogy vagy elrakódik ahogy nekem, mert tele van fojtással és minden szöszmösz megragad benne, vagy rossz a gyertya, illetve nem belevaló .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
Pár napja nagyon elkezdett rakoncátlankodni a Jog.
Új szíjat is kapott, illetve kb. már a létező összes hibalehetőséget átnéztem, amitől produkálhatja ezt a "dadogást". Hengert is lehúztam, abszolút hibátlan, kompresszió van.
Elképzelhetőnek tartom, h a főtengelycsapágyak és szimeringek vannak oda, mert úgy vélem valahol falsot szív. Noh, meg bizonyos fordulaton időnként nagyon ráz.
A hétvégén széthúzom a blokkot.Más; mivel most felettébb fontos a megbízhatóság, így gondolkodom, h lecserélem. Ez az SR korrektnek tűnik, noh meg nincs is olyan messze.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #13342 üzenetére
Ezt linkeltem egy ideje, én hoznám, azonnal, még árban is korrekt .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #13343 üzenetére
Felhívtam, elvitték már. Ez van.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #13344 üzenetére
Az nem kellemes, remélem te is találsz valamit ahogy én, csak ugye nehogy rosszat fogjunk ki. Én ma egy "régebbi" Runnert beszéltem le, 2004-es elvileg 7600km van benne, 250-et kérne érte, Debrecenbe elugrok pénteken és megnézem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #13345 üzenetére
nah mi van kúszik fel az ár 250ért már lehet jókat kifogni, nézz alaposan körbe akkor már! Azt majd jelents ha van vmi
-
Dízeles
aktív tag
Hali
2T 50-es Liberty-ben mikor ajánlatos gyújtógyertyát cserélni ?Jelenleg hibátlanul teszi a dolgát.
Esetleg valakinek van NGK matricája?[ Szerkesztve ]
Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
sz_abika
addikt
válasz runner 125 #13250 üzenetére
Nem is tudtam, hogy nem vihetek utast az 50esen.
Pedig direkt nagy ulessest akartam venni, hogy tudjam vinni suliba az ifjabbakat.PSN: xszabikax