Új hozzászólás Aktív témák
-
Eagl3
veterán
válasz mefistofeles #9139 üzenetére
De így van.
Senki sem állította az ellenkezőjét. -
Integra
titán
válasz mefistofeles #9262 üzenetére
én még a csajomnak se adnám oda szerintem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lajafix
addikt
-
Fori23
őstag
válasz mefistofeles #9262 üzenetére
Olvasd el megint, hátha megérted, mert nem erről beszéltem.
Ha ismert az elkövető, el is ismeri de nem tud, vagy akar fizetni, akkor mennek az üzembentartóhoz. Szóval pénz meglegyen ez a fontos. Ez pedig csúnyán sérti az alkotmányt, törvényt- tökmindegy- mert az elkövető helyett nem vonható más felelősségre."mert ugye ritkán lát az ember egy futó gépben lángoló vinyót"-wnix
-
feel good
aktív tag
válasz mefistofeles #9273 üzenetére
Sebesség helytelen megválasztása..
Hát igen, ha leesel az útról, és másnak nem mész neki, az többnyire azért van, mert nem annyival mentél, mint amennyivel lehetne.
Okosak ezek ott fent.
De a hatvanas tábla még jobb. Mindig, minden körülmények között menj hatvannal az egyenesben végig, akkor is, ha télen jeges lefagyott szar az egész, meg nyáron a harminc fokban is. -
MPowerPH
félisten
válasz mefistofeles #9273 üzenetére
Persze, persze.... Ez a média és a rendőrség. De én nem a tv -t nézem, hanem vezetek, és látom mi van az utakon. Itt is nagy a népbutítás... Szóval nem kell itt linkelgetni a médiából, meg a rendőrségi nyilatkozatokból, mert nem most jöttem le a falvédőről. Aki havonta napi szinten is több órát vezet, látja mi a valóság. Aki nem, az meg ne magyarázzon.
Amúgy nem tudom, láttál -e már balesetet, de ezek álltalában azért vannak, mert a sofőr nem bírja ki, hogy ne előzzön, és elszámítja magát. Ők ezt a gyorshajtásnak tulajdonítják, pedig emberi hülyeség.
Én 5 év alatt a lakott településeket és a épelméjű korlátozásokat leszámítva soha nem tartottam be a sebességhatárt, mert 100-110 az alaptempóm, mivel ott fogyaszt legjobban a kocsi, de 130 a megszokott. És még soha nem okoztam belesetet, nem okoztam veszélyes helyzetet, és nem is volt olyan, hogy előzés után a szembelyövőnek fékeznie kellett, mert tudtam hol lehet.
Ezzel szemben 2* durrantottak belém hátulról vasúti átkelőben, ráadásul olyanok akiket az előtt előztem meg, és előtte szabályosan 90 -nel ment, én meg 140 -nel. De mégse én okoztam az egészet hanem az a 2 fasz, hogy a nyakuk nyúlna meg.
Tehát nekem itt ne linkelgess... Az emberek inkább tanuljanak meg normálisan vezetni, erről ennyit. A média meg persze, hogy hazudik, és a rendőrségnek meg az államnak is érdeke, mert több lét nyernek rajta.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Fori23
őstag
válasz mefistofeles #9267 üzenetére
Aha! Szóval értetted csak a jellemed sérült, hogy ezt elfogadhatónak tartod
"mert ugye ritkán lát az ember egy futó gépben lángoló vinyót"-wnix
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz mefistofeles #9289 üzenetére
Akkor jó, megnyugodtam.
És nem, az előzőnél nem személyeskedtem, általánosságban mondtam.
De nem hiszem, hogy mindenki szent, mert olyan nincs.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz mefistofeles #9305 üzenetére
Én is normál földi halando vagyok. De a kocsi műszaki állapota rendben van, azzal nem lehet gond. Ha meg fának megyek, az csak az én hibám, és mást valszeg nem veszélyeztetek vele. De én meg nem vagyok olyan marha, hogy fának menjek. Más dolog meg nem történhet, egyszerűen vezetés közben oda kell figyelni, és normálisan gondolkodni.
Max. az történhet, hogy megint önhibámon kívül belémjön valaki. De akkor ott a helyszínen kicsontozom.
És azt se fogom megcsinálni, hogy megyek szépen 90 -nel a kocsisorba, mert az a legveszélyesebb. Jön egy barom hátulról, aki nem tud normálisan előzni, és miután megelőz csattan a szembejövővel, mert baszik félrehúzódni. Na, akkor én se maradnék ki a balesetből, ami nem kellemes.
Erről részemről is ennyit.Don't Tread On Me
-
ABE
őstag
válasz mefistofeles #9372 üzenetére
Na de pont erre akartam kilyukadni, hogy én honnan a fenéből tudjam, hogy az adott földút az legális-e? Rendőrnek aztán lehet magyarázkodni...
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #9891 üzenetére
ha jól emlékszem a nullásnak az új szakasza betonból lesz
azt aztán gyepálhatják a kamionokami engem inkább megdöbbent, hogy ha majd felújítják az elrongyolódott szakaszokat a déli részen, akkor megint aszfaltozni fognak hogy újra tönkremenjen, nem pedig betonozni azt is
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #9893 üzenetére
igen, már volt egy kör.
igazság szerint szerintem ha megépül az északi hídig, akkor kitiltják a kamionokat a hungáriáról, bár azokat amúgy se kell, mennek maguktól is azonnal és a hungáriát fogják kapásból újraaszfaltozni. legalábbis illene...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeadMeat
veterán
válasz mefistofeles #9926 üzenetére
Na igen.. a gyalogosok nagyresze sajnos ilyen.Legalabbis itt vacon.Ha zebra elott megallok,les ram mint gyik a venyige alol,hogy most milegyen?Integetek,villogok erre nagynahezen elindul.Ha roszkedvem van adok egy gazforccsot,erre odalepnek kicsit... Nem siettetem oket,csak neha mokas a dolog .
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
amol
addikt
válasz mefistofeles #9926 üzenetére
Amúgy én ha nincs zebra akkor nem udvariaskodok
Pld. kanyar után akkor is elsőbbsége van ha nincs zebra. De igaz is, minek udvariaskodni, nem fizetnek érte.de zebránál gyakran megállok ha bizonytalan időseket, kismamákat vagy anyukákat gyerekkel látok.
Nem "gyakran" hanem mindig és nincs "ha".[ Szerkesztve ]
-
amol
addikt
válasz mefistofeles #9944 üzenetére
Hadd kérdezzem meg, te milyen gyorsan veszel be egy merőleges kanyart? Hatvannal?
Ezt úgy értettem, hogy olyan gyakran, ahányszor a fent említett gyalogosokat látok a zebránál, főleg ha bizonytalanok.
o.k."Tehát te, szabályok örök betartója"
"Ugyanis nagyokos"
Bravó.[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
válasz mefistofeles #9944 üzenetére
"amíg nem lépett a zebrára nincs elsőbsége!"
Erre azért ne fogadj...
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
válasz mefistofeles #9944 üzenetére
"amíg nem lépett a zebrára nincs elsőbsége!"
Ez rettento nagy marhasag. De, igen, elsobbsege van. Vagy a kamionnak is csak akkor adod meg az elsobbseget, ha mar a keresztezodesben van?...
DRM is theft
-
Skót
aktív tag
válasz mefistofeles #10109 üzenetére
Noigen ha tankkal mennek akkor lehet nem a lánglovagokon olvasunk róluk hanem valamelyik hírportálon, hogy "Egy száguldozó letarolta a 36-os út nyíregyházi környékét"
Amúgy meg sztem úgy értette a simán túlélést, hogy egy nagyobb, biztosnágosabb autóval több lett volna rá az esélyük (bár a környéket megnézve nem kicsit hajtott a manus).
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
ABE
őstag
válasz mefistofeles #10219 üzenetére
Volt kollégám 1.0 Wagyonőrrel járt. A cég azt hitte, jó kis takarékos autó: 53 lovacska közel 1 tonnához, doboz karosszériához. A 130-at gyakorlatilag padlógázon tudta, a vége óra szerint 135-140 volt. Ilyenkor 10 litert evett, átlagban 9 jött ki, mert mindig taposni kellett a pedált, hogy a forgalom ritmusát fel lehessen venni. Nem Suzuki gyalázásból mondom, de ilyen alulmotorizált autót tényleg nem lenne szabad csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz mefistofeles #10229 üzenetére
Azért a Wagon R-t említettem, mert erről volt konkrét, megbízható infóm (és vezettem is); nem a márkán volt a hangsúly. Maga az autó egyébként tetszett volna egy erősebb motorral, de így katasztrófa volt.
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz mefistofeles #10229 üzenetére
a légkonditól az elektromos tükrökig minden benne van tehát komfortos is.
hát... azért a komfort nem (csak) ezeket jelenti, hanem pl a futóművet meg a hangszigetelést, stb.
Persze tudom ezer jön veled szemben minden nap
elég nagy baromnak kell lenni, ha valakinek ez a fő szempont autóvásárlásnál
Mindez 2,5 misiért......
abba most ne menjünk bele, hogy 2,5ért mit kapsz mondjuk 4 évesen
-
plömplöm
őstag
válasz mefistofeles #10229 üzenetére
"Mindez 2,5 misiért......"
tekerős ablakok... nincs fordmérő... nincs fedkomp... nincs csomagtérvilágítás... nincs vezetőülés-magasságállítás... nem osztottan dönthető a hátsótámla, egy ekkora autócskánál!... manuális tükör... össz 2 légzsák...
"minden benne van tehát komfortos is"
vagy csak nekem túl nagyok az igényeim?All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
válasz mefistofeles #10239 üzenetére
SWIFT 1.3 GLX 3 ajtós (CD, AC) 2 950 000
az mp3 nem széria. a metálfény sem. ezekkel bőven 3milla fölött van a gép. ha ezt neked odaadták 2ésfélért, akkor ők tudtak az autóról valamit amit te még nem tudsz.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Khelben
nagyúr
válasz mefistofeles #10235 üzenetére
4 évesen a felét éri bármi......
így van. viszont jó eséllyel mindenben jobb egy 2,5milliós új autónál.
-
plömplöm
őstag
válasz mefistofeles #10247 üzenetére
"De most is tudnék venni ilyent ennyiért"
ááá, ne gondolkodj el véletlenül sem ezenfigy, én már nem győzöm offba tenni ezeket, ez kurvára nem ez a topik, használd egészséggel a gépsárkányt, minden jót, ilyesmik...
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
NoLF
addikt
válasz mefistofeles #10219 üzenetére
azt elfelejtettem megemlíteni hoyg a klíma ment végig.
most is voltam vele, kicsit már jobban hozzá voltam szokva, nem volt olyan rémes mint elsőre, ettől még nem ment jobban
7,1 jött ki fogyira, pályán mentem végig 140el klímával.The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
MPowerPH
félisten
válasz mefistofeles #10471 üzenetére
Nem feltétlen száguldozott, és szerintem a kamera se olyan céllal lett oda rögzítve. Azért a pécsi szerpentint ne keverd össze a 6 sávos autopályával.
Ha a tempóra ment volna rá, akkor a mérőműszereket kamerázta volna, az az igazi látvány olyankor.Ott egyben peche és mázlija is volt. Bárkivel megeshet, hogy ilyen helyzetbe kerül. Én se számítok arra, hogy autopályán pl. olajfolton megcsúszok, de agyban azért készülök rá, és szerintem ezzel mindenki így van.
Amúgy honnan tudod, hogy ott volt sebességkorlát?Vigyél le a Hummerosnak A4 -esen valami jó üzit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz mefistofeles #10479 üzenetére
Mint mondtam nem tudhatod, hogy volt -e sebességkorlát. Márpedig ha nem volt, akkor nem számít gyorshajtónak, vagy tévedek?
És igen, különbséget teszek. Mert a 2 fajta az nem ugyan az.Don't Tread On Me
-
Skót
aktív tag
válasz mefistofeles #10479 üzenetére
A megfelelő eljárás: Önnek 3 új üzenete érkezett
[ Szerkesztve ]
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
feel good
aktív tag
válasz mefistofeles #10500 üzenetére
Így van, mondjuk lehetne gondatlanságból elkövetett emberölés.
Nagy szigor, minden, aztán a múltkori a faluban 170-el verető cigó megúszta, a babakocsit toló nagymamát megölő emberke meg fogja úszni, és akkor én menjek szépen a főúton 60-al, mert különben bűnözőként kezelnek.
A Balkán felé haladunk, nem az EU felé. -
biker
nagyúr
válasz mefistofeles #10548 üzenetére
-Aha, szóval aki 90-110 km nél elalszik, az 160 nál nem igaz? Ez gondolom orvosilag alátámasztott tény....
háát, általában 110-120-al járok országúton, főleg ha ismerem, hol tudnak és hol nem mérni a bokorból.
egyszer kipróbáltam, hogy szabályosan megyek, 85-90 közt egy hétig. két nap alatt 3x rántottam padkáról vissza a kocsit, mert elbambultam a lassúságban, mert lassan megyek, kevésbé figyelek, ráérek matatni, zumm padka....
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
rii
nagyúr
válasz mefistofeles #10801 üzenetére
nehar., de nem értem mit akarsz ezzel mondani
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
dabadab
titán
válasz mefistofeles #10804 üzenetére
Nem a zebrara zuz, hanem megy tovabb a kerekparuton, ami keresztezi az "autos" utat (ugy, hogy kulon elsobbsegadas tabla vedi a kerekparutat).
DRM is theft
-
rii
nagyúr
válasz mefistofeles #10804 üzenetére
ez kb olyan, mintha te a jobbkéz szabálynak megfelelően mennél egy kereszteződésben, de ne csodálkozz ha nem adják meg az elsőbbséget, és belédcsapódnak oldalról
vagy ha az útkeresztezősésben elsőbbséged van, de nem adják meg.
ugyanolyan jármű a keró is mint a gépkocsi
és ha a gépkocsinak mackósajtvan, akkor ___meg kell addnia___ az elsőbbséget.
azon csodálkozom, hogy ez nem evidens.
persze a BPi utakon nem csodálkozom, ha nem adják meg, csak dühöngök, utánamegyek, bedömbölök etc. ezen meg az autós ne csodálkozzon. Pedig szoktak ám nézni nagy döbbent szemekkel ...
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
válasz mefistofeles #10808 üzenetére
sajna nem így működik.
vannak, akik bevárják a kerósokat, elengedik, van akivel harcolni kell, van aki meg szét se néz, mint tegnap egy nő, az csak átsuhant a rajta.magyarországon a kresz csak annyit jelent, hogy ne menjenek egymásnak az _autósok_
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
NoLF
addikt
válasz mefistofeles #11051 üzenetére
bejött, és nem az első hanem a másodiknál akart volna kimenni, természetesen a praktikerhez ahova árut szállított. sztem egy szűk (mert szűk) körorgóban egy 7tonnástól illetlenség lenne elvárni hogy sávokat váltson, mire átérne a belsőbe, már ott a második kijárat ahol ki kellene mennie.
ez persze csak a józan ész, nem a kresz véleménye.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
erdoke
titán
válasz mefistofeles #11051 üzenetére
Elvileg szabályosan körözhet a külsőben is, ha azt tábla vagy más jelzés nem tiltja. Azt hiszem, korábban már kitárgyaltuk itt, hogy a szűk kétsávos körforgalomnak egyszerűen nincs értelme. Debrecenben a 33-as kivezetőjén át is alakították a körforgalmat, behajtás előtt tábla jelzi, hogy a külsőből szemben kötelező lesz kihajtani, majd az útburkolati jelek is ennek megfelelően vannak felfestve. Azóta nem is láttam ott balesetet, pedig előtte szinte mindennapos volt. Tény, hogy a korábbi rend idióta volt ahhoz a körforgalomhoz, de attól még a szabályoknak megfelelően kellett volna használni.
A legjobb aláírás a héten
-
deicide
veterán
válasz mefistofeles #11051 üzenetére
ezt elmagyarázhatnád az érdi kétsávosban töketlenkedőknek is, mert ugyan világosan fel van rajzolva a táblára, hogy melyik sávon belépve hová mehetsz, ennek ellenére mindenki a külsőn hajt be akkor is, ha 3-al odébb akar kijönni. én nem is értem, miért nem alakitanak ki valami hasonlót, hogy a hülyéket rákényszeritsék a helyes megoldára:
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
darál0w
Jómunkásember
válasz mefistofeles #11240 üzenetére
magam sem csinálnám másképp :?D
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
Declare
őstag
válasz mefistofeles #11240 üzenetére
Mert kárt tenni más autójában, ahhoz nincs jogod, és ugyan olyan bunkóság mint úgy parkolni.
-
Declare
őstag
válasz mefistofeles #11248 üzenetére
Persze ez így van
Elsősorban én az olyanra gondolok, amikor valaki direkt kárt tesz benne. Láttam már olyat hogy zsír új fekete 5ös bmw igen bunkón parkolt egy járdán ahol nem is lehetett volna és kereke fölött egy m es kulcsal végighúzott sérülés ahol még rajta volt a "festék forgács". ( augusztusban a tüzijáték előtt láttam ezt, amikor tényleg minden dugig volt autókkal, szal nem ilyen itt volt kedvem parkolni és leszarok minden és mindenkit típusú parkolás... persze helytelenítem én is,de sose lehet tudni mért pont ott kellett ledobnia az autóját, aki meg a kulcsos akciót csinálta arról méginkább megvan a véleményem........) -
amol
addikt
válasz mefistofeles #11248 üzenetére
Szerintem igazad van, bennem is megfordult hogy átgyalogolok rajta csak siettem és nem volt időm egy esetleges ütésváltásra.
Érdekes módon nekem még soha egy autómat sem húzták meg kulccsal vagy követtek el hasonló dolgokat. Talán azért mert nem bunkó módon parkolok és számomra nem csak én létezem a világ közepén.
-
zsid
senior tag
válasz mefistofeles #11309 üzenetére
A sebességhatárolót figyelembe véve, max 90km/h. 40 tonnás ösztömeggel számolva, ez dűt/borít. Sajnos
<tRucKdriFteR>
-
tomcsi23
veterán
válasz mefistofeles #11342 üzenetére
A reggeli nyüzsgés során ment mindenki a maga útján. Egyszer egy távoli sziréna hangja kezdte megtörni a hétköznapi idillt. Egy robogó mentő közeledett szirénázva, villogva. Mindenki megállt. Autósok félre, gyalogosok zebra mellett, busz lehúzódva. Aztán egy önjelölt 50-es nagymama szépen elkezdte a karján húzva kis unokáját átcipelni a zebrán, mert zöld lett neki. Az épp odaérő mentő hatalmasat fékezett, a gyereket úgy rántotta át az úttesten a nagymama, aztán csak nézett, hogy ez a marha hangos valami miért nem akarta átengedni. Szerencsére az ijedségen túl nem lett semmi baj, legalábbis kívül - a mentőben nem tudom, mi történt.
Tudom, hogy ez kicsit más, de az a bizonyos kultúra igencsak hiányzik a gyalogosokból is.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
DeadMeat
veterán
válasz mefistofeles #11342 üzenetére
Latom megy a szovegertelmezes. Ki mondta hogy nem?
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Declare
őstag
válasz mefistofeles #11342 üzenetére
A parszt tahó autós......de én jól megmutattam neki hogy ököllel vertem az üvegét .....zseniális
-
Khelben
nagyúr
válasz mefistofeles #11466 üzenetére
az ilyen szerencsétlenek sosem fognak belegondolni, hogy mennyivel hangosabb egy 140nel menő autó az 50nel menőnél.
-
zsid
senior tag
válasz mefistofeles #11466 üzenetére
Nem igazán tartom magam felelőtlennek, egyszer előfordult ilyen, nem ettől lesz valaki felelőtlen. Igaz tényleg hangos éjjel nyomod neki,de nem nyígattuk a kocsikat mint a hülyegyerekek.. Az éjjel többi részét a hegyekben a szerpentineken töltöttük.
Senki nme függöt semmilyen mázlitól és az vesse rám az első követ... ( vagy írja hogy felelőtlen vagyok )<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz mefistofeles #11477 üzenetére
Hát nálam se gyakori, de előfordult. Balesethez az is elég ha szabályosan közlekedsz, és más idióta van az úton.... Ez a mi lett volan , ha dolog sztem hülyeség.
<tRucKdriFteR>