Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2299 üzenetére
Nagyon sajnálóm, remélem mihamarabb tökéletes lesza verdád, a 960e nem is sok kezdetben mikor megtörtem nekem si ennyit mondtak. Ez még nem is sok én 1.5et mondtam volna, ha jól emlékszem 530asod van?
Én kiszállók rábaxtam volna a szekrényz az tuti hogy szétronygolja a háulját a kocisnak...és még mellébeszél szánalmas...szerintme kerestesd meg 3-4 kedves barátoddal akik testesebbek és veresd szét a poifáját, de csak finoman, 8 napon belülire...legközelebb meggondolja...sajna ebben az országban ez így megy, nekem közel 3 hónapig állt a verdám anno."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dokar
addikt
válasz MPowerPH #2299 üzenetére
ez de durva én is kínlódok még mindig a biztosítóval. pedig júliusban jöttek belém.
amúgy én is szoktam azon az útvonalon kölekedni. nagyon sok a fasz, főleg a furgonos és kamionos. néha tényleg az a legjobb megoldás, ha elhúzzol onnan sebesen, ahol nagy baleset veszély a sok idióta miatt. utálom, amikor a teherautókat alig lehet megelőzni, mert 3-an mennek szorosan egymás után, hogy még véletlen se férjen be közéjük vki, aztán ha sikerül egyhuzamra legyűrni azt a 3-at, akkor jó bele kell taposni, mert ha lakott területen belül utolérnek, visszaelőznek 90-el.extra - SEXRay
-
ABE
őstag
válasz MPowerPH #8585 üzenetére
Ezeknek mindenhova van pofájuk kitenni a trafit. De dolgozni, a tényleg veszélyes elemeket kiszűrni, na az büdös nekik...
Ja, és az okádék média meg állandóan adja alájuk a lovat, mert marha könnyű azt kommunikálni, hogy gyorshajtás, gyorshajtás, gyorshajtás...
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
válasz MPowerPH #8590 üzenetére
"Na most. A balesetek többsége ittas vezetésből származik nagy sebességgel."
Ezt ugye most talaltad ki?
"A hülye Belgák meg Hollandok is pont ezt csinálják, és mégis sokkal több baleset van náluk mint Németországban."
Es gondolom errol statisztikat is tudsz mutatni.
DRM is theft
-
ABE
őstag
válasz MPowerPH #8590 üzenetére
Az ittas vezetést szerintem ne keverjük ide, mert más tészta. Legalábbis szerintem nehezen kimutatható, hogy a baleset tényleg azért történt-e, mert az illető ittas volt, vagy józanul is ugyanúgy elkövette volna-e a hibát. Kicsit olyan, mint amikor azt mondják: összeütközött két autó előzés közben, mert az egyik gyorsan ment. Még véletlenül sem azt mondják, hogy azért lett baleset, mert rosszul mérte föl a barom a sebességet és távolságot. Kisérőjelenség a gyorshajtás is, mint ahogy az alkoholos befolyásoltság is. Nem mondom, biztos sok esetben az a kiváltó ok, hogy az illető ittas, de én nem merném kijelenteni egyáltalán, hogy ez lenne a legnagyobb probléma.
Az általad emlegetett buszsávban haladás, vagy mások elé bepofátlankodás sem az igazán veszélyes kategóriába tartozik önmagában. Persze, elég nagy az esély arra, hogy aki ilyeneket csinál, attól másra is telik, és érdemes ezeket kiszűrni. Na mindegy, sokkal hosszabb és bonyolultabb szerintem ez a kérdés, sokkal mélyebben van a gyökere, mintsem egy hozzászólásban ki tudjam fejteni szépen. Ha lesz időm, megírom, én hogy látom.[ Szerkesztve ]
-
-
plömplöm
őstag
válasz MPowerPH #9007 üzenetére
"Kuplungnál ilyenkor nem lehet komolyabb kopásról beszélni. Mert elvileg minden auto utmutatojában fel van tüntetve, hogy bátran használjuk a motorféket, sőtt ha lehet azt használjuk. Amúgy az automata válto is pont ezt csinálja, pl. lejtmenetben."
nem a motorféktől kopik a kuplung, te, hanem a váltogatásoktól (csúsztatásoktól)...
és az meg naná hogy kevésbé kopó, nade a cseréje, az meg egy szopó
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
spirit007
senior tag
válasz MPowerPH #9010 üzenetére
"Vezérlés láncos, és nem kap semmi komolyat."
Csak a motor . (gyűrűk/hengerfal)
Segítek : 80-nál pörög ~2500 körül 4-ben , aztán visszateszed 2-be és dupla annyit fog ...ha akar ha nem . Ráadásul terhelés alatt .
És az olajnak van egy olyan tulajdonsága , hogy nem fénysebessggel halad a furatokban , így elégtelen lesz a kenés egy időre .
Úgyhogy ez nem motorfék , hanem motorgyilkolás .Motorfék = leveszed a gázról a lábad !
Mikor lecsökken a fordulatszám ~1500 körülre akkor visszakapcsolsz egy fokozatot ... aztán megint lecsökken a fordulatszám és mégegyet vissza stb.stb. amíg meg nem állsz .
Ezt anno mikor a fordulatszám mérő még csak a mesékben létezet úgy tanították , hogy mikor már "rángat" a motor akkor kell visszaváltani .Ja és máskor a Wallis-nál ne olyan embert kérdezz akinek felmosófa van a kezében ... és ne is a főnököt mert az csak a következő motorgenerálos kuncsaftot látja benned
-
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #9057 üzenetére
gyáááááá (hajtépős szmájli)
egy bömössel kanyarban fékezgetsz?
kanyar első harmadáig már lefékeztél, sebességben vagy, fordulat fent van, íven vagy és gázzal kormányzol kifelé végig, szóval a gázt pöckölgesd és ne a féket, te......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #9067 üzenetére
én nem beszéltem padlógázról, annak semmi értelme
meg ha fart kell csúsztatni, hogy gyorsabban ki lehessen gyorsítani, ott szerintem futómű beálltíás nem ideális, főleg bömösnél ahol pont hogy a súlyeloszlás és a semlegesség az egyik legfontosabb jellemző
na mindegy, nézz meg pár touge videot hogy a guruk hogy csinálják, nem a féken taposnak kanyarban az tuti...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9170 üzenetére
így van és akkor nem okozna gondot bárkinek 150 200zal menni és onnan megállni..közlekedésbiztonság de nem drákói szívatással..én nem aggódok mert ugyis honapok kérdése és a amgyar leleményes ember kitalál majd valamit erre is..ilynekor tudod örülök hogy vannak kopasz kigyurt maffiozo emberke mert amegoldás majd tölük fog jönni 99%....majd őket megállítja a rendőr az x5be..és szívből kivánom hogy a mikor 300e-s csekket átnyújtja neki azt kapja amit érdemel..de ne a kesztyűtartóból forintot. ...terror van ebben az országban diktatúra....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
addikt
válasz MPowerPH #9268 üzenetére
"És már említettem, de mégegyszer mondom: NEM A GYORSHAJTÁS miatt történik a balesetek többsége"
Az ORFK 2007 végi statisztikái szerint rosszul tudod.......
A balesetek fő okai a bizottság adatai szerint továbbra is a sebességhatár túllépése, illetve a sebesség helytelen megválasztása (4572 baleset történt ezek miatt), gyakran az elsőbbség meg nem adása matt karamboloznak az autósok (4439 eset volt), illetve helytelenül kanyarodnak (3258 alkalommal okozott ez balesetet).Tehát ha sikerül lecsökkenteni a gyorshajtók számát akkor jelentősen csökkenthető a balesetek, -és ezáltal- a halálesetek száma. Ekkor pedig az sem igaz, hogy "nem változtat semmit a jelenlegi állapotokon"
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz MPowerPH #9278 üzenetére
"Aki havonta napi szinten is több órát vezet, látja mi a valóság. Aki nem, az meg ne magyarázzon."
Ha ez konkrétan nekem szól akkor nem igazán tudom mire alapozod ugyanis nem ismersz de én elárulom neked, hogy minden nap vezetek.
..ja és balesetet is láttam már.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #9285 üzenetére
"Amúgy ez csak a saját véleményem volt. Haver, aki egy állat, főúton is 120 -160 között jár, szarja le a szabályokat, de még nem okozott balesetet."
"Múlt héten nem adták meg neki az elsőbbséget, az autó bal hátulját összetörték."
Ha nem 120-160-al közlekedne és valóban nem adták meg az elsőbbséget, talán elkerülhette volna a balesetet ha olyan jó sofőr. Most felmerül a kérdés, h. okozott e balesetet
"70 fölött nem igazán megy a kis 1.1 -es Corsával."
Ez meg talán nem is baj.
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9285 üzenetére
teljesne igazadvan ha bebizonyosodik hogy mükődik veszek é is..nekemmegér bármit hogy ugy haladhassak ahogy én akarok...mert nekem nem parancosl senki...még ajó isten se nemhogy egy xaros lehuzos szabály.
autopályán 150, országuton LTK-n 120, amugy meg városba 70 legyen a határ akkor betartom....ilyne hogy 30as lakóövezet meg vasutiátjáró hagyjuk már mazsoláknak való sebbességek...szenved a bmw
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
addikt
válasz MPowerPH #9294 üzenetére
Még egy uccsó megjegyzés, aztán hagyom a témát.....
Cáfold meg amit írok ha tudod:
Függetlenül az alany vezetői kvalitásaitól (természetesen te és a BMW-d kivételt képeznek, itt csak normál földi halandókra gondolok) nagyobb sebesség mellett megnő a balesetek esélye, (és súlyossága) minden veszélyes szituációban.
....fent állításom nem jelenti azt, hogy kedves általánosításod értelmében én is tötymörögnék....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
dokar
addikt
válasz MPowerPH #9306 üzenetére
De minél nagyobb a motor, annál jobb nagyobb sebesség mellett a fogyi, mert nem kell úgy erőlködnie.
De nem!
Ameddig adott fokozatban a nyomatékgörbe meredeksége nagyobb, mint a légellenállás növekedése, addig jó vagy. A metszéspontban van az ideális fordulatszám, ami természetesen az optimális sebességet meghatározza. Érted?
extra - SEXRay
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9310 üzenetére
hagyjad itt mindenki 89nél féket nyom..aki 91nel megy az itt egyenlő az öngyilkossal, a vétlenek veszélyeztetőjével, egyutolsó bünős égetnivaló ember...
xarom le leveszema rendszámot és csumi ha majd megyke pályán..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Mr X
veterán
válasz MPowerPH #9319 üzenetére
Már ne is haragudj, de ez hülyeség. Ha megy egyik autó a másik után, az általa biztonságosnak tartott követési távolsággal, és te oda előzés után befurakszol, akkor nem ő vette semmibe a követési távolságot, hanem te, te ugrottál be az ő távjába, gyakorlatilag megsemmisítve a féktávját. Ha csak így tudsz visszamenni, meg sem lenne szabad kezdened az előzést.
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9382 üzenetére
ezek megint 1 másik kaszt..tudod szélárnyékba akar menni hogy 1 literrle kevesebbet egyen neki a kocsi 100on...az ilyne anyagias gyökereket mér engedikki az útra ...na ezeka veszélyesek nem aki 150nel megy autouton... a féktáv meg reflex meg figyelés kérdése....ja hogy akinek egyik sincs.az xarba van.menjen 90nel én meg megelözőm és csokolom
#9379>>én nem bizonyítok se neked, se snekimásnak itt semmit.az én automat az én káromra ugy vezetem ahogy akarom.senkit nem ütöttem el még.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Távcső topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- iPhone topik
- Mesterséges Intelligencia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- LG LCD és LED TV-k
- További aktív témák...