Hirdetés
- EAFC 25
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoLF
veterán
pfejj... múlt hét csütörtökön mennem kellett egy céges túrát s így alkalmam volt vezetni a jövendőbeli céges autómat... hát nem irigylem magam. yaris 2, 998 ccm és 3 henger, ez valami borzasztó! minek csinálnak autót ekkora motorral? 200 km alatt 2-t tudtam előzni, azt is mély levegővel, sok miatyánkkal... 1000 kiló az autó azzek, hogy lehet ilyen motorral kiadni?
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
MPowerPH
félisten
Szerintem ehhez a testhez, kb. 1540kg elég jó ez a fogyi. Kicsit talán kicsi a motor az autohoz, de egy Octaviában vagy egy Passatban jobb lehet, Amúgy szerintem rugdalták is rendesen, és a turbo/kompresszor azért olyankor éhes. de autopályán ha normál tempot mész, tud meglepetést okozni. Akkor nem használja úgy a turbokat, és majdnem úgy fogyaszt mint egy 1.4 -es.
Igen, az tény, hogy nem szabadna turbolyuknak lennie. Dehát ez friss fejlesztés, lesz majd jobb is. Pl. a BMW 3000 -es duplaturbosa( 335i, 535i ) az év motorja lett, ott nincsenek ilyen problémák. Csak az meg már tul nagy. De bizonyították, hogy ki lehet küszöbölni a turbolyukat.
Amúgy szerintem egy turbos auto megszokásához idő kell.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ABE
őstag
válasz MPowerPH #10194 üzenetére
"A gond csak az, hogy az erőforrás karakterisztikája megszokást igényel, egyszer nagyot tol, egyszer pedig levegőért kapkod, alul pedig kissé gyengének érződik. "
"Ennek eredményeképp városban könnyedén megetethető vele 10-11 liter benzin, de legalább a gyár ezt nem is titkolja, hiszen a hivatalos adat lakott területen belül 10,6 liter száz kilométeren."
Ezt még nem nevezném nagy eredménynek. Egy duplaturbós, vagy kompresszor+turbós autóban illene megoldani, hogy egyenletesen adja le a teljesítményt. A fogyasztást nem kommentálom.
A turbóval nem is lenne gond, sokkal inkább a felhasználói szokásokkal...
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Annyi lenne, hogy előbb megkaptuk volna a kisebb, duplaturbos autokat. Nem tom, én elég bizalmatlan vagyok a turboval kapcsolatban, bár nagy élvezetet tud okozni, főleg a dupla turbos megoldások. Reméljük tartosak is lesznek. Csak a 6 hengert már az 1.4 -esekbe is be lehetne pakolni, sokkal szebb járásuk lenne. 2.0 -nál meg szerintem már alap kellene, hogy legyen, most hogy elkezdődik a turbo őrület.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Itt a legjobb példa. Asszem ez a motor megy majd a skodákba is, és még más VW is megkapja csak szerényebb teljesítménnyel.
Don't Tread On Me
-
ABE
őstag
válasz MPowerPH #10192 üzenetére
Elvileg az, sőt nagyon jó lenne, ha tényleg reálisan jelentkezne ez az előny, nem csak katalógus adatokban. Kérdés persze, hogy élettartamban is meg fognak-e felelni ezek a motorok hosszú távon. Azért néha elgondolkodom, hogy ha az elmúlt 15 évben annyi energiát fordítottak volna a benzinesek fejlesztésébe, mint a dízelekbe, akkor vajon most hol tartanának?
-
-
Sipi16
őstag
Nem tudom mi az értelme, mert az octaviával is előzés közbe elemegy 3 ima... (Persze kikapcsolt klímával...) Szerencsére céges autó...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
amol
addikt
válasz Khelben #10120 üzenetére
Most vagy direkt nem akarod megérteni a szituációt nehogy másnak legyen igaza vagy szedsz valamit agyműködés ellen. Remélem nem az utóbbi, mert akkor bevált.
Nem volt kit elengednem mert nem volt mögöttem senki, a belsőből érkezett és ment is tovább a külsőbe. Ha nem zavarok senkit akkor 30-40 km/h sebességkülönbségnél pedig nem fogok bevágni a külső sávba hogy aztán azonnal vissza is jöhessek, ha te úgy akarod tedd. Jobbról előzni akkor sem lehetne ha hússzal megyek, de elhiheted, eddig még mindenki elől lehúzódtam aki a sávomban gyorsabban jött.[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz Dr. Ernő #10180 üzenetére
Az adat még egy 93-as ADAC használtautó katalógusból maradt a fejemben. Nagyon ritka volt ez a változat, de létezett. Utánakerestem, ha minden igaz, ez a K3A (TU3TR) jelzésű motor: 44kW/60Le. Hirtelen nem találtam jobb linket, mint egy alkatrészes oldal: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Sipi16
őstag
Akkor bocsi a téves információért...
Azért számomra az borzasztó, hogy az Octaviákból csinálnak 1.4-eseket is.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Sipi16
őstag
válasz Khelben #10169 üzenetére
Kókuszból van 1.4 is...
Skót: Az összes új 16 szelepes... Ezért gyengék a régi astrák meg a corsák is mert 8V...
[ Szerkesztve ]
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
ABE
őstag
válasz Khelben #10165 üzenetére
1.6? Ne viccelj, az már rég sztrítrészer besorolás. Engem már megtaláltak Seicento Sportinggal és Kia Picantoval is. Nincs az a gyenge autó, amivel ne lehetne ellenfélre vadászni.
Egyik ismerősöm a Clio RS-én oldalt és hátul ?-et rakott azonosító gyanánt az eredetiek helyett. Na, az tényleg szopatós.
-
ABE
őstag
Egyszer próbából kiraktam a kocsi hátuljára a nagy, kék háttéren fehér T betűt. Tapasztalat: ha valaki meglátta, hogy dinamikusan megyek, egyből versenyezni akart, vagy le akart tolni. Ha be akartam sorolni valahova, nem engedtek. 2 vagy 3 hétig hagytam fent, aztán leszedtem. Konklúzió: sz@r poén volt.
-
rii
nagyúr
válasz MPowerPH #10162 üzenetére
bp-e nis volt egy kanyarból kisodrósos, sofőr meghalós, nő életveszélyes, gyerek jól megúszós story, és ott olyan fun-redszám volt kirakva, vagy takén csak felirat, hogy "bocs, de MEGELŐZTELEK"
asszem az volt, hgy ketten-hátman versenyeztek, ez kisodródot, a másik kettő meg eliszkolt
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
a_tesz
Korrektor
-
_seth_
veterán
Jajj... [link]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
MPowerPH
félisten
válasz _seth_ #10157 üzenetére
Igen, az szerintem is alap dolog. Nekem is az az első, amúgy nem is kényelmes ülni. És ha az utasnak nincs annyi esze, hogy bekösse az övét, a vezetőnek kell figyelmesztetnie.
Én is hátra szoktam szolni, ha mondjuk a haverok nem kötik be magukat. Aztán az elején álltalában leszóltak, hogy minek hátul is az öv, mert tök dedós dolog.
De aztán megtanulták ezt is.Don't Tread On Me
-
_seth_
veterán
válasz MPowerPH #10156 üzenetére
Bekötni magunkat egy pillanat, nekem hiányérzetem van nélküle... előbb kötöm be magam mint, hogy a motort indítanám. Barátnőm nem szerette bekötni magát de már szólni sem kell neki. Jó persze volt amikor mondtam, hogy vagy beköti magát vagy nem megyünk sehova és leállítottam a motort. Volt olyan is, hogy nem vettem észre csak indulás után 1-2 perccel, hogy nincs bekötve, főúton lehúzódtam és megvártam míg beköti, kicsit mérges volt rám de mindkettőnk érdeke.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
MPowerPH
félisten
-
_seth_
veterán
válasz feel good #10150 üzenetére
Inkább csak "érezd jól" magad itt ha már úgyis pont ide tévedsz be (én lassan lépek ahogy írtad a való életbe )
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Nézd ezek alap dolgok, én is elengedem azt aki jön mögöttem, csodák csodájára még a sportmocisoknak is próbálok s e g í t e n i na nem mintha meghálálnák pedig az jól mutatja egy autós mentalitását a vezetésről ahogyan egy sportmocissal viselkedik...
Elengedni akit csak lehet ez alap kellene, hogy legyen, ha bent is maradok mert 2 kamion megelőzését pl egyszerre akarom teljesíteni de mögém ér egy gyorsabb autó akkor a 2 kamion után elengedem, ezt így kellene tennie mindenkinek, és persze, hogy nem jó ha 130-al lebetonozok a belsőben ok nélkül.
Ha kikanyarodik egy autó és nem adja meg az elsőbbséget akkor mind1 mennyivel értem oda 50-55-60, ez nem óriási eltérés de volt már olyan is, hogy 90-nél erdőből kikanyarodott elém a traktor... szerencsére jó a fék... a legjobb az a kombájn volt amelyik a vágó részét nem maga után húzta hanem az elején... elfértem alatta (kanyar, mindkért oldalon szalagkorlát mögötte kocsioszlop )
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
ABE
őstag
válasz feel good #10150 üzenetére
Nyilván sokkal értelmesebb és intelligensebb dolog azt csinálni, hogy beszólogatsz másoknak... Ráadásul mindezt egy utálatos helyen kell tenned. Sajnállak. Na nem ezért...
Jut eszembe: ha nem olvasod, akkor honnét tudod, hogy a semmi ragozása folyik?
Szerk: 142 nap alatt 1072 HSZ-ed van összesen. "Való életed" rendben van?
[ Szerkesztve ]
-
Bubu79
addikt
válasz feel good #10150 üzenetére
Valóban - bizonyára ezért szoktál te is bekapcsolódni a magad egyszerű stílusával...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
ABE
őstag
válasz MPowerPH #10147 üzenetére
RS6: totális szerencse, hogy nem a bal oldalát kapta el az autónak. A többi ülésen kinyiffantak volna valószínűleg. Ettől függetlenül jól van összerakva az autó, és egy gyengébb autóban kisebb esélye lett volna túlélni ezt az ütközést, de nem ezen múlik ekkora balesetnél.
[ Szerkesztve ]
-
dokar
addikt
Befejezem az előzésem és ha biztonságosnak ítélélem meg, akkor visszatérek a szélső sávba.
ezzel egyetértek, csak sokan úgy gondolkoznak, hogy "minek térjek egyből vissza, hiszen úgyis gyorsabban megyek a megengedettnél egy picivel, ennél gyorsabban a mögöttem levő se akarjon már jobban menni".
extra - SEXRay
-
MPowerPH
félisten
Nem, a dolog ott kezdődött, hogy nem volt bekötve. Az öv nélkül ülhetsz akármilyen autoban, halott vagy... Anélkül el se szabadna indulni.
Itt nézzétek az RS6 -ot. Ott szerencse kérdése volt, hogy sértetlenül túlélte, vagy jól van összerakva az auto?Mondjuk ez a jól van összerakva a képekből erős túlzásnak tűnik...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ABE
őstag
Javítok:
"Értelek... szal ne menjek 130-al a belsőben..."
Indokolatlanul ne maradj a belsőben. Sebességtől függetlenül. Ha meg bennmaradsz, engedd el a gyorsabbat. Sebességtől függetlenül.
Szerk:
Még egy példa: mész mondjuk 55-60-nal a városban. Kimegy eléd egy autó, nem adja meg az elsőbbséget. Te elfogadnád tőle azt az indoklást, hogy mit akadékoskodsz, hisz túllépted a sebességet? Aligha...
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz _seth_ #10144 üzenetére
"Ha ott 130-al megyek a belsőben ugyan nem tartok jobbra (amennyiben pont nem előzök) de ott sem jöhet mögöttem elvileg senki sem gyorsabban és ez nem is lesz akadályoztatás"
De igenis jöhet. Pont ezért nincs a KRESZ-ben olyan kitétel, hogy csak a megengedett sebesség alatt haladóknak kell jobbra tartaniuk.
Önrendőrködés, ha nem lenne egyértelmű: nem egyenlő az önbíráskodással. Talán neked is mondták tanfolyamon: ne akarj másokat fegyelmezni, ne akarj önkéntes rendőrt játszani, mert nincs jogod hozzá. Szabálytalanságra nem válaszolhatsz szabálytalansággal. Tehát egy gyorshajtó elől is le kell húzódnod, akárhogy is furcsállod.
"Ha jól emlékszel leírtam, hogy jobbra kell tartani, ha jól emlékszem márpedig jó a memóriám arról ami csak pár perce történt leírtam, hogy amikor én a belsőben voltam akkor a külső tele volt kamionokkal akiket előztem utána pedig a külső és belső sáv teljesen elkülönült, kocsisor külsőben 80-90-el, belsőben 130-140-el ment, nem csak én hanem hosszú sorban az autók, biztos te is láttál már ilyet."
Igen, és ezek után kikérted magadnak, hogy milyen dolog az, ha a belső sávban maradsz, akkor utol merészel érni valaki...
"te mérges vagy mert ha 130-al megyek előtted és nem húzódom le milyen szabálytalan vagyok de te hogy is érsz utól amikor szintén 130-al jössz mögöttem? "
A gépkocsi mérőórája nem hitelesített. Egyáltalán nem biztos, hogy ha a tiéd 130-at mutat, az nem 120. Lehet, hogy akkor nekem csak 125-öt mutat az óra, mert pontosabb. Például ezért sincs jogod felháborodni azon, hogy valaki utolér.
"Értelek... szal ne menjek 130-al a belsőben..."
Egészen pontosan így.
"Akkor neked miért van közöd ahhoz, hogy én mennyivel megyek?"
Tipikus példa, nem egyszer megtörént: 100-zal beáll a marhája a belső sávba, és ki se lehet robbantani onnan. Van közöd hozzá? Nyilván te az ilyenre rá se hederítesz, csak nyugisan kivárod. ugye...
Szerk:
Hiszed vagy sem, de tapasztalatom szerint a gyorshajtók általában nem csinálnak abból problémát, hogy elengedjék a még náluk is gyorsabbat. Miért? Mert felfogják azt, hogy valakinek lehet sürgős dolga. Nem, nem 250-es ámokfutásról beszélek, hanem pl. arról, hogy elengedik a 140-150-nel haladót, mert kicsit sietnie kell. Annyi az egész, hogy az egyik helyet kér, ha van rá lehetőség, és ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Ember.... te vagy eddig itt a a legjobb komolyan mondom
Önrendőrködés? Ezt fogalmat nem ismerem, önbíráskodást igen, de amire te gondolsz valami skizofrén dolog lehet
Ha jól emlékszel leírtam, hogy jobbra kell tartani, ha jól emlékszem márpedig jó a memóriám arról ami csak pár perce történt leírtam, hogy amikor én a belsőben voltam akkor a külső tele volt kamionokkal akiket előztem utána pedig a külső és belső sáv teljesen elkülönült, kocsisor külsőben 80-90-el, belsőben 130-140-el ment, nem csak én hanem hosszú sorban az autók, biztos te is láttál már ilyet.
"Pont az ilyen típusú gondolkodástól tudok falra mászni, amikor valaki azért nem húzódik le előlem, mert ő 130-cal megy." Ilyet asszem nem írtam csak azt, hogy ez esetben sem szabálytalanság, de azért vicces... te mérges vagy mert ha 130-al megyek előtted és nem húzódom le milyen szabálytalan vagyok de te hogy is érsz utól amikor szintén 130-al jössz mögöttem? Jah igen, csal az óra, mindenki másé csal csak a tiéd pontos és mindeki másé többet mutat ugye így te megelőzöl 5km/h segességtöblettel
Értelek... szal ne menjek 130-al a belsőben...
"Semmi közöd ahhoz, más mennyivel megy! Sem megregulázni nincs jogod, sem arra hivatkozni, hogy ő szabálytalan. Ha az emberek nem mások szabálytalanságával lennének elfoglalva, nem itt tartanánk..."
Akkor neked miért van közöd ahhoz, hogy én mennyivel megyek?
Még egy órám van kb
Szerk: aki le tud húzódni az húzódjon is le, asszem ebben egyetértünk és én sem írtam mást Aki ok nélkül van kint arra lehet küldeni a refit, dudát ami csak van... dögöljön meg a szomszéd tehene is (azaz szabálytalan ő is).
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
ABE
őstag
válasz _seth_ #10140 üzenetére
Ha te autópályán nem tartasz jobbra, az szabálytalan, akárhogy is csavarod. Más szabálytalansága nem ment fel a te szabálytalanságod alól .Ezt meg neked kéne megértened. Pont az ilyen típusú gondolkodástól tudok falra mászni, amikor valaki azért nem húzódik le előlem, mert ő 130-cal megy. Ja, hogy az a 130 a sebességmérő csalása miatt csak 125, és én esetleg nem is mentem gyorsan? Ja, hogy akkor ez nem más, mint önrendőrködés? Semmi közöd ahhoz, más mennyivel megy! Sem megregulázni nincs jogod, sem arra hivatkozni, hogy ő szabálytalan. Ha az emberek nem mások szabálytalanságával lennének elfoglalva, nem itt tartanánk...
Szerk: ha nem húzódsz le előle, semmivel nem vagy jobb nála, és semmi jogod nincs sopánkodni. Még egyszer mondom: arról beszélünk, ha valakinek van lehetősége biztonságosan lehúzódni, tegye meg. De ha ő is okkal van kint a belső sávban, akkor természetesen nem elfogadható dolog mások levillogása, letolása, stb...
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz feel good #10139 üzenetére
Hehe, rátapintottál a lényegre Most éppen ráérek de kb csak még egy órán át, nincs jobb dolgom jelenleg mint itt írogatni, ilyen sem volt mostanában szerencsére, vagyis tanulni kellene de már unom nagyon... majd később (Egyébként meg én tanultaom Filozófiát, és ez nem az... ha tanultál akkor biztos rémlik az amikor az, hogy filozófiából le lehet vezetni, hogy egy futó atléta nem tud utólérni egy teknőst... na ez a filozófia meg az utópiák és egyéb furcsa dolgok )
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Bubu79
addikt
-
_seth_
veterán
Tudod ez tiszta sor, de azt sem érdemes elfelejteni, hogy autópályán is megvan a limit! Ha ott 130-al megyek a belsőben ugyan nem tartok jobbra (amennyiben pont nem előzök) de ott sem jöhet mögöttem elvileg senki sem gyorsabban és ez nem is lesz akadályoztatás, na ebbe nem akartam így ennyire belemenni ezér írtam csak egyszerűen főútra mivel a kettő ugyanaz csak más a sebességhatár és pályán nem ártana jobbra tartani. DE ott sem lesz szabályos aki megengedettnél többel jön és az sem szidhat engem mert ő száguldozna és autópályán sem lehet a kresz szerint senkit sem feltartani ha 130-al jövök ugyanis nem jöhet gyorsabban, az, hogy gyorsabban jönnek az tény, mindenki tudja, az is tény, hogy jobbra kell tartani, na ezt már nem tudja mindenki.
Azt a mondatot ha így írom:
"ha megyek 130-cal autópályán és jön mögöttem valaki 150-el akkor én vagyok a bűnös mert feltartom?" Ha így írom ugyanazt jelenti... ott sem számít akadályozásnak mivel nincs kit akadályozni... érdekes amikor itt sokan a kreszre mutogatnak, hogy na kérem hát ott van benne: AKADÁLYOZ... igen ám de pár sorral felette meg ott van,h ogy MAX SEBESSÉG, na most az meg milyen dolog, hogy az egyik be nem tartásával a másikra meg mutogat valaki?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
feel good
aktív tag
Még sokáig filozofálgattok a semmiről?
Ennyire ráértek? -
_seth_
veterán
válasz erdoke #10134 üzenetére
Én nem is szabálytalannak mondanám inkább szimplán bunkónak az ilyet autópályán, ha vki nyomja neki úgyis nyomni fogja. (Ezért is volt 90 km/h az én példámban a plafon, mivel én 95%-ban főúton vezetek.) Én megmondom őszintén, hogy autópályán mentem folyamatosan a belső sávban, ez van, de mikor is? Hajnal 4-kor amikor csak kamionok voltak még, nem viccelek, persze volt aki olyan hülye, hogy emelkedő után nyomja neki és csak egy pillanat mire nem pont 130-as tempójábal utólér (én olyan 140-el mentem) és amint tudtam le is húzódtam csak szépen előzgettem a külsőben lévő kamionokat, amikor kezdett sűrűbb lenni a pálya én is csak úgy előztem, hogy megelőzöm majd vissza a külsőbe de így is szinte két külön út jött létre mert sokszor a belsőben olyan 140-es tempóban haladtunk a külső 80-90-es tempójával szemben ahol a rengeteg ukrán, orosz kamion volt.
Az lenne a jó ha valaki úgy látná a forgalmat mint ahol emberek vannak és próbálná segíteni a másikat de pl ha arra kell várnom, hogy valaki majd villog és beenged a belső sávba pl városban (2x2 sáv) ítéletnapig várhatok, kénytelen az ember sokszor gázra lépni és beelőzni aktívan egy autót mert senki sem engedne be ugyanakkor mindenki elvárja a másiktól... na azt imádom amikor beengedem de nem akar jönni... nem hiszi el, hogy be fogom engedni??? Meg amikor zebra előtt megállok a bácsikának ő meg mutogat bottal, hogy menjek tovább... meg amikor főúton város szélén 2-3 pár éves gyerek átfut előttem az uton mire majdnem satuval megállok de a szülők már nem mernek átmenni előttem... de a gyerekre nem ügyelnének... áh a gondolkozással van itt a baj nem a kresszel, nem az autókkal, táblákkal. (persze mondom én aki szintén megy gyorsan is, de azért próbálkozni lehet, itt-ott előzékenyebbnek, barátibbnak lenni és ott megszegni a szabályt ahol pl szalagkorlát van végig a főút mellett és senki sem szalad ki a több hektár kukoricásból... persze ott is szabálytalan ezt nem szabad elfelejteni!).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
ABE
őstag
válasz _seth_ #10135 üzenetére
Idézek tőled, hogy mire írtam:
"ha megyek 90-el főúton és jön mögöttem valaki 110-el akkor én vagyok a bűnös mert feltartom?"
Nagy felháborodva (és általánosítva) kérdezted, hogy ugyan miért számít bűnnek 90-nel haladni főúton. Nos, itt senki nem mondott olyat, hogy főúton a megengedett sebességgel haladva akadályozod a 110-zel haladót, és bűnös vagy. Sőt, olyat sem mondott senki, hogy a megengedett sebességnél lassabban haladás (persze ésszerű határok között) akadályozásnak minősülne. Inkább neked kellene elolvasnod, hogy mibe kapcsolódtál bele: többsávos úton akadályozásnak minősül-e, ha valaki a középső vagy belső sávban marad a megengedett sebességgel.
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
Off ugyan, de: [link]
-
_seth_
veterán
Hmm... én nem is írtam eddig sem többsávos útról meg autópályáról sem, csak mint az akadályozás legegyszerűbb formájáról amikor pl 40-el megy előttem főúton egy új renault és még csak nem is vészvillogózik, na én kb ezen a szinten néztem és nem írtam több sávról, legalább néznétek meg én mit írok... (ha valakit a sávváltás rész zavart meg hát na, nem véletlenül írtam másik bekezdésbe...)
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
erdoke
titán
válasz _seth_ #10132 üzenetére
"Akkor ugyan magyarázd meg nekem, hogy ha megyek 90-el főúton és jön mögöttem valaki 110-el akkor én vagyok a bűnös mert feltartom?"
Természetesen nem, és a mögötted gyorsan jövő se fogja így gondolni. Viszont ha autópályán a belsőben haladsz 130-cal, és valaki érkezik 155-tel, és te annak ellenére nem húzódsz ki jobbra, hogy ezt max. egy gázelvétellel (vagy akár anélkül) megtehetnéd, akkor feltartod. Persze ez esetben se "bűnös" vagy, hanem szabálytalan.
A legjobb aláírás a héten
-
_seth_
veterán
válasz erdoke #10131 üzenetére
Akkor ugyan magyarázd meg nekem, hogy ha megyek 90-el főúton és jön mögöttem valaki 110-el akkor én vagyok a bűnös mert feltartom? És lépjek oda neki én is mert még a végén szerencsétlen nem tud 110-el menni ott ahol 90 a limit? Igen? Na ezt magyarázd meg nekem, hogyan gondolod.... És ha ilyen esetben megyek 90-el mégis milye szabály alól leszek én bűnös magatartásom miatt felmentve?
"(4) A jármű sebességét az (1)-(3) bekezdésben említett sebességhatárokon belül úgy kell megválasztani, hogy a vezető járművét meg tudja állítani az általa belátott távolságon belül és minden olyan akadály előtt, amelyre az adott körülmények között számítania kell.
(5) Nem szabad a járművel indokolatlanul olyan lassan haladni, hogy az a forgalmat akadályozza."
1-3 bekezdés a megengedett maximális sebességek, ahol pl főúton 90 a plafon ha tetszik ha nem. Ha én 90-el megyek akkor kit is akadályozok a kresz szerint? Azt aki 90 felett megy? Nem mert ugye olyan a kresz szerint nincs is, nem szabad, hogy legyen, indokolatlanul lassan sem megyek mert a maximálisan megengedett sebességgel hajtok.Az, hogy gyorsabban is lehet biztonságosan vezetni az már a kresz be nem tartása ez egyértelmű itt most nem a sebességre gondoltam hanem arra, hogy mennyire sokféle ember van az utakon... pl arra, hogy ha nem indexel valaki és sávváltásnál észre sem vesz hiába jön 50-el mégis nekemjön szal csak azt akartam mondani, hogy nem minden a gyorshajtás, az csak egy a rengeteg okból amiből kifolyólag balesetet lehet okozni csak ugye magyarországon az vezet rosszul aki gyorsan hajt, aki nem indexel vagy stop táblánál nem áll meg azt észre sem veszik, a társadalom is elnézi.
(párhuzamos közlekedésről ugyanakkor mintha nem írtam volna )
Maradék 15%... ha valaki az átlagnál is bénábbnak vallja magát... na az ilyen áll az egyenrengú kereszteződésben 30 percig és várja, hogy végre valaki elengedje a kis mimóza lelkét
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
erdoke
titán
válasz _seth_ #10123 üzenetére
"Akadályozás: ha mindenki betartja a kreszt gyakorlatilag ki lehet zárni, az, hogy van gyorshajtás nem jelenti azt, hogy az előtte lévő akadályozza a kresz szerint, aki ezt nem érti meg az khm..."
A KRESZ nem a te szubjektív megítéléseden múlik. Benne van, mit jelent párhuzamos közlekedésnél az akadályozás, olvasd el.
"gyorshajtás nem jelenti azt, hogy az előtte lévő akadályozza a kresz szerint"
De azt jelenti. A másik közlekedő gyorshajtása viszont biztosan nem jelenti azt, hogy te is mentesülsz a szabályok betartása alól. Nap mint nap tapasztalom, hogy nem te vagy az egyetlen, aki nem ismeri a szabályt, és még neki áll feljebb..."lehet gyorsan menni úgy, hogy figyel valaki másokra is és lehet lassan is akár 30-al figyelmetlenül menni, a hülyeség és a baleset eshetősége nem sebességfüggő"
Alapvetően egyet is értenék, és én is szoktam a megengedettnél gyorsabban hajtani, de szinte csak autópályán. A gond az emberi tényezővel van, mert amíg te azt mondod, hogy 90 helyett (nagyobb odafigyeléssel) 120-szal is biztonságosan tudsz haladni, addig másnak ez 170, megint másnak 50 vagy éppen 220. Éppen ezért nincs egyedi mérlegelés, mindenkire és minden autóra egyforma szabályok vannak, és kész. Ha rábízzuk a parasztra, annak katasztrófa a vége. Ismered a felmérést, amikor a megkérdezettek 85 %-a vallotta azt, hogy jobban vezet az átlagnál... Milyen sz@rul vezethet a maradék 15 %...
[ Szerkesztve ]
A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
Ez esetben félreértettem a helyzetet. Akadályozásnak akkor minősül, ha a tőled jobbra eső sávokban a forgalom lehetővé tenné a haladást. Természetesen nem kell erős fékezéssel visszaállnod az éppen előzött mögé. A kérdés inkább az, mikor és hogyan váltottál balra sávot. Mert ha láttad, hogy viszonylag közel jön valaki gyorsabban a belsőbb sávban, akkor jöhettél ki elé szabálytalanul.
Mindenesetre számtalanszor találkopzok olyan szituációval pl. autópályán, ahol fékezés, sőt, gázelvétel nélkül kimehetne a külsőbe, elmenne mellette a gyorsabb jármű, aztán viszahúzódhatna a belsőbe a következő előzéshez. Nem ritka az, hogy ezt egymás után sokszor előadja előtted valaki. Aztán csodálkoznak, ha (szabálytalanul) kívülről előzi meg őket az ember. Csak azt nem értem, mire gondol akkor, amikor egy 800 m-es szakaszon simán elmész mellette jobbról. Mekkora kényelmetlenséget okozott olna neki a szabályos közlekedés, azaz a jobbra húzódás?
A legjobb aláírás a héten
-
Bubu79
addikt
válasz _seth_ #10127 üzenetére
Olvasd el mégegyszer - nem Ellened szólt, amit leírtam
Re.: Köszi
ABE: Mindenkinek áll a zászló, hogy baleset érheti... Még az itt jelenlévő vezetéstechnikai professzoroknak is... Mert nem csak rajtad, rajtunk múlik a dolog, hanem azon is, aki a másik járműben ül...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
_seth_
veterán
válasz Bubu79 #10125 üzenetére
Hmm, mint írtam nem vezetek sokat Fuvarozók és társaik pár nap alatt többet vezetnek mint én hónapok alatt
Szerk: ABE: azta... ezt mondtam, mint írtam is nem vezetek sokat, le is írtam konkrétan, hogy mennyit vezettem mostanában, és mégsem lehet megérteni, hát na most erre mit írjak?
Szerk: Bubu79: akkor értem (jó ez az avatar, még nem is láttam pedig már őstag vagy )
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
ABE
őstag
válasz _seth_ #10124 üzenetére
Mindannyian azt mondjuk, hogy nem vagyunk tökéletesek, de közben tudjuk, hogy igen.
Komolyra fordítva: szvsz nem a levezetett km és a kor határozza meg, hogy ki mennyire jó sofőr, mert ilyen alapon a 70 éves kalapos Suzukis papák az ászok.
Szerk: csak megerősítettelek... Kezdhettem volna úgy is, hogy "szerintem sem a..."
[ Szerkesztve ]
-
Bubu79
addikt
válasz _seth_ #10124 üzenetére
Tudod erre a sokat vezettem már eddig dumára mindig beugrik egy beszélgetés, amit egy ismerős autómentős emlegetett fel nekem...
Egy fószert szállított éppen a rommátört autójával együtt ( amivel beszállt az árokba önhibájából ) egy telephelyre és közben a jóember folyamatosan futtatta magát, hogy ő hivatásos sofőr és hogy már több százezer kilométer van benne, ő aztán tudja mi a csízió - mondta az autómentős ismerős, hogy nem akarta, hogy agyvérzést kapjon a jóember, ezért nem kérdezte meg tőle, hogy most akkor mégis mit keres az autója a tréleren, ő pedig a fülkében...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
_seth_
veterán
válasz _seth_ #10123 üzenetére
Persze én sem vagyok tökéletes, tudom és nem is vitatom, tisztában vagyok magammal, olyan rengeteget sem vezetek, kb február közepe óta csak több mint 7000 kilométert mentem de tuti erre is írják majd sokan, hogy áh az smafu én 2x annyit szal én nem is tudhatok semmit szinte alig közlekedem, ezután jön majd olyan aki az én tapasztalataimat összeméri autóm életkorával (22 év, és? ki van fizetve! nem rozsdás és megy is "szépen", műszakilag is pöpec), utána jön, hogy fiatal vagyok tehát a végén az lesz, hogy semmit sem tudok Csak gondoltam megkímélek sokakat a felesleges hozzászólásoktól)
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Nem vagytok semmik... egyesek az emberi életet egyenesen nullának veszik és olyan bunkó beszólásokat írnak, hogy megérdemelnének min egy jó nagy verést az ilyen stílus miatt akár jogosan háborodnak fel akár nem vannak határok, persze fórumon mindenki azt ír amit akar.
Akadályozás: ha mindenki betartja a kreszt gyakorlatilag ki lehet zárni, az, hogy van gyorshajtás nem jelenti azt, hogy az előtte lévő akadályozza a kresz szerint, aki ezt nem érti meg az khm...
Sávváltás meg egyebek: lehet sávolt váltani biztonságosan meg lehet úgy is, hogy sávot váltok de éppen beférek vagy agresszívan ráhúzom a kormányt és beengednek mert kénytelen beengedni ha nem akar nekem jönni.
Az utóbbi napokban legalább 3x akartam írni de mégsem... sokan szemellenzővel járnak mások meg papolnak itt közben semmivel sem jobban azoknál akiket lenéznek, szidnak... peresze tudom, szerencsére itt rengetegen úgy vezetnek, hogy a kreszkönyv a bibliájuk... utána meg leírja, hogy 150-el ment itt meg ott... khm... észre kellene vennie sok embernek magát... én nem állítom, hogy mindig szabályos vagyok nem is szólok be ilyesmiért mint sokan...
Nem ártana azt sem elfelejteni, hogy lehet gyorsan menni úgy, hogy figyel valaki másokra is és lehet lassan is akár 30-al figyelmetlenül menni, a hülyeség és a baleset eshetősége nem sebességfüggő... a kimeneteléhez már van köze persze, elég csak egy táblát elnézni mint ahogy teszik sokan én meg kereszbefordulok miattuk (volt már ilyen nem is olyan régen!) csak, hogy ne jöjjön nekem... pedig stop táblája volt dehát istenem... nem ment gyorsan, be volt kötve egyebek akár full szabályosnak is mondhatnánk... áh... a kresz létezik egy könyv formájában, az emberek is léteznei, az autók is, de ezeket összhangbahozni nem olyan egyszerű mint sokan itt gondolják.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
I_Am
veterán
De sehol nem írta senki, hogy van hely. Azért előzök éppen! Nincs hely, mert valakit előzök. Tehát nem fogok gyorsabban menni, azért, hogy engem akadályoztatva (letolva az útról) valaki gyorsabban mehessen, mert siet. Befejezem az előzésem és ha biztonságosnak ítélélem meg, akkor visszatérek a szélső sávba. De ismétlem, három sávos úton a középsőben haladok és előzök. Itt senki nem teheti meg velem, hogy a középsőben letol az útról.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
dokar
addikt
én csak annyit akarok mondani, hogy ahogy erdoke is írta, a mögötted haladó sebességéhez semmi közöd. meg még annyit, hogy egyedül a rendőr büntethet.
ha te a megengedettnél pl 20-al gyorsabban mész lakott területen belül a belső sávban és a mögötted haladó még ennél is gyorsabban jön és mondjuk a külsőben van két kocsihossznyi hely ahova besorolhatsz, akkor azt kell tenned.extra - SEXRay
-
a_tesz
Korrektor
válasz MPowerPH #10107 üzenetére
Erről a verdárol készítettek hátulról is fotót. Az van a kocsi farára matricázva, hogy "Az élet 180 -nál kezdődik"
és így indul a pletyka... ezen a képen én sehol nem látok ilyet.
De az is biztos, ha valami biztonságosabb autoval csinálja ezt a csávo, simán túlélik mindketten.
valóban, ha egy bukócsövezett versenyautóval van, lehet hogy kibírja a teteje, hogy ráesik egy fatörzsre, egyéb esetben szerintem tökmindegy hogy mivel van. egyébként is, ha nem száguldozott volna, nincs baleset, szóval ez a mi lett volna ha, ez úgy ahogy van értelmetlen...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
I_Am
veterán
válasz erdoke #10114 üzenetére
Három sávról van szó jelen esetben. Külsőben tötymörgés, középsőben megyek és előzök max megengedett plusz 10%-al és letolnak. Innentől nem értem mi a kötözködés tárgya?
Az, hogy nem kezdek el én is gyorshajtani, hogy gyorsabban megelőzzem a középső sávban haladva a jobb szélső sávban lévő autókat?
Mert ez baromira nem akadályoztatás.
szerk: otsz, országos tűzvédelmi szabályzat. nem a jogsihoz kapcsolódik, csak a jog ott is olyan nyakatekerten van megfogalmazva, hogy nem győztük mindkét oldalról körüljárni.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
erdoke
titán
Akkor és ott az akadályoztatás tény (bárkinek egyértelmű, hogy a belső sávban nem engeded el a gyorsabban haladót, a két járőr szava pedig elég is lenne a bizonyításhoz), a gyorshajtás viszont még csak nem is vád. Ha leintene egy rendőr szabálysértés miatt, nekiállnál óvodás szinten mutogatni, hogy dee ő is rossz fát tett a tűzre? Mivel bizonyítanád? Érdekes jogi oskolába jársz.
A legjobb aláírás a héten
-
I_Am
veterán
Ez vonatkozik a mögöttem érkező gyorshajtóra is, hogy indokolatlan sávváltásra kényszerít?
Érted már miért koptatom itt a billentyűimet? Ti véditek a Ti oldalatok én meg a másik szemszögből közelítem meg.
Tudod a jog és a jogalkotás ilyen. Most nagyon benne vagyok, tegnap is egy egész napos fejtágításon voltam (OTSZ vizsga).
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
Skót
aktív tag
válasz mefistofeles #10109 üzenetére
Noigen ha tankkal mennek akkor lehet nem a lánglovagokon olvasunk róluk hanem valamelyik hírportálon, hogy "Egy száguldozó letarolta a 36-os út nyíregyházi környékét"
Amúgy meg sztem úgy értette a simán túlélést, hogy egy nagyobb, biztosnágosabb autóval több lett volna rá az esélyük (bár a környéket megnézve nem kicsit hajtott a manus).
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
MPowerPH
félisten
Erről a verdárol készítettek hátulról is fotót. Az van a kocsi farára matricázva, hogy "Az élet 180 -nál kezdődik"
Én csak a feleségét sajnálom, mert ő aztán nem tehetett semmiről...
De az is biztos, ha valami biztonságosabb autoval csinálja ezt a csávo, simán túlélik mindketten.Don't Tread On Me
-
dokar
addikt
"Bizalmi elv: azt jelenti, hogy minden közlekedõ számíthat rá – bízhat abban –, hogy mások is megtartják a közlekedés szabályait.
A bizalmi elv alól azonban vannak kivételek, ezért a forgalomban nagy figyelemmel és elõvigyázatossággal kell közlekedni. Ha a szabályt valaki megszegi, másoknak is mindent meg kell tenni annak érdekében, hogy balesetre, vagy veszélyhelyzet kialakulására ne kerüljön sor.""A közúton mindenkinek úgy kell közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon és ne zavarjon, más közlekedését ne nehezítse, kényelmetlenséget senkinek ne okozzon."
extra - SEXRay
-
amol
addikt
válasz Khelben #10081 üzenetére
Szabálytalanul a lónak a phasát, nem üres útról volt szó! Jártál te már a kérdéses szakaszokon életedben? Valahogy csak meg kell előzzem azokat akik hetvennel haladnak nem? Vagy álljak be közéjük a külsőbe? Írtam én olyat hogy azért előzgetnek engem két oldalról mert én vagyok a leglassabb (ezt írtam: max +10%)? Miközben én előzöm a lassú sort két lassú autó közé bevágva nem tudnak jobbról megelőzni?
Ha csak ennyire értelmesen tudsz hozzászólni akkor ne fáraszd magad.Továbbmegyek, olyan is volt hogy én előztem a külső sort, a belsőben előztek engem de egy marha szerint nem elég gyorsan ezért kiment mögüle a külsőbe és mindkettőnket megelőzött ott. Kit tartottam fel? Azt biztos nem aki a középsőben is 90-nel ment.
[ Szerkesztve ]
-
I_Am
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- EAFC 25
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Samsung LCD és LED TV-k
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
- Sigma 35mm f/1.4 DG HSM Art objetkív + táska ( Nikon )
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest